Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace ostravské ZOO

Propagace ostravské ZOO

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Belková
Šetření:24. 02. 2011 - 07. 03. 2011
Počet respondentů:84
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.11
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, v rámci své bakalářské práce si Vás dovoji požádat o vyplnění dotazníku, který se zaměřuje na marketingovu komunikaci ostravské ZOO. Dotazník je anonymní. Všechny Vámi poskytnuté údaje budou k dispozici volně široké veřejnosti pro jakékoli účely. Za vyplnění dotazníku Vám předem děkuji Barbora Belková Dis.

Odpovědi respondentů

1. Navštívil/a jstě někdy Zoologickou zaradu v Ostravě

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7488,1 %88,1 %  
ne1011,9 %11,9 %  

Graf

2. Co Vás napadne při zmínce o ZOO Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvířata67,14 %7,14 %  
sloni55,95 %5,95 %  
plameňáci44,76 %4,76 %  
zvířátka33,57 %3,57 %  
nic33,57 %3,57 %  
Slon33,57 %3,57 %  
exotická zvířata22,38 %2,38 %  
zvirata22,38 %2,38 %  
ZOO22,38 %2,38 %  
hroši22,38 %2,38 %  
ostatní odpovědi Březí slonice
Relax, panda červená
Nikdy jsem tam neviděl slony
malé výběhy pro zvířata
nejčastější místo, kde zvu holky na rande :-D
nic, nejsou tam skoro žádné zvířata
Medvědi
příjemné strávení volného času
krásné prostředí
trochu nuda
JE TO PEKNA ZOO
rodinný výlet
zvířátka :)
dost chlupáčkuu
krásný výlet
Možnost vidět mnoho druhů zvířat na jednom místě.
zvierata
pavilon s krokodýly
Smrad
zvířata zavřená v kleci
smog
Pladba plné ceny. A polovina výběhu v rekonstruk
chybějící želva
je třeba se zase zajít podívat
Trolejbus
příjemně strávený čas se synem
že jsem tam byla už asi 100x :-)
Rekonstrukce ZOO ku prospěchu návštěvníků i zvířat
krásná zoo
zvířata??prožitý den v příjemném prostředí?
krásné prostředí pro rodinný výlet
vzpomínky na dětství
Zvířátka, pěkný výlet, vláček :)
hroch obojživdelný
parádní velká ZOO
Krásné zvířatka
nové výběhy
dětství, hornický vláček pto děti
rys
tygr
Hodně zvířat, krásně vše upravené, výlet
nic neznám ji
příjemně strávené chvíle v zoo
hroch, jezírko, sloni, Kachnička Mandariská
nemám ráda ZOO
Že je pro mne blízko,a že ji mohu navštívit častěj
zastaralé výběhy
krásná příroda
Dětství
Hroch Honza
zvířata, nic konkretního
neznam
5261,9 %61,9 % 

Graf

3. Jak často navštěvujete ostravskou ZOO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přibližně jednou ročně3642,86 %42,86 %  
2 až 3 x ročně1720,24 %20,24 %  
do ZOO moc často nechodí1720,24 %20,24 %  
do ZOO nechodím vůbec1011,9 %11,9 %  
2 až 3 x ročně22,38 %2,38 %  
do ZOO chodím poměrně často22,38 %2,38 %  

Graf

4. Viděl/a jste nebo slyšel/a jste v poslední době reklamu na ostravskou ZOO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne žádnou reklamu na ostravskou ZOO jsem neslyše/a ani neviděl/a5160,71 %60,71 %  
ano viděla jsem billboard2833,33 %33,33 %  
ano slyšela jsem reklamu v rádiu33,57 %3,57 %  
ano viděla jsem billboard a slyšela i reklamu v rádiu22,38 %2,38 %  

Graf

5. Motivuje Vás reklama k častější návštěvě ostravské ZOO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3035,71 %35,71 %  
ano, ale není to hlavní důvod mé návštěvy2529,76 %29,76 %  
ne2428,57 %28,57 %  
ano, ovlivňuje mě hodně55,95 %5,95 %  

Graf

6. Navštívil/a jste někdy internetové stránky ostravské ZOO?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4553,57 %53,57 %  
ano3946,43 %46,43 %  

Graf

7. Libí se Vám internetové stránky ostravské ZOO

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4857,14 %57,14 %  
ano3238,1 %38,1 %  
ne44,76 %4,76 %  

Graf

8. Pokud nejste se stránkami ZOO Ostrava spokojeni, co se vám především nelíbí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
barevnost222,22 %2,38 %  
vzhled a informace111,11 %1,19 %  
nevidela jsem je111,11 %1,19 %  
nevidel sem je tak nevim 111,11 %1,19 %  
že nevím ,že jsou111,11 %1,19 %  
ještě jsem je neviděl111,11 %1,19 %  
Musím se na ně nejprve podívat.111,11 %1,19 %  
Nic111,11 %1,19 %  

Graf

9. ZOO Ostrava pořádá doprovodné programy. Označte prosím to tvrzení se kterým se nejvíc ztotožňujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsou příjemným doplňkem k prohlídce zvířat5261,9 %61,9 %  
o doprovodné rogramy se nezajímám2023,81 %23,81 %  
doprovodné programy nejsou vhodně propagovány, veřejnost čsto o nich neví1619,05 %19,05 %  
jsou významnou součástí nabídky ZOO a hlavním důvodem návštěv55,95 %5,95 %  

Graf

10. Ctěl/a byste zasílání novinek formou sms nebo e-mailu, týkající se ostravské ZOO např. narození nového mláděte či otevření nového pavilonu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4755,95 %55,95 %  
ano3744,05 %44,05 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Viděl/a jste nebo slyšel/a jste v poslední době reklamu na ostravskou ZOO?

  • odpověď ne žádnou reklamu na ostravskou ZOO jsem neslyše/a ani neviděl/a:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Navštívil/a jstě někdy Zoologickou zaradu v Ostravě

6. Navštívil/a jste někdy internetové stránky ostravské ZOO?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Libí se Vám internetové stránky ostravské ZOO
  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Navštívil/a jstě někdy Zoologickou zaradu v Ostravě
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi do ZOO nechodím vůbec na otázku 3. Jak často navštěvujete ostravskou ZOO?

10. Ctěl/a byste zasílání novinek formou sms nebo e-mailu, týkající se ostravské ZOO např. narození nového mláděte či otevření nového pavilonu?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi o doprovodné rogramy se nezajímám na otázku 9. ZOO Ostrava pořádá doprovodné programy. Označte prosím to tvrzení se kterým se nejvíc ztotožňujete

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštívil/a jstě někdy Zoologickou zaradu v Ostravě

3. Jak často navštěvujete ostravskou ZOO?

4. Viděl/a jste nebo slyšel/a jste v poslední době reklamu na ostravskou ZOO?

5. Motivuje Vás reklama k častější návštěvě ostravské ZOO?

6. Navštívil/a jste někdy internetové stránky ostravské ZOO?

7. Libí se Vám internetové stránky ostravské ZOO

9. ZOO Ostrava pořádá doprovodné programy. Označte prosím to tvrzení se kterým se nejvíc ztotožňujete

10. Ctěl/a byste zasílání novinek formou sms nebo e-mailu, týkající se ostravské ZOO např. narození nového mláděte či otevření nového pavilonu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštívil/a jstě někdy Zoologickou zaradu v Ostravě

3. Jak často navštěvujete ostravskou ZOO?

4. Viděl/a jste nebo slyšel/a jste v poslední době reklamu na ostravskou ZOO?

5. Motivuje Vás reklama k častější návštěvě ostravské ZOO?

6. Navštívil/a jste někdy internetové stránky ostravské ZOO?

7. Libí se Vám internetové stránky ostravské ZOO

9. ZOO Ostrava pořádá doprovodné programy. Označte prosím to tvrzení se kterým se nejvíc ztotožňujete

10. Ctěl/a byste zasílání novinek formou sms nebo e-mailu, týkající se ostravské ZOO např. narození nového mláděte či otevření nového pavilonu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Belková, B.Propagace ostravské ZOO (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://propagace-ostravske-zoo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.