Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace v TV

Propagace v TV

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Měchura
Šetření:19. 02. 2014 - 14. 03. 2014
Počet respondentů:291
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:79 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Sedí kráva na stromě a plete kakao - to jest rádoby vtipný úvod, kterým se Vás snažím motivovat k vyplnění tohoto dotazníku.

Malé upozornění:
Jakmile se po zodpovězení otázky přesunete k další, nebudete se již moct k té předchozí vrátit. Tak si prosím dobře rozmyslete, na co kliknete a co napíšete. Pokud se spletete, do 10 dní příjde konec světa!

Teď mi tam prosím nasázejte odpovědi. Zapojte to, na co dáváte čepici - nepodvádějte - negůglujte, není to na známky. Velmi ocením, když u "vypisovacích" otázek doplníte něco jiného než nápadité "nevím"...

Na Vaše odpovědi netrpělivě čeká cca 10 otázek - zabere to max. 5 minut.

Směle do toho! :)
 

Odpovědi respondentů

1. Sledujete televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Občasotázka č. 2, Velmi zřídkaotázka č. 2, Vůbec → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15854,3 %54,3 %  
Občas7525,77 %25,77 %  
Velmi zřídka3913,4 %13,4 %  
Vůbec196,53 %6,53 %  

Graf

2. Setkal/a jste se někdy při sledování televize se symbolem „PP“? (viz obrázek)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17363,6 %59,45 %  
Nevím5921,69 %20,27 %  
Ne4014,71 %13,75 %  

Graf

3. Co podle Vás tento symbol zobrazený v televizním vysílání vyjadřuje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

?

"reklama" na nějaký produkt

asi product placement

bohužel nevím a nic mě momentálně nenapadá

d

fakt nevím, že by přímý přenos?

h

kostel, radnice

kvalitu obrazu?

námět programu pro pozdnější - noční - hodinu vysílání

něco o té reklamě-např. značky na oblečení

Něco ve smyslu, že je v pořadu/filmu zařazena skrytá reklama.

nějaká premiéra

nemám tušení

nemám tušení

Nemám tušení, nikdy jsem nad tím nepřemýšlela

Nemám zdání

netusim

Netusim

Netuším

netuším

netuším

Netuším

netuším

netuším

Netuším

netuším

netuším

netuším

netuším

netuším

netuším

netuším

Netuším

Netuším.

Netuším.

Neviem

neviem

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevim

nevím

nevim

nevím

Nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

Nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím :D

nevím asi premiéra :D

nevím mozna neco jako premierovy porad

nevim něco jako premiera?

nevím, ...placená propagace?

nevím, myslím si že je to nějaká skrytá reklama

Nevím, nezjamá mě to

Nevím, premiera?

Nevím.

nevim...jo, primy prenos :D

nezajímá mě to

Omezení ve sledovanosti?

opravdu nevím

Perverzne pristupny

picture in picture

placená reklama

Placena reklama nebo propagace

po půlnoci?

Podle mě to znamená, že se právě ukazují ilustrašní záběry, anglickou zkratku neznám

podpora produkce?

Porno Program

Pořad obsahuje product placement

poučný pořad

Povolená propagace

Právě probíhá

právě probíhá? :) fakt nevím

Premiéra

premiéra

premiéra

premiéra

premiera

premiéra

prémiéra

premiera

premiéra

premiera

premiéra

premiéra filmu

premiéra pořadu

premiéra pořadu

Premiéra pořadu

Premiéra pořadu ??

premiéra?

premiéra?

premiéra...

premiérové vysílání

premiérový pořad

premiérový pořad

premiérový pořad

premierovy program

premium něco :)

Primy prenos

pro dospělé

Pro pamětníky.

product placemant

Product placement

Product Placement

product placement

product placement

Product placement

product placement

product placement

Product Placement

Product Placement

product placement

product placement

product placement

product placement

product placement

product placement

product placement

product placement

product placement

product placement

Product Placement

product placement

product placement

Product placement

product placement

product placement

Product placement

product placement

Product Placement

Product Placement

product placement

Product placement

product placement

product placement

Product Placement

Product placement

product placement

product placement

Product Placement - reklama

Product placement - reklama na nějaký produkt, služby, který se objeví v daném pořadu

Product Placement - skrytá reklama

Product Placement - skrytá reklama

product placement - tzn. přítomnost reklamy

Product Placement - umístění a zveřejňování konkrétních produktů a jejich značek; forma reklamy

product placement - umístění značky určitého produktu v televizním pořadu, v reklamě, ve filmu, v seriálu.....

Product placement - v televizi se objeví určitá značka výrobku

product placement tak nějak

Product placement-reklama v pořadu

Product placement, neboli skrytá reklama v TV

Product Placement, v pořadu jsou propagovány konkrétní značky

Product placement: jistá forma reklamy, kdy je produkt nabízen prostřednictvím jeho použití v daném pořadu.

product placement: tj. umístění výrobků v pořadu (rádoby nereklamního charakteru)

Product placement? Neumím anglicky, mělo by to být něco jako nabízení produktů firmy nenápadným umístěním těchto věcí do snímaného obrazu.

produkt placement

produkt placement.. tj. "skrytá" reklama na nějaké výrobky či služby

Program

Propagace produktu

propagační pořad

propagační pořad?

Předmiéra

předtočený záznam (?)

přímé přenášení

přímé připojení

přímí přenos

Přímý přenos

Přímý přenos

Přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

Přímý přenos

Přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

Přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

Přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

Přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

Přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

Přímý přenos

přímý přenos

přímý přenos

Přímý přenos

Přímý přenos :-)

přímý přenos asi, nejsem si jistá kdy jsem to viděla.

přímý přenos?

Přímý přenos?

Přípmý přenos

Příš pristé

puvodni porad (?)

reklama v pořadu

reklamní produkty, které nejsou "okatě" a přímo v pořadu reklamovány, ale prostě tam jsou :D

repríza

Show Jana Krause

Skryta reklama

skrytá reklama

skrytá reklama

skrytá reklama

Skrytá reklama

skrytá reklama

Skrytá reklama

skrytá reklama - protože není vidět konkrétní značku, určitě je tam podprahový text, i když u obrazu s 25 FPS by podprahový byl hned vidět

Skryté titulky

skrytou reklamu

Snížení zvuku po reklamním bloku

stanici

tímto ti chci sdělit, že se mi líbí tvůj styl humoru, jakým jsi vytvořila úvod a závěr tohoto dotazníku.. děkuji za zpříjemnění dne :-)

To bohužel netuším. Na televizi se dívám velmi zřídka. Tento symbol vidím poprvé až zde.

To by mě taky zajímalo, už jsme nad tim přemýšleli, ale ještě jsme na to nepřišli.

typovala bych přímý přenos

umístění reklamy v pořadu

V daném vysílání se nachází reklama

V pořadu jsou umístěny produkty.

Vůbec netuším, asi nějaká zkratka něčeho.

vůbec nevím

wtf

zobrazení produktů?

že je v pořadu je skrytá reklama

že má skryté titulky

že se jedná o formu propagace

že v tom pořadu mohou ukázat produkty různých značek, něco jako reklama

4. Zaznamenal/a jste někdy v televizním vysílání toto nebo podobné sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne15757,72 %53,95 %  
Ano6825 %23,37 %  
Nevím4717,28 %16,15 %  

Graf

5. Vlastními slovy popište, co podle Vás vyjadřuje věta „Tento pořad obsahuje umístění produktu“.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

reklama v pořadu

--

.

"skrytá" reklama

aha takže podprahové sdělení

Asi bude zobrazen nějaký produkt.

Asi nebude prelepene logo vyrobce cehokoliv, co zrovna bude ve scene

asi nějaká reklama

asi nějaká reklama v rožku televize, vložená do vysílaného pořadu?

Asi to bude nějaká reklama na nějaký produkt.

blbost

Bohužel mi nezbývá než použít nápadité "nevím".

bude v programu vidět určitá konkrétní značka produktu

bude vidět, o jakou značku výrobku jde

budou tam reklamy?

Cílená reklama s produktem v seriálu

další reklama

Do pořadu je zakomponována reklama, ale ne jako spot, ale mluví se o konkrétním výrobku nebo ho někdo používá

forma nějaké reklamy

Ha už vím kam se tim míří např.Nova - Ordinace v Růžovce, každou chvíli tam dělají doslova reklamu například na nechutně předražená košťata atd, vždy mě drásá jak to tam až trapně dají,aby značka byla skvěle vidět, oni jí pak vychvalují, tyto "skryté reklamy" mi pijou krev

ha, už vím! product placement, tzn. reklama!

jak říkám reklama...konkrétní značka auta, obleky Bandi, nákupní tašky Billa

jakoby náhodou se ve filmu mihne zboží s dobře viditelnou značkou - známou značkou

je to dotazník nebo slohovka?

je zde produkt nějaké značky

je zde přímo ukázáno místo kde se vysílání odehrává

jedná se o formu propagace určitého produktu, která je umístěna v primárně nepropagačním pořadu.

Jedná se o formu skryté reklamy, kdy je v pořadu cíleně umístěn produkt či logo konkrétní značky.

jedná se o reklamu, kdy např. ve filmu, seriálu či tel.pořadu účinkující používají produkt dané značky

Jedná se o tzv. "skrytou" reklamu, na kterou ale musí být pomocí této značky upozorněno. Televize tak může zkrátit vysílací dobu reklam, nepřijde ale o výnos z reklamy, protože ji inkasuje právě prostřednictvím produktu

jenom dokončuji dotazník, aby se odeslalo mé poděkování

jsou propagovány různé značky či výrobky jejich používáním v pořadu

místo reklamy vyrobili celý přiblblý seriál pro odpovídající publikum

Myslím si že to vyjadřije reklamu na jiné programy či zboží

Myslím, že se v pořadu objevuje product placement.

např. nosí značkové oblečeni, je zde umístěna značka produktu, kterou v pořadu propagují

například herec projde kolem reklamní tabule s propagací známé firmy

Například je u nějakého rozhovoru vidět nápoj na stole a je vidět jeho etiketa, nebo prostě viditelné umístění reklamních značek. Jako když ve filmech pijí jen coca-colu a ještě to říkají.

nebím

něco s reklamou

nějaká reklama

Nějaké produkty, které si přítomnost v pořadu zaplatily.

Nějakou reklamu

Nějakou reklamu v následujícím pořadu

nějakou reklamu?

nějaký druh práv...

Nejspíš se v něm vyskytuje produkt utčité značky - možná propagace.

nejspíš že se jedná o reklamu

nemám zdání

neoznačená reklama na produkt - např. James Bond jezdí v Aston Martinu - reklama na Aston

nepřímá reklama na produkt určité značky

netuším

netuším

NEtuším co by to mělo znamenat...

netuším, že se v pořadu vyskytuje reklamní sdělení?

Netuším, že zřejmě mužou v tomto shotu být náhodné reklamy...

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevim

Nevim

Nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevim

Nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevim

nevim

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím o co se jedná

nevím, ale myslím si, že by to mohlo být to, že v pořadu je umístěna reklama na nějaký produkt (zakomponováno do pořadu) nebo něco takovýho :D

Nevím, asi nějakou reklamu

Nevím.

nic, protože nesděluje umístění jakého produktu

Niekto si robí reklamu

no jasně product placement, někdo tam bude používat skutečnou značku a ne vymyšlený nesmysl

no, asi to, že se mi na obrazovce dole zobrazí pp

objeví se zde značka, produkt, nebo se u něm bude mluvit

Obsahuje product placement - umísteni produktu za ucelem pusobeni na spotrebitele

obsahuje reklamu

Obsahuje reklamu na určité zboží/službu

omlouvám se, ale nemám tušení

Otevrena reklama na nejaky produkt v ramci nejake filmu apod.

Pička Prdel

pořad neni pro děti

Pořad obsahuje reklamu

pořad obsahuje skrytou reklamu

pořad obsahuje skytou reklamu

Pořad obsahuje zkrytou reklama na nějaký výrobek, popř. firmu.

pořad propaguje nebo zmiňuje určitou značku výrobku, slouží jako reklama

pořad sponzoruje nějaká firma a ta si do pořadu nebo filmu propracuje svůj produkt nebo službu, např. budou hercí "náhodou" mluvit o tom jak byli nakoupit v Bille :-)

pp

premiéra pořadu

product placement

Product placement

Product Placement

Product placement

product placement

Product placement

product placement - "nenápadné" umístění výrobku do děje filmu/seriálu za účelem reklamy

Product placement - placená reklama v televizním pořadu/filmu tak, aby byla vidět/slyšet, ale na první dojem nebylo zřejmé, že jde o reklamu.

Product placement - placené použití konkrétní značky v pořadu, v podstatě reklama nezapočítavaná do podílu reklamy v celkovém vysílání

product placement == hidden advertisement == bullshit

Product placement aneb pořad vznikl proto, aby byl reklamou na určitý produkt.

product placement v televizi

Product placement, propagace produktu- reklama produktu např. před televizním programem

produkt nějaké firmy, který je umístěn v daném pořadu

produkt pacement

produktová reklama organicky zahrnutá v ději či obsahu pořadu

propagace produktu (product placement)

propagace předmětů firem, které si to zaplatily

propagace určité značky v televizi-např. postavy nosí oblečení značky Adidas, nebo nakupují v taškách od Lidlu apod.

propagace výrobků

Propagace výrobku

přímý přenos

Přímý přenos

reklama

reklama

Reklama

reklama

Reklama

Reklama

Reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama na nejaky vyrobek

reklama na produkt

reklama na produkt

Reklama na produkt.

reklama na produkty, které se tam objeví (např. když ve filmu jezdí určitou značkou auta, pijí pivo konkrétní značky)

reklama na zboží

Reklama určité firmy prostřednictvím nějakého pořadu

Reklama, ukázka, popis atd. Produktů v pořadu

reklamni sdeleni v ramci poradu

reklamní známka

reklamu

Reklamu na daný produkt

reklamu na něco

reklamy ve filmu

skrytá reklama

skrytá reklama

skryta reklama

Skryta reklama

skrytá reklama mimo reklamní prostor

Skrytá reklama na produkty: igelitky Tesco, žvýkačky Orbit na palubní desce auta značky Škoda.

skrytá reklama př. etiketa na lahvi, z které někdo pije

Skrytá reklama.

skrytou reklamu

skrytou reklamu

skutečně nevím

Slyšela jsem, že se v pořadech musí upozorňovat na to, že v nich byla použita skrytá kamera..

srytá reklama,umístění produktu ve filmu.Např. jogurt,značka auta...

Stále jsem ztracen ..

Sucastou programu je nepriama alebo priama reklama na produkt inzerenta. Napr. hlavna postava serialu pije Coca Colu z flasky bez maskovania a pod.

Tak to netuším. Jediné co by to možná mohlo být v pořadu bude nějaký přímý přenos. Nebo jsem špatně odpověděl na předchozí otázku :)

tak to nevím

Tak zřejmě nějakou reklamu.

Ten pořad má produkt, který obsažen v tom pořadu :D

Tento pořad obsahuje reklamu.

Tento program obsahuje nějaký druh skryté reklamy

To vůbec netuším

To znamená, že postavy budou pít Magnesii, jezdit ve škodovce a nakupovat budou pouze v Bille, protože má nejlepší všechno, doma budou sedět na nábytku Ikea a večeřet Babošovo kuře.

Totéž, co jsem psal jako odpověď na otázku 3 - nenápadný výskyt nějakého produktu známé značky.

umisteni produktu

Umístění produktů nějaké značky, s cílem její propagace.

umístění produktu s logem, které je záměrně propagováno

Umístění reklamy v pořadu

Umistěni reklamy v pořadu

umístění výrobků v pořadu

umístění značky produktu - například - ve filmu je počítač od firmy Apple a je normálně vsazen do děje - divák to zaregistruje a buď ho to přiměje ke koupi tohoto produktu nebo si pro sebe řekne - "hmm tenhle mám doma".

Úmyslné umístění předmětů konkretních značek v reklamě, s cílem ''nalákat'' diváky ke koupi.

už jsem si vzpomněla :D Product placement. Jedná se o "skrytou reklamu" na nějaký produkt.

už vím ...product placement ...objevení nějakého výrobku ve filmu jako propagace toho produktu

Už vím: product placement. Skrytá reklama na nějaký výrobek v televizi.

V daném filmu budou produkty, které by měly u člověka vyvolat pocit, že si je má koupit. Reklama ve filmu.

V daném pořadu bude poukázán daný produkt konkrétní značky. Např. automobil značky Škoda, aniž by bylo zakryto logo společnosti, dle kterého je zřejmé o jaký produkt se jedná.

v daném pořadu se vyskytuje reklama?

V danom seriáli sa nachádzajú produkty niektorej značky

v poradu je reklama na produkt

v poradu se objevi nejakej produkt

V pořadu bude na viditelném místě produkt nějaké značky

v pořadu bude nějaké komerční zdělení

V pořadu bude nějaký výrobek od určité firmy a nebude zakryta jeho etiketa,tedy objeví se zde logo určitě firmy,Nebo její výrobky.Např.jrdina jezdí v autě audi a ještě třeba trvdi,že je tonejlepsi auto,kter kdy měl.

v pořadu je nějaký reklamní produkt - na první pohled by se nemuselo zdát, že se jedná o propagaci, tak na ni upozorňují

v pořadu je preferován nějaký konkrétní produkt

v pořadu je propagován produkt, televize za toto umístění produktu dostává od firmy zaplaceno, je to speciální forma reklamy v televizi

V pořadu je reklama na nějaké zboží či služby nějaké společnosti, toto se praktikuje dnes často.

v pořadu je reklama na určitý produkt, obchod...

v pořadu je ukázán produkt konkrétní značky

V pořadu je umístěn produkt. na který je vázaná komerční hodnota a z reklamního hlediska musí být zmíněna jeho přítomnost v dotyčném pořadu.

V pořadu je umístěna reklama, propagace či samotný produkt určité značky.

V pořadu je vložen nějaký produkt tak, že je jakoby součástí děje, ale zadavatel (výrobce produktu) za to platí.

V pořadu jsou k vidění produkty a nezakryté značky, jde o formu reklamy, za kterou si zadavatel platí.

V pořadu jsou propagované produkty (nejsou skryty značky)

v pořadu se bude vyskytovat používání inzerovaného produktu

V pořadu se nachází reklama na určitý produkt, nevíme však na jaký.. Může nás na to tedy nalákat např. celebrita, která daný produkt užívá

V pořadu se objevuje produkt, na kterém jde vidět název i značka (=reklama)

V pořadu se propaguje nějaký produkt

v pořadu se vyskytne nepřímo reklama na produkt

v pořadu se vyskytuje reklama na nějaký produkt

V pořadu se vyskytují zcela záměrně produkty a výrobky, se kterými se zákazník setkává v normálním životě. Jejich umístěním do pořadů se jedná o skrytý druh reklamy která útočí na naše podvědomí.

v programu bude vidět toto logo

V průběhu daného pořadu zde bude hovořeno o produktu dané značky

V tomto pořadu je nějaká forma reklamy na určitý produkt

v tomto pořadu je reklama na nějaký produkt

v tomto pořadu mi bude vnucován produkt - jde o jeho reklamu.

varování, že bysme radši měli přepnout

ve filmi, seriálu, pořadu jsou použity potraviny, předměty konkrétní značky firmy, a jde vidět o jakou značku se jedná, lidé v pořadu tyto výrobky používají

Vůbec nevím, co tím autor tohoto textu myslel :-)

Zakomponovaná reklama do děje, zpravidla seriálu.

Zaplacená reklama produktu nějaké firmy.

zas neco s pornem

Zasazená, skrytá reklama do prostředí - film, seriál.. útočící na primitivní podprahové vnímání lidský individuí, především ze slabších sociálních vrstev :D

ze se tam nachazi skryta reklama, kuprikladu auto, ktere postavy uzivaj..

Značka

znamena to, ze v poradu budou umisteny podprahove produkty/znacky

Znamená to, že si firma zaplatila reklamu v pořadu, která by ale neměla být pro běžného diváka očividná, ale vyskytuje se ve filmu, nebo pořádu "náhodou"

Zobrazuje umístnění nějakého produktu, které se objeví v TV

zoufalá snaha vnutit reklamu na výrobek

zřejmě se v něm může vyskytovat reklama

že bude sponzorován nějakým výrobkem

že je pořad sponzorovaný nějakou značkou, které produkty se v pořadu vyskytují

že je tam reklama na nějaký produkt

že je tam skrytá reklama nějakého produktu

že je v něm používán nějaký produkt tak, že je vidět, co je to zač

že je v pořadu nějaký reálný produkt, je to tedy taková jakoby reklama na produkt

že je v pořadu užíván nějaký produkt jako součást děje, ale jde v podstatě o druh reklamy

že obsahuje tento symbol po celou dobu tohoto pořadu

Že se můžeme setkat v pořadu s propagací nějaké firmy či produktu

že se v pořadu objeví nějaká věc, která bude úžasně skvěle fungovat a my máme nabýt dojmu, že si ji musíme koupit taky

že se v pořadu objevuje nějaký produkt pp

že se v pořadu vyskytuje reklama na určitý produkt (např. herec pije kofolu)

Že se v pořadu vyskytují určité produkty, tudíž reklama?

že tam budou vstrčené nenápadné reklamy na různé produkty, jako jsou auta, mobily apod.

Že v daném filmu bude propagována nějaká značka např.: Herci budou jíst produkty určité značky

Že v pořadu bude "nenápadně" propagován produkt.

že v pořadu bude propagován nějaký produkt

Že v pořadu bude zobraz produkt určité značky za účelem propagace

Že v pořadu se nachází produkty, které nemají zakryté jméno nebo značku, jak tomu běžně bývá, ale v podstatě skrytě reklamují daný výrobek

že v pořadu uvidíme, nějaký konkrétní produkt s viditělnou značkou

Že vysílaný přenos bude živé vysílání a bude v jeho průběhu označen tímto symbolem.

6. Narazil/a jste v televizi na pořad, ve kterém se objevovaly produkty nebo loga reálných značek (podobně jako na obrázku)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano22381,99 %76,63 %  
Nevím3412,5 %11,68 %  
Ne155,51 %5,15 %  

Graf

7. Je pro Vás umísťování reálných produktů do pořadu přijatelnější formou propagace než klasická televizní reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, je to přijatelnějšíotázka č. 8, Ne, není to přijatelnějšíotázka č. 9, Je mi to jednootázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, je to přijatelnější10337,87 %35,4 %  
Je mi to jedno9033,09 %30,93 %  
Ne, není to přijatelnější7929,04 %27,15 %  

Graf

8. Proč je to pro Vás přijatelnější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

Aspon podporuji serial, anebo tvorbu a neprerusuji ji...

Během televizního vysílání mi to příliš nevadí, neobtěžuje to stejně jako klasická, zdlouhavá reklama. Dle mého názoru má i vyšší účinek, neboť není možné během vysílání seriálu/filmu přepnout pořad jen proto, že obsahuje "reklamu"

Beztak si myslím, že reálné značky ve filmech a seriálech mě neovlivňují a film pak působí reálněji.

dá se na to koukat

film nijak nenarušuje

Film se nenatahuje a já ho dokoukám

filmu to dodá na reálnosti a někteří kdo "žerou" ten film chtějí být jako jejich hrdinové takže tak

filmy a seriály se stávají více autentické, když je v nich uveden známý výrobek, který je součástí našich každodenních životů.

je ti jedno, tak i tak člověk tu reklamu bude mít v podvědomí..

je to lepší než neustálé přerušování pořadu kvůli reklamě

Je to míň nucené a neotravuje to tak jak klasická reklama

je to prima reklama, kdyz neni vtirava, tak je to fajn

Je to přirozenější

je to reálnější nevadí mi to a není to tak otravné jako reklamy které jdou pořád dokola

je to v rámci děje ...nezabírá čas

Je to více osobní, než když v reklamě stojí dokonalý člověk.

je to všude, člověk to nevnímá

když už tuto "reklamu" nějaký např film obsahuje, nemusel by být potom reklamními bloky přerušován

klasické reklamy často otravují, většina není nápaditá a jsou nudné

Lepší než dlouhé reklamy v průběhu pořadu

lepší než když se to maskuje

méně lží

méně otravné a oblbující lidí

mene to otravuje

myslím si to

nebere mi to čas

Nehustí to člověka reklamu co reklamu, kde skáčou různí trpaslíci a neřvou "100 tabletů týdně". Nicméně se tato propagace nesmí přehánět, jako před časem reklama na Billu v Ulici.

nejosu zbytečné reklamy

nekouskuje to průběh televizní relace, oživí to samotné vysílání, není to tak řekněme otravné

nemám rád reklamu, ruší pořad a je většinou na hrozné úrovni

Nemám rád reklamy a dost možná i právě proto příliš nesleduji televizi. Na reklamách mi vadí především "nátlak", kterým mnohé disponují. Z audio hlediska se jedná o nedynamický zvukový přenos (=všechny reklamy jsou "nahlas", což v realitě představuje pojem tzv. loudness war - vyhledatelné na youtube, apod.) Přijatelné by (dle mého) bylo nesoustředit reklamu pouze na jeden produkt a nejít za úspěchem prodeje "přes mrtvoly". Vidět v reklamě reklamu na více věcí by byla představa věru pěkná. Audio problém (zmíněný výše) je však pro mě to nejhorší, co mě na televizi štve. Tento problém je údajně v některých zemích potlačen přímo zákonem, který nařizuje a předepisuje maximální možné decibelové rozhraní a mez limitace. Neuznávám nátlak, takže reklamy v České televizi již z principu neberu jako věrohodné a upřímné.

Nemám rád reklamy...

Nemám ráda reklamní spoty, tento styl je pro mne stejně jen upozorněním, že firma působí v daném odvětví.

Nemám ráda reklamy, které přerušují film

nemusela bych mezi pořady a filmy čekat dlouhou dobu

nemusím čekat až skončí reklamní blok

Nemusím se 10 minut koukat pouze na reklamy v televizi.

Nemusím sledovat uprostřed filmu hloupé reklamy. Tímto způsobem mi nijak neobtěžují a někdy si jich ani nevšimnu.

nenarušuje to filmy tolik jak reklama

nenásilná reklama nezdržující film

nenásilné

nenásilné

není tak násilná, nevnucuje se, nemusím jí vnímat, nepřerušuje pořad

není to násilné vnucování

Není to příliš explicitní a nezasahuje to do pořadu, který právě sleduji.

Není to tak agresivní.

není to tak násilné a člověk si toho kolikrát nevšimne (nebo si to aspoň myslí)

Není to tak násilně vnucující jako reklama, které se vyhýbám.

Není to tak nucené jako v reklamě

Není to tak nucené.

není to tak vnucující jako obyčejná reklama

není to tolik násilné

Není to tolik nucené a nepřerušuje to děj.

Není to tolik rušivé.

není to výmysl

nenucená forma

neobtěžuje mě tolik

neobtěžuje mne to

neobtěžuje to

neobtěžuje to tolik jako klasická reklama

Neotravuje

neotravuje to

neotravuje to člověka hloupými výroky, nezdržuje program, provozovatelům to pomůže a lidstvo to může zblbnout daleko víc než klasická reklama

Neotravuje to při filmu :D

Neotravuje to při sledování pořadu

neotravují klasické reklamy

neprerusuje to program a vetsinou to ani nevnimam

nepřerušuje mi to pořad, pokud se mi to ovšem nesnaží desetkrát v seriálu zopakovat

nepřerušuje to daný pořad

Neruší to při sledování, tolik jako reklamy

neruší to ve sledování pořadu

nesnáším to z toho důvodu, že jdou 5minutové reklamy a pak se na další reklamy musim koukat v oblíbeném pořadu. Přijatelnější to pro mě je jen tak,jak zněla otázka, pokud by se zrušili reklamy jako takové a vsunuli to do pořadu,který by trochu prodloužili,aby nahradil ty reklamy, tak v tom případě, kdyby nebyli normální reklamy by to bylo přijatelnější

Nevím

Nevím

Nezabere to tolik času, je to spojení příjemného s užitečným, není to vlezlé jako reklamy, které jsou dlouhé a je jich moc.

Nezabere Vám to čas při sledování reklam, nikdo Vám nic nevnucuje

Nikdo vám to nevnucuje

Normální reklama strašně ruší, v některých pořadech zabírá už skoro 25% vysílacího času. PP je nenápadný, někdo si ho všimne, jiný se prostě dívá na pořad a může u něj maximálně nastat podprahové vnímání nějaké značky.

Pokud je do pořadu zapracována citlivě, není pro mě tak obtěžující jako klasická reklama

Protoze nestracite cas klasickymi reklamami

Protože je to začlěněno ve vysílání jiného pořadu, který sleduji, a nemusím sledovat samotnou reklamu na určitý výrobek.

Protože klasické reklamy mi přijdu jako strašné vnucování. V TV v nějakém pořadu to můžeme zaznamenat, ale nikdo nám to nenutí.

Protože si toho vůbec nemusím všimnout, zato reklamy stopnou pořad a jsou do očí bijící a oddalují můj oblíbený pořad.

Protože tam to nenarušuje pořad

Protože to není tolik agresivní forma propagace.

Protože to ty produkty realizuje - dává jim to příjemnější tvář pro zákazníky, neboť u reklamy vás to nutí kupovat, u product placement - vás nenutí k nákupu a vy to vidíte v reálném používání.

Přidává to realnost pořadu a zárověň si člověk pak u netu třeba i spomene na značku a kouká se co nabízí

reklama není tak násilná

Reklamy často někteří přepínají a nezajímá je to nebo dokonce obtěžuj. Ale když někdo kouká na film/seriál atd a uvidí to tam že to má např jeho oblíbená herečka /herec tak to budou chtít taky :)

reklamy jsou dlouhé a nechtěné

reklamy mě otravují, nesnáším reklamy uprostřed filmů nebo jiných pořadů

reklamy mezi filmy nebo v rámci filmu mě otravují a nevěnuji jim pozornost

reklamy sú otravné

reklamy už téměř nevnímám, product placementu si všimnu

serial je neprerusen

Spousta reklam je stupidních a otravují diváky. Doba vysílání reklam je příliš dlouhá a tímto způsobem se dá tento čas regulovat

Určitě to méně obtěžuje než právě televizní reklamy.

Ušetření nákladů pro společnost - neboť se zviditelní a nemusí platit velké peníze za masovou reklamu samostatně

Vadí mi přerušování programu kvůli reklamám.

více to vnímám

Zbytecne neobtezuje

Získam vedomosti

9. Proč to pro Vás není přijatelnější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ať už si radši zaplatí firmy reklamu klasickou, klasický televizní spot než aby se produkty vyskytovaly přímo v ději.

Beru to jako manipulaci s filmem, film to degraduje jen na otravnou vatu kolem reklamy.

Bull shitt

bylo by to prijatelne, pokud by produkt byl soucasti pribehu a zobrazen nenucene - np. hodinky Omega v James Bondovi. Nicmene zaznamenala jsem nekolik PP pripadu, zejmena v nekonecnych serialech, ktere byly do oci bijici a opravdu trapne!

degraduje to kvalitu pořadu - nejde o umění, ale o vymyšlení "příběhu" okolo produktu

chci sledovat pouze daný pořad bez reklam!

Jde o skrytou reklamu, což je hnus.

je mi jedno, co tam je, stějně si to nekoupím, nemusí to ale divákovi vnucovat

je to horší, dělají z lidí blbce, hodně lidí si ani neuvědomí, že je to reklama

je to ještě vlezlejší a prolhanější než reklama, kterou lze eliminovat

Je to naivní, hloupé, nudné, příliš nevěrohodné a hlavně dlouhé a odrazující.

Je to neuvěřitelně trapné a ubohé. Když tímhle kazí můj oblíbený seriál, okamžitě zaujmu vůči danému výrobku velkou averzi a nikdy bych si jej nekoupila nebo nenavštívila lékarnu DrMax!! Už jen z tohohle důvodu.

je to propagace, kterou by neměli dělat

je to prováděno příliš násilným zpusobem, bije to do očí příliš, ruší to děj, ovlivňuje to děj.

Je to rušivý element. Často do ocí bijící a kazí požitek ze sledovaného programu. Možná se zdá, že tím plní účel, nikoliv u mě. Při shlédnutí takové reklamy má na mě přesně opačný vliv. dokonce mám seznam produktů/služeb atp., jejichž produkt nevyužiji právě kvůli jejich otravné reklamě.

Je to většinou trapné. Celé použití PP. "Mámo, podívej se, jakou jsem koupil skvělou ústní vodu!" To je prostě moc... Pokud jsou tam jenom třeba značky mobilů, aut, tak mi to nevadí...

Je to víc jakoby podvědomá reklama, která se neprezentuje jasně jako reklama.

Je trapné, když herci - místo toho, aby hráli to, co mají - dělají reklamu. Je okaté a přijde mi to nevhodné.

ještě se musím vyjádřit k té reklamě na Jamall či jak se to píše.. toho si všimla i má mamka (44 let) a strašně nadávala, co si to na té Nově dovolují :-D a pak se to začalo probírat v mediích.. zajímavé :) J.

kazí to pořad či film

Když v ordinaci začnou vytírat mopem a vést rozhovor na téma, jak to s ním jde skvěle, přepínám na něco méně trapného...

Lidé jsou hloupí a víc to pak žerou.

Myslím, že v poředu jde o něco jiného, ne o tom jaký časopis prohlížejí, nebo jaké pijí pivo.

Myslím,že někteří lidé to nevnímají jako reklamu,nebo spíš si neuvědomují že jde o reklamu.Z tohoto hlediska mi to připadá neetické,pokud chci dělat reklamu,tak otevřeně,aby nebylo pochyb,že jde opravdu o reklamu.Reklama by měla mít svůj vymezený čas,když se dívám na pořad,tak proto abych se např.odreagovala a ne proto abych byla bombardovana reklamou na různé produkty.

narušuje to program

Nemá to v seriálu/klipu/filmu co dělat. Je to trochu nefér

nemám rád jakoukoli reklamu

Nepaáči sa mi to

nepřesvědčí mi o to koupi produktu

Nesnáším reklamy a kdyz v serialu vidim jak propakguji napr. prodejnu Okay atp. zurim...

netvari se jako reklama a proto muze byt "duveryhodnejsi"

nevim

nevím

nevim

nikoho to nezajímá, obtěžuje to. výrobky budí zoufalý dojem vtíravosti, aby teda aspoň někdo si tento výrobek koupil.

Oba druhy reklam nemám ráda. Jedná se o nutné zlo, které člověk musí podstoupit, pokud chce něco v televizi sledovat. Proto televizi sleduji minimálně.

odvádí to divákovu pozornost např. u předpovědi počasí

Osobně mi to vadí, pokud to není opravdu decentní. Někdy je to hodně trapně navlečené a děj tím trpí. Přiznaná reklama je jakoby férovější.

patří to do reklamy, nikoli do filmu, odvádí to pozornost

Pořad mi pak příjde na nižší úrovni

Product placement by měl být nenápadný. České televizní pořady takto produkty propagovat neumí

Protože je to "plíživější" než klasická reklama, trvá mi déle uvědomit si, že příspěvek je zaplacený.

Protože je to hnus to takhle natajno cpát do lidí. A ještě takhle okatě.

Protože je to komentizace produktu

Protože je to podle mě skrytá reklama, kterou divák "nevypne". Je to okatá propagace výrobků.

protože se chci koukat na ten určitý pořad a ne na reklamy

Protože se mi to zdá komické a zároveň vlezlé. Zvlášť, pokud to je nic moc výrobek/firma v nic moc filmu/seriálu. Bez problému to ale zvládnu ve filmu typu J. Bond (hodinky, auta) kde je ukázáno skvělé, prvotřídní (luxusní) zboží.

protože se tak nemohu té reklamě vyhnout, při "normální" reklamě prostě přepnu pryč, takhle mě to nutně musí ovlivnit -> začíná se to podobat vymývání mozku a manipulaci s lidmi

Protože to kazí daný pořad.

přijde mi to obvykle nevhodné, strojené

Přijde mi to otravé

přijde mi ubohé dávat reklamu do seriálů, na to jsou přece reklamy...

Přílišné vnucování

Připadá mi to hodně vlezlé, a některá propagace těchto produktů působí až komicky.

připadá mi to jako nátlak na diváka

reklama mě neovlivňuje

Reklama nemusí zahlcovat i mé oblíbené tv seriály

reklamy do pořadů nepatří

reklamy jsou kvůli tomu "vynalezené", tak ať si produkty umísťují do reklam a necpou je do filmů a seriálů

Reklamy už jsou všude, je to přehnané

rusi to dej, prilis okate

Rušivý element

špatný druh "zkryté" reklamy

tahle forma propagace se mi proste nelibi

televize je přesycená reklamami

Trapné, okaté, násilná forma reklamy - pokud 100x zopakují, že si koupili nábytek v Jamallu a že tam je nejlepší, spíš to diváka odradí jak od Jamallu, tak od seriálu

v českých filmech mě to obtěžuje, neumí to dělat :) v zahraničních mi to nevadí

v některých pořadech je toto podsouvání velmi okaté

v seriálu mě to obtěžuje ...

vadí mi to, je to trapný

Vadí mi, když se dívám na nějaký seriál a tam se baví o konkrétní značce a vychvalují ji, celkově nemám ráda reklamu, ale tohle mi už přijde jako přílišné vnucování dané značky. Spíš mě to odradí od značky, než aby mě to nalákalo.

Vnímám to jako pokrytectví....tvářit se jako že to není reklama,ale přitom to je reklama

Vnucování, znepříjemnění pořadu

vyhrazený prostor pro reklamy respektuji i když ho nemám nejradši. Pokud se neustále herci baví o produktu nebo mi ho neustále cpou před oči - je to až moc nápadné!, tak mě to dost rozčiluje, degraduje to úroveň pořadu.

vypadá to směšně

Záleží na zvolené značce a způsobu provedení product placement, ale v českých pořadech mi úroveň product placement přijde velice nízká.

Zdá se mi, že to nepatří do seriálů a filmů. Hlavně to je strašně nápadný až trapný.

Znehodnocuje to film/seriál...

10. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena20374,63 %69,76 %  
Muž6925,37 %23,71 %  

Graf

11. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-3021880,15 %74,91 %  
31-453713,6 %12,71 %  
46-59134,78 %4,47 %  
Nechci uvádět20,74 %0,69 %  
60 a více20,74 %0,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Setkal/a jste se někdy při sledování televize se symbolem „PP“? (viz obrázek)

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama na otázku 5. Vlastními slovy popište, co podle Vás vyjadřuje věta „Tento pořad obsahuje umístění produktu“.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Sledujete televizi?

2. Setkal/a jste se někdy při sledování televize se symbolem „PP“? (viz obrázek)

3. Co podle Vás tento symbol zobrazený v televizním vysílání vyjadřuje?

4. Zaznamenal/a jste někdy v televizním vysílání toto nebo podobné sdělení?

5. Vlastními slovy popište, co podle Vás vyjadřuje věta „Tento pořad obsahuje umístění produktu“.

6. Narazil/a jste v televizi na pořad, ve kterém se objevovaly produkty nebo loga reálných značek (podobně jako na obrázku)?

7. Je pro Vás umísťování reálných produktů do pořadu přijatelnější formou propagace než klasická televizní reklama?

10. Jsem:

11. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Sledujete televizi?

2. Setkal/a jste se někdy při sledování televize se symbolem „PP“? (viz obrázek)

3. Co podle Vás tento symbol zobrazený v televizním vysílání vyjadřuje?

4. Zaznamenal/a jste někdy v televizním vysílání toto nebo podobné sdělení?

5. Vlastními slovy popište, co podle Vás vyjadřuje věta „Tento pořad obsahuje umístění produktu“.

6. Narazil/a jste v televizi na pořad, ve kterém se objevovaly produkty nebo loga reálných značek (podobně jako na obrázku)?

7. Je pro Vás umísťování reálných produktů do pořadu přijatelnější formou propagace než klasická televizní reklama?

10. Jsem:

11. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Měchura, L.Propagace v TV (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://propagace-v-tv.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.