Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagácia na Internete

Propagácia na Internete

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Chmelárová
Šetření:16. 03. 2010 - 31. 03. 2010
Počet respondentů:84
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení účastníci prieskumu,

rada by som Vás týmto požiadala o vyplnenie krátkeho dotazníku, ktorý mi poslúži ako podkladový materiál k analýze pre moju diplomovú prácu na tému „Firma a její propagace na Internetu s akcentem na konkurencischopnost“. Cieľom dotazníku je zistiť Vaše postoje a názory na webové stránky firmy Chirana-Dental, s.r.o. Piešťany a tiež na webové stránky ako také. Vaše názory pomôžu nastaviť tieto stránky lepšie a efektívnejšie. Stránky nájdete na: www.chirana.sk



Za Váš čas venovaný vyplňovaniu dotazníka Vám vopred veľmi pekne ďakujem


 

Odpovědi respondentů

1. Viete podľa stránky okamžite identifikovať jej predmet podnikania?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, je to úplne jasné6071,43 %71,43 %  
áno, ale trvalo mi to dlhšie2023,81 %23,81 %  
nie33,57 %3,57 %  
najprv kukam na meniace sa obr., potom logo, 3-5s11,19 %1,19 %  

Graf

2. Myslíte si, že stránky týkajúce sa lekárskeho prostredia by mali byť ladené vo svetlých farbách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, ale nie je to nevyhnutné4351,19 %51,19 %  
áno, lekárstvo si vždy spájam s bielou a svetlými odtieňmi2023,81 %23,81 %  
nie, obsah je dôležitejší1011,9 %11,9 %  
nie, na farbách nezáleží89,52 %9,52 %  
nic22,38 %2,38 %  
grafika stránek se mi líbí, bylo jasne o co jde11,19 %1,19 %  

Graf

3. Dávate prednosť vizuálnej stránke webu alebo je pre vás dôležitejšia obsahová časť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oboje, ale s miernou prevahou obsahu3440,48 %40,48 %  
oboje, ale s miernou prevahou dizajnu2630,95 %30,95 %  
grafika a celkový vizuál je pre mňa dôležitý1416,67 %16,67 %  
obsahová časť je na webe to najdôležitejšie67,14 %7,14 %  
oboje na stejné úrovni11,19 %1,19 %  
bez dobrej grafiky nebudem hladat hoc aj dobry obs11,19 %1,19 %  
design a obsah by měli být v symbióze11,19 %1,19 %  
nic11,19 %1,19 %  

Graf

4. Je pre vás veľkosť fontu (písma) adekvátna?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6678,57 %78,57 %  
ne1821,43 %21,43 %  

Graf

5. Myslíte si, že webová stránka týkajúca sa dentálnej techniky by mala byť statická alebo by mala obsahovať dynamické prvky ako videá, simulácie, flashové aplikácie a pod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dynamická – lepšie priblíži produkt6071,43 %71,43 %  
statická – na získanie predstavy o produktoch to stačí2226,19 %26,19 %  
neviem, zalezi11,19 %1,19 %  
je to jedno11,19 %1,19 %  

Graf

6. Vyhovujú vám navigačné ikonky na webových stránkach? (obálka, telefónik, lupa, nákupný košík a pod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, lepšie a rýchlejšie sa orientujem7083,33 %83,33 %  
nie, k orientácii na webe ich nevyužívam1113,1 %13,1 %  
Obecně ano, tady je ale moc nevidím, jen tu lupu11,19 %1,19 %  
je mi to jedno11,19 %1,19 %  
jak kdy, jak u čeho...v tomto případě není potřeba11,19 %1,19 %  

Graf

7. Myslite si, že navigačné ikonky pomáhajú zlepšiť intuitívnosť webovej stránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určite áno4047,62 %47,62 %  
skôr áno3845,24 %45,24 %  
skôr nie67,14 %7,14 %  

Graf

8. Vadí Vám jazyková nekonzistencia (nejednotnosť) na webovej stránke? (produkty, downloads, o spoločnosti, home a pod.) – použitie viacerých jazykov na pomenovanie sekcií

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5160,71 %60,71 %  
ano3339,29 %39,29 %  

Graf

9. 9. Myslíte si, že by sa zadávateľ mal vyvarovať jazykovej nekonzistencie?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4755,95 %55,95 %  
ne3744,05 %44,05 %  

Graf

10. Akú variantu jazykovej mutácie stránky by ste privítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žiadnu, ruská a anglická verzia stačia4351,19 %51,19 %  
nemecká1922,62 %22,62 %  
nic55,95 %5,95 %  
francúzska44,76 %4,76 %  
asi zalezi na aky trh je stranka orientovana11,19 %1,19 %  
angličtina, slovenština 11,19 %1,19 %  
Neviem na akých trhoch spoločnosť pôsobí.11,19 %1,19 %  
česká!!! :)11,19 %1,19 %  
anglickou11,19 %1,19 %  
neviem11,19 %1,19 %  
podle toho, na jaký trh se firma zaměřuje11,19 %1,19 %  
záleží podle CS firmy11,19 %1,19 %  
záleží, s kým firma obchoduje, či chce obchodovat11,19 %1,19 %  
ceska11,19 %1,19 %  
cz, a pak dle CS a trhu na kterém firma působí11,19 %1,19 %  
viacere jazyky, ako naprikladjazyky mensin11,19 %1,19 %  
anglicku11,19 %1,19 %  

Graf

11. Ako často by sa podľa Vás na stránke o stomatológii mali objavovať nové správy alebo aktualizácie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
raz za mesiac2428,57 %28,57 %  
raz za 2 týždne2327,38 %27,38 %  
raz za týždeň1720,24 %20,24 %  
nic78,33 %8,33 %  
raz za tri mesiace44,76 %4,76 %  
co najcastejsie, ako je to mozne11,19 %1,19 %  
vždy keď nejaké sú.11,19 %1,19 %  
vždy, když nějaké jsou11,19 %1,19 %  
raz za ro11,19 %1,19 %  
vždy, když jsou OPRAVDU zajímavé11,19 %1,19 %  
tak často, jak nové zprávy jsou11,19 %1,19 %  
zakaždým po aktualizácii produktov, služieb11,19 %1,19 %  
Podľa vydávania aktualizácií produktov11,19 %1,19 %  
raz za pol roka11,19 %1,19 %  

Graf

12. Využívate možnosť elektronických formulárov na cenovú kalkuláciu, ak máte záujem o produkt?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6779,76 %79,76 %  
ne1720,24 %20,24 %  

Graf

13. Kontaktovali ste už nejakú firmu prostredníctvom kontaktného formulára?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, už niekoľkokrát4654,76 %54,76 %  
áno, raz1416,67 %16,67 %  
nie, nevyužívam kontaktné formuláre1214,29 %14,29 %  
áno, robím to často1214,29 %14,29 %  

Graf

14. Využili ste už niekedy funkciu „poslať na e-mail“ alebo „odporučiť známemu“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, už niekoľkokrát3642,86 %42,86 %  
nie, nevyužívam túto funkciu3440,48 %40,48 %  
áno, robím to často78,33 %8,33 %  
áno, raz44,76 %4,76 %  
občas11,19 %1,19 %  
Len „poslať na e-mail“, viackrát11,19 %1,19 %  
copy link sa asi nepocita, ze?:)11,19 %1,19 %  

Graf

15. Zobrazila sa Vám stránka správne?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano84100 %100 %  

Graf

16. Máte nainštalovaný Flash Player?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno6779,76 %79,76 %  
nie1011,9 %11,9 %  
áno, ale mám ho blokovaný44,76 %4,76 %  
ani neviem.doinstalujem,ak nieco nejde spustit11,19 %1,19 %  
nevím11,19 %1,19 %  
nic11,19 %1,19 %  

Graf

17. Aké slová by ste zadali do vyhľadávača, ak by ste mali záujem získať viac informácií o spoločnosti a produktoch Chirany-Dental, s.r.o. Piešťany? (aspoň tri slová)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Dental Piešťany

dental, chirany, dentální technika

dental, stomatologie, piestany

dental, zubar, zubarské vybavení, zubarské krslo, atd

dentalne produkty na Slovensku

dentální technika, stomatoligické potřeby

detaily, spolocnost, prudukty

firma, zubařská technika, slovenko, Piešťany

chirana chirana piešťany chirana dental

chirana dental stomatologia prislusenstvo stomatolicka technika

chirana dental piestany

chirana dental piestany

Chirana dental piestany

Chirana dental Piešťany

Chirana Dental Piešťany

Chirana Dental Piešťany

chirana dental piešťany

chirana piestany, stomatologicka technika

chirana piestany, zubni technika, zubní kresla

chirana produkty dentálna technika

chirana stomatolog dental

chirana zubna technika

Chirana, dental a Piešťany

chirana, dental, piestany

chirana, chirana dental, chirana slovensko, dental slovensko

Chirana, Chirana produkty, Chirana Piešťany

chirana, piešťany

chirana, Piešťanym produkty

chirana, stomatolog. pomocky, pristroje

chirana, stomatologicke pristroje, chirana-dental piestany info

Chirana,Dnetal,Piestany,produkty,ponuka..

chirany dental piestany

Chirany Dental Piešťany

chirany dental piešťany

chirany dental piešťany

Chirany-Dental Piešťany

Chirany-Dental info společnost

Chirany-Dental, Piešťany

Chirany, Dental, Piešťany

chirany, dental, stomatologie piestany

chirany, chirany dental, chirany piešťany

Chirany, Stomatolog, Zuby, Piestany...

chirany, stomatologické pomůcky piestany

chyrana dental piestany

kontakt, produkty, ceny

lékařské zařízení

moderni, sterilní

ocenenie, ISO, referencie

stomatologia vybava, stomatologia kresla,

stomatologia, chirana, dentalna higiena

stomatologia, technika, vybavenie

Stomatológia, zubná technika, protéza

stomatológia, zubné kreslá, stomatologické súpravy

stomatologicke kreslo, chirany-dental

stomatologicke produkty predaj

stomatologicke produkty, nakup

stomatologické produkty, Piešťany, Chirany-Dental, vybavení stomatologických ordinací, stomatologické vybavení

stomatologické soupravy Slovensko

stomatologické vybavení, zubařské pomůcky, chirana

stomatologické vybavení, zubní ordinace, vybavení zubní ordinace

stomatologické výrobky, Peti, chcel som ešte napísať k tej jazykovej nekonzistencii. Pri využívaní obecne známych pomenovaní ako "downloads" "home" a pod. mi osobne táto možnosť nevadí. Každopádne je vždy dôležité pre akú cieľovú skupinu je web určený. Color Selection by som učite nazval na webe inak - názov tejto sekcie má malú vypovedaciu hodnotu. Celkovo by som túto sekciu "schoval" niekde v menu niekde inde.

stomatologie, zubní hygiena, dental

stomatolologia Chirany, dental

ujhisfrkigbgkrjsbeh

vedenie spoločnosti ľudské zdroje profil výroby s obrázkovou dokumentáciou

vybaveni ordinace piestany

výrobky chirana dental

zubár, spoločnosť, cena, info

Zubarska technika Stomatologicke pomucky zubni vrtacky

zubařská křesla

zubařské křeslo Chirany Dental

zubařské nástroje, stomatologické nástroje

zubná starostlivosť, dentálna starostlivosť

zubná tehnika

zubná technika Chirana

zubná technika piešťany

zubna technika, dental, chirana

zubne supravy, dental units, chirana, chirana-dental, diplomat

zubní technika, dentální, Chirany-Dental (pokud bych název znal), Piestany

zubni technika, zubni nastroje, chirana produkty

zubní vyrobky Piestany

zuby dentální stomatologie

Zuby, dental, Piešťany

Zuby, zubna ordinacia, kreslo

18. Aké je Vaše pracovné zameranie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent FMK3845,24 %45,24 %  
nic2327,38 %27,38 %  
student22,38 %2,38 %  
zamestnanec CH-D22,38 %2,38 %  
študent stomatológie/zubného lekárstva22,38 %2,38 %  
programátor11,19 %1,19 %  
momentalne nezamestnana :))11,19 %1,19 %  
profesionální flákač na volné noze11,19 %1,19 %  
ani jedna z uvedených11,19 %1,19 %  
zamestnanec inej fy11,19 %1,19 %  
študent VŠ 11,19 %1,19 %  
:) scripting, data analyst - market research11,19 %1,19 %  
Absolvent FMK, zaměstnanec - jinde než CH-D;)11,19 %1,19 %  
študent11,19 %1,19 %  
študent - iné 11,19 %1,19 %  
student FF11,19 %1,19 %  
študent inej fakulty11,19 %1,19 %  
mimo oboru ...11,19 %1,19 %  
:D11,19 %1,19 %  
Zamestnanec inej spoločnosti11,19 %1,19 %  
zamestnanec11,19 %1,19 %  
vlastníte výrobok Chirany-Dental, s.r.o. Piešťany11,19 %1,19 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Vadí Vám jazyková nekonzistencia (nejednotnosť) na webovej stránke? (produkty, downloads, o spoločnosti, home a pod.) – použitie viacerých jazykov na pomenovanie sekcií

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. 9. Myslíte si, že by sa zadávateľ mal vyvarovať jazykovej nekonzistencie?

9. 9. Myslíte si, že by sa zadávateľ mal vyvarovať jazykovej nekonzistencie?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Vadí Vám jazyková nekonzistencia (nejednotnosť) na webovej stránke? (produkty, downloads, o spoločnosti, home a pod.) – použitie viacerých jazykov na pomenovanie sekcií

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Viete podľa stránky okamžite identifikovať jej predmet podnikania?

2. Myslíte si, že stránky týkajúce sa lekárskeho prostredia by mali byť ladené vo svetlých farbách?

3. Dávate prednosť vizuálnej stránke webu alebo je pre vás dôležitejšia obsahová časť?

4. Je pre vás veľkosť fontu (písma) adekvátna?

5. Myslíte si, že webová stránka týkajúca sa dentálnej techniky by mala byť statická alebo by mala obsahovať dynamické prvky ako videá, simulácie, flashové aplikácie a pod.?

6. Vyhovujú vám navigačné ikonky na webových stránkach? (obálka, telefónik, lupa, nákupný košík a pod.)

7. Myslite si, že navigačné ikonky pomáhajú zlepšiť intuitívnosť webovej stránky?

8. Vadí Vám jazyková nekonzistencia (nejednotnosť) na webovej stránke? (produkty, downloads, o spoločnosti, home a pod.) – použitie viacerých jazykov na pomenovanie sekcií

9. 9. Myslíte si, že by sa zadávateľ mal vyvarovať jazykovej nekonzistencie?

10. Akú variantu jazykovej mutácie stránky by ste privítali?

11. Ako často by sa podľa Vás na stránke o stomatológii mali objavovať nové správy alebo aktualizácie?

12. Využívate možnosť elektronických formulárov na cenovú kalkuláciu, ak máte záujem o produkt?

13. Kontaktovali ste už nejakú firmu prostredníctvom kontaktného formulára?

14. Využili ste už niekedy funkciu „poslať na e-mail“ alebo „odporučiť známemu“?

15. Zobrazila sa Vám stránka správne?

16. Máte nainštalovaný Flash Player?

18. Aké je Vaše pracovné zameranie?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Viete podľa stránky okamžite identifikovať jej predmet podnikania?

2. Myslíte si, že stránky týkajúce sa lekárskeho prostredia by mali byť ladené vo svetlých farbách?

3. Dávate prednosť vizuálnej stránke webu alebo je pre vás dôležitejšia obsahová časť?

4. Je pre vás veľkosť fontu (písma) adekvátna?

5. Myslíte si, že webová stránka týkajúca sa dentálnej techniky by mala byť statická alebo by mala obsahovať dynamické prvky ako videá, simulácie, flashové aplikácie a pod.?

6. Vyhovujú vám navigačné ikonky na webových stránkach? (obálka, telefónik, lupa, nákupný košík a pod.)

7. Myslite si, že navigačné ikonky pomáhajú zlepšiť intuitívnosť webovej stránky?

8. Vadí Vám jazyková nekonzistencia (nejednotnosť) na webovej stránke? (produkty, downloads, o spoločnosti, home a pod.) – použitie viacerých jazykov na pomenovanie sekcií

9. 9. Myslíte si, že by sa zadávateľ mal vyvarovať jazykovej nekonzistencie?

10. Akú variantu jazykovej mutácie stránky by ste privítali?

11. Ako často by sa podľa Vás na stránke o stomatológii mali objavovať nové správy alebo aktualizácie?

12. Využívate možnosť elektronických formulárov na cenovú kalkuláciu, ak máte záujem o produkt?

13. Kontaktovali ste už nejakú firmu prostredníctvom kontaktného formulára?

14. Využili ste už niekedy funkciu „poslať na e-mail“ alebo „odporučiť známemu“?

15. Zobrazila sa Vám stránka správne?

16. Máte nainštalovaný Flash Player?

18. Aké je Vaše pracovné zameranie?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Chmelárová, P.Propagácia na Internete (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://propagacia-na-internete.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.