Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace projektu Check Czech Fashion

Propagace projektu Check Czech Fashion

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Drašnarová
Šetření:02. 12. 2011 - 01. 01. 2012
Počet respondentů:314
Počet otázek (max/průměr):30 / 23.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


jmenuji se Barbora Drašnarová a jsem studentem 3. ročníku Technické Univerzity Liberec - oboru Textilní marketing. Pracuji na bakalářské práci „Propagace projektu Check Czech Fashion“. (Dále jen CCF.)


V tomto dotazníku chci zjistit všeobecné povědomí o projektu CCF, názor na tento projekt a zájem o vznikající značku "CCF originals" mezi spotřebiteli se zájmem o módu, kteří aktivně využívají internet, ve věku 15-40 let, v rámci celé ČR. Dále potom zájem těchto spotřebitelů o módu a začínající české oděvní designéry.


Dotazník zabere pouze pár minut a jeho vyplněním mi velmi pomůžete.

Předem děkuji za vyplnění! :)
 

Odpovědi respondentů

1. Je pro Vás důležité, jak se oblékáte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano30597,13 %97,13 %  
ne92,87 %2,87 %  

Graf

2. Myslíte si, že máte vlastní styl?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21367,83 %67,83 %  
ne10132,17 %32,17 %  

Graf

3. Zajímáte se o módu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano24878,98 %78,98 %  
ne6621,02 %21,02 %  

Graf

4. Znáte pojem street-style / móda ulice?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano27286,62 %86,62 %  
ne4213,38 %13,38 %  

Graf

5. Je podle Vás v ČR dostatečná podpora začínajících mladých oděvních návrhářů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne26383,76 %83,76 %  
ano5116,24 %16,24 %  

Graf

6. Uvítal/a byste možnost získat více informací o začínajících mladých českých módních návrhářích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23073,25 %73,25 %  
ne8426,75 %26,75 %  

Graf

7. Uvítal/a byste možnost zařadit oděvy českých módních návrhářů do svého šatníku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano25681,53 %81,53 %  
ne5818,47 %18,47 %  

Graf

8. Uvítal/a byste možnost zakoupit výrobky od začínajících mladých českých módních návrhářů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano26082,8 %82,8 %  
ne5417,2 %17,2 %  

Graf

9. Uvítal/a byste možnost navštěvovat módní přehlídky mladých českých módních tvůrců?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano24176,75 %76,75 %  
ne7323,25 %23,25 %  

Graf

10. Uvítal/a byste možnost být součástí sociální sítě věnující se české pouliční módě a podpoře mladých českých módních návrhářů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20364,65 %64,65 %  
ne11135,35 %35,35 %  

Graf

11. Znáte projekt CHECK CZECH FASHION?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 12, NEotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE16050,96 %50,96 %  
ANO15449,04 %49,04 %  

Graf

12. Jaký je Váš postoj k projektu CCF?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozitivní9964,29 %31,53 %  
neutrální4730,52 %14,97 %  
negativní85,19 %2,55 %  

Graf

13. Jste fanouškem projektu CCF na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 14, NEotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO8957,79 %28,34 %  
NE6542,21 %20,7 %  

Graf

14. Jak často navštěvujete Facebook projektu CCF?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
asi 1x za týden2629,21 %8,28 %  
zřídka2022,47 %6,37 %  
několikrát za měsíc1820,22 %5,73 %  
několikrát za týden1617,98 %5,1 %  
asi 1x za měsíc88,99 %2,55 %  
nenavštěvuji11,12 %0,32 %  

Graf

15. Jak často navštěvujete webové stránky projektu CCF?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zřídka4529,22 %14,33 %  
nenavštěvuji4428,57 %14,01 %  
několikrát za měsíc2717,53 %8,6 %  
asi 1x za měsíc1711,04 %5,41 %  
asi 1x za týden1711,04 %5,41 %  
několikrát za týden42,6 %1,27 %  

Graf

16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezapojuji se, jen pozoruji8253,25 %26,11 %  
fotografiím na Facebooku uděluji „like“4629,87 %14,65 %  
čtu články na webové stránce CCF3522,73 %11,15 %  
navštěvuji akce pořádané CCF2012,99 %6,37 %  
komentuji fotografie pouliční módy na Facebooku117,14 %3,5 %  
píšu pro CCF:)10,65 %0,32 %  
připadají mi amatérské, nezapojuji se10,65 %0,32 %  
nechala jsem se vyfotit :D10,65 %0,32 %  
CCF má ubohou kvalitu. Byli jste někdy v Londýně?10,65 %0,32 %  

Graf

17. Co Vám v projektu CCF chybí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic5938,31 %18,79 %  
módní tvorba pod záštitou CCF3824,68 %12,1 %  
možnost zapojení se do tvorby CCF (např.: zasláním vlastní fotografie,…)3724,03 %11,78 %  
častější aktualizace3120,13 %9,87 %  
propojení s dalšími sociálními sítěmi106,49 %3,18 %  
Zaměření na muže10,65 %0,32 %  
nevím10,65 %0,32 %  
profesionalita10,65 %0,32 %  
není to cool10,65 %0,32 %  
nevim neprozivam to10,65 %0,32 %  
kvalita focených modelů10,65 %0,32 %  
Sebereflexe tvůrců. Rozhled.10,65 %0,32 %  
pozoruji zatím krátce, nedokážu tedy zatím říci10,65 %0,32 %  
ani nevím, spíše čekám, co se z tohoto vyvine :)10,65 %0,32 %  

Graf

18. Projekt CHECK CZECH FASHION (CCF) je reprezentantem módy, informátorem v oblasti nejnovějších módních trendů a podpůrcem mladých českých oděvních návrhářů. Mimo jiné mapuje módu v ulicích ČR pomocí fotografie, pořádá vlastní společenské akce (módní přehlídky, workshopy, …). Působí na vlastní webové stránce a Facebooku. Zaujal Vás z tohoto krátkého popisu tento projekt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 19, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO11974,38 %37,9 %  
NE4125,63 %13,06 %  

Graf

19. Měl/a byste zájem stát se fanouškem projektu CCF na Facebooku ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8168,07 %25,8 %  
ne3831,93 %12,1 %  

Graf

20. Měl/a byste zájem stát se návštěvníkem webové stránky CCF?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10285,71 %32,48 %  
ne1714,29 %5,41 %  

Graf

21. Jaké činnosti projektu CCF jsou podle Vás nejdůležitější? Seřaďte: 1 – 5 (1 = nejvíce důležité, 5 = nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
fotografování pouliční módy2.6342.217
propagace mladých začínajících oděvních návrhářů2.4431.961
pořádání vlastních společenských akcí3.3191.763
psaní článků a reportáží3.2451.409
sledování nových módních trendů3.3591.915

Graf

22. „CCF originals“ je budoucí originální značka CCF, která bude x-krát ročně uvádět mini kolekce oblečení a doplňků ve spolupráci se začínajícími nadějnými studenty/absolventy oborů design oděvů. Jaký je Váš postoj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozitivní20775,82 %65,92 %  
neutrální6021,98 %19,11 %  
negativní62,2 %1,91 %  

Graf

23. Jaké typy textilního zboží v budoucí kolekci „CCF originals“ preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
topy/trička14954,58 %47,45 %  
doplňky (např.: šátky,…)13850,55 %43,95 %  
kalhoty, sukně a další části oděvu10438,1 %33,12 %  
textilní tašky5620,51 %17,83 %  
UNISEX oděvy3312,09 %10,51 %  

Graf

24. V případě, že byste měl/a zájem o koupi unikátního trička od mladého českého začínajícího módního návrháře z budoucí kolekce „CCF originals“. Které vlastnosti u Vás nejvíce rozhodují o nákupu: Seřaďte: 1 – 5 (1 = nejvíce důležité, 5 = nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena2.8461.764
kvalita2.6080.949
vzhled2.0991.217
jedinečnost3.0151.494
značka / jméno návrháře4.4321.535

Graf

25. Jakou peněžní částku v Kč byste byl/a ochoten/na zaplatit za unikátní tričko „CCF originals“ navržené mladým českým začínajícím oděvním návrhářem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
300,- – 399,- Kč7928,94 %25,16 %  
250,- – 299,- Kč7828,57 %24,84 %  
400,- – 499,- Kč6724,54 %21,34 %  
pod 249,- Kč238,42 %7,32 %  
nad 500,- Kč228,06 %7,01 %  
nekoupil/a bych si41,47 %1,27 %  

Graf

26. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA24489,38 %77,71 %  
MUŽ2910,62 %9,24 %  

Graf

27. Věková skupina:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 24 let17363,37 %55,1 %  
15 - 19 let6323,08 %20,06 %  
25 - 29 let3111,36 %9,87 %  
30 - 34 let31,1 %0,96 %  
nad 40 let20,73 %0,64 %  
35 - 4010,37 %0,32 %  

Graf

28. Váš statut je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student21980,22 %69,75 %  
zaměstnaný4717,22 %14,97 %  
rodič v domácnosti41,47 %1,27 %  
nezaměstnaný20,73 %0,64 %  
invalida10,37 %0,32 %  

Graf

29. Váš čistý měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pod 999,- Kč7728,21 %24,52 %  
1000,- – 2999,- Kč5419,78 %17,2 %  
3000,- – 4999,- Kč4616,85 %14,65 %  
5000,- – 9999,- Kč3512,82 %11,15 %  
10 000,- – 14 999,- Kč2810,26 %8,92 %  
15 000,- – 19 999,- Kč207,33 %6,37 %  
20 000,- – 24 999,- Kč51,83 %1,59 %  
nad 30 000,- Kč51,83 %1,59 %  
25 000,- – 29 999,- Kč31,1 %0,96 %  

Graf

30. Máte profil na sociální síti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook26295,97 %83,44 %  
Google+ (nezaměňujte s vyhledávačem Google) 7326,74 %23,25 %  
Twitter5018,32 %15,92 %  
Myspace228,06 %7,01 %  
Lookbook228,06 %7,01 %  
Polyvore145,13 %4,46 %  
Fashiolista124,4 %3,82 %  
žádný20,73 %0,64 %  
nemám20,73 %0,64 %  
na trololíku10,37 %0,32 %  
nemám ráda sociální sítě10,37 %0,32 %  
plurk přece!10,37 %0,32 %  
PLURK10,37 %0,32 %  
Otázkou na čistý příjem se mi hnusíte!10,37 %0,32 %  
nemám profil10,37 %0,32 %  
chictopia10,37 %0,32 %  
Beautifulpeople10,37 %0,32 %  
Blogger10,37 %0,32 %  
bandzone10,37 %0,32 %  
nemam profil nikde10,37 %0,32 %  
nenavštěvuji sociální sítě10,37 %0,32 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Uvítal/a byste možnost být součástí sociální sítě věnující se české pouliční módě a podpoře mladých českých módních návrhářů?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi komentuji fotografie pouliční módy na Facebooku na otázku 16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fashiolista na otázku 30. Máte profil na sociální síti:

11. Znáte projekt CHECK CZECH FASHION?

  • odpověď ANO:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi neutrální na otázku 12. Jaký je Váš postoj k projektu CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pozitivní na otázku 12. Jaký je Váš postoj k projektu CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Jste fanouškem projektu CCF na Facebooku?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 13. Jste fanouškem projektu CCF na Facebooku?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi asi 1x za týden na otázku 14. Jak často navštěvujete Facebook projektu CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát za měsíc na otázku 14. Jak často navštěvujete Facebook projektu CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát za týden na otázku 14. Jak často navštěvujete Facebook projektu CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zřídka na otázku 14. Jak často navštěvujete Facebook projektu CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi asi 1x za měsíc na otázku 15. Jak často navštěvujete webové stránky projektu CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi asi 1x za týden na otázku 15. Jak často navštěvujete webové stránky projektu CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát za měsíc na otázku 15. Jak často navštěvujete webové stránky projektu CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenavštěvuji na otázku 15. Jak často navštěvujete webové stránky projektu CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zřídka na otázku 15. Jak často navštěvujete webové stránky projektu CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi čtu články na webové stránce CCF na otázku 16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotografiím na Facebooku uděluji „like“ na otázku 16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi komentuji fotografie pouliční módy na Facebooku na otázku 16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštěvuji akce pořádané CCF na otázku 16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezapojuji se, jen pozoruji na otázku 16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi častější aktualizace na otázku 17. Co Vám v projektu CCF chybí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi módní tvorba pod záštitou CCF na otázku 17. Co Vám v projektu CCF chybí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost zapojení se do tvorby CCF (např.: zasláním vlastní fotografie,…) na otázku 17. Co Vám v projektu CCF chybí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 17. Co Vám v projektu CCF chybí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi propojení s dalšími sociálními sítěmi na otázku 17. Co Vám v projektu CCF chybí?
  • odpověď NE:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 18. Projekt CHECK CZECH FASHION (CCF) je reprezentantem módy, informátorem v oblasti nejnovějších módních trendů a podpůrcem mladých českých oděvních návrhářů. Mimo jiné mapuje módu v ulicích ČR pomocí fotografie, pořádá vlastní společenské akce (módní přehlídky, workshopy, …). Působí na vlastní webové stránce a Facebooku. Zaujal Vás z tohoto krátkého popisu tento projekt?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 18. Projekt CHECK CZECH FASHION (CCF) je reprezentantem módy, informátorem v oblasti nejnovějších módních trendů a podpůrcem mladých českých oděvních návrhářů. Mimo jiné mapuje módu v ulicích ČR pomocí fotografie, pořádá vlastní společenské akce (módní přehlídky, workshopy, …). Působí na vlastní webové stránce a Facebooku. Zaujal Vás z tohoto krátkého popisu tento projekt?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Měl/a byste zájem stát se fanouškem projektu CCF na Facebooku ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Měl/a byste zájem stát se fanouškem projektu CCF na Facebooku ?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Měl/a byste zájem stát se návštěvníkem webové stránky CCF?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Měl/a byste zájem stát se návštěvníkem webové stránky CCF?

12. Jaký je Váš postoj k projektu CCF?

  • odpověď pozitivní:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát za týden na otázku 14. Jak často navštěvujete Facebook projektu CCF?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát za měsíc na otázku 15. Jak často navštěvujete webové stránky projektu CCF?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštěvuji akce pořádané CCF na otázku 16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi čtu články na webové stránce CCF na otázku 16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi komentuji fotografie pouliční módy na Facebooku na otázku 16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?

13. Jste fanouškem projektu CCF na Facebooku?

  • odpověď ANO:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi asi 1x za týden na otázku 14. Jak často navštěvujete Facebook projektu CCF?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát za měsíc na otázku 14. Jak často navštěvujete Facebook projektu CCF?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát za týden na otázku 14. Jak často navštěvujete Facebook projektu CCF?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zřídka na otázku 14. Jak často navštěvujete Facebook projektu CCF?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi komentuji fotografie pouliční módy na Facebooku na otázku 16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštěvuji akce pořádané CCF na otázku 16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?

18. Projekt CHECK CZECH FASHION (CCF) je reprezentantem módy, informátorem v oblasti nejnovějších módních trendů a podpůrcem mladých českých oděvních návrhářů. Mimo jiné mapuje módu v ulicích ČR pomocí fotografie, pořádá vlastní společenské akce (módní přehlídky, workshopy, …). Působí na vlastní webové stránce a Facebooku. Zaujal Vás z tohoto krátkého popisu tento projekt?

  • odpověď ANO:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Měl/a byste zájem stát se fanouškem projektu CCF na Facebooku ?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Měl/a byste zájem stát se návštěvníkem webové stránky CCF?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Měl/a byste zájem stát se fanouškem projektu CCF na Facebooku ?

20. Měl/a byste zájem stát se návštěvníkem webové stránky CCF?

  • odpověď ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Měl/a byste zájem stát se fanouškem projektu CCF na Facebooku ?

22. „CCF originals“ je budoucí originální značka CCF, která bude x-krát ročně uvádět mini kolekce oblečení a doplňků ve spolupráci se začínajícími nadějnými studenty/absolventy oborů design oděvů. Jaký je Váš postoj?

  • odpověď pozitivní:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát za týden na otázku 14. Jak často navštěvujete Facebook projektu CCF?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je pro Vás důležité, jak se oblékáte?

2. Myslíte si, že máte vlastní styl?

3. Zajímáte se o módu?

4. Znáte pojem street-style / móda ulice?

5. Je podle Vás v ČR dostatečná podpora začínajících mladých oděvních návrhářů?

6. Uvítal/a byste možnost získat více informací o začínajících mladých českých módních návrhářích?

7. Uvítal/a byste možnost zařadit oděvy českých módních návrhářů do svého šatníku?

8. Uvítal/a byste možnost zakoupit výrobky od začínajících mladých českých módních návrhářů?

9. Uvítal/a byste možnost navštěvovat módní přehlídky mladých českých módních tvůrců?

10. Uvítal/a byste možnost být součástí sociální sítě věnující se české pouliční módě a podpoře mladých českých módních návrhářů?

11. Znáte projekt CHECK CZECH FASHION?

12. Jaký je Váš postoj k projektu CCF?

13. Jste fanouškem projektu CCF na Facebooku?

14. Jak často navštěvujete Facebook projektu CCF?

15. Jak často navštěvujete webové stránky projektu CCF?

16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?

17. Co Vám v projektu CCF chybí?

18. Projekt CHECK CZECH FASHION (CCF) je reprezentantem módy, informátorem v oblasti nejnovějších módních trendů a podpůrcem mladých českých oděvních návrhářů. Mimo jiné mapuje módu v ulicích ČR pomocí fotografie, pořádá vlastní společenské akce (módní přehlídky, workshopy, …). Působí na vlastní webové stránce a Facebooku. Zaujal Vás z tohoto krátkého popisu tento projekt?

19. Měl/a byste zájem stát se fanouškem projektu CCF na Facebooku ?

20. Měl/a byste zájem stát se návštěvníkem webové stránky CCF?

21. Jaké činnosti projektu CCF jsou podle Vás nejdůležitější? Seřaďte: 1 – 5 (1 = nejvíce důležité, 5 = nejméně důležité)

22. „CCF originals“ je budoucí originální značka CCF, která bude x-krát ročně uvádět mini kolekce oblečení a doplňků ve spolupráci se začínajícími nadějnými studenty/absolventy oborů design oděvů. Jaký je Váš postoj?

23. Jaké typy textilního zboží v budoucí kolekci „CCF originals“ preferujete?

24. V případě, že byste měl/a zájem o koupi unikátního trička od mladého českého začínajícího módního návrháře z budoucí kolekce „CCF originals“. Které vlastnosti u Vás nejvíce rozhodují o nákupu: Seřaďte: 1 – 5 (1 = nejvíce důležité, 5 = nejméně důležité)

25. Jakou peněžní částku v Kč byste byl/a ochoten/na zaplatit za unikátní tričko „CCF originals“ navržené mladým českým začínajícím oděvním návrhářem?

26. Vaše pohlaví:

27. Věková skupina:

28. Váš statut je:

29. Váš čistý měsíční příjem:

30. Máte profil na sociální síti:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je pro Vás důležité, jak se oblékáte?

2. Myslíte si, že máte vlastní styl?

3. Zajímáte se o módu?

4. Znáte pojem street-style / móda ulice?

5. Je podle Vás v ČR dostatečná podpora začínajících mladých oděvních návrhářů?

6. Uvítal/a byste možnost získat více informací o začínajících mladých českých módních návrhářích?

7. Uvítal/a byste možnost zařadit oděvy českých módních návrhářů do svého šatníku?

8. Uvítal/a byste možnost zakoupit výrobky od začínajících mladých českých módních návrhářů?

9. Uvítal/a byste možnost navštěvovat módní přehlídky mladých českých módních tvůrců?

10. Uvítal/a byste možnost být součástí sociální sítě věnující se české pouliční módě a podpoře mladých českých módních návrhářů?

11. Znáte projekt CHECK CZECH FASHION?

12. Jaký je Váš postoj k projektu CCF?

13. Jste fanouškem projektu CCF na Facebooku?

14. Jak často navštěvujete Facebook projektu CCF?

15. Jak často navštěvujete webové stránky projektu CCF?

16. Jak se nejčastěji zapojujete do aktivit spojených s CCF?

17. Co Vám v projektu CCF chybí?

18. Projekt CHECK CZECH FASHION (CCF) je reprezentantem módy, informátorem v oblasti nejnovějších módních trendů a podpůrcem mladých českých oděvních návrhářů. Mimo jiné mapuje módu v ulicích ČR pomocí fotografie, pořádá vlastní společenské akce (módní přehlídky, workshopy, …). Působí na vlastní webové stránce a Facebooku. Zaujal Vás z tohoto krátkého popisu tento projekt?

19. Měl/a byste zájem stát se fanouškem projektu CCF na Facebooku ?

20. Měl/a byste zájem stát se návštěvníkem webové stránky CCF?

21. Jaké činnosti projektu CCF jsou podle Vás nejdůležitější? Seřaďte: 1 – 5 (1 = nejvíce důležité, 5 = nejméně důležité)

22. „CCF originals“ je budoucí originální značka CCF, která bude x-krát ročně uvádět mini kolekce oblečení a doplňků ve spolupráci se začínajícími nadějnými studenty/absolventy oborů design oděvů. Jaký je Váš postoj?

23. Jaké typy textilního zboží v budoucí kolekci „CCF originals“ preferujete?

24. V případě, že byste měl/a zájem o koupi unikátního trička od mladého českého začínajícího módního návrháře z budoucí kolekce „CCF originals“. Které vlastnosti u Vás nejvíce rozhodují o nákupu: Seřaďte: 1 – 5 (1 = nejvíce důležité, 5 = nejméně důležité)

25. Jakou peněžní částku v Kč byste byl/a ochoten/na zaplatit za unikátní tričko „CCF originals“ navržené mladým českým začínajícím oděvním návrhářem?

26. Vaše pohlaví:

27. Věková skupina:

28. Váš statut je:

29. Váš čistý měsíční příjem:

30. Máte profil na sociální síti:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Drašnarová, B.Propagace projektu Check Czech Fashion (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://propagace-projektu-check-cze.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.