Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prostorová tvorba na letních táborech

Prostorová tvorba na letních táborech

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Urban
Šetření:09. 05. 2011 - 11. 05. 2011
Počet respondentů:9
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku. Dotazník je zaměřen na prostorovou tvorbu na letních dětských táborech. Poprosím Vás, abyste odpovídali popravdě a velmi sponntáně.

 

Děkuju za váš čas

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9100 %100 %  

Graf

2. Funkce na LDT

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oddílový vedoucí666,67 %66,67 %  
Praktikant333,33 %33,33 %  

Graf

3. Jakým způsobem je utvářen program na LDT?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

dopoledne práce kolem tábořiště, odpoledne CTH

Navrhy od vsech vedoucich a pak jeden vedouci u ktereho se schormazduje a doupraci, nejlepe vse pripravene pred taborem

Nechápu otázku.. jako jak se tvoří program? A jen u nás nebo obecně? No u nás se tvoří hromadně většinou. A nebo jako jak je utvářen stylem jakej je denní rozpis?

několik měsíců dopředu, pestrý, aktivní a dle dobrodružné vlny skupiny, věku, úrostoru apod.

Program je utvářen zhruba 2 měsíce před odjezdem. Na každý den se krom jiného, vytváří část programu, která souvisí s tématem táboru (hvězdné války, hledačí pokladů...)

Společně se scházíme před prázdninami (téma je už dané přibližně od ledna,kdy začínáme přijímat přihlášky), hlavní a táborové hry vymýšlí hlavní vedoucí, oddiláci doplňují program a přinášejí vlastní nápady, popřípadě si rozdělí dny a ty pak připraví podle sebe.

tréninky stepu

Vytváří ho celý tým dohromady. Nejdříve se navrhnou etapové hry, poté se vybírají a sestavují do rámcového programu. Nakonec se vygeneruje, kde je volné místo na oddílový čas.

využívá her z předchozích ročníků doplněný tematickým příběhem

4. Jak dlouho trvá váš LDT?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1 týden

11 dní

11 dní

14 dní

14 dní

14 dní

14 dni

14 dnů

Tábory trvají týden, příměstské pět všedních dní, s tím, že děti dochází každý den od osmi do tří.

5. Jak zapojujete výtvarnou výchovu do vašeho tábora?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Alespoň jednu etapovou hru, chceme mít "ruko-prko", poté je to na domluvě vedoucích ve volném čase pro oddílovou činnost.

Člověk který je výtvarně nadaný má na starosti všechny rukodělky.

málokdy

Máme speciálně výtvarně zaměřené tábory, kde je celý dopolední program věnován výtvarné činnosti. Ostatní tábory využívají výtvarky hlavně při výrobě vlajky, jmenovek, oblečení, keramika..

moc ne, spis jen kdyz se vytvareji vlaky, kostymi atd.

nijak

při odpolední činnosti, vytváření erbu a dalších pomůcek...

při tvorbě oddílových triček, vlajek a v rámci programu vždy nějaká ětší výtvarná aktivita

výroba masek, erbů, soutěže

6. Co si představíte pod pojmem PROSTOROVÁ TVORBA??

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

asi vytvareni neceho podobneho socham, kulisam, ale i drobnostem atd.

nějaká plastická tvorba, např: keramika

nic

nic

prostorové obrazy

Stavění monster z větví?

Taková tvorba, kde je výsledkem nějaký předmět, neboli něco, co se dá využít pro další část.

výtvarné dílo je plastické, různých velikostí a rozsahu

Vytváření výrobků v prostoru?? :) Jakože nejenom na papíře, ale v rámci 3D.. fakt nevím.. :))

7. Kolikrát za celý tábor zapojíte prostorovou tvorbu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1x max 2x

maximálně jedenkrát, ne vždy se povede

nevím

nezapojujeme, není na to čas

nikdy

obcas, popripade jsem byla i primo na keramickem tabore

POodle toho kolik vyzb\yde času, nebo jeslit to je nebo není v CETEH

Tak třikrát během turnusu, záleží na tématu.

zhruba 4krát

8. Jak zapojujete do aktivit na vašem táboře právě prostorovou tvorbu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Co nejméně.

Jako oddílový program, nebo etapová hra, kde si nejdříve něco vytvoří a potom s tím dále třeba i pracují (maska)

kulisy pro divadlo, staveni prirodnich domecku atd.

ne

nevím

nezapojujeme

opět je to součástí táboového tématu....například při tématu Čína, jsme vyráběli šperky z přírodnin.

výroba masek, draků, stavba objektů,

Výroba sadrových masek, keramika, odlitky, skrabošky, hudební nástroje... výrobky z přírodnin, vlastní domečky v lese.

9. Jak by se podle Vás dala jinak zapojit prostorová tvorba do Vašeho tábora?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

:) Já myslím, že jí zapojujeme dostatečně. :)

Děti by si mohly vyrobit vlastní nádobí, že kterého by pak celý běh jedly.. výrobky by se také mohly prodávat na jakémsi trhu, což jsme zkoušeli, ale děti nechtěly nic prodávat, všechny svoje výtvory si nakonec odvezly domů..

Jakkoli. Vždycky se něco vymyslí.

nenapada me

nevím

nevím

nevím, spíš nedala

nijak

to nevím, nemám takové zkušenosti

10. Které z daných technik jste již na LDT vyzkoušeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Objekty z přírodních materiálů888,89 %88,89 %  
Modelování777,78 %77,78 %  
Keramika555,56 %55,56 %  
Sádrování444,44 %44,44 %  
Kašírování333,33 %33,33 %  
Jiné - 333,33 %33,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Urban, P.Prostorová tvorba na letních táborech (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://prostorova-tvorba-na-letnich.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.