Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagovat hormonální antikoncepci?

Propagovat hormonální antikoncepci?

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Karesova
Šetření:22. 02. 2011 - 01. 03. 2011
Počet respondentů:133
Počet otázek (max/průměr):27 / 27
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dostává se Vám do rukou dotazník, který je určen především pro mladé dívky ve věku 15 – 25 let a rodiče mladých dívek ve věku 15 – 18 let, který užívají nebo plánují užívat hormonální antikoncepci. Jsem vysokoškolskou studentkou a výsledky tohoto průzkumu jsou podkladem pro mou závěrečnou práci.
Na českém trhu je téměř padesát druhů antikoncepce. Od pilulek až po novější formy, jako je například náplast či antikoncepční kroužek. Stojíte před otázkou, zda si nebo pro svou náctiletou dceru necháte prvně nebo již poněkolikáté předepsat tu samou nebo jinou hormonální antikoncepci. Dotazník zjišťuje, nakolik je mezi mladými dívkami komunikována hormonální antikoncepce, zda-li jim lékaři –gynekologové- zodpovědí všechny otázky nebo naopak si musí odpovědi nalézt aktivně někde jinde. Z tohoto pohledu pak dotazník prověřuje, jestli v tomto ohledu mohou pomoci nebo již pomáhají výrobci hormonální antikoncepce.

Předem děkuji za vyplnění.

Jana
 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Dobrý den,

dostává se Vám do rukou dotazník, který je určen především pro mladé dívky ve věku 15 – 25 let a rodiče mladých dívek ve věku 15 – 18 let, které užívají nebo plánují užívat hormonální antikoncepci. Jsem vysokoškolskou studentkou a výsledky tohoto průzkumu jsou podkladem pro mou závěrečnou práci.
Na českém trhu je téměř padesát druhů antikoncepce. Od pilulek až po novější formy, jako je například náplast či antikoncepční kroužek. Stojíte před otázkou, zda si nebo pro svou náctiletou dceru necháte prvně nebo již poněkolikáté předepsat tu samou nebo jinou hormonální antikoncepci. Dotazník zjišťuje, nakolik je mezi mladými dívkami komunikována hormonální antikoncepce, zda-li jim lékaři –gynekologové- zodpovědí všechny otázky nebo naopak si musí odpovědi nalézt aktivně někde jinde. Z tohoto pohledu pak dotazník prověřuje, jestli v tomto ohledu mohou pomoci nebo již pomáhají výrobci hormonální antikoncepce.

Předem děkuji za vyplnění.
Jana
 

Odpovědi respondentů

1. Domníváte se, že Vám lékař – gynekolog- poskytl dostatečné množství informací k možnostem a výběru vhodné antikoncepce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5742,86 %42,86 %  
souhlasím2418,05 %18,05 %  
spíše nesouhlasím2317,29 %17,29 %  
nesouhlasím1712,78 %12,78 %  
nevím129,02 %9,02 %  

Graf

2. Jaký hlavní zdroj informací o antikoncepci jste při rozhodování využila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádný, názor lékaře –gynekologa- mi postačil 4332,33 %32,33 %  
Zapátrala jsem na internetu3123,31 %23,31 %  
Zjišťovala jsem názor známých2821,05 %21,05 %  
Jiný118,27 %8,27 %  
Prolistovala jsem časopisy a jiné tištěné materiály107,52 %7,52 %  
Zeptala jsem se jiných odborníků (např. praktický lékař, lékárník, zdravotní sestra apod.)107,52 %7,52 %  

Graf

3. Byly nějaké informace, které se Vám nepodařilo zjistit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11989,47 %89,47 %  
Ano, uveďtě jaké:129,02 %9,02 %  
přesnou spolehlivost a škodlivost10,75 %0,75 %  
samozřejmě nikde nezmíní negativní vliv na tělo10,75 %0,75 %  
hormonální antikoncepce způsobuje závažné zdravotn10,75 %0,75 %  
příliš mnoho hormonů10,75 %0,75 %  
zda pouze HA anebo HA a kondom dohromady10,75 %0,75 %  
Vedlejší účinky jsou záměrně bagatelizovány.10,75 %0,75 %  

Graf

4. Jaké jsou Vaše 2 oblíbené internetové zdroje informací, názorů apod. (tj. i k antikoncepci)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Webové stránky (např. web výrobce, weby k tématu antikoncepce)7556,39 %56,39 %  
Využívám vyhledávač (např. google.cz)6145,86 %45,86 %  
Diskusní fóra (např. doktorka.cz) 4735,34 %35,34 %  
Poradny1511,28 %11,28 %  
Sociální sítě (např. facebook.cz, lide.cz apod.)86,02 %6,02 %  
Jiné86,02 %6,02 %  

Graf

5. O kterých 3 hormonálních antikoncepcích máte pocit, že se nejvíce „hovoří“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Postinor4130,83 %30,83 %  
Minerva3727,82 %27,82 %  
Jeanine2921,8 %21,8 %  
Diane2720,3 %20,3 %  
Chloe2418,05 %18,05 %  
Yadine2418,05 %18,05 %  
Lindynette2015,04 %15,04 %  
Cilest 1712,78 %12,78 %  
Mercilon1612,03 %12,03 %  
Yasminelle1612,03 %12,03 %  
Logest139,77 %9,77 %  
Depo–Provera 75,26 %5,26 %  
Evra64,51 %4,51 %  
Mirena 64,51 %4,51 %  
Pramino64,51 %4,51 %  
Mirelle64,51 %4,51 %  
Harmonet53,76 %3,76 %  
Yaz53,76 %3,76 %  
NuvaRing53,76 %3,76 %  
Tri-Regol 53,76 %3,76 %  
Sunya53,76 %3,76 %  
Cerazette43,01 %3,01 %  
Belara43,01 %3,01 %  
Femoden43,01 %3,01 %  
Gravistat 43,01 %3,01 %  
Lunafem43,01 %3,01 %  
Loette32,26 %2,26 %  
Regulon32,26 %2,26 %  
Marvelon32,26 %2,26 %  
Minisiston32,26 %2,26 %  
Katya32,26 %2,26 %  
Milligest 21,5 %1,5 %  
Microgynon21,5 %1,5 %  
Vreya 21,5 %1,5 %  
Azalia21,5 %1,5 %  
Triquilar 21,5 %1,5 %  
jiné21,5 %1,5 %  
Tri-Minulet 21,5 %1,5 %  
Qlaira21,5 %1,5 %  
Novynette10,75 %0,75 %  
Stodette10,75 %0,75 %  
Sayana10,75 %0,75 %  
Gracial 10,75 %0,75 %  
Minesse10,75 %0,75 %  

Graf

6. Užíváte jednu z Vámi uvedených 3 Hormonálních Antikoncepcí (dále jen HA)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6750,38 %50,38 %  
ne6649,62 %49,62 %  

Graf

7. „Slyšela“ jste někdy o nějaké HA, která se používá také k léčbě akné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale na jméno si nevzpomínám8664,66 %64,66 %  
Ano, jmenuje se:1914,29 %14,29 %  
Ne, nikdy jsem o žádné „neslyšela“118,27 %8,27 %  
Minerva32,26 %2,26 %  
Yadine32,26 %2,26 %  
diane 3521,5 %1,5 %  
diane21,5 %1,5 %  
ano, ale nikdy jsem se nedozvěděla která ha10,75 %0,75 %  
lindinette10,75 %0,75 %  
Ano, Diane10,75 %0,75 %  
Pramino10,75 %0,75 %  
Logest10,75 %0,75 %  
nic10,75 %0,75 %  
Diane, Chloe10,75 %0,75 %  

Graf

8. „Slyšela“ jste někdy o nějaké HA, že se po ní moc nepřibírá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale na jméno si nevzpomínám6951,88 %51,88 %  
Ne, nikdy jsem o žádné „neslyšela“4231,58 %31,58 %  
Ano, jmenuje se:129,02 %9,02 %  
Yadine21,5 %1,5 %  
Pokud člověk ovládne chuť,tak nepřibere po žádné:-10,75 %0,75 %  
Pramino10,75 %0,75 %  
Lindynette10,75 %0,75 %  
Loette10,75 %0,75 %  
jde o individuální reakci 10,75 %0,75 %  
nic10,75 %0,75 %  
Sunya10,75 %0,75 %  
Stačí nežrat jako prase, HA s tím nemá co dělat10,75 %0,75 %  

Graf

9. Kde se dozvídáte o novinách HA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu 5843,61 %43,61 %  
Od kamarádek 5339,85 %39,85 %  
Od gynekologa4231,58 %31,58 %  
V časopise1410,53 %10,53 %  
Jiné107,52 %7,52 %  

Graf

10. Které 2 vlastnosti HA byly pro Vaše finální rozhodnutí nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení lékaře z léčebných důvodů 5742,86 %42,86 %  
Přijatelná a nebo nízká cena 3425,56 %25,56 %  
Nízká dávka hormonů3123,31 %23,31 %  
Příznivý vliv na menstruační cyklus jako je např. pravidelná a méně bolestivá menstruace3022,56 %22,56 %  
Obsahuje pro tělo přirozenější hormon (minimální zátěž organizmu)2317,29 %17,29 %  
Nejvyšší možná antikoncepční účinnost (nejmenší riziko neplánovaného otěhotnění) 2317,29 %17,29 %  
Bez růstu hmotnosti 1511,28 %11,28 %  
Příznivý kosmetický účinek (léčba akné)1410,53 %10,53 %  
Moderní HA (Nejnovější dostupná antikoncepce, inovace HA)118,27 %8,27 %  
Nepřetržité užívání („život bez menstruace“)64,51 %4,51 %  
Značka (antikoncepce originálního výrobce)64,51 %4,51 %  
Užívání bez každodenních starostí (např. náplast, injekce)64,51 %4,51 %  
Výrobce je originální firma – vlastní výzkum a vývoj21,5 %1,5 %  
Jiné10,75 %0,75 %  

Graf

11. O které vlastnosti se „hovoří“ jako o „nejcharakterističtější“ pro moderní HA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Minimálně ovlivňuje organizmus8362,41 %62,41 %  
Má kosmetický účinek (lepší pleť)3123,31 %23,31 %  
Bere se nepřetržitě a nemenstruuje se118,27 %8,27 %  
Užívá se ve formě náplasti86,02 %6,02 %  

Graf

12. Ovlivnilo by Vaše finální rozhodování mezi např. dvěmi antikoncepcemi fakt, že výrobce dbá ve svých obchodních, výrobních, ale i výzkumných aktivitách – sociálně, ekonomicky a ekologicky (tzv. společenská odpovědnost)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8765,41 %65,41 %  
ne4634,59 %34,59 %  

Graf

13. Co si myslíte o reklamě „Těhotná budeš Ty a ne Tvůj kluk“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem ji neviděla5239,1 %39,1 %  
Dobrá, ale málo vidět 3123,31 %23,31 %  
Důkaz, proč brát antikoncepci2418,05 %18,05 %  
Kde ji mohu vidět?129,02 %9,02 %  
Neměla na mě žádný vliv 96,77 %6,77 %  
Hloupost53,76 %3,76 %  

Graf

14. „Slyšela“ jste někdy o Mezinárodním dni antikoncepce? – tj. mezinárodní kampaň, která se koná každoročně 26.9. s cílem je informovat o antikoncepci, a tak snížit vysoký počet nechtěných těhotenství

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
„Slyším“ o této akci poprvé8463,16 %63,16 %  
Někde jsem o této akci „slyšela“ 4634,59 %34,59 %  
Již jsem se zúčastnila 32,26 %2,26 %  

Graf

15. Navštívila jste webové stránky o antikoncepci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou jsem nikdy nenavštívila6045,11 %45,11 %  
antikoncepce.cz4936,84 %36,84 %  
hormonalni-antikoncepce.cz2015,04 %15,04 %  
antikoncepce.com1813,53 %13,53 %  
antikoncepce-hormonalni.cz118,27 %8,27 %  
zivotbezomezeni.cz43,01 %3,01 %  
moderniantikoncepce.cz43,01 %3,01 %  
jiná, prosím uveďte:21,5 %1,5 %  
ano, název si ale nepamatuji a je to už dávno10,75 %0,75 %  
ano,ale nevím jakou10,75 %0,75 %  
www.mirena.cz10,75 %0,75 %  
žádné10,75 %0,75 %  

Graf

16. Vrátila jste se nebo vrátíte se někdy na tuto stránku – např. využít službu poradny, stáhnout šetřič obrazovky apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy jsem se nevracela9873,68 %73,68 %  
antikoncepce.cz2720,3 %20,3 %  
hormonalni-antikoncepce.cz107,52 %7,52 %  
antikoncepce.com96,77 %6,77 %  
antikoncepce-hormonalni.cz53,76 %3,76 %  
zivotbezomezeni.cz21,5 %1,5 %  
moderniantikoncepce.cz21,5 %1,5 %  
nevim10,75 %0,75 %  
ano,ale nevím kam10,75 %0,75 %  
možná se někdy vrátím kvůli novým informacím10,75 %0,75 %  
na piču10,75 %0,75 %  
ne10,75 %0,75 %  

Graf

17. Víte o tom, že je na web stánkách antikoncepce.cz nabízena zdarma aplikace do mobilního telefonu připomínky antikoncepce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne a nevyužiji ji7556,39 %56,39 %  
Ne a využiji ji 3224,06 %24,06 %  
Ano a nevyužívám ji 2115,79 %15,79 %  
Ano a využívám ji 53,76 %3,76 %  

Graf

18. Diskutovala jste někdy o antikoncepci na některé z uvedených sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy jsem nediskutovala10276,69 %76,69 %  
Facebook1511,28 %11,28 %  
Lidé107,52 %7,52 %  
jiná86,02 %6,02 %  
Líbímseti 21,5 %1,5 %  

Graf

19. Uvítala byste, aby byla veřejná propagace (tj. např. reklama v TV, propagační informační stránky na internetu apod.) antikoncepce povolená? Pozn: Dle zákona lze propagovat léky na předpis v České republice pouze lékařům.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano: čím víc informací, tím snazší rozhodování..navíc si ji přeci sama hradím4735,34 %35,34 %  
Ano: ale s povinností informovat o rizicích plynoucích z užívání..vždyť si ji přeci sama hradím4433,08 %33,08 %  
Ne: vyhovuje mi, jak je to nyní ..lékař mi přefiltruje všechny důležité informace2619,55 %19,55 %  
Nevím1612,03 %12,03 %  

Graf

20. Jaké informace byste od reklamy na antikoncepci především požadovala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jasné vymezení všech zásadních rizik od ostatních6750,38 %50,38 %  
jasné vymezení třeba jen jediné výhody od ostatních6246,62 %46,62 %  
komu je určena4735,34 %35,34 %  
jiné, prosím uveďte:32,26 %2,26 %  
kladné účinky A10,75 %0,75 %  
záporné účinky A10,75 %0,75 %  
nevěřila bych reklamě-nikdo nenapíše všechna rizik10,75 %0,75 %  
žádné10,75 %0,75 %  
jsem proti reklamě (není nikdy objektivní)10,75 %0,75 %  
nevím10,75 %0,75 %  

Graf

21. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
17 – 19 4433,08 %33,08 %  
23 – 253627,07 %27,07 %  
20 – 22 3425,56 %25,56 %  
15 – 17 1612,03 %12,03 %  
36 – 40 (rodič)10,75 %0,75 %  
do 35 (rodič)10,75 %0,75 %  
41 – 45 (rodič)10,75 %0,75 %  

Graf

22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
základní5339,85 %39,85 %  
střední škola s maturitou 4634,59 %34,59 %  
vysoká škola2821,05 %21,05 %  
vyšší odborná škola 53,76 %3,76 %  
odborné učiliště 10,75 %0,75 %  

Graf

23. Kde bydlíte (počet obyvatel)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velké město (Praha, tj. nad 1 000 000)5944,36 %44,36 %  
menší město (od 3 000 - do 25 000) 2720,3 %20,3 %  
obec (tj. do 3 000) 2418,05 %18,05 %  
město (25 000 až 500 000) 2317,29 %17,29 %  

Graf

24. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student11787,97 %87,97 %  
Zaměstnaný118,27 %8,27 %  
Mateřská dovolená43,01 %3,01 %  
Jiné10,75 %0,75 %  

Graf

25. Snažíte se žít zdravě (např. jídelníček, sport apod)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10075,19 %75,19 %  
ne3324,81 %24,81 %  

Graf

26. Rozhodujete se na základě svých přesvědčení bez ohledu na ostatních?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas ano 6145,86 %45,86 %  
často4936,84 %36,84 %  
občas ne 2216,54 %16,54 %  
nikdy 10,75 %0,75 %  

Graf

27. Kolik hodin týdně trávíte na internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
víc jak 10 hod 5037,59 %37,59 %  
5 – 10 hodin 4735,34 %35,34 %  
do 5 hodin 3627,07 %27,07 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

15. Navštívila jste webové stránky o antikoncepci?

  • odpověď antikoncepce.cz:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi antikoncepce.cz na otázku 16. Vrátila jste se nebo vrátíte se někdy na tuto stránku – např. využít službu poradny, stáhnout šetřič obrazovky apod.?

17. Víte o tom, že je na web stánkách antikoncepce.cz nabízena zdarma aplikace do mobilního telefonu připomínky antikoncepce?

  • odpověď Ne a nevyužiji ji:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 9. Kde se dozvídáte o novinách HA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný na otázku 2. Jaký hlavní zdroj informací o antikoncepci jste při rozhodování využila?

22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď základní:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 – 17 na otázku 21. Kolik je Vám let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Domníváte se, že Vám lékař – gynekolog- poskytl dostatečné množství informací k možnostem a výběru vhodné antikoncepce?

2. Jaký hlavní zdroj informací o antikoncepci jste při rozhodování využila?

3. Byly nějaké informace, které se Vám nepodařilo zjistit?

4. Jaké jsou Vaše 2 oblíbené internetové zdroje informací, názorů apod. (tj. i k antikoncepci)?

5. O kterých 3 hormonálních antikoncepcích máte pocit, že se nejvíce „hovoří“?

6. Užíváte jednu z Vámi uvedených 3 Hormonálních Antikoncepcí (dále jen HA)?

7. „Slyšela“ jste někdy o nějaké HA, která se používá také k léčbě akné?

8. „Slyšela“ jste někdy o nějaké HA, že se po ní moc nepřibírá?

9. Kde se dozvídáte o novinách HA?

10. Které 2 vlastnosti HA byly pro Vaše finální rozhodnutí nejdůležitější?

11. O které vlastnosti se „hovoří“ jako o „nejcharakterističtější“ pro moderní HA?

12. Ovlivnilo by Vaše finální rozhodování mezi např. dvěmi antikoncepcemi fakt, že výrobce dbá ve svých obchodních, výrobních, ale i výzkumných aktivitách – sociálně, ekonomicky a ekologicky (tzv. společenská odpovědnost)?

13. Co si myslíte o reklamě „Těhotná budeš Ty a ne Tvůj kluk“?

14. „Slyšela“ jste někdy o Mezinárodním dni antikoncepce? – tj. mezinárodní kampaň, která se koná každoročně 26.9. s cílem je informovat o antikoncepci, a tak snížit vysoký počet nechtěných těhotenství

15. Navštívila jste webové stránky o antikoncepci?

16. Vrátila jste se nebo vrátíte se někdy na tuto stránku – např. využít službu poradny, stáhnout šetřič obrazovky apod.?

17. Víte o tom, že je na web stánkách antikoncepce.cz nabízena zdarma aplikace do mobilního telefonu připomínky antikoncepce?

18. Diskutovala jste někdy o antikoncepci na některé z uvedených sociálních sítí?

19. Uvítala byste, aby byla veřejná propagace (tj. např. reklama v TV, propagační informační stránky na internetu apod.) antikoncepce povolená? Pozn: Dle zákona lze propagovat léky na předpis v České republice pouze lékařům.

20. Jaké informace byste od reklamy na antikoncepci především požadovala?

21. Kolik je Vám let?

22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

23. Kde bydlíte (počet obyvatel)?

24. Jste:

25. Snažíte se žít zdravě (např. jídelníček, sport apod)?

26. Rozhodujete se na základě svých přesvědčení bez ohledu na ostatních?

27. Kolik hodin týdně trávíte na internetu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Domníváte se, že Vám lékař – gynekolog- poskytl dostatečné množství informací k možnostem a výběru vhodné antikoncepce?

2. Jaký hlavní zdroj informací o antikoncepci jste při rozhodování využila?

3. Byly nějaké informace, které se Vám nepodařilo zjistit?

4. Jaké jsou Vaše 2 oblíbené internetové zdroje informací, názorů apod. (tj. i k antikoncepci)?

5. O kterých 3 hormonálních antikoncepcích máte pocit, že se nejvíce „hovoří“?

6. Užíváte jednu z Vámi uvedených 3 Hormonálních Antikoncepcí (dále jen HA)?

7. „Slyšela“ jste někdy o nějaké HA, která se používá také k léčbě akné?

8. „Slyšela“ jste někdy o nějaké HA, že se po ní moc nepřibírá?

9. Kde se dozvídáte o novinách HA?

10. Které 2 vlastnosti HA byly pro Vaše finální rozhodnutí nejdůležitější?

11. O které vlastnosti se „hovoří“ jako o „nejcharakterističtější“ pro moderní HA?

12. Ovlivnilo by Vaše finální rozhodování mezi např. dvěmi antikoncepcemi fakt, že výrobce dbá ve svých obchodních, výrobních, ale i výzkumných aktivitách – sociálně, ekonomicky a ekologicky (tzv. společenská odpovědnost)?

13. Co si myslíte o reklamě „Těhotná budeš Ty a ne Tvůj kluk“?

14. „Slyšela“ jste někdy o Mezinárodním dni antikoncepce? – tj. mezinárodní kampaň, která se koná každoročně 26.9. s cílem je informovat o antikoncepci, a tak snížit vysoký počet nechtěných těhotenství

15. Navštívila jste webové stránky o antikoncepci?

16. Vrátila jste se nebo vrátíte se někdy na tuto stránku – např. využít službu poradny, stáhnout šetřič obrazovky apod.?

17. Víte o tom, že je na web stánkách antikoncepce.cz nabízena zdarma aplikace do mobilního telefonu připomínky antikoncepce?

18. Diskutovala jste někdy o antikoncepci na některé z uvedených sociálních sítí?

19. Uvítala byste, aby byla veřejná propagace (tj. např. reklama v TV, propagační informační stránky na internetu apod.) antikoncepce povolená? Pozn: Dle zákona lze propagovat léky na předpis v České republice pouze lékařům.

20. Jaké informace byste od reklamy na antikoncepci především požadovala?

21. Kolik je Vám let?

22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

23. Kde bydlíte (počet obyvatel)?

24. Jste:

25. Snažíte se žít zdravě (např. jídelníček, sport apod)?

26. Rozhodujete se na základě svých přesvědčení bez ohledu na ostatních?

27. Kolik hodin týdně trávíte na internetu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Karesova, J.Propagovat hormonální antikoncepci? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://propagovat-hormonalni-antiko.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.