Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
tímto bych Vás chtěla požádat o vyplnění krátkého dotazníku zaměřeného na propagaci piva. Dotazník je zcela anonymní a výsledky budou sloužit jako podklady k mé diplomové práci.
Děkuji Vám za pomoc a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku.
Martina Lejčková
Odpovědi respondentů
1. Jaký alkoholický nápoj nejraději pijete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pivo
69
47,92 %
47,92 %
víno
43
29,86 %
29,86 %
bílé víno
5
3,47 %
3,47 %
Frisco
3
2,08 %
2,08 %
vodka
2
1,39 %
1,39 %
míchané nápoje
1
0,69 %
0,69 %
bílý rum
1
0,69 %
0,69 %
čaj
1
0,69 %
0,69 %
Pivo, víno
1
0,69 %
0,69 %
víno , pivo
1
0,69 %
0,69 %
ostatní odpovědi
becherovku Pivo, víno, Martiny červené víno zahraniční ethanol čistý 99,9% Campari Víno, tequilu medovinu fernet jabkovice, hruškovice, pivovice jelzin nepiji likér zadny morgan s kolou Aperol, Šampaňské, Víno, Lambrusko pivo,víno,vodka gin
17
11,81 %
11,81 %
2. Pijete pivo? (alespoň 2x do měsíce)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
119
82,64 %
82,64 %
Ne
25
17,36 %
17,36 %
3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Restaurační zařízení
67
46,53 %
46,53 %
Obchodní řetězce
46
31,94 %
31,94 %
Nekupuji
12
8,33 %
8,33 %
Bar
12
8,33 %
8,33 %
Kulturní a jiné akce
4
2,78 %
2,78 %
Internetový prodej
3
2,08 %
2,08 %
4. Jak často kupujete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Týdně
66
45,83 %
45,83 %
Měsíčně
37
25,69 %
25,69 %
Méně často
16
11,11 %
11,11 %
Vůbec
15
10,42 %
10,42 %
Denně
10
6,94 %
6,94 %
5. Z jakého důvodu pivo kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Chutná mi
101
71,63 %
70,14 %
Pro partnera/ku
13
9,22 %
9,03 %
Nekupuji
8
5,67 %
5,56 %
Je levné
5
3,55 %
3,47 %
Mám žízeň
5
3,55 %
3,47 %
Chci se opít
5
3,55 %
3,47 %
Pro zdraví
4
2,84 %
2,78 %
6. Která z následujících volnočasových aktivit je Vám nejbližší?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sport
43
29,86 %
29,86 %
Kultura
21
14,58 %
14,58 %
Cestování
18
12,5 %
12,5 %
Party
12
8,33 %
8,33 %
Práce na zahradě
12
8,33 %
8,33 %
Tvůrčí činnost
11
7,64 %
7,64 %
Vaření
11
7,64 %
7,64 %
Móda
3
2,08 %
2,08 %
Wellness
3
2,08 %
2,08 %
automobil
1
0,69 %
0,69 %
žádná
1
0,69 %
0,69 %
každá, dle nálady
1
0,69 %
0,69 %
posezení s přáteli
1
0,69 %
0,69 %
šoustání
1
0,69 %
0,69 %
Cestování za pivem, četba
1
0,69 %
0,69 %
rodina, přátelé
1
0,69 %
0,69 %
kultura, cestování, práce na zahradě
1
0,69 %
0,69 %
četba
1
0,69 %
0,69 %
Posezení s kamarády
1
0,69 %
0,69 %
7. Kde se této aktivitě věnujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
doma
12
12,77 %
8,33 %
všude
3
3,19 %
2,08 %
venku
3
3,19 %
2,08 %
v praze
2
2,13 %
1,39 %
posilovna
2
2,13 %
1,39 %
Na hřišti
2
2,13 %
1,39 %
v hale
2
2,13 %
1,39 %
v přírodě
2
2,13 %
1,39 %
kde se dá
2
2,13 %
1,39 %
venku, ve fitku
2
2,13 %
1,39 %
ostatní odpovědi
na chalupě v rámci ČR v klubech v ochodních centrech (Arkády, OC Letňany...) ve společnosti kluby, koncerty, festivaly doma nebo u kamaráda divadlo, kino, muzeum, galeri v přírodě či doma venku a ve fitku Praha a okolí V ČR kuchyň - doma posilovna/ běh venku kdekoliv nikde záleží které posilovne příroda, tělocvična kreativa v praci v restauraci či na chalupě brevnov Kdekoli, kde je to možné - sportovní areály, ... v místě trvalého bydliště Praha Jesenice v přírodě a hlavně bez lidí v okolí bydliště kuchyně ve sklepě ve městech ve světě všude možně divadlo, festival, koncert bar divadlo, kino Doma v kuchyni Festivaly Většinou v ČR v atletickém oddíle všude po světě Kam mi to moje finance a můj cas dovoli doma, v klubovně, na zahradě Doma - v bytě doma, na cestě do práce, školy, na chatě vsude u rodinneho domu ve wellness zařízeních fitness centrum, příroda Praha 6, bary pasivně v divadle, kině, koncerty...festivaly, film Všude (v životě), přehlídky, časopisy, katalogy, aj. Podle toho kam zrovna cestuji kino a různě dle možností a času na sportovnim hristi Hospoda v kuchyňi :-) jak kdy kde se da :) cestování divadlo
62
65,96 %
43,06 %
8. Jak často pijete pivo při těchto příležitostech? (1=nikdy a 5=vždy)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Setkání s přáteli v restauračním zařízení
3.569
2.092
Setkání s přáteli v soukromí
2.674
1.484
Při jídle
2.389
1.293
Po sportu
2.028
1.61
Společenské a kulturní akce
3.049
1.796
U televize/pc (např. při sledování filmu)
2.097
1.602
Sám/a jen tak na chuť
2.215
1.724
9. Pokud si dáte pivo, jaké množství za den přibližně vypijete? (půllitr = 0,5 l)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 - 2 půllitry
51
35,42 %
35,42 %
3 - 4 půllitry
41
28,47 %
28,47 %
méně než půllitr
33
22,92 %
22,92 %
5 - 6 půllitrů
9
6,25 %
6,25 %
9 - 10 půllitrů
4
2,78 %
2,78 %
7 - 8 půllitrů
4
2,78 %
2,78 %
11 a více
2
1,39 %
1,39 %
10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
2.681
1.579
Chuť, kvalita
4.076
1.696
Značka
3.382
1.75
Dostupnost
2.972
1.638
Předchozí zkušenost
3.813
1.708
Obal
2.083
1.313
Doporučení
2.819
1.356
Propagace
2.014
1.139
11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Reklama televizní
2.167
1.528
Reklama tištěná a rozhlasová
1.764
0.847
Billboardy, plakáty
1.833
1.014
Letáky, katalogy
1.938
0.989
Soutěže, hry
2.097
1.268
Akční cenové nabídky
2.708
1.845
Ochutnávky, vzorky
2.771
1.607
Pořádání událostí
2.493
1.583
Dárkové předměty
2.208
1.429
Exkurze v podniku
2.521
1.611
Internetová reklama
1.757
0.878
Internetové stránky podniku
1.764
0.916
Využití sociálních sítí
1.792
1.137
Články v časopisech/novinách
1.965
1.034
12. Jsou jiné propagace, které Vás významně oslovují? (Pokud ano, napište které)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
88
61,11 %
61,11 %
nejsou
7
4,86 %
4,86 %
žádné
5
3,47 %
3,47 %
doporučení
2
1,39 %
1,39 %
-
2
1,39 %
1,39 %
festivaly
2
1,39 %
1,39 %
nevím
2
1,39 %
1,39 %
ne, mám své značky piva
1
0,69 %
0,69 %
event
1
0,69 %
0,69 %
sponzoring studentských akcí
1
0,69 %
0,69 %
ostatní odpovědi
nesleduji propagaci piva pivní festival doporučení přátel vyjímečně tisková zpráva, že se objevil nějaký nový druh piva. Žádné jiné typy se mi nevybavují. vlastní výroba žádná propagace, pouze chlast četba pivních recenzí takové, kde je možné dané pivo ochutnat Zkušenosti kamarádů a známých Aktivity na soc. sítích . specializované internetové portály, věnující se pivu především z regionálních pivovarů a minipivovarů Word of mouth Doporuceni znamych pivní slavnosti, jarmarky apod. nic doporučení kamarádů Slavnosti pivovaru Žatecká Dočesná apod. doporučení přátel, chytlavá reklama pivní slavnosti Asi ne letáky doporuceni nekoho, komu verim sociální sítě Ne... dobrá společnostu u pití piva guerilla mkt ne nejsou ochutnavka Doporučení přátel na pro mě neznámou značku asi žádné
33
22,92 %
22,92 %
13. Propagace jakého českého piva Vás nejvíce oslovila?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žádná
14
9,79 %
9,72 %
gambrinus
14
9,79 %
9,72 %
kozel
10
6,99 %
6,94 %
Staropramen
8
5,59 %
5,56 %
Plzeň
6
4,2 %
4,17 %
bernard
6
4,2 %
4,17 %
nevím
5
3,5 %
3,47 %
krušovice
4
2,8 %
2,78 %
pilsner urquell
4
2,8 %
2,78 %
Starobrno
4
2,8 %
2,78 %
ostatní odpovědi
Budvar Svijany Radegast pilsner urquel Braník plzně žádného Velkopopovický kozel zadna pardál hubertus Ferdinand nevzpomínám si Budweiser Budvar Staropramen cool lemon Plzeň 12 asi nejvíce Plzeňského piva Prazdroj Fénix ... žádné Prazdroj, Budvar Kozel - Vychutnej svého kozla, ale to bylo asi před 15 lety. Budějovický Budvar plzenské pivo cool lemon Kouřový ležák, Uherský Brod neumím odpovědět - postřižinské :-) rum Nomád Vyškov reklama regionálních pivovarů a minipivovarů Pilsner a Kozel nevím - nesleduju nesleduji propagace Zadneho Mušketýr Plzeň, gambrinus birrel reklama velkorybnicky Hastrman pilsner zlatopramen Bernanrd Staropramen Cool Lemon... Kozlík Velkopopovickej, Krušovice pilsner urqel Nevybavím si Benard starobrno
68
47,55 %
47,22 %
14. O jaký typ propagace se jednalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
TV reklama
14
9,79 %
9,72 %
TV
12
8,39 %
8,33 %
televizní reklama
11
7,69 %
7,64 %
reklama
8
5,59 %
5,56 %
žádný
6
4,2 %
4,17 %
nic
4
2,8 %
2,78 %
nevím
4
2,8 %
2,78 %
reklama v televizi
3
2,1 %
2,08 %
reklama v TV
3
2,1 %
2,08 %
žádná
3
2,1 %
2,08 %
ostatní odpovědi
- ochutnávka akce ... reklama tv billboardy Soutěž festival nevzpomínám si event sponzoring letního festivalu - bylo to jediné pivo k dostání akce: Chlapi sobě interaktivní propagace zaměřená na zákazníka žádné sociální sítě video prazdroj - videomapping, ochutnavka noveho piva, Budvar - Tv reklama bigboardy Kampaň "Ne" - především billboardy doporučení lékaře - na ledviny televize ochutnej a zjisti, že chutná jako tenkrát :-) Letáčky v místě prodeje neumím odpovědět film Postřižiny :-) celkovy design záchytka obal, reference tv reklamy Kampaň Svět se zbláznil-billboardy . TV spoty zajímavé druhy piv letáky, internetová reklama, pivní slavnosti apod. Televizní článek v časopise propagace ve městě v převleku Slavnosti pivovaru O žádnou xxx Zadna o zadny reklamy televizní rekrala propagace žádného piva mě nezaujala Plzeň - reklama, gambrinus - soutěž pivní slavnosti Gambrinus liga nebyla skoro zadna, proste kvalita... letak bilboardy clanek s majietelem TV copy soutěže, internetová propagace uvedení nového výrobku na trh televizní reklamy dny radegast Nevybavím si VIP vstup na rockový festival televize, tisk slavnosti piva zadnou exkurze v podniku Internetová propagace, prohlídka pivovaru
75
52,45 %
52,08 %
15. Znáte kácovské pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
79
54,86 %
54,86 %
Ne
65
45,14 %
45,14 %
16. Znáte pivo Hubertus?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 17, Ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
83
57,64 %
57,64 %
Ano
61
42,36 %
42,36 %
17. Odkud znáte značku Hubertus?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Z obchodu/restaurace
37
44,05 %
25,69 %
Od svého okolí (rodina, přátelé)
21
25 %
14,58 %
Neznám
17
20,24 %
11,81 %
Jiná propagace
11
13,1 %
7,64 %
Z internetu
11
13,1 %
7,64 %
Z místních periodik
5
5,95 %
3,47 %
18. Všiml/a jste si někdy nějaké propagace na pivo Hubertus?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 19, Ne → otázka č. 21].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
121
84,03 %
84,03 %
Ano
23
15,97 %
15,97 %
19. Jaké propagace jste si všiml/a?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
leták
2
10,53 %
1,39 %
neznám, nevzpomínám si
1
5,26 %
0,69 %
žádné
1
5,26 %
0,69 %
Sponzor Viktoria Žižkov
1
5,26 %
0,69 %
Už to, že se loni dostali do Billy, byla obrovská propagace.
1
5,26 %
0,69 %
Nevšimla jsem si propagace a ani na mne tedy nijak nazapůsobila.
1
5,26 %
0,69 %
Facebook
1
5,26 %
0,69 %
cenová akce v Bille, články v pivně zaměřených časopisech a webech
1
5,26 %
0,69 %
internetová
1
5,26 %
0,69 %
článek na pivni.infu
1
5,26 %
0,69 %
ostatní odpovědi
Reklama ve specializovaném pivním časopisu občasný prodej piva v Bille Vývěsky na restauracích, leták Billa, PR články, brožura Aliance P.I.V. Sponzoring Viktorie Žizkov plakáty reklamní auta pivní slavnosti Služební auta, facebook, vývěsní štít restaurací
8
42,11 %
5,56 %
20. V jaké míře na Vás zapůsobila propagace piva Hubertus?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
nezapůsobila vs. zapůsobila velmi
1-2-3-4-5
1.948
1.29
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
21. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
75
52,08 %
52,08 %
Muž
69
47,92 %
47,92 %
22. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25
61
42,36 %
42,36 %
31-45
30
20,83 %
20,83 %
26-30
27
18,75 %
18,75 %
46-60
16
11,11 %
11,11 %
60 a více
6
4,17 %
4,17 %
Méně než 18
4
2,78 %
2,78 %
23. Vaše trvalé bydliště (PSČ)?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
29751.98
Minimum:
11150
Maximum:
68604
Variační rozpětí:
57454
Rozptyl:
232534984.26
Směrodatná odchylka:
15249.1
Medián:
25709
Modus:
25709
24. Jaký je Váš osobní status?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pracující
81
56,25 %
56,25 %
Student
52
36,11 %
36,11 %
Nezaměstnaný
6
4,17 %
4,17 %
Důchodce
5
3,47 %
3,47 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než půllitr na otázku 9. Pokud si dáte pivo, jaké množství za den přibližně vypijete? (půllitr = 0,5 l)
odpověď Při jídle=1:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
odpověď Sám/a jen tak na chuť=1:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
odpověď Setkání s přáteli v restauračním zařízení=1:
6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
odpověď Setkání s přáteli v restauračním zařízení=5:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Setkání s přáteli v soukromí=5 na otázku 8. Jak často pijete pivo při těchto příležitostech? (1=nikdy a 5=vždy)
odpověď Setkání s přáteli v soukromí=1:
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
odpověď Společenské a kulturní akce=1:
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
odpověď U televize/pc (např. při sledování filmu)=1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jídle=1 na otázku 8. Jak často pijete pivo při těchto příležitostech? (1=nikdy a 5=vždy)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
9. Pokud si dáte pivo, jaké množství za den přibližně vypijete? (půllitr = 0,5 l)
odpověď méně než půllitr:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 4. Jak často kupujete pivo?
10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
odpověď Obal=1:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=1 na otázku 10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
odpověď Propagace=1:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=1 na otázku 10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=1 na otázku 10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádná na otázku 13. Propagace jakého českého piva Vás nejvíce oslovila?
11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
odpověď Billboardy, plakáty=1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádná na otázku 13. Propagace jakého českého piva Vás nejvíce oslovila?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama televizní=1 na otázku 11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cenové nabídky=1 na otázku 11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
odpověď Dárkové předměty=1:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=1 na otázku 10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 4. Jak často kupujete pivo?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
odpověď Exkurze v podniku=1:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 4. Jak často kupujete pivo?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
odpověď Internetová reklama=1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádná na otázku 13. Propagace jakého českého piva Vás nejvíce oslovila?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Články v časopisech/novinách=1 na otázku 11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Exkurze v podniku=1 na otázku 11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama televizní=1 na otázku 11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
odpověď Internetové stránky podniku=1:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Články v časopisech/novinách=1 na otázku 11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
odpověď Pořádání událostí=1:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=1 na otázku 10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
odpověď Reklama televizní=1:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádná na otázku 13. Propagace jakého českého piva Vás nejvíce oslovila?
odpověď Reklama tištěná a rozhlasová=1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=1 na otázku 10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama televizní=1 na otázku 11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádná na otázku 13. Propagace jakého českého piva Vás nejvíce oslovila?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochutnávky, vzorky=1 na otázku 11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
odpověď Soutěže, hry=1:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cenové nabídky=1 na otázku 11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
odpověď Využití sociálních sítí=1:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání událostí=1 na otázku 11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=1 na otázku 10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochutnávky, vzorky=1 na otázku 11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárkové předměty=1 na otázku 11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové stránky podniku=1 na otázku 11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
12. Jsou jiné propagace, které Vás významně oslovují? (Pokud ano, napište které)
odpověď ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV na otázku 14. O jaký typ propagace se jednalo?
15. Znáte kácovské pivo?
odpověď Ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Všiml/a jste si někdy nějaké propagace na pivo Hubertus?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z obchodu/restaurace na otázku 17. Odkud znáte značku Hubertus?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezapůsobila [1-2-3-4-5] zapůsobila velmi: 3 na otázku 20. V jaké míře na Vás zapůsobila propagace piva Hubertus?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezapůsobila [1-2-3-4-5] zapůsobila velmi: 3 na otázku 20. V jaké míře na Vás zapůsobila propagace piva Hubertus?
odpověď Ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neznám na otázku 17. Odkud znáte značku Hubertus?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Znáte kácovské pivo?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vaření na otázku 6. Která z následujících volnočasových aktivit je Vám nejbližší?
21. Pohlaví:
odpověď Muž:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Po sportu=4 na otázku 8. Jak často pijete pivo při těchto příležitostech? (1=nikdy a 5=vždy)
odpověď Žena:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 4. Jak často kupujete pivo?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro partnera/ku na otázku 5. Z jakého důvodu pivo kupujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vaření na otázku 6. Která z následujících volnočasových aktivit je Vám nejbližší?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než půllitr na otázku 9. Pokud si dáte pivo, jaké množství za den přibližně vypijete? (půllitr = 0,5 l)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 2. Pijete pivo? (alespoň 2x do měsíce)
22. Kolik je Vám let?
odpověď 18-25:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bar na otázku 3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
24. Jaký je Váš osobní status?
odpověď Pracující:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-45 na otázku 22. Kolik je Vám let?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46-60 na otázku 22. Kolik je Vám let?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tvůrčí činnost na otázku 6. Která z následujících volnočasových aktivit je Vám nejbližší?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaký alkoholický nápoj nejraději pijete?
2. Pijete pivo? (alespoň 2x do měsíce)
3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
4. Jak často kupujete pivo?
5. Z jakého důvodu pivo kupujete?
6. Která z následujících volnočasových aktivit je Vám nejbližší?
7. Kde se této aktivitě věnujete?
8. Jak často pijete pivo při těchto příležitostech? (1=nikdy a 5=vždy)
9. Pokud si dáte pivo, jaké množství za den přibližně vypijete? (půllitr = 0,5 l)
10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
12. Jsou jiné propagace, které Vás významně oslovují? (Pokud ano, napište které)
13. Propagace jakého českého piva Vás nejvíce oslovila?
14. O jaký typ propagace se jednalo?
15. Znáte kácovské pivo?
16. Znáte pivo Hubertus?
17. Odkud znáte značku Hubertus?
18. Všiml/a jste si někdy nějaké propagace na pivo Hubertus?
20. V jaké míře na Vás zapůsobila propagace piva Hubertus?
21. Pohlaví:
22. Kolik je Vám let?
23. Vaše trvalé bydliště (PSČ)?
24. Jaký je Váš osobní status?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaký alkoholický nápoj nejraději pijete?
2. Pijete pivo? (alespoň 2x do měsíce)
3. Kde pivo nejčastěji kupujete?
4. Jak často kupujete pivo?
5. Z jakého důvodu pivo kupujete?
6. Která z následujících volnočasových aktivit je Vám nejbližší?
7. Kde se této aktivitě věnujete?
8. Jak často pijete pivo při těchto příležitostech? (1=nikdy a 5=vždy)
9. Pokud si dáte pivo, jaké množství za den přibližně vypijete? (půllitr = 0,5 l)
10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru piva? (1=neovlivňuje a 5=velmi ovlivňuje)
11. Ohodnoťte, jak na vás působí jednotlivé typy propagace piva? (1=vůbec nepůsobí a 5=velmi působí)
12. Jsou jiné propagace, které Vás významně oslovují? (Pokud ano, napište které)
13. Propagace jakého českého piva Vás nejvíce oslovila?
14. O jaký typ propagace se jednalo?
15. Znáte kácovské pivo?
16. Znáte pivo Hubertus?
17. Odkud znáte značku Hubertus?
18. Všiml/a jste si někdy nějaké propagace na pivo Hubertus?
20. V jaké míře na Vás zapůsobila propagace piva Hubertus?
21. Pohlaví:
22. Kolik je Vám let?
23. Vaše trvalé bydliště (PSČ)?
24. Jaký je Váš osobní status?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.