Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace společnosti Hervis, sport a móda s.r.o.
Propagace společnosti Hervis, sport a móda s.r.o.
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Renata Janská |
---|---|
Šetření: | 05. 11. 2010 - 14. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 47 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 11.91 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 43,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
chtěla bych Vás touto cestou požádat o vyplnění dotazníku, který se týká propagační činnosti společnosti Hervis, sport a móda s. r. o.
Předem děkuji za Váš čas.
S pozdravem
Renata Janská
Odpovědi respondentů
1. Provozujete nějaký druh sportu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 65,96 % | 65,96 % |
ne | 16 | 34,04 % | 34,04 % |
2. Znáte společnost Hervis?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 42 | 89,36 % | 89,36 % |
ne | 5 | 10,64 % | 10,64 % |
3. Odkud znáte společnost Hervis? (Možno označit více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
z propagační činnosti (reklama, internet, sponozoring..) | 17 | 40,48 % | 36,17 % |
z obchodního řetězce INTERSPAR | 17 | 40,48 % | 36,17 % |
od svého okolí (rodiná, přátelé) | 15 | 35,71 % | 31,91 % |
TESCO | 1 | 2,38 % | 2,13 % |
nákupy v obch. centrech | 1 | 2,38 % | 2,13 % |
z nákupního centra | 1 | 2,38 % | 2,13 % |
z obch. center | 1 | 2,38 % | 2,13 % |
4. Jste členem/členkou Hervis klubu? (Vlastníte zákaznickou kartu)?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 26 | 63,41 % | 55,32 % |
ano | 15 | 36,59 % | 31,91 % |
5. Jak Vás zaujaly jednotlivé druhy propagace společnosti Hervis? (1-nejvíce zaujala, 4-nejméně zaujala)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
na internetu | 2.738 | 1.289 |
časopisy | 2.786 | 1.168 |
letáky | 2.167 | 1.234 |
rozhlas | 3.405 | 0.908 |
venkovní reklama (billboardy) | 2.476 | 1.249 |
sponzorství | 3.262 | 0.765 |
6. U způsobu propagace, které Vás spíše či vůbec nezaujaly, napište prosím stručně a výstižně důvod proč. (Vypiště pouze ty, které jste předchozí otázce č. 5 označili čísly 3 nebo 4)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
...asi až moc malý zájem o okolí a taky žádná šance nakupovat v jakémkoliv značkovém obchodě
4asopisy a letáky nemám čas číst ani prohlížet,. rozhlas neposlouchám,billboardy vidím pouze z auto a to koukám na cestu neprohlížím reklamní plakáty,
časopisy nečtu rozhlas neposlouchám sponzorů si nějak moc nevšímám, takže netuším koho/co sponzoruje
internet - nemám čas vyhledávat stránky rozhlas - nikdy jsem žádnou reklamu neslyšela sponzorství - žádné
Internetové stránky nudné a bez nápadu, není možnost nákupu přes internet. V časopisech se nabídky téměř neobjevují a sponzoring je taky ojedinělý...
letáky - je jich moc, vyhazuji je, nečtu je rozhlas - většinou na reklamy vypíním nebo přelazuji sponzorství - sleduji, ale nerozhoduji se podle toho
málo frekventovaná a nevýrazná propagace
moc jsem toho neviděla, tak těžko hodnotit.
Na internetu chybí informace o zboží, bylo by dodbré sponzorovat i větší sportovní akce
na internetu je Hervis oproti ostatním "zaostalý" sponzorství: krom PIM a nějaké maličkosti sponzorství nemá
Na internetu jsem nic o Hervisu neviděla. V časopisech málokdy. Sponzoring byl někde zmíněn snad jen jednou.
na internetu reklamu nesleduji, letáky vyhazuji,
nejdou videt
nejsou videt, jak prostee
neprisel jsem do styku s propagacnim materialem
O žádné propagaci nevím.
protože jsem je nikdy neviděla
Rádio neposlouchám,na internet moc nechodím
Rozhlas moc neposlouchám Billboardy taky nesleduji
rozhlasem jsem ji vubec nezaregistrovala
Rozhlasové stanice přepínám se začátkem jakékoliv reklamy. Z tohoto důvodu ani neznám téměř žádnou rozhlasovou reklamu. O sponzorství Hervisu nemám ponětí.
S reklamou Hervisu v časopise jsem se zatím nesetkala, nebo jsem si ji nevšimla, takže nemohu posoudit. V rádiu nevěnuji reklamám pozornost.
Tyto druhy propagace jsem ani nezaregistrovala
v časopise ani na bilboardech jsem žádné reklamy na tuto společnost neviděla, nevím koho sponzoruje a letáky dostávám málokdy.
vůbec je neznám
vůbec jsem tento způsob propagace nezaregistrovala
Žádných propagačních materiálů jsem si nevšimla.
7. Který z následujícíh druhů propagace Vás podnítí ke koupi?(možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
letáky | 32 | 76,19 % | 68,09 % |
internet | 16 | 38,1 % | 34,04 % |
venkovní reklama (billboardy) | 13 | 30,95 % | 27,66 % |
časopisy | 12 | 28,57 % | 25,53 % |
rozhlas | 2 | 4,76 % | 4,26 % |
sponzorství | 2 | 4,76 % | 4,26 % |
8. Jak jste spokojen/a s obsluhou a servisními službami u této společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [zcela spokojen/a → otázka č. 10, spíše spokojen/a → otázka č. 10, spíše nespokojen/a → otázka č. 9, zcela nespokojen/a → otázka č. 9, nevím, u společnosti Hervis nenakupuji → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zcela spokojen/a | 15 | 35,71 % | 31,91 % |
nevím, u společnosti Hervis nenakupuji | 14 | 33,33 % | 29,79 % |
spíše spokojen/a | 13 | 30,95 % | 27,66 % |
9. Pokud jste s obsluhou nebo servisními službami spíše nebo zcela nespokojen/a, uveďte stručně důvod proč.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
10. Uvítali byste možnost objednat si zboží u společnosti Hervis přes internet?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 29 | 69,05 % | 61,7 % |
ne | 13 | 30,95 % | 27,66 % |
11. Pokud chcete zakoupit výrobek, o kterém nemáte dostatek informací, kde se je snažíte nejčastěji získat? (Označte maximálně 3, které upřednostňujete)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na internetu | 37 | 78,72 % | 78,72 % |
u prodejce | 26 | 55,32 % | 55,32 % |
od rodiny, přátel | 25 | 53,19 % | 53,19 % |
v časopisech | 6 | 12,77 % | 12,77 % |
na sportovních akcích | 1 | 2,13 % | 2,13 % |
12. Seřaďte vzestupně podle preferencí, které z následujících forem podpory prodeje by Vás při prodeji zboží společnosti Hervis nejvíce zaujaly.(1- nevíce zaujala, 6-vůbec nezaujala)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
slevové kupony | 2.064 | 1.464 |
množstevní slevy | 3.532 | 2.462 |
soutěže | 3.787 | 2.295 |
zvýhodněná balení (např. 3 za 2) | 3.021 | 2.617 |
drobné upomínkové předměty | 4.574 | 2.67 |
dárkové poukázky | 4.021 | 2.191 |
13. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 | 31 | 65,96 % | 65,96 % |
31-40 | 11 | 23,4 % | 23,4 % |
méně jak 20 | 4 | 8,51 % | 8,51 % |
41-50 | 1 | 2,13 % | 2,13 % |
14. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 31 | 65,96 % | 65,96 % |
muž | 16 | 34,04 % | 34,04 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.