Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace

Propagace

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Erika Čákorová
Šetření:24. 11. 2010 - 01. 12. 2010
Počet respondentů:11
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:37,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
tento dotazník je anonymní. Slouží pro potřeby výzkumu k absolventské práci, jejímž cílem je zjistit jak co nejefektivněji zaměřit propagaci v KRÁLOVSKÉ REALITNÍ společnosti. Za pravdivé vyplnění předem děkuji!!
 

Odpovědi respondentů

1. Věková skupina

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-351090,91 %90,91 %  
36-4619,09 %9,09 %  

Graf

2. Nyní bydlím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve městě (okraj)545,45 %45,45 %  
na vesnici436,36 %36,36 %  
ve městě (centrum)218,18 %18,18 %  

Graf

3. Bydlím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
u rodičů763,64 %63,64 %  
ve vlastním327,27 %27,27 %  
v podnájmu19,09 %9,09 %  

Graf

4. Prodával/kupoval byste nemovitost přes realitní kancelář?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne981,82 %81,82 %  
ano218,18 %18,18 %  

Graf

5. Čtete denní tisk? Pokud ano, jaky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Blesk, Nymbursko

Lidovky, HN

MF Dnes

mf dnes

MF Dnes, Metro

Mladá fronta dnes, Blesk

ne

ne

ne

nepravidelně, MF Dnes, Respekt, Reflex, Týden, Lihové noviny... 6.2. Pokud je reklama vtipná a nápaditá, pak ano

Právo

6. 2. Prohlížíte si reklamy v tisku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne763,64 %63,64 %  
ano436,36 %36,36 %  

Graf

7. Prohlížíte si reklamní letáky, které dostanete do schránky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím545,45 %45,45 %  
nesouhlasím327,27 %27,27 %  
souhlasím218,18 %18,18 %  
spíše nesouhlasím19,09 %9,09 %  

Graf

8. Umíte pracovat s počítačem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11100 %100 %  

Graf

9. Umíte-li pracovat s počítačem, znáte nějaké inzertní servery?Pokud ano, jaké?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

annonce, ibazar

Aukro

Aukro, Bazos, Annonce, SBazar, SReality, SAuto

co najdu přes vyhledávač

eBay

hromadu... aukro...

mnoho

ne

ne

neznám

www.annonce.cz www.sbazar.cz www.aukro.cz

10. 6. Všímáte si reklamních vývěsek realitních kanceláří, v nichž nabízejí domy na prodej?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne763,64 %63,64 %  
ano436,36 %36,36 %  

Graf

11. 7. Když chci něco koupit, nebo prodat, inzeráty hledám, zadávám :(do vlastní odpovědi napište prosím konkrétní noviny, server,...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internet 1090,91 %90,91 %  
Vylepím někam cedulku327,27 %27,27 %  
Do novin 218,18 %18,18 %  
Jiná možnost 218,18 %18,18 %  
aukro19,09 %9,09 %  

Graf

12. Všímáte si billboardů a toho, co na nich je?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím654,55 %54,55 %  
nesouhlasím327,27 %27,27 %  
spíše nesouhlasím218,18 %18,18 %  

Graf

13. 9. Nechal byste si na plot/dům umístit reklamu KRÁLOVSKÉ REALITNÍ společnosti?Pokud ano, za kolik Kč/měsíc

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne218,18 %18,18 %  
1000218,18 %18,18 %  
15 OOO19,09 %9,09 %  
400019,09 %9,09 %  
možná, částka je věc více faktorů19,09 %9,09 %  
2000019,09 %9,09 %  
od 5000 - 100000Kč (velikost reklamy, poloha domu)19,09 %9,09 %  
klidně, nevím za kolik19,09 %9,09 %  
ano 15.000,-19,09 %9,09 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Čákorová, E.Propagace (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://propagace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.