Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace prostřednictvím celebrit
Propagace prostřednictvím celebrit
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tereza Podlipna |
---|---|
Šetření: | 06. 03. 2012 - 27. 03. 2012 |
Počet respondentů: | 159 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 16.85 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 66,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:39 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
dotazník se zabývá vnímáním celebrit při propagaci produktu, služby nebo neziskové organizace. Výsledky budou použity v praktické části mé diplomové práce.
Předem Vám děkuji za čas strávený nad dotazníkem.
Přeji hezký den
Tereza Podlipná
Odpovědi respondentů
1. Jaký je Váš názor na vystupování celebrit v reklamách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je mi to jedno | 98 | 61,64 % | 61,64 % |
Nelíbí se mi to | 28 | 17,61 % | 17,61 % |
Líbí se mi to | 23 | 14,47 % | 14,47 % |
mají málo peněz, že se musí v nich producírovat? | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
reklama pokud je sama o sobe dobra, nepotrebuje znamou tvar, pokud je k tomu jeste vtipna, chytne se a koluje i dale mezi lidmi, tak by mela reklama vypadat | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
z marketingového hlediska je to samozřejmě dobrý tah, známé tváře nalákají více lidí.. Občas jsou však reklamy zpracovány moc prvoplánově, což mi někdy vadí.. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Záleží na tom, co propagují | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
jak jakých celebrit | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
je mi to jedno, ale vždy si řeknu "aha, potřeboval(a) jsi prachy" | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
jak která reklama | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
ano, pokud je to na podporu neziskových organizací, charity | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
podle toho o jakou jde celebritu. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Většinou se nad tím zasmějeme - přijde nám to trapné. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
2. Upoutají Vás reklamy, ve kterých vystupují celebrity?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neupoutají mě o nic víc, než jiné reklamy, ve kterých slavní lidé nevystupují | 63 | 39,62 % | 39,62 % |
Ano, snáze si takové reklamy všimnu | 49 | 30,82 % | 30,82 % |
Vždy upoutají, ovšem někdy i v záporném smyslu | 47 | 29,56 % | 29,56 % |
3. Zvýší využití slavné osobnosti jako doporučovatele v reklamě Vaší důvěru v daný produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 109 | 68,55 % | 68,55 % |
Spíše ano | 20 | 12,58 % | 12,58 % |
Nevím | 8 | 5,03 % | 5,03 % |
ne | 8 | 5,03 % | 5,03 % |
rozhodně ne | 2 | 1,26 % | 1,26 % |
Ano | 2 | 1,26 % | 1,26 % |
záleží na celebritě | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
nevnímám to | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Mě osobně určitě ne, ale většinové mase to může pozitivně pomoci v rozhodování o koupi.. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
zaleží na jaké známe osobnosti, jestliže Brat Pitt tak to beru | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Když to chci koupit tak to koupím a když nechci koupit tak mě k tomu nezlomí ani ta nej osobnost... | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
naopak, mám dojem, že výrobek je špatný, když ho musí propagovat celebrita | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
pokud se jedna o samozvane cel. pak ne | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Ne, protože tu osobu stejně většinou neznám. A navíc je zaplacená. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
rozhodně ne, spíš naopak | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
spíše ano, ale záleží na celebritě | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
4. Myslíte si, že má celebrita větší šanci přesvědčit zákazníka o koupi produktu než neznámá osoba?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 100 | 62,89 % | 62,89 % |
Ne | 36 | 22,64 % | 22,64 % |
Nevím | 15 | 9,43 % | 9,43 % |
záleží na tom, o jakou celebritu jde | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
ve spoustě případů ano, ve spoustě případů ne | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
mozna | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Záleží na člověku. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
asi ano | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
v některých případech to tak může být | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
záleží, kdo je tou celebritou | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
určitě ano, jde o nepřímou manipulaci | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
5. Přesvědčila Vás někdy celebrita vystupující v reklamě ke koupi daného produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 121 | 76,1 % | 76,1 % |
Nevím | 24 | 15,09 % | 15,09 % |
Ano | 14 | 8,81 % | 8,81 % |
6. Vadí Vám, když slavná osobnost propaguje více produktů a rozdílné produkty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nezáleží mi na tom, kolik a jaké produkty propaguje | 72 | 45,28 % | 45,28 % |
Ano, vadí | 53 | 33,33 % | 33,33 % |
Ne, nevadí | 27 | 16,98 % | 16,98 % |
Nevadí, pakliže jsou všechny propagované produkty v nějaké škále. Například, když propaguje bio výrobky. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Je to jeho/její boj | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
nevybavuji si takový případ | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
je mi to jedno | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Když je to jiný produkt tak ne, ale představa, že propaguje deset bot od jiných značek je blbý. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
je mi jedno, jaké produkty propaguje, reklamy tohoto typu nevnímám | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
pokud si vůbec všimnu, přijde mi to poněkud... ironické. ale ne, nevadí. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
7. Pokud slavná osobnost propaguje výrobek, vybavíte si především:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Osobnost | 79 | 49,69 % | 49,69 % |
Obojí | 57 | 35,85 % | 35,85 % |
Nevím | 15 | 9,43 % | 9,43 % |
Produkt | 8 | 5,03 % | 5,03 % |
8. Co je podle Vás u slavné osobnosti, která vystupuje v reklamě, nejdůležitější? Seřaďte od té nejpodstatnější -1 po nejméně podstatnou - 8.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Inteligence | 4.566 | 5.956 |
Krása | 4.453 | 5.33 |
Image | 4.176 | 3.931 |
Důvěryhodnost | 3.346 | 4.302 |
Životní styl | 5.164 | 2.992 |
Popularita | 4.195 | 5.478 |
Přesvědčivost | 4.252 | 4.201 |
Znalost produktu | 5.849 | 5.952 |
9. Může chování a image celebrity propagující produkt ovlivnit Váš názor na danou firmu a její produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne. Chování a image celebrity nemá s firmou a jejich produkty nic společného, proto můj názor neovlivní. | 85 | 53,46 % | 53,46 % |
Ano. Firmy si vybírají své „tváře“ podle určitých kritérií, proto chování a image jejich celebrity ovlivňuje i můj pohled na ně a jejich produkty. | 64 | 40,25 % | 40,25 % |
Nevím | 5 | 3,14 % | 3,14 % |
Můj názor neovlivní, ale někoho jiného určitě ano. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
vím, že na tom firma je asi dobře, když si dokáže zaplatit celebritu | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Neřeším. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Firmy si vybírají své „tváře“ podle určitých kritérií-ale neovlivní mě to | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
někdy, záleží na tom, zda celebrita je nějakým způsobem spjatá s firmou (více než jako rekamní tvář) | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
10. Máte pocit, že se celebrity objevují v reklamách stále častěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 11, Nevím → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 111 | 69,81 % | 69,81 % |
Nevím | 31 | 19,5 % | 19,5 % |
Ne | 17 | 10,69 % | 10,69 % |
11. Pokud ano – má na Vás tato skutečnost nějaký vliv?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, je mi to jedno | 84 | 61,76 % | 52,83 % |
Ano. Reklamy jsou přeplněny celebritami, proto je přestávám vnímat a celebrity ztrácejí na přesvědčivosti. | 43 | 31,62 % | 27,04 % |
Nevím | 7 | 5,15 % | 4,4 % |
samozvane celebrity?!nemaji vubec zadny vliv | 1 | 0,74 % | 0,63 % |
nevím. nesleduji reklamy ani celebrity. | 1 | 0,74 % | 0,63 % |
12. Jakým způsobem vnímáte celebritu, která se angažuje v charitativní činnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pozitivně | 118 | 74,21 % | 74,21 % |
Je mi to jedno | 30 | 18,87 % | 18,87 % |
Negativně | 11 | 6,92 % | 6,92 % |
13. Je pro Vás např. nadační fond, který propaguje celebrita důvěryhodnější než jiný?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 87 | 54,72 % | 54,72 % |
Ano | 60 | 37,74 % | 37,74 % |
ne, pouze na sebe lépe upozorní potencionální dárce | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
nevim | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
těžko říct, záleží na celebritě | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
jedná se pouze o parazitování na charitě | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
na tom asi nesejde, pokud budu chtit nejaky podporovat, zjistim si peclive jeho program, myslenku a aktivity | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
ne důvěryhodnější, ale díky celebritám se o tom daném fondu vůbec ví.. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
na to nehledím | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Spíše ano | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Neverim charitam a fondum, celebrita to nezmeni | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
stojí to za zvážení - vyhledám si další informace | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
ne, ale je víc vidět | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Pokud propaguje celebrita, tak je nadační fond více vidět. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
14. Přesvědčí Vás celebrita propagující určitý nadační fond, neziskovou organizaci apod. k příspěvku spíše než neznámá osoba?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 86 | 54,09 % | 54,09 % |
Ano | 63 | 39,62 % | 39,62 % |
nevim | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
je to větší šance | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Spíše ne, pokud chci přispět nějaké konkrétní charitativní organizaci, je mi jedno, jestli je její "tváří" někdo známý nebo ne. | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
odradí | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
blo by prijemne, kdyby reklamy na nadace namlouvali napr. obycejni lide, kteri uz prispeli s jejich lidstvím | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Podvědomě známé osoby působí věrohodněji, než cizí osoba, takže podle tohoto měřítka spíše ano | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
spíše naopak, když někdo slavný propaguje nějaký fond, myslím si, že má díky té celebritě větší dary, proto přispívám na méně známé organizace | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
to spíš záleží, na tom čím se nadace zabývá | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
ano, je to více důvěryhodné, než "no name" nadace, kde se pak bojíte, že jsou falešné a okradou vás | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
neviděla jsem neznámou osobu propagovat nadační fond | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
15. Vybavíte si některou z celebrit angažující se v charitativní sféře? Pokud ano, kterou a co propaguje:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
.
Aňa Geislerová, Tereza Kostková, Dara Rolins - pochod proti rakovině prsu, Kapka naděje - Vendula Svobodová, Tereza Maxová - nadace Terezy Maxové...
Aňa Geislerová, Vendula Svobodová
Aneta Langerová - nevidomí lidé Michael Jackson - nemocnice Tereza Maxová Vendula Svobodová
Aneta Langerova - svetluska Svobodova - kapka nadeje Maxova - Terry Bear
Aneta Langerová - Světluška
Aneta Langerová - Světluška Vendula Svobodová - Kapka naděje Jitka Čvančarová - Motýlí křídla - Debra
Aneta Langerová - Světluška.
Aneta Langerová, Lucie Bílá, Marek Eben ..
Angelina Jolie
Angelina Jolie - velvyslankyně OSN
angelina jolie unicef
Angelina Jolie, Madona - podpora chudých dětí ze zemí 3. světa. Tereza Maxová - nějaký nadační fond.
Angelina Jolie, Vendula Svobodová, Lady Diana .... nepamatuji si, co propagují
Anna Gaislerová, Taťana Vilhelmova, => obě bazar Aneta Langerová=> Světlušku,
bočanová
Čvančarová
D. Havlová, T. Maxová, A. Verešová
David Beckham - UNICEF
Hanak, neco s detmi
havlová
Havlová- nadace pro děti
Helena Houdová - Slunečnice, Zuzana Baudyšová - Nadace Naše dítě, Vendula Auš Svobodová - Kapka Naděje, Petra Němcová - Happy Hearts, Tereza Maxová - Nadace dětem
Iveta Blanarovičová - fond Sofie tuším, Vendula Auš Svobodová - Kapka naděje, Helena Houdová, Madonna - Malawi - školství a chudoba, Táňa Fischerová, Jan Kačer - koncerty předvánoční s charit. podtextem, Zdeněk Svěrák - Paraple ...
Jan Svěrák - Paraple Aneta Langerová - světluška
Kapka naděje - V. Svobodová
Kapka nadeje svobodova, nadace terezy maxove, svetluska aneta langerova
Kapka naděje.... Svobodová
Kubišová - zvířata, Maxová - děti
Kuře - Augustová, Hanák
Květa Fialová a Ester Janečková - Maltézská pomoc; Aneta Langerová - Světluška; Vendula Auš Svobodová - Kapka naděje;
Leila Abasová Taťána Kuchařová Vendula Svobodová
Liška, Vojtek, Polívka, Mareš, Chýlková
Lucie Bílá - Konto Bariéry Tereza Maxová
Lucie Bílá - Konto bariéry
Lucie Bílá-vozíčkáři; Svobodová-kapka naděje; Nova-národní registr dárců kostní dřeně
Lucie Bílá..propaguje swoji naiwitu a blbost
Maxová - děti
Maxová - Nadace T. Maxové, Svobodová - Kapka naděje, Čvančarová - něco s motýlí nemocí, Kuchařová - nevím, co dělá
maxová - nadace terezy maxové havlová - nadace vaclava a dagmar havlovych
Maxová - Nadace Terezy Maxové, Kuchařová - Krása pomoci, Svobodová - Kapka naděje, Kostková - Veselý senior, Krasu - Nadační fond proti korupci, Houdová - Slunečnice, Langerová - Světluška
Maxová -Dětské domovy spousta celebrit - rakovina prsu Langerová - světluška
Maxová -fond pro děti
Maxova deti Kubisova zvirata Clooney zivotni prostredi
Maxová T.- Nadace Terezy Maxové
Maxová, Čvančarová, Svěrák .....
Maxová, Havlová, Svobodová
michael jackson
modelky, je to taková jejich móda - děti, na zvířata bohužel nikdo nemyslí
modelky, manželky prezidentů a jiné pipiny - nezabíjejte zvířátka, krmte africké děti
Naďa Konvalinková- Rozum a cit
Nadace Terezy Maxové
Nadace Terezy Maxové dětem
Např. Shakira - nadace Barefoot - podporuje vzdělávání a výživu dětí v chudých oblastech
Ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
Ne.
nechci si vybavit, odsuzuji to
nevím
nevím
Nevím
nevybavím
nevybavím
Nevybavím si nikoho.
Nevybavím..
Petra Němcová - Happy hearts fund Houdová - Slunečnice
Petra Němcová - staví školy v rozvinutých zemích
Projkt Šance - Děti ulice - M.Rotrová, M. Kubišová, E.Urbanová Paraple - Svěrák Kuře - A.Langerová Adventní koncerty - T.Fišerová, J. Kačer
Snad všechny? Chantal Poulin Tereza Kostková Tereza Maxová Vendula Svobodová Helena Houdová Lejla Abbasová
Svěrák
Svěrák - Paraple
Svěrák - Paraple, Langerová - Světluška, Kostková - Veselý senior
Světluška - Aneta Langerová
Světluška - Langerová
Svobodová - Kapka naděje Maxová - Nadace Terezy Maxové
Svobodová - Kapka naděje, Svěrák - Konto bariéry, Augustová, Vacek - Kuře
Svobodová-Kapka naděje, Voldánová-kuře..
Svobodová, Langerová
T. Maxová - Nadace T. Maxové, Svěrák - Paraple, Whoopi Goldberg a Laurenc Fishorne - UNICEF, Hanák - Kuře
Táňa Fischerová, Marta Kubišová...
Táňa Wilhelmová - Avon proti rakovině prsu
Taťána Kuchařová - nevím momentálně co propaguje Tereza Maxová - děti
Tereya Maxová
Tereza Maxová Helena Houdová Angelina Jolie Gottovi Vendula Svobodová - Kapka naděje
Tereza Maxová
Tereza Maxová
tereza maxova
tereza maxová
Tereza Maxová
Tereza Maxová
tereza maxová
tereza maxová
tereza maxová
Tereza Maxová
Tereza Maxová - děti Vendula Svobodová - onkologicky nemocné děti Jitka Čvančarová - děti v rozvojových zemích, nemoc motýlích křídel Helena Houdová - děti Marta Kubišová - adventní koncerty, ochrana práv zvířat
Tereza Maxová - děti
Tereza Maxová - dětská nadace Vlaďka Erbová - rakovina věc veřejná
Tereza Maxová - FOD, Vendula Svobodová - Kapka Naděje
Tereza Maxová - nadace
Tereza Maxová - Nadace Terezey Maxové - pomoc opuštěným a ohroženým dětem v ČR
Tereza Maxová - Nadace Terezy Maxové dětem Vendula Svobodová - Kapka naděje
Tereza Maxová - Nadační fond dětem
Tereza Maxová - pomoc dětem
Tereza Maxová - Teribear Aneta Langerová - Světluška Svobodová - Slunečnice Havlová - už nevim .. je jich mrtě moc.. :)
tereza maxová - terribear
Tereza Maxová - Terrybear (nadace pro děti)
Tereza Maxová :)
Tereza Maxová nadace pro děti
Tereza Maxová- Nadace Terezy Maxové
tereza maxová-kojenecký ústav, aneta langerová-světluška, vendula svobodová-nemocné děti,lucie bíla-hendicepovaní..
tereza maxová-opuštěné děti v domovách, vendula svobodová-nadace proti leukémii, anelie jolie-opuštěné děti v nerozvinutých částech světa,
Tereza Maxová, Vendula Svobodová - Kapka naděje
Tereza Maxová, ale nevím co přesně propaguje
Tereza Maxová, ale nevím, co propaguje, asi děti v Africe.
Tereza Maxová, Aneta Langerová, Vendula Svobodová.
Tereza Maxová, dětské domovy Zdeněk Svěrák, Hnutí paraple Jan Kačer, Marta Kubišová, Táňa Fišerová - různé v rámci charitativních adventních koncertů
tereza maxová, vendula svobodová
Tomáš Berdych - Centrum Paraple
Tomáš hanák - kuře
unicef - whoopy goldberg, lucy liu, madonna,..
V. Svobodová - Kapka naděje
v.svobodová-kapka nadeje,z.sverak-paraple,
V.Svobodová, D. Havlová, apod.
Vendula Auš Svobodová
Vendula Auš Svobodová - Kapka naděje
Vendula Svobodová
Vendula Svobodová - Kapka naděje, Zdeněk Svěrák - Paraple, Nadace Terezy Maxové, Dagmar Havlová - Nadace Václava a Dagmar Havlových
Vendula Svobodová - Kapka naděje Aneta Langerová - Světluška
Vendula Svobodová - Kapka naděje Marta Kubišová - ochrana zvířat
Vendula Svobodová - Kapka naděje Tereza Maxová - dětské domovy Helena Houdová - nadace Sunflower Tatiana Kuchařová - nadace pro seniory
Vendula Svobodová - Kapka naděje
Vendula Svobodová - Kapka naděje
Vendula Svobodová - Kapka naděje (leukémie). Marta Kubišová, Zdeněk Srstka - Chcete mě (opuštěná zvířata). Tereza Maxová - děti v dětských domovech. Helena Houdová - Slunečnice (rozvojová pomoc). Zdeněk Svěrák - Konto bariéry (lidé na vozíčku).
Vendula Svobodová - Kapka naděje, Dagmar Havlová - Nadace Vize 97, Aneta Langerová - Světluška, ...
Vendula Svobodová - Kapka naděje, Petra Němcová - Nadace šťastných srdcí, Tereza Maxová - Nadace Terezy Maxové
Vendula Svobodová - Kapka naděje, Vilhelmová, Geislerová a další - Liga proti rakovině prsu, Jitka Čvančarová - nemoc motýlích křídel
Vendula Svobodová Auš-Kapka naděje
Vendula Svobodová-pomoc dětem
vendula svobodová, nemocné děti
Vendula Svodová, Tereza Maxová
Vendulka Svobodová, propaguje Patrika
Vojta Kotek - Kuře dětem (nebo něco takového) Tereza Maxová - něco s dětmi Dagmar Havlová - nadace Dagmar a Václava Havlových
Z. Svěrák, J. Čvančarová, T. Maxová, V. Svobodová, Lejla Abassová, A. Langerová
Zdeněk Svěrák - Centrum Paraple Nadace Dagmar a Václava Havlových - VIZE 97
Zdeněk Svěrák - Paraple, Aneta Langerová - Světluška
Zdenek Sverak - Paraple, Tana Fischerova - nevim co, Marek Eben - nevim co
16. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 129 | 81,13 % | 81,13 % |
Muž | 30 | 18,87 % | 18,87 % |
17. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 - 25 | 100 | 62,89 % | 62,89 % |
26 - 30 | 28 | 17,61 % | 17,61 % |
31 - 40 | 12 | 7,55 % | 7,55 % |
41 - 50 | 8 | 5,03 % | 5,03 % |
16 - 18 | 5 | 3,14 % | 3,14 % |
50 a více | 3 | 1,89 % | 1,89 % |
10 - 15 | 3 | 1,89 % | 1,89 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.