Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace společnosti Hervis, sport a móda s.r.o.

Propagace společnosti Hervis, sport a móda s.r.o.

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renata Janská
Šetření:05. 11. 2010 - 14. 11. 2010
Počet respondentů:47
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.91
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:43,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás touto cestou  požádat o vyplnění dotazníku, který se týká propagační činnosti společnosti Hervis, sport a móda s. r. o.

Předem děkuji za Váš čas.

 

S pozdravem

Renata Janská 

Odpovědi respondentů

1. Provozujete nějaký druh sportu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3165,96 %65,96 %  
ne1634,04 %34,04 %  

Graf

2. Znáte společnost Hervis?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4289,36 %89,36 %  
ne510,64 %10,64 %  

Graf

3. Odkud znáte společnost Hervis? (Možno označit více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z propagační činnosti (reklama, internet, sponozoring..)1740,48 %36,17 %  
z obchodního řetězce INTERSPAR1740,48 %36,17 %  
od svého okolí (rodiná, přátelé)1535,71 %31,91 %  
TESCO12,38 %2,13 %  
nákupy v obch. centrech12,38 %2,13 %  
z nákupního centra12,38 %2,13 %  
z obch. center12,38 %2,13 %  

Graf

4. Jste členem/členkou Hervis klubu? (Vlastníte zákaznickou kartu)?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2663,41 %55,32 %  
ano1536,59 %31,91 %  

Graf

5. Jak Vás zaujaly jednotlivé druhy propagace společnosti Hervis? (1-nejvíce zaujala, 4-nejméně zaujala)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
na internetu2.7381.289
časopisy2.7861.168
letáky2.1671.234
rozhlas3.4050.908
venkovní reklama (billboardy)2.4761.249
sponzorství3.2620.765

Graf

6. U způsobu propagace, které Vás spíše či vůbec nezaujaly, napište prosím stručně a výstižně důvod proč. (Vypiště pouze ty, které jste předchozí otázce č. 5 označili čísly 3 nebo 4)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...asi až moc malý zájem o okolí a taky žádná šance nakupovat v jakémkoliv značkovém obchodě

4asopisy a letáky nemám čas číst ani prohlížet,. rozhlas neposlouchám,billboardy vidím pouze z auto a to koukám na cestu neprohlížím reklamní plakáty,

časopisy nečtu rozhlas neposlouchám sponzorů si nějak moc nevšímám, takže netuším koho/co sponzoruje

internet - nemám čas vyhledávat stránky rozhlas - nikdy jsem žádnou reklamu neslyšela sponzorství - žádné

Internetové stránky nudné a bez nápadu, není možnost nákupu přes internet. V časopisech se nabídky téměř neobjevují a sponzoring je taky ojedinělý...

letáky - je jich moc, vyhazuji je, nečtu je rozhlas - většinou na reklamy vypíním nebo přelazuji sponzorství - sleduji, ale nerozhoduji se podle toho

málo frekventovaná a nevýrazná propagace

moc jsem toho neviděla, tak těžko hodnotit.

Na internetu chybí informace o zboží, bylo by dodbré sponzorovat i větší sportovní akce

na internetu je Hervis oproti ostatním "zaostalý" sponzorství: krom PIM a nějaké maličkosti sponzorství nemá

Na internetu jsem nic o Hervisu neviděla. V časopisech málokdy. Sponzoring byl někde zmíněn snad jen jednou.

na internetu reklamu nesleduji, letáky vyhazuji,

nejdou videt

nejsou videt, jak prostee

neprisel jsem do styku s propagacnim materialem

O žádné propagaci nevím.

protože jsem je nikdy neviděla

Rádio neposlouchám,na internet moc nechodím

Rozhlas moc neposlouchám Billboardy taky nesleduji

rozhlasem jsem ji vubec nezaregistrovala

Rozhlasové stanice přepínám se začátkem jakékoliv reklamy. Z tohoto důvodu ani neznám téměř žádnou rozhlasovou reklamu. O sponzorství Hervisu nemám ponětí.

S reklamou Hervisu v časopise jsem se zatím nesetkala, nebo jsem si ji nevšimla, takže nemohu posoudit. V rádiu nevěnuji reklamám pozornost.

Tyto druhy propagace jsem ani nezaregistrovala

v časopise ani na bilboardech jsem žádné reklamy na tuto společnost neviděla, nevím koho sponzoruje a letáky dostávám málokdy.

vůbec je neznám

vůbec jsem tento způsob propagace nezaregistrovala

Žádných propagačních materiálů jsem si nevšimla.

7. Který z následujícíh druhů propagace Vás podnítí ke koupi?(možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letáky3276,19 %68,09 %  
internet1638,1 %34,04 %  
venkovní reklama (billboardy)1330,95 %27,66 %  
časopisy1228,57 %25,53 %  
rozhlas24,76 %4,26 %  
sponzorství24,76 %4,26 %  

Graf

8. Jak jste spokojen/a s obsluhou a servisními službami u této společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [zcela spokojen/aotázka č. 10, spíše spokojen/aotázka č. 10, spíše nespokojen/aotázka č. 9, zcela nespokojen/aotázka č. 9, nevím, u společnosti Hervis nenakupujiotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zcela spokojen/a1535,71 %31,91 %  
nevím, u společnosti Hervis nenakupuji1433,33 %29,79 %  
spíše spokojen/a1330,95 %27,66 %  

Graf

9. Pokud jste s obsluhou nebo servisními službami spíše nebo zcela nespokojen/a, uveďte stručně důvod proč.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

10. Uvítali byste možnost objednat si zboží u společnosti Hervis přes internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2969,05 %61,7 %  
ne1330,95 %27,66 %  

Graf

11. Pokud chcete zakoupit výrobek, o kterém nemáte dostatek informací, kde se je snažíte nejčastěji získat? (Označte maximálně 3, které upřednostňujete)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu3778,72 %78,72 %  
u prodejce2655,32 %55,32 %  
od rodiny, přátel2553,19 %53,19 %  
v časopisech612,77 %12,77 %  
na sportovních akcích12,13 %2,13 %  

Graf

12. Seřaďte vzestupně podle preferencí, které z následujících forem podpory prodeje by Vás při prodeji zboží společnosti Hervis nejvíce zaujaly.(1- nevíce zaujala, 6-vůbec nezaujala)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
slevové kupony2.0641.464
množstevní slevy3.5322.462
soutěže3.7872.295
zvýhodněná balení (např. 3 za 2)3.0212.617
drobné upomínkové předměty4.5742.67
dárkové poukázky4.0212.191

Graf

13. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-303165,96 %65,96 %  
31-401123,4 %23,4 %  
méně jak 2048,51 %8,51 %  
41-5012,13 %2,13 %  

Graf

14. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3165,96 %65,96 %  
muž1634,04 %34,04 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Janská, R.Propagace společnosti Hervis, sport a móda s.r.o. (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://propagace-spolecnosti-hervis-sport-a-moda-s-r-o.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.