Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace ubytovacích služeb

Propagace ubytovacích služeb

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Magda Pořická
Šetření:22. 03. 2010 - 31. 03. 2010
Počet respondentů:87
Počet otázek (max/průměr):18 / 14.55
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jmenuji se Magda Pořická a chtěla bych Vás požádat o vyplňení  dotazníku pro mou bakalářskou práci. Dotazník je zaměřen na propagaci ubytovacího zařízení. Děkuji za pomoc.

Odpovědi respondentů

1. K čemu nejčastěji využíváte ubytovacích služeb (hotely, bungalovy, vily, chaty apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dovolená7382,95 %83,91 %  
rodinná nebo jiná společenská setkání (například setkání absolventů, daleké koncerty apod.)1618,18 %18,39 %  
pracovní cesty77,95 %8,05 %  
nevyužívám77,95 %8,05 %  

Graf

2. Co je pro Vás nejvíce rozhodující při výběru ubytovacího zařízení? Uveďte maximálně dvě možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena6675,86 %75,86 %  
umístění4248,28 %48,28 %  
kvalita nabízených služeb3641,38 %41,38 %  
možnost speciálních služeb (např. ubytování i se psem, bezbariérový přístup, hotelový bar apod.)78,05 %8,05 %  
čistota11,15 %1,15 %  
příjemné prostředí, osobní přístup11,15 %1,15 %  

Graf

3. Jste ochotni si připlatit za luxus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale jen při výjimečných příležitostech (např. svatební cesta)5563,22 %63,22 %  
ano, téměř vždy2022,99 %22,99 %  
ne1213,79 %13,79 %  

Graf

4. Co Vás nejvíce ovlivní při výběru vhodného ubytovacího zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení známých5057,47 %57,47 %  
srovnání nabídek na internetu3236,78 %36,78 %  
reklama33,45 %3,45 %  
nabídka cestovní kanceláře22,3 %2,3 %  

Graf

5. Jaké informační prostředky nejvíce využíváte? Uveďte maximálně 2 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet8294,25 %94,25 %  
tisk2427,59 %27,59 %  
televize1517,24 %17,24 %  
rádio910,34 %10,34 %  

Graf

6. Všímáte si reklamních spotů v těchto prostředcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale věnuji jim pozornost jen tehdy, pokud mne nějakým způsobem zaujmou5259,77 %59,77 %  
nevšímám si2528,74 %28,74 %  
ano, všímám si hodně1011,49 %11,49 %  

Graf

7. Jaké internetové stránky nejčastěji navštěvujete? Napište zaměření či konkrétní názvy (maximálně 3).

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ceskahospodynka.cz, zena-in.cz, blesk.cz

docampu.cz.hafíci.cz ,seznam.cz

elektronická pošta servery o informacích o dětech internetové obchody

Facebook iDnes seznam.cz

facebook, banik ostrava tipmoto

Facebook, Novinky.cz, Megavideo

facebook.com centrum.cz

facebook.com centrum.cz nyx.cz

facebook.com, youtube.com, csfd.cz

fauna

google seznam idnes

google, e-bay

google.com, mtbs.cz, idnes.cz,

google.cz facebook.com centrum.cz

IDNES- informační server centrum - vyhledávací portál supermusic - hudební portál

idnes.cz facebook.cz

motorkari.cz

nákup zboží,akce,zprávy

nbl.cz, facebook.com, seznam.cz

nenavšťěvuji

nenavštěvuji

pise.cz spiegel.de kicker.de

portály zaměřené na děti

roznov.cz

seznam.cz facebook.com babinet.cz

seznam.cz google.cz novinky.cz

sociální sítě, studentské servery, služby spojené se serverem google

sport, automobily, zprávy

sport, filmy, stahování

Sport, sociální sítě, práce

tripadvisor.com flugbuchung.com invia.cz

www,novinky.cz www.blesk.cz

www.dokempu.cz

www.ekonom.cz www.patria.cz www.idnes.cz

www.facebook.com www.cernyrytir.cz www.google.cz

www.facebook.com www.google.com

www.facebook.com www.pokec.sk www.post.sk

www.facebook.com www.seznam.cz

www.facebook.com www.seznam.cz www.novinky.cz

www.facebook.com, www.blesk.cz, www.seznam.cz

www.google.com www.imdb.com www.facebook.com

www.google.com www.seznam.cz www.facebook.com

www.google.cz www.idnes.cz www.centrum.cz

www.idnes.cz, www.google.cz

www.novinky.cz www.facebook.com www.seznam.cz

www.pocasi.cz, www.facebook.cz, www.dolcevita.blog.cz

www.seznam.cz www.dama.cz - forum

www.seznam.cz www.facebook.com www.google.com

www.seznam.cz www.google.com www.facebook.com

www.seznam.cz www.idos.cz - jízdní řády

www.seznam.cz www.facebook.com

www.seznam.cz www.google.com www.idnes.cz

www.seznam.cz

www.seznam.cz

www.seznam.cz

YoutTube, Epizoda, Počasí

zpravodajství sport cestování

8. Jaký tisk nejčastěji čtete? Napište zaměření či konkrétní názvy (maximálně 3).

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

21. století Noviny Právo

basket magazin, region nový jičín, blesk

blask ,metro ,mladá fronta

Blesk

blesk

blesk

blesk

Blesk pro ženy Mladá fronta dnes Vlasta

blesk pro ženy dnes

blesk, ekonom, hospodářské noviny

blesk, moravskoslezský deník

časopis Maminka časopis Báječná školka (čtu dětem)

čtu pouze www.novinky.cz a www.idnes.cz

deník blesk

dnes právo

fauna

FotoVideo

Hospodářské noviny, Lidové noviny

Jalovec Hospodářské noviny

jalovec městský zpravodaj hospodářské noviny

Lidové noviny

lidové noviny

lidovky economist

Metro (tisk nekupuji)

mf dnes reflex

MF Dnes

MF Dnes

mf dnes

mf dnes

MF Dnes (včetně elektronické verze iDnes)

MF Dnes, Sport, Blesk

MLADÁ FRONTA ,BLESK,RYTMUS ŽIVOTA

Mladá fronta Dnes Blesk

Mladá fronta dnes Deník Právo

mladá fronta dnes

Mladá Fronta DNES

mladá fronta dnes, hospodářské noviny

Motocykl

nemám čas na noviny :)

noviny - denní tisk, společenské časopisy

Receptář

recepty

Reflex Apetit Nový Prostor

regionální deník

Respekt, Velo

rytmus života, život, plus sedem dní

sci-fi a fantasy

sport blesk svět motoru

sportovní zpravodajství

Svět ženy

tv program, Enigma, History

V tuto chvíli nevím. Záleží na situaci.

Valašsko, různé časopisy

zivot plus sedem dni sme

zprávy,zajímavosti

9. Jakou rádiovou stanici nejčastěji posloucháte? Napište zaměření či konkrétní názvy (maximálně 3).

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

181.FM - Power 181

Apollo, Evropa 2

apolo,impuls

appollo, evropa 2, helax

čas, apollo, impuls

český rozhlas

český rozhlas

čro rádio 1

Evropa 2 Radio Orion

evropa 2 frekvence 1

evropa 2 orion

evropa2

evropa2

evropa2

evropa2 kiss helax

evropa2, krokodýl

Evropa2,KissMorava,Helax

F1 Čas Impuls

F1

fajn radio radio valašsko radio orion

frekfence 1,radi apollo

Frekvence 1 Apollo

Frekvence 1

Frekvence 1

frekvence 1

frekvence 1

FREKVENCE 1 RÁDIO ZLÍN

frekvence 1 ,fajn rádio

frekvence 1, čas

fun radio expres radio hej radio

Helax Hit Radio Apollo

Helax, Evropa 2

helax, orion, apollo

Helax,Evropa 2

Hey, Krokodýl, Magic

impuls apollo

Impuls

Impuls, Čas, Orion

Impuls, Hey, Haná

Kiss Morava Radiožurnál

neposlouchám :)

Neposloucham, max. v aute a tam prepinam dle hudby

Orion Kiss Morava Helax

orion, evropa 2

orion, evropa2

Orion, Fajn rádio, evropa 2

orion, impuls

orion.cz kiss.cz

Radio 1

Radio Haná, internetové radia (Luxembourg, Live 9, Frequence 3)

Radio Orion Radio Impuls

Radio Wave, rádio HEY!

Radiožurnál občas

Viva, Okey

www.kisspublikum.cz

žádnou

10. Všímáte si reklamních cedulí, billboardů či plakátů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen pokud mne nějak zaujmou6878,16 %78,16 %  
ano, všímám si hodně1314,94 %14,94 %  
vůbec66,9 %6,9 %  

Graf

11. Slyšeli jste někdy o rekreačním zařízení BEČVA VILLA RESORT?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6574,71 %74,71 %  
ano2225,29 %25,29 %  

Graf

12. Pokud ano, kde?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přes známé1354,17 %14,94 %  
z inzerce729,17 %8,05 %  
viděla jsem je při jízdě autem kolem 14,17 %1,15 %  
vyzkoušel/a jsem jejich služeb14,17 %1,15 %  
neslyšel14,17 %1,15 %  
nic14,17 %1,15 %  
Jezdím kolem Bečva Villa Resort14,17 %1,15 %  

Graf

13. Pokud z inzerce, o jakou formu šlo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
billboardy, plakáty, reklamní cedule či letáky545,45 %5,75 %  
internet327,27 %3,45 %  
tisk218,18 %2,3 %  
nic19,09 %1,15 %  
rádio19,09 %1,15 %  

Graf

14. Jak na Vás daný inzerát či prezentace působil?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kladně844,44 %9,2 %  
nepamatuji se844,44 %9,2 %  
nezaujal211,11 %2,3 %  

Graf

15. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5462,07 %62,07 %  
muž3337,93 %37,93 %  

Graf

16. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-25 let5360,92 %60,92 %  
26-35 let1517,24 %17,24 %  
46-55 let89,2 %9,2 %  
36-45 let89,2 %9,2 %  
56 a více let22,3 %2,3 %  
0-15 let11,15 %1,15 %  

Graf

17. Jste osoba:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
studující vysokou školu4045,98 %45,98 %  
pracující3944,83 %44,83 %  
v důchodu (invalidním, starobním apod.)33,45 %3,45 %  
bez zaměstnání22,3 %2,3 %  
studující střední školu (či střední odborné učiliště)22,3 %2,3 %  
na mateřské dovolené11,15 %1,15 %  

Graf

18. Trvalé bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlínský kraj4045,98 %45,98 %  
Moravskoslezský kraj2124,14 %24,14 %  
Olomoucký kraj78,05 %8,05 %  
hlavní město Praha78,05 %8,05 %  
Plzeňský kraj44,6 %4,6 %  
Jihočeský kraj22,3 %2,3 %  
Slovenská republika22,3 %2,3 %  
nic11,15 %1,15 %  
Královehradecký kraj11,15 %1,15 %  
Pardubický kraj11,15 %1,15 %  
Jihomoravský kraj11,15 %1,15 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Slyšeli jste někdy o rekreačním zařízení BEČVA VILLA RESORT?

  • odpověď ano:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes známé na otázku 12. Pokud ano, kde?

16. Věk:

  • odpověď 16-25 let:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi studující vysokou školu na otázku 17. Jste osoba:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. K čemu nejčastěji využíváte ubytovacích služeb (hotely, bungalovy, vily, chaty apod.)?

2. Co je pro Vás nejvíce rozhodující při výběru ubytovacího zařízení? Uveďte maximálně dvě možnosti.

3. Jste ochotni si připlatit za luxus?

4. Co Vás nejvíce ovlivní při výběru vhodného ubytovacího zařízení?

5. Jaké informační prostředky nejvíce využíváte? Uveďte maximálně 2 možnosti.

6. Všímáte si reklamních spotů v těchto prostředcích?

10. Všímáte si reklamních cedulí, billboardů či plakátů?

11. Slyšeli jste někdy o rekreačním zařízení BEČVA VILLA RESORT?

12. Pokud ano, kde?

15. Jste:

16. Věk:

17. Jste osoba:

18. Trvalé bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. K čemu nejčastěji využíváte ubytovacích služeb (hotely, bungalovy, vily, chaty apod.)?

2. Co je pro Vás nejvíce rozhodující při výběru ubytovacího zařízení? Uveďte maximálně dvě možnosti.

3. Jste ochotni si připlatit za luxus?

4. Co Vás nejvíce ovlivní při výběru vhodného ubytovacího zařízení?

5. Jaké informační prostředky nejvíce využíváte? Uveďte maximálně 2 možnosti.

6. Všímáte si reklamních spotů v těchto prostředcích?

10. Všímáte si reklamních cedulí, billboardů či plakátů?

11. Slyšeli jste někdy o rekreačním zařízení BEČVA VILLA RESORT?

12. Pokud ano, kde?

15. Jste:

16. Věk:

17. Jste osoba:

18. Trvalé bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pořická, M.Propagace ubytovacích služeb (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://propagace-ubytovacich-sluzeb.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.