Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagácia turizmu na Slovensku

Propagácia turizmu na Slovensku

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Miškufová
Šetření:20. 02. 2011 - 14. 03. 2011
Počet respondentů:70
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Ahoj,

 

som študentka VŠ a tento dotazník je súčasťou mojej diplomovej práce. Analyzujem marketingové aktivity Slovenskej Agentúry pre Cestovný ruch a jej prínos pre turizmus Slovenska.

Ďakujem za Váš čas.  

Odpovědi respondentů

1. Poznáte webstránky Slovakia.travel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie5882,86 %82,86 %  
Áno1217,14 %17,14 %  

Graf

2. Zaregistrovali ste v médiách (rádio, TV) reklamné spoty venované propagácií Slovenska ako destinácie cestovného ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, zaregistroval som.3550 %50 %  
Nie.2434,29 %34,29 %  
Áno, ale nevenoval som im pozornosť.912,86 %12,86 %  
skor nie, lebo nepozeram vela TV11,43 %1,43 %  
prostřednictvím školní prezentace11,43 %1,43 %  

Graf

3. Myslíte si, že propagácia projektu Košice – Európske hlavné mesto kultúry 2013 je dostačujúca?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Áno, všade o tom počujem.otázka č. 4, Neviem o čom je reč.otázka č. 4, Nie, myslím si, že by si zaslúžila väčšiu propagáciu.otázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neviem o čom je reč.3550 %50 %  
Nie, myslím si, že by si zaslúžila väčšiu propagáciu.3448,57 %48,57 %  
Áno, všade o tom počujem.11,43 %1,43 %  

Graf

4. Myslíte si, že propagácia nadchadzájúcich MS v hokeji, ktoré sa budú konať na Slovensku, je dostačujúca?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Áno, všade o tom počujem.otázka č. 5, Neviem o čom je reč.otázka č. 5, Nie, myslím si, že by si zaslúžila väčšiu propagáciu.otázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie, myslím si, že by si zaslúžila väčšiu propagáciu.4462,86 %62,86 %  
Áno, všade o tom počujem.1521,43 %21,43 %  
Neviem o čom je reč.1115,71 %15,71 %  

Graf

5. Kde hľadáte informácie o možnosti ubytovania, dovoleniek, akcií a trávenia voľného času na Slovensku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Google5781,43 %81,43 %  
Iný vyhľadávač než Google57,14 %7,14 %  
nie na internete34,29 %4,29 %  
nic22,86 %2,86 %  
nevyhladavam dovolenky na SVK11,43 %1,43 %  
ubytování: www.booking.com, jinak google.cz11,43 %1,43 %  
limba.sk, booking.sk11,43 %1,43 %  

Graf

6. Aký je Váš názor na dovolenku na Slovensku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dovolenkujem na Slovensku - dobré služby, pekné prostredie, nemusím cestovať ďaleko.2434,29 %34,29 %  
Nedovolenkujem na Slovensku - dôvod sú drahé a nekvalitné služby.2028,57 %28,57 %  
Nedovolenkujem nikde.1014,29 %14,29 %  
nedovolenkujem na slovensku, chýba mi tu more11,43 %1,43 %  
dovolenka na SK nie,len lyzovacky pripadne welness11,43 %1,43 %  
nedovolenkujem na Slovensku11,43 %1,43 %  
Dovolenkujem, ale služby nezodpovedajú cene a kval11,43 %1,43 %  
plánuji dovolenou na Slovensku, ale porovnám ceny11,43 %1,43 %  
Upřednostňuji přímořské a alpské destinace11,43 %1,43 %  
Nejezdím na Slovensko, ale nebránila bych se tomu.11,43 %1,43 %  
Velké množství jiných cílových destinací11,43 %1,43 %  
zaťal som na Slovensku nedovolenkovala11,43 %1,43 %  
jsem z čech a na Slovensko jezdím na dovolenou rád11,43 %1,43 %  
na Slovensku jsem ještě na dovolené nebyla11,43 %1,43 %  
ještě jsem nebyla11,43 %1,43 %  
krása, bohužel, hlavně hory dost drahé.11,43 %1,43 %  
preferujem zahranicie, ale dovolenkujem aj na Slov11,43 %1,43 %  
dlhsie dovolenky preferujem mimo SR, kratke na SR11,43 %1,43 %  
preferujem dovolenku pri mori11,43 %1,43 %  

Graf

7. Vaše pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5477,14 %77,14 %  
Muž1622,86 %22,86 %  

Graf

8. Váš vek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-306288,57 %88,57 %  
pod 2045,71 %5,71 %  
viac než 4134,29 %4,29 %  
31-4011,43 %1,43 %  

Graf

9. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4970 %70 %  
SŠ s maturitou2028,57 %28,57 %  
11,43 %1,43 %  

Graf

10. Aká je Vaša národnosť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slovenská3956,52 %55,71 %  
česká3043,48 %42,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Myslíte si, že propagácia projektu Košice – Európske hlavné mesto kultúry 2013 je dostačujúca?

  • odpověď Neviem o čom je reč.:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neviem o čom je reč. na otázku 4. Myslíte si, že propagácia nadchadzájúcich MS v hokeji, ktoré sa budú konať na Slovensku, je dostačujúca?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Poznáte webstránky Slovakia.travel?

2. Zaregistrovali ste v médiách (rádio, TV) reklamné spoty venované propagácií Slovenska ako destinácie cestovného ruchu?

3. Myslíte si, že propagácia projektu Košice – Európske hlavné mesto kultúry 2013 je dostačujúca?

4. Myslíte si, že propagácia nadchadzájúcich MS v hokeji, ktoré sa budú konať na Slovensku, je dostačujúca?

5. Kde hľadáte informácie o možnosti ubytovania, dovoleniek, akcií a trávenia voľného času na Slovensku?

6. Aký je Váš názor na dovolenku na Slovensku?

7. Vaše pohlavie

8. Váš vek

9. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie

10. Aká je Vaša národnosť?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Poznáte webstránky Slovakia.travel?

2. Zaregistrovali ste v médiách (rádio, TV) reklamné spoty venované propagácií Slovenska ako destinácie cestovného ruchu?

3. Myslíte si, že propagácia projektu Košice – Európske hlavné mesto kultúry 2013 je dostačujúca?

4. Myslíte si, že propagácia nadchadzájúcich MS v hokeji, ktoré sa budú konať na Slovensku, je dostačujúca?

5. Kde hľadáte informácie o možnosti ubytovania, dovoleniek, akcií a trávenia voľného času na Slovensku?

6. Aký je Váš názor na dovolenku na Slovensku?

7. Vaše pohlavie

8. Váš vek

9. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie

10. Aká je Vaša národnosť?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Miškufová, P.Propagácia turizmu na Slovensku (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://propagacia-turizmu-na-sloven.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.