Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace prostřednictvím celebrit

Propagace prostřednictvím celebrit

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Podlipna
Šetření:06. 03. 2012 - 27. 03. 2012
Počet respondentů:159
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

dotazník se zabývá vnímáním celebrit při propagaci produktu, služby nebo neziskové organizace. Výsledky budou použity v praktické části mé diplomové práce. 

 

Předem Vám děkuji za čas strávený nad dotazníkem.

 

Přeji hezký den

 

Tereza Podlipná

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš názor na vystupování celebrit v reklamách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno9861,64 %61,64 %  
Nelíbí se mi to2817,61 %17,61 %  
Líbí se mi to2314,47 %14,47 %  
mají málo peněz, že se musí v nich producírovat?10,63 %0,63 %  
reklama pokud je sama o sobe dobra, nepotrebuje znamou tvar, pokud je k tomu jeste vtipna, chytne se a koluje i dale mezi lidmi, tak by mela reklama vypadat10,63 %0,63 %  
z marketingového hlediska je to samozřejmě dobrý tah, známé tváře nalákají více lidí.. Občas jsou však reklamy zpracovány moc prvoplánově, což mi někdy vadí..10,63 %0,63 %  
Záleží na tom, co propagují10,63 %0,63 %  
jak jakých celebrit10,63 %0,63 %  
je mi to jedno, ale vždy si řeknu "aha, potřeboval(a) jsi prachy"10,63 %0,63 %  
jak která reklama10,63 %0,63 %  
ano, pokud je to na podporu neziskových organizací, charity10,63 %0,63 %  
podle toho o jakou jde celebritu.10,63 %0,63 %  
Většinou se nad tím zasmějeme - přijde nám to trapné.10,63 %0,63 %  

Graf

2. Upoutají Vás reklamy, ve kterých vystupují celebrity?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neupoutají mě o nic víc, než jiné reklamy, ve kterých slavní lidé nevystupují6339,62 %39,62 %  
Ano, snáze si takové reklamy všimnu4930,82 %30,82 %  
Vždy upoutají, ovšem někdy i v záporném smyslu4729,56 %29,56 %  

Graf

3. Zvýší využití slavné osobnosti jako doporučovatele v reklamě Vaší důvěru v daný produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne10968,55 %68,55 %  
Spíše ano2012,58 %12,58 %  
Nevím85,03 %5,03 %  
ne85,03 %5,03 %  
rozhodně ne21,26 %1,26 %  
Ano21,26 %1,26 %  
záleží na celebritě10,63 %0,63 %  
nevnímám to10,63 %0,63 %  
Mě osobně určitě ne, ale většinové mase to může pozitivně pomoci v rozhodování o koupi.. 10,63 %0,63 %  
zaleží na jaké známe osobnosti, jestliže Brat Pitt tak to beru10,63 %0,63 %  
Když to chci koupit tak to koupím a když nechci koupit tak mě k tomu nezlomí ani ta nej osobnost...10,63 %0,63 %  
naopak, mám dojem, že výrobek je špatný, když ho musí propagovat celebrita10,63 %0,63 %  
pokud se jedna o samozvane cel. pak ne10,63 %0,63 %  
Ne, protože tu osobu stejně většinou neznám. A navíc je zaplacená.10,63 %0,63 %  
rozhodně ne, spíš naopak10,63 %0,63 %  
spíše ano, ale záleží na celebritě10,63 %0,63 %  

Graf

4. Myslíte si, že má celebrita větší šanci přesvědčit zákazníka o koupi produktu než neznámá osoba?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10062,89 %62,89 %  
Ne3622,64 %22,64 %  
Nevím159,43 %9,43 %  
záleží na tom, o jakou celebritu jde10,63 %0,63 %  
ve spoustě případů ano, ve spoustě případů ne10,63 %0,63 %  
mozna10,63 %0,63 %  
Záleží na člověku.10,63 %0,63 %  
asi ano10,63 %0,63 %  
v některých případech to tak může být10,63 %0,63 %  
záleží, kdo je tou celebritou10,63 %0,63 %  
určitě ano, jde o nepřímou manipulaci10,63 %0,63 %  

Graf

5. Přesvědčila Vás někdy celebrita vystupující v reklamě ke koupi daného produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12176,1 %76,1 %  
Nevím2415,09 %15,09 %  
Ano148,81 %8,81 %  

Graf

6. Vadí Vám, když slavná osobnost propaguje více produktů a rozdílné produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezáleží mi na tom, kolik a jaké produkty propaguje7245,28 %45,28 %  
Ano, vadí5333,33 %33,33 %  
Ne, nevadí2716,98 %16,98 %  
Nevadí, pakliže jsou všechny propagované produkty v nějaké škále. Například, když propaguje bio výrobky.10,63 %0,63 %  
Je to jeho/její boj10,63 %0,63 %  
nevybavuji si takový případ10,63 %0,63 %  
je mi to jedno10,63 %0,63 %  
Když je to jiný produkt tak ne, ale představa, že propaguje deset bot od jiných značek je blbý.10,63 %0,63 %  
je mi jedno, jaké produkty propaguje, reklamy tohoto typu nevnímám10,63 %0,63 %  
pokud si vůbec všimnu, přijde mi to poněkud... ironické. ale ne, nevadí.10,63 %0,63 %  

Graf

7. Pokud slavná osobnost propaguje výrobek, vybavíte si především:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobnost7949,69 %49,69 %  
Obojí5735,85 %35,85 %  
Nevím159,43 %9,43 %  
Produkt85,03 %5,03 %  

Graf

8. Co je podle Vás u slavné osobnosti, která vystupuje v reklamě, nejdůležitější? Seřaďte od té nejpodstatnější -1 po nejméně podstatnou - 8.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Inteligence4.5665.956
Krása4.4535.33
Image4.1763.931
Důvěryhodnost3.3464.302
Životní styl5.1642.992
Popularita4.1955.478
Přesvědčivost4.2524.201
Znalost produktu5.8495.952

Graf

9. Může chování a image celebrity propagující produkt ovlivnit Váš názor na danou firmu a její produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne. Chování a image celebrity nemá s firmou a jejich produkty nic společného, proto můj názor neovlivní.8553,46 %53,46 %  
Ano. Firmy si vybírají své „tváře“ podle určitých kritérií, proto chování a image jejich celebrity ovlivňuje i můj pohled na ně a jejich produkty.6440,25 %40,25 %  
Nevím53,14 %3,14 %  
Můj názor neovlivní, ale někoho jiného určitě ano.10,63 %0,63 %  
vím, že na tom firma je asi dobře, když si dokáže zaplatit celebritu10,63 %0,63 %  
Neřeším.10,63 %0,63 %  
Firmy si vybírají své „tváře“ podle určitých kritérií-ale neovlivní mě to10,63 %0,63 %  
někdy, záleží na tom, zda celebrita je nějakým způsobem spjatá s firmou (více než jako rekamní tvář)10,63 %0,63 %  

Graf

10. Máte pocit, že se celebrity objevují v reklamách stále častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 11, Nevímotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11169,81 %69,81 %  
Nevím3119,5 %19,5 %  
Ne1710,69 %10,69 %  

Graf

11. Pokud ano – má na Vás tato skutečnost nějaký vliv?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, je mi to jedno8461,76 %52,83 %  
Ano. Reklamy jsou přeplněny celebritami, proto je přestávám vnímat a celebrity ztrácejí na přesvědčivosti.4331,62 %27,04 %  
Nevím75,15 %4,4 %  
samozvane celebrity?!nemaji vubec zadny vliv10,74 %0,63 %  
nevím. nesleduji reklamy ani celebrity.10,74 %0,63 %  

Graf

12. Jakým způsobem vnímáte celebritu, která se angažuje v charitativní činnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně11874,21 %74,21 %  
Je mi to jedno3018,87 %18,87 %  
Negativně116,92 %6,92 %  

Graf

13. Je pro Vás např. nadační fond, který propaguje celebrita důvěryhodnější než jiný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8754,72 %54,72 %  
Ano6037,74 %37,74 %  
ne, pouze na sebe lépe upozorní potencionální dárce10,63 %0,63 %  
nevim10,63 %0,63 %  
těžko říct, záleží na celebritě10,63 %0,63 %  
jedná se pouze o parazitování na charitě10,63 %0,63 %  
na tom asi nesejde, pokud budu chtit nejaky podporovat, zjistim si peclive jeho program, myslenku a aktivity10,63 %0,63 %  
ne důvěryhodnější, ale díky celebritám se o tom daném fondu vůbec ví..10,63 %0,63 %  
na to nehledím10,63 %0,63 %  
Spíše ano10,63 %0,63 %  
Neverim charitam a fondum, celebrita to nezmeni10,63 %0,63 %  
stojí to za zvážení - vyhledám si další informace10,63 %0,63 %  
ne, ale je víc vidět10,63 %0,63 %  
Pokud propaguje celebrita, tak je nadační fond více vidět.10,63 %0,63 %  

Graf

14. Přesvědčí Vás celebrita propagující určitý nadační fond, neziskovou organizaci apod. k příspěvku spíše než neznámá osoba?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8654,09 %54,09 %  
Ano6339,62 %39,62 %  
nevim10,63 %0,63 %  
je to větší šance10,63 %0,63 %  
Spíše ne, pokud chci přispět nějaké konkrétní charitativní organizaci, je mi jedno, jestli je její "tváří" někdo známý nebo ne.10,63 %0,63 %  
odradí10,63 %0,63 %  
blo by prijemne, kdyby reklamy na nadace namlouvali napr. obycejni lide, kteri uz prispeli s jejich lidstvím 10,63 %0,63 %  
Podvědomě známé osoby působí věrohodněji, než cizí osoba, takže podle tohoto měřítka spíše ano10,63 %0,63 %  
spíše naopak, když někdo slavný propaguje nějaký fond, myslím si, že má díky té celebritě větší dary, proto přispívám na méně známé organizace10,63 %0,63 %  
to spíš záleží, na tom čím se nadace zabývá10,63 %0,63 %  
ano, je to více důvěryhodné, než "no name" nadace, kde se pak bojíte, že jsou falešné a okradou vás10,63 %0,63 %  
neviděla jsem neznámou osobu propagovat nadační fond10,63 %0,63 %  

Graf

15. Vybavíte si některou z celebrit angažující se v charitativní sféře? Pokud ano, kterou a co propaguje:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

Aňa Geislerová, Tereza Kostková, Dara Rolins - pochod proti rakovině prsu, Kapka naděje - Vendula Svobodová, Tereza Maxová - nadace Terezy Maxové...

Aňa Geislerová, Vendula Svobodová

Aneta Langerová - nevidomí lidé Michael Jackson - nemocnice Tereza Maxová Vendula Svobodová

Aneta Langerova - svetluska Svobodova - kapka nadeje Maxova - Terry Bear

Aneta Langerová - Světluška

Aneta Langerová - Světluška Vendula Svobodová - Kapka naděje Jitka Čvančarová - Motýlí křídla - Debra

Aneta Langerová - Světluška.

Aneta Langerová, Lucie Bílá, Marek Eben ..

Angelina Jolie

Angelina Jolie - velvyslankyně OSN

angelina jolie unicef

Angelina Jolie, Madona - podpora chudých dětí ze zemí 3. světa. Tereza Maxová - nějaký nadační fond.

Angelina Jolie, Vendula Svobodová, Lady Diana .... nepamatuji si, co propagují

Anna Gaislerová, Taťana Vilhelmova, => obě bazar Aneta Langerová=> Světlušku,

bočanová

Čvančarová

D. Havlová, T. Maxová, A. Verešová

David Beckham - UNICEF

Hanak, neco s detmi

havlová

Havlová- nadace pro děti

Helena Houdová - Slunečnice, Zuzana Baudyšová - Nadace Naše dítě, Vendula Auš Svobodová - Kapka Naděje, Petra Němcová - Happy Hearts, Tereza Maxová - Nadace dětem

Iveta Blanarovičová - fond Sofie tuším, Vendula Auš Svobodová - Kapka naděje, Helena Houdová, Madonna - Malawi - školství a chudoba, Táňa Fischerová, Jan Kačer - koncerty předvánoční s charit. podtextem, Zdeněk Svěrák - Paraple ...

Jan Svěrák - Paraple Aneta Langerová - světluška

Kapka naděje - V. Svobodová

Kapka nadeje svobodova, nadace terezy maxove, svetluska aneta langerova

Kapka naděje.... Svobodová

Kubišová - zvířata, Maxová - děti

Kuře - Augustová, Hanák

Květa Fialová a Ester Janečková - Maltézská pomoc; Aneta Langerová - Světluška; Vendula Auš Svobodová - Kapka naděje;

Leila Abasová Taťána Kuchařová Vendula Svobodová

Liška, Vojtek, Polívka, Mareš, Chýlková

Lucie Bílá - Konto Bariéry Tereza Maxová

Lucie Bílá - Konto bariéry

Lucie Bílá-vozíčkáři; Svobodová-kapka naděje; Nova-národní registr dárců kostní dřeně

Lucie Bílá..propaguje swoji naiwitu a blbost

Maxová - děti

Maxová - Nadace T. Maxové, Svobodová - Kapka naděje, Čvančarová - něco s motýlí nemocí, Kuchařová - nevím, co dělá

maxová - nadace terezy maxové havlová - nadace vaclava a dagmar havlovych

Maxová - Nadace Terezy Maxové, Kuchařová - Krása pomoci, Svobodová - Kapka naděje, Kostková - Veselý senior, Krasu - Nadační fond proti korupci, Houdová - Slunečnice, Langerová - Světluška

Maxová -Dětské domovy spousta celebrit - rakovina prsu Langerová - světluška

Maxová -fond pro děti

Maxova deti Kubisova zvirata Clooney zivotni prostredi

Maxová T.- Nadace Terezy Maxové

Maxová, Čvančarová, Svěrák .....

Maxová, Havlová, Svobodová

michael jackson

modelky, je to taková jejich móda - děti, na zvířata bohužel nikdo nemyslí

modelky, manželky prezidentů a jiné pipiny - nezabíjejte zvířátka, krmte africké děti

Naďa Konvalinková- Rozum a cit

Nadace Terezy Maxové

Nadace Terezy Maxové dětem

Např. Shakira - nadace Barefoot - podporuje vzdělávání a výživu dětí v chudých oblastech

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne.

nechci si vybavit, odsuzuji to

nevím

nevím

Nevím

nevybavím

nevybavím

Nevybavím si nikoho.

Nevybavím..

Petra Němcová - Happy hearts fund Houdová - Slunečnice

Petra Němcová - staví školy v rozvinutých zemích

Projkt Šance - Děti ulice - M.Rotrová, M. Kubišová, E.Urbanová Paraple - Svěrák Kuře - A.Langerová Adventní koncerty - T.Fišerová, J. Kačer

Snad všechny? Chantal Poulin Tereza Kostková Tereza Maxová Vendula Svobodová Helena Houdová Lejla Abbasová

Svěrák

Svěrák - Paraple

Svěrák - Paraple, Langerová - Světluška, Kostková - Veselý senior

Světluška - Aneta Langerová

Světluška - Langerová

Svobodová - Kapka naděje Maxová - Nadace Terezy Maxové

Svobodová - Kapka naděje, Svěrák - Konto bariéry, Augustová, Vacek - Kuře

Svobodová-Kapka naděje, Voldánová-kuře..

Svobodová, Langerová

T. Maxová - Nadace T. Maxové, Svěrák - Paraple, Whoopi Goldberg a Laurenc Fishorne - UNICEF, Hanák - Kuře

Táňa Fischerová, Marta Kubišová...

Táňa Wilhelmová - Avon proti rakovině prsu

Taťána Kuchařová - nevím momentálně co propaguje Tereza Maxová - děti

Tereya Maxová

Tereza Maxová Helena Houdová Angelina Jolie Gottovi Vendula Svobodová - Kapka naděje

Tereza Maxová

Tereza Maxová

tereza maxova

tereza maxová

Tereza Maxová

Tereza Maxová

tereza maxová

tereza maxová

tereza maxová

Tereza Maxová

Tereza Maxová - děti Vendula Svobodová - onkologicky nemocné děti Jitka Čvančarová - děti v rozvojových zemích, nemoc motýlích křídel Helena Houdová - děti Marta Kubišová - adventní koncerty, ochrana práv zvířat

Tereza Maxová - děti

Tereza Maxová - dětská nadace Vlaďka Erbová - rakovina věc veřejná

Tereza Maxová - FOD, Vendula Svobodová - Kapka Naděje

Tereza Maxová - nadace

Tereza Maxová - Nadace Terezey Maxové - pomoc opuštěným a ohroženým dětem v ČR

Tereza Maxová - Nadace Terezy Maxové dětem Vendula Svobodová - Kapka naděje

Tereza Maxová - Nadační fond dětem

Tereza Maxová - pomoc dětem

Tereza Maxová - Teribear Aneta Langerová - Světluška Svobodová - Slunečnice Havlová - už nevim .. je jich mrtě moc.. :)

tereza maxová - terribear

Tereza Maxová - Terrybear (nadace pro děti)

Tereza Maxová :)

Tereza Maxová nadace pro děti

Tereza Maxová- Nadace Terezy Maxové

tereza maxová-kojenecký ústav, aneta langerová-světluška, vendula svobodová-nemocné děti,lucie bíla-hendicepovaní..

tereza maxová-opuštěné děti v domovách, vendula svobodová-nadace proti leukémii, anelie jolie-opuštěné děti v nerozvinutých částech světa,

Tereza Maxová, Vendula Svobodová - Kapka naděje

Tereza Maxová, ale nevím co přesně propaguje

Tereza Maxová, ale nevím, co propaguje, asi děti v Africe.

Tereza Maxová, Aneta Langerová, Vendula Svobodová.

Tereza Maxová, dětské domovy Zdeněk Svěrák, Hnutí paraple Jan Kačer, Marta Kubišová, Táňa Fišerová - různé v rámci charitativních adventních koncertů

tereza maxová, vendula svobodová

Tomáš Berdych - Centrum Paraple

Tomáš hanák - kuře

unicef - whoopy goldberg, lucy liu, madonna,..

V. Svobodová - Kapka naděje

v.svobodová-kapka nadeje,z.sverak-paraple,

V.Svobodová, D. Havlová, apod.

Vendula Auš Svobodová

Vendula Auš Svobodová - Kapka naděje

Vendula Svobodová

Vendula Svobodová - Kapka naděje, Zdeněk Svěrák - Paraple, Nadace Terezy Maxové, Dagmar Havlová - Nadace Václava a Dagmar Havlových

Vendula Svobodová - Kapka naděje Aneta Langerová - Světluška

Vendula Svobodová - Kapka naděje Marta Kubišová - ochrana zvířat

Vendula Svobodová - Kapka naděje Tereza Maxová - dětské domovy Helena Houdová - nadace Sunflower Tatiana Kuchařová - nadace pro seniory

Vendula Svobodová - Kapka naděje

Vendula Svobodová - Kapka naděje

Vendula Svobodová - Kapka naděje (leukémie). Marta Kubišová, Zdeněk Srstka - Chcete mě (opuštěná zvířata). Tereza Maxová - děti v dětských domovech. Helena Houdová - Slunečnice (rozvojová pomoc). Zdeněk Svěrák - Konto bariéry (lidé na vozíčku).

Vendula Svobodová - Kapka naděje, Dagmar Havlová - Nadace Vize 97, Aneta Langerová - Světluška, ...

Vendula Svobodová - Kapka naděje, Petra Němcová - Nadace šťastných srdcí, Tereza Maxová - Nadace Terezy Maxové

Vendula Svobodová - Kapka naděje, Vilhelmová, Geislerová a další - Liga proti rakovině prsu, Jitka Čvančarová - nemoc motýlích křídel

Vendula Svobodová Auš-Kapka naděje

Vendula Svobodová-pomoc dětem

vendula svobodová, nemocné děti

Vendula Svodová, Tereza Maxová

Vendulka Svobodová, propaguje Patrika

Vojta Kotek - Kuře dětem (nebo něco takového) Tereza Maxová - něco s dětmi Dagmar Havlová - nadace Dagmar a Václava Havlových

Z. Svěrák, J. Čvančarová, T. Maxová, V. Svobodová, Lejla Abassová, A. Langerová

Zdeněk Svěrák - Centrum Paraple Nadace Dagmar a Václava Havlových - VIZE 97

Zdeněk Svěrák - Paraple, Aneta Langerová - Světluška

Zdenek Sverak - Paraple, Tana Fischerova - nevim co, Marek Eben - nevim co

16. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12981,13 %81,13 %  
Muž3018,87 %18,87 %  

Graf

17. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 2510062,89 %62,89 %  
26 - 302817,61 %17,61 %  
31 - 40127,55 %7,55 %  
41 - 5085,03 %5,03 %  
16 - 1853,14 %3,14 %  
50 a více31,89 %1,89 %  
10 - 1531,89 %1,89 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Přesvědčí Vás celebrita propagující určitý nadační fond, neziskovou organizaci apod. k příspěvku spíše než neznámá osoba?

  • odpověď Ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 7. Pokud slavná osobnost propaguje výrobek, vybavíte si především:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš názor na vystupování celebrit v reklamách?

2. Upoutají Vás reklamy, ve kterých vystupují celebrity?

3. Zvýší využití slavné osobnosti jako doporučovatele v reklamě Vaší důvěru v daný produkt?

4. Myslíte si, že má celebrita větší šanci přesvědčit zákazníka o koupi produktu než neznámá osoba?

5. Přesvědčila Vás někdy celebrita vystupující v reklamě ke koupi daného produktu?

6. Vadí Vám, když slavná osobnost propaguje více produktů a rozdílné produkty?

7. Pokud slavná osobnost propaguje výrobek, vybavíte si především:

8. Co je podle Vás u slavné osobnosti, která vystupuje v reklamě, nejdůležitější? Seřaďte od té nejpodstatnější -1 po nejméně podstatnou - 8.

9. Může chování a image celebrity propagující produkt ovlivnit Váš názor na danou firmu a její produkt?

10. Máte pocit, že se celebrity objevují v reklamách stále častěji?

11. Pokud ano – má na Vás tato skutečnost nějaký vliv?

12. Jakým způsobem vnímáte celebritu, která se angažuje v charitativní činnosti?

13. Je pro Vás např. nadační fond, který propaguje celebrita důvěryhodnější než jiný?

14. Přesvědčí Vás celebrita propagující určitý nadační fond, neziskovou organizaci apod. k příspěvku spíše než neznámá osoba?

15. Vybavíte si některou z celebrit angažující se v charitativní sféře? Pokud ano, kterou a co propaguje:

16. Jste:

17. Váš věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš názor na vystupování celebrit v reklamách?

2. Upoutají Vás reklamy, ve kterých vystupují celebrity?

3. Zvýší využití slavné osobnosti jako doporučovatele v reklamě Vaší důvěru v daný produkt?

4. Myslíte si, že má celebrita větší šanci přesvědčit zákazníka o koupi produktu než neznámá osoba?

5. Přesvědčila Vás někdy celebrita vystupující v reklamě ke koupi daného produktu?

6. Vadí Vám, když slavná osobnost propaguje více produktů a rozdílné produkty?

7. Pokud slavná osobnost propaguje výrobek, vybavíte si především:

8. Co je podle Vás u slavné osobnosti, která vystupuje v reklamě, nejdůležitější? Seřaďte od té nejpodstatnější -1 po nejméně podstatnou - 8.

9. Může chování a image celebrity propagující produkt ovlivnit Váš názor na danou firmu a její produkt?

10. Máte pocit, že se celebrity objevují v reklamách stále častěji?

11. Pokud ano – má na Vás tato skutečnost nějaký vliv?

12. Jakým způsobem vnímáte celebritu, která se angažuje v charitativní činnosti?

13. Je pro Vás např. nadační fond, který propaguje celebrita důvěryhodnější než jiný?

14. Přesvědčí Vás celebrita propagující určitý nadační fond, neziskovou organizaci apod. k příspěvku spíše než neznámá osoba?

15. Vybavíte si některou z celebrit angažující se v charitativní sféře? Pokud ano, kterou a co propaguje:

16. Jste:

17. Váš věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Podlipna, T.Propagace prostřednictvím celebrit (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://propagace-prostrednictvim-ce.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.