Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace Ranče Kostelany
Propagace Ranče Kostelany
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Daniel Doubrava |
---|---|
Šetření: | 29. 07. 2011 - 03. 08. 2011 |
Počet respondentů: | 43 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 11.65 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 75,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:52 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážená paní, vážený pane,
jsem studentem 3. ročníku Fakulty managementu a ekonomiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a v rámci bakalářské práce provádím průzkum na téma „Zlepšení propagace Ranče Kostelany“.
Obracím se na Vás s prosbou o vyplnění následujícího dotazníku, který je určen pro návštěvníky Ranče Kostelany a zaměřuje se na průzkum názorů veřejnosti na propagaci Ranče Kostelany.
Tento dotazník bude zcela respektovat Vaše právo na anonymitu; výsledky budou zpracovány s největší diskrétností. Prosím, abyste na otázky odpověděli, co nejupřímněji.
Děkuji za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Jak jste se o Ranči Kostelany dověděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na doporučení od přátel/rodiny | 20 | 46,51 % | 46,51 % |
Letáky, prospekty | 6 | 13,95 % | 13,95 % |
Přes firemní akci | 5 | 11,63 % | 11,63 % |
Webové stránky | 3 | 6,98 % | 6,98 % |
Rádio | 2 | 4,65 % | 4,65 % |
Tiskoviny | 2 | 4,65 % | 4,65 % |
akcia Starobrna | 1 | 2,33 % | 2,33 % |
Slevový portál | 1 | 2,33 % | 2,33 % |
Billboard u silnice | 1 | 2,33 % | 2,33 % |
škola | 1 | 2,33 % | 2,33 % |
znám ho, je od bydlište kousek | 1 | 2,33 % | 2,33 % |
2. Zhodnoťte dostupnost informací o Ranči Kostelany.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Informace jsou snadno dostupné | 27 | 62,79 % | 62,79 % |
Nemohu posoudit | 14 | 32,56 % | 32,56 % |
Informace jsou těžko dostupné | 2 | 4,65 % | 4,65 % |
3. Navštívil/a jste někdy webové stránky Ranče Kostelany?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 28 | 65,12 % | 65,12 % |
Ne | 15 | 34,88 % | 34,88 % |
4. Jak jste spokojeni s informacemi na webových stránkách Ranče?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen/a | 21 | 75 % | 48,84 % |
Nespokojen/a | 7 | 25 % | 16,28 % |
5. Důvěřujete informacím na internetových stránkách více než v jiné formě reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je to stejné | 21 | 48,84 % | 48,84 % |
Ano | 17 | 39,53 % | 39,53 % |
Ne | 5 | 11,63 % | 11,63 % |
6. Jaký způsob reklamy na Vás nejvíce působí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 15 | 34,88 % | 34,88 % |
Televize | 14 | 32,56 % | 32,56 % |
Tisk | 7 | 16,28 % | 16,28 % |
Venkovní reklama | 5 | 11,63 % | 11,63 % |
Rádio | 2 | 4,65 % | 4,65 % |
7. Z jakých zdrojů získáváte informace o nabídce hotelů a služeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internetové stránky | 38 | 88,37 % | 88,37 % |
Doporučení od přátel/rodiny | 18 | 41,86 % | 41,86 % |
Tiskoviny | 2 | 4,65 % | 4,65 % |
zavolám přímo do hotelu a zeptám se | 1 | 2,33 % | 2,33 % |
internet | 1 | 2,33 % | 2,33 % |
8. Jste zaregistrován/a na některé sociální síti typu Facebook?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 37 | 86,05 % | 86,05 % |
ne | 6 | 13,95 % | 13,95 % |
9. Internetové stránky typu (berslevu.cz, slevomat.cz apod.) nabízejí pobyty a služby za poloviční ceny, využili jste někdy těchto služeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 27 | 62,79 % | 62,79 % |
Ano | 12 | 27,91 % | 27,91 % |
Neznám tyto internetové stránky | 4 | 9,3 % | 9,3 % |
10. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 24 | 55,81 % | 55,81 % |
Žena | 19 | 44,19 % | 44,19 % |
11. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 24 let | 23 | 53,49 % | 53,49 % |
35 - 49 let | 10 | 23,26 % | 23,26 % |
25 - 34 let | 9 | 20,93 % | 20,93 % |
50 - 65 let | 1 | 2,33 % | 2,33 % |
12. Ve kterém kraji se nachází obec, kde žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zlínský | 21 | 48,84 % | 48,84 % |
Olomoucký | 12 | 27,91 % | 27,91 % |
Jihomoravský | 7 | 16,28 % | 16,28 % |
Praha | 1 | 2,33 % | 2,33 % |
Pardubický | 1 | 2,33 % | 2,33 % |
Vysočina | 1 | 2,33 % | 2,33 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.