Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prostředky v reklamní kampani a jejich vliv na okolí
Prostředky v reklamní kampani a jejich vliv na okolí
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Magda Popelková |
---|---|
Šetření: | 10. 03. 2011 - 16. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 164 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 16 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 65,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:01 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jmenuji se Magda Popelková a jsem studentkou 3. ročníku fakulty humanitních studií na univerzitě Tomáše Bati, kde studuji obor Německý jazyk pro manažerskou praxi.
Chtěla bych Vás požádat o vyplnění níže uvedeného dotazníku, který je zcela anonymní. Tento dotazník poslouží k vyhodnocení a zpracování mé bakalářské práce na téma: Prostředky v reklamní kampani.
Odpovědi respondentů
1. Jak vnímáte reklamní kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b) nevadí mi, vnímám ji jako každodenní součást života | 88 | 53,66 % | 53,66 % |
c) nevadí mi, přehlížím ji, neberu na ni ohled | 31 | 18,9 % | 18,9 % |
a) pozitivně, díky ní mám větší přehled o sortimentu na trhu | 31 | 18,9 % | 18,9 % |
d) negativně, spíše mě obtěžuje, nenechávám se jí ovlivnit | 14 | 8,54 % | 8,54 % |
2. Myslíte si, že jste reklamní kampani ovlivněni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b) spíše ano, dokáže mě přesvědčit o její kvalitě | 76 | 46,34 % | 46,34 % |
c) spíše ne, nedokáže mě přesvědčit | 74 | 45,12 % | 45,12 % |
a) rozhodně ano, díky ní mám v domácnosti většinu výrobků | 8 | 4,88 % | 4,88 % |
d) rozhodně ne, ignoruji ji | 6 | 3,66 % | 3,66 % |
3. Stalo se Vám, že jste si zakoupili zboží po zhlédnutí reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
c) někdy, podle potřeby koupě | 90 | 54,88 % | 54,88 % |
b) někdy, ale musím slyšet reference od svých známých | 58 | 35,37 % | 35,37 % |
d) ne, nikdy | 8 | 4,88 % | 4,88 % |
a) ano, je to můj pravidelný případ | 8 | 4,88 % | 4,88 % |
4. Jak by podle Vás měla reklama vypadat, aby Vás zaujala?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
asi svou nevšedností a originalitou. nápadem a vtipem. trochu asi i hlavně reálným podkladem.
auta
barevná, (vtipná, měla by mít příběh - pokud je to vhodné a jde to), měla by obsahovat jasné a výstižné info o tom, proč právě tento produkt koupit, vypíchnout konkurenční výhody produktu, měla by nám šetřit čas, peníze a umožnit určité pohodlí (takže např. objednání na internetu, dovoz po celé ČR zdarma, slevy, soutěže)
Barevná, vtipná, originální.
beze slov, ne vlezlá, dobrá hudba, originální provedení, zajímavý výrobek. Hlavně ne uječená, s trapnými dialogy.
Dle mého názoru by měla být určitě vtipná, aby pobavila lidi. A mělo by tam být uvedeno dostatek pravdivých informací o produktu, aby to spotřebitele upoutalo a koupil si daný výrobek.
dobrý vzhled, zajímavý nápad, známá osobnost
Doprovázená například nějakou poutavou hudbou, barevně poutavá..
dynamická, pozitivní, originální, důvěryhodná
Estetická, příjemná a uklidňující
Hlavně by měla být PRAVDIVÁ!
hlavně né tuctová být vtipná ale né hloupá
hodně obrázků, málo slov
hodně originální
Humor, nápad a nosná míra originality (=nezůstávat zbytečně u ověřeného formátu, ale snažit se více experimentovat)
chytlavá a originální
Chytlavá příjemná melodie, která se vryje do paměti. Mohu vzpomenout, např. na nejmenovanou minerálku: "Na kole, na kole, ... "
chytře humorná
Informace podaná zajímavou formou nikoliv "zkuste tuto pastu co cítíte?"
Inteligentní, vtipná, ze života. Líbí se mi reklamy na Rajec :), nesnáším reklamy obchodních řetězců.
Jasná, stručná a úderná. Říct, co nabízí a co to pro mě znamená. Tečka, středník, vykřičník :-)
Jasná, stručná, nevtíravá.
Jednoduchá, stručná, vtipná a pravdivá
Jednoduchá, výstižná
jednoducho
kratka a informativna
Krátká, stručná, věcná, levná.. :-)
krátká, vtipná
Krátká, výstižná, motivující, s nápadem, s myšlenkou nebo vtipem.
Krátká,výstižná,aby zaujala na první pohled
Měla by být co nejvíce zajímavá a měli by se snažit o to ,aby si ten výrobek lidi kupovali...
Měla by být kreativní, vtipná, se zajímavým příběhem.
měla by být legrační a dobře zapamatovatelná
měla by být legrační, zaujmout např. barvami, kostými, scénkami. Mně nejvíc reklama zaujme, když v reklamě hraje nějaká pěkná hudba (např. reklamy na auta, alkohol)
měla by být především zajimavá a měla by upoutat na první pohled, nebo podlech. Neměla by být příliž dlouhá, jelikož pak nudí.
měla by být přesvědčivá
měla by být přesvědčivá, bez mlživých informací, které by v potenciálním zákazníkovi mohly vyvolat nedůvěru, musela by být pravdivá - tedy výrobek nebo služba by musel splňovat přesně to, co reklama slibuje
měla by být smysluplná a né žádná jednudochá blbost. např. na ten obchod s nábytkem XXX
měla by být vtipná, což se dohužel většině reklam nedaří. a rozhodně by neměla být klamavá...
Měla by být vtipná.
Měla by být výstižná stručná a zaujmout nakupujícího.
Měla by hlavně být založena na pravdě, popřípadě na výzkumech. Reklama by měla mít příběh, který mě osloví a donutí mě se o daný produkt zajímat více.
měla by mít děj, bavit mě, příběh... v žádném případě zpívaná!!! pokud je zpívaná, okamžitě přepínám program (př. reklama na polévku, bujon, nebo něco takového)
měla by mít myšlenku, vtip a nápad
Měla by něčím zajímavým upoutat.
Měla by obsahovat fakta a cenu výrobku.
Měla by obsahovat kvalitní slogan spolu s vtipným grafickým provedením.
Měla by propagovat výrobek který právě sháním- např. šampon proti lupům, proti padáni vlasů. Také by měla být vtipná.
měla by působit reálně, nepřehnaně. Většinou mě zaujmou vtipné reklamy.
měla by umět pobavit
měla by vybočovat z řady, být zajímavá
měla by zaujmout, být vtipná, nebýt ohraná
měly by v ní být odvážné scény a sexyy ženy...
Musí být poutavá a vtipná.
Může se lišit od ostatních tím, že může být vtipná.
nápaditá
nápaditá, asi něco výrazného, čím osloví, zaujme
Nápaditá, vtipná a krátká.
nápaditá.. nepoužívat neustále ty samé prvky (obnažené ženy, sportovce, důchodce, pop kultůru)
Nápadivá, pravdivá, která zaujme hned na poprvé
ne dlouhá
ne moc přehnaná, čitelná, a aby se dobře četla a nebo se na ni dobře dívalo aby mě natolik zaujala
ne příliš dlouhá...vtipná...stručně vyjádřeno o co jde....a pro jakou skupinu lidí je zaměřena
nedovedu definovat
Nejvíce mě zaujme reklama ve které jsou dány zkušenosti lidí s tímto výrobkem. Toto je ale uvěřitelné spíše na internetu, na registrací podmíněných fórech např. V televizi je jasné že je celá reklama naaranžovaná a působí tak na mě negativně.
Nemám nějak přesnou představu, musím mě prostě zaujat :)
Neměla by být moc vtíravá a nesnažit se být příliš "IN" tzn. pokud jde o reklamu v TV, tak není potřeba, aby hrála nejnovější hudba z Evropy 2 atd.
neměla by být trapná a vulgární, měla by být vtipná, třeba s nějakou písničkou
Neměla by být vtíravá
Neměla by mít klasické fráze, neměla by být děsně "in", nemám ráda věčně "vysmáté"lidi jen díky tomu, že zrovna oni něco používají nebo tak...něco přirozeného...
Nenásilná, možná vtipně naladěná. Když už reklamy existují, tak se můžu aspoň zasmát:-)
nenásilná, vtipná
nevim
nevim
nevím
nevím...:)
nijak, reklamy cíleně ignoruji
originalita, vtip
originální
originální provedení, ne v televizi, rádiu nebo letáku
originální svou grafikou a nápadem na děj, vtipným sloganem,
originální, vtipná
Originální, vtipná, krátká
Poutavá, napínavá
Poutavě, neotřele, kreativní
Pozitivní i negativní reklama je dobrá. Hlavně zaujmout, reklama, kterou si budou lidé mezi sebou opakovat. Nějaké heslo, které se rýmuje, vtip, nápad, originalita.
Pravdivá, inteligentně vtipná.
Pravdivá,pestrá a přehledná
Příjemná hudba, vtipná..
Příjemná hudební kulisa, prosazení kvality v reklamě. Všimla sis, že ty nejkvalitnější značky jsou až v takovém podvědomí že v TV a na internetu, v TV apod nemají takové množství reklam jako jiné méně úspěšné produkty jiných značek?
Příjemné barvy, květiny.
Reklama by měla být dobře propracovaná, určitě i vtipná.
reklama musí zaujmout na první pohled a spíše mě zaujmou věci, které zháním
reklamy nesleduji
Reklamy nesleduju
rychlá, stručná, vtipná
rychlá, účiná a aby nenudila
rychla,vystižná
smyslupná, uskutečnitelná, promyšlaná, zábavná
stručná, krátká, vtipná a originální a musí mě zaujmout
šokující, vtipná
tak to je težko říct... POdle toho na jaký druh služby nebo zboží je ;-) Nejvíce asi hodně dynamická stručná a provedená v pestřejších barvách
tak to vůbec nevím, nemám představu o nějaké vysněnné reklamě, ale mám rád když je reklama vtipná a ze života :-D
to nevím nikdy jsem se reklamama moc nezabýval(a)
trochu akční, krátká a hlavně vtipná
určitě by měla být oslovující pro široké spektrum zákazníků,asi hodně výrazná aby upoutala pozornost
Věcná - pozvedne klady produktu, ale nelže.
veselá, ale zároveň i věrohodná
vesele..
vtipná originální chytrá (tzn. žádný pitomý perwoll vytažený z kabelky v divadle...)
vtipná
vtipná
vtipná
vtipná
vtipná
vtipná
vtipná
vtipná
vtipná
vtipná a nápaditá, ne moc přehnaná
vtipná anebo taková tajná, která mi o výrobku nic neřekne, ale vzbudí ve mně zvědavost se o něm více dozvědět
vtipná či brutální
Vtipná reklama vždy zaujme :-)
vtipna s dobrou hudbou
vtipná s pointou
vtipná, aby měla myšlenku
Vtipná, ale ne trapná. Důvěryhodná a lehce zapatovatelná.
vtipná, dobře zpracovaná, inteligentní, pravdivá
vtipná, chytrá, nevtíravá.
vtipná, inteligentní
vtipná, inteligentní
vtipná, krátká a vystižná
vtipná, krátká, s dobrou hudbou, originálním nápadem
Vtipná, nápaditá, příliš se nevnucovat.
Vtipná, nebo nějak šokující
Vtipná, nevtíravá, na dobrý produkt nebo službu.
Vtipná, origiální, s nápadem.
Vtipná, originální
vtipná, originální, ne moc dlouhá, nápaditá, ne příliš častá
Vtipná, originální.
Vtipná, přesvědčivá...
vtipná, s nečekaným závěrem
Vtipná, s příběhem, žádné cirkusové hulákání, ani šílené PC animace.
Vtipná, snadno zapamatovatelná a vystihující vlastnosti výrobku
Vtipná, stručná s dobrou hudbou.
Vtipná, stručná, originální
vtipná, výstižná, neměla by být otravně vrývající se pod kůži
Vtipná, zajímavá, ne zdlouhavá
vtipná,barevná,chytlavá hudba i slogan
Vtipná,svěží, nezapomenutelná př. Vánoční reklama s prasátkem na kofolu
vtipně
výrazně sdělená
Výstižná, jedinečná
výstižná, zajímavá, pútavá, presvedčivá
Zábavná, aby mě nějakým způsobem oslovila a zapamatovala bych si ji.
zachytit podstatu produktu, sluzby, vyrobku, poskytnut pravdive udaje o cene, efektne, farebne
Zajímavá hudba, humor, hodně barev
Zajímavá, veselá, zaujmout můžou reklamy s malými dětmi nebo zvířaty
zajímavá, zábavná
zajimave,vtipne
zajímavý nápad, v případě televizní reklamy kvalitně natočená
záleží na typu produktu, který je nabízen, těžko stanovit obecné měřítko
zaujmave...
zvučná, zajímavá, odlišná od ostatních...
5. Ve kterém z reklamních médií Vás ovlivňuje reklama nejvíce? Seřaďte podle významnosti od 1 do 5.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
a) v televizi | 2.189 | 2.397 |
b) v rádiu | 3.433 | 1.758 |
c) v tisku | 3.317 | 1.412 |
d) na internetu | 2.628 | 1.49 |
e) na venkovní reklamě | 3.433 | 1.672 |
6. Vzpomenete si, která reklama Vás v poslední době nejvíce zaujala a v jakém médiu to bylo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Naposledy "Nike comercial 2011" na internetu http://www.youtube.com/watch?v=hbV6qsWEESw
"limuzína Renault" -TV Hornbach -TV slevové servery - internet
aukční portál, na internetu
automobil (značku si nepamatuji), tisk
bavič Richrad Nedvěd - Reklama pro T--mobile , TV Prima
Bilboard
bohužel nevzpomenu
bohužel teď se mi žádná nevybavuje
bohužel, žádnou si nevybavím
bohužel:(
Byla na reklamu Citroen a byla v televizi
Bylo to v TV, a reklama byla na irskou whisky Jack Daniels (myslim ze tak se ta whisky jmenovala :))
Coca-Cola - televize
český lev
český lev-tv
Finská vodka - destilujeme, a pak? - destilujeme, a pak? - destilujeme ... TV
google chrome v televizi, kolem vánoc
Heineken televize
Hromady nejrůznějších na Youtube. Nejvíc ale bezkonkurenčně série spotů na Old Spice - http://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE P.S.: U nižších otázek - rádio ani televizi vůbec nesleduju. tisk nečtu, tyhle možnosti bys tam měla přihodit imho :-)
internet - old spice (double sun power)
internet-operátor t-mobile
Já nemusím, já už ho vidím
Jak jsem psala výše, reklama na vodu Rajec v televizi.
Jameson - whiski - tv
Je jich více, nemám oblíbenou.
jediné dvě reklamy, které si hned vybavím jsou reklamy na coca-colu (úsměv sbližuje) a většina reklam na kofolu. naopak nesnáším reklamu, kde se zpívá xxx lutz tatatata, myslím, že je na nějaký nábytek, ale irituje mě natolik, že jsem ji snad nikdy neviděla do konce.
Kampaň proti domácímu násilí na ženách. Byl to spot na internetu.
když se řekne reklama, napadne mě jako první Kofola. V televizní reklamě.
Kinder vajíčko a bylo to v televizi
kofola
kofola - televize
Kooperativa - v televizi
ledový salát v Lidlu za 9,90 na Frekvenci 1. Zaujalo mě na tom to, jak je to blbá reklama, že tam asi tisíckrát zopakovali tu cenu, že bych fakt šla a ten salát si koupila.
Love Chloe, reklama na parfém v televizi
Mattoni, v televizi
Müller mix
Na coca colu v televizi....
na internetu - obuv adidas
na internetu ohlednedne solarnich panelu
na internetu, kosmetika
na internetu, reklama na obchod s oblečením
Na internetu.
Na internetu. Zaujala mě nejspíš když jsem ji viděl ale už neví o čem byla. :-)
na jogurt Müller v televizi
na miminka
na mobilneho operatora, v televizii
na Pedigry v Tv
na restauraci U Johana, je tak strašná a opakující se až si ji zapamatuje každý, rádio
Na Volvo v televizi
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
Ne
Nejvíce mě zaujala reklama na kofolu. Když jí miluješ, není co řešit :-).
nejvíce si všímám reklam v TV, asi to nejsou reklamy z poslední doby, ale nejvíc se mi líbí nebo mě zaujaly tyto: Jameson - hurikán..., Gambrinus - nesnáším ryby.. miluju rybaření.. a líbí se mi i na STR8
nevím
nevím
nevím
nevzpomenu
nevzpomenu
nevzpomenu
nevzpomenu si
nevzpominam si
nevzpomínám si
Nevzpomínám si.
oblečení na internetu
patrně kosmetika, televize
Pobavila mě reklama na jakousi banku či finanční produkt (to jsem si nezapamatoval - chyba spotu), v níž mladá žena sděluje svému otci, že je těhotná.
Povánoční slevy ve sportovních obchodech na venkovní reklamě
Reklama na Pedigree, v televizi
reklama na auto KIA, v televizi :)
reklama na auto Renault v TV
reklama na Bet at home na internetu
reklama na BMW (beze slov)
reklama na coca colu v televizi
reklama na cocacolu light v televizi
Reklama na Českou spořitelnu nebo na auto Opel
reklama na Fidorku v televizi
reklama na hornbach v televizi
reklama na Jägermeister - volání divočiny. v televizi
reklama na Jameson, TV
reklama na kočičí žrádlo v televizi
reklama na Kofolu - ".. a bude mít i ty zahnutý zuby nahoru..." :) - TELEVIZE
Reklama na kofolu v tv
Reklama na kofolu, v televizi.
Reklama na kofolu. V TV
reklama na Magnesii, resp. České lvy na internetu
reklama na matoni v televizní reklamě
reklama na mobilného operátora - v televizi
Reklama na parfém s Orlando Bloomem,v televizi.
reklama na penzijní připojištění-v televizi
reklama na pivo ,, život je hořký, bohu dík ,, v televizi
reklama na pivo na internetu
Reklama na Poděbradku, televize
Reklama na Smoklin. V televizi.
Reklama na Škoda auto na internetu.
Reklama na T-mobile s kouzelníkem Nedvědem v televizi.
Reklama na trvanlivé mléko v televizi
reklama v televizi, jednalo se o reklamu na digitální těhotenský test, zaujala mě nejvíce tím, že překročila určitou hranici tzv. společenského tabu, ale ke koupi by mě nepřesvědčila
Reklama v TV na Nově....pětihvězdičková ochrana od always :-D Ale jen proto že je uplně strašná :-D
reklama Vodafone v TV
Reklamy na hromadné slevy na internetu. Hlavně reklama na Slevomat
reklamy na oblečení, parfémy - internet
státní maturity s fotbalistou Václavem Kadlecem, TV Nova
Škoda, TV
T Mobile, kouzelník - TV
t-mobil, kouzelník Richard Nedvěd, v televizi
T-mobile na Slovensku a v televizi
teďka si nevzpomenu
televice - Hornbach
Televize - Coca cola.
televize - hami (malé smějící se děti), vánoční (kofola-zlaté prasátko)
televize a rádio - Česká spořitelna ("Tatínek říkal, že důchod bude almužna") :-D televize a rádio - Škoda Auto ("Kdy už tam budem?") televize - Poděbradka
televize reklama na t-mobile
Televize-Vodka Amundsen,T-Mobile
Televize, vodafone
televize...o vánocích reklama na Kofolu
trailer na nejaky film - internet
TV - lupínky Senza Wasabi
tv-na Jagemister
Upoutávka na Českého lva - televize
Určitě v televizi, líbí se mi např. reklamy na Vodafone.
V poslední době jsou samé lživé reklamy. Jinak si nevzpomenu, reklamy po shlédnutí/poslechnutí/přečtení okamžitě vypouštím.
V poslední době mě nejvíce zaujme "neplánovaná" reklama. Na internetu nejvíce na internetových fórech (např. omlazení.cz) popisují jiní lidé své zkušenosti s určitým výrobkem. Toto mě pak ovlivňuje při koupi daného výrobku a to u běžného zboží-např. jiný druh šamponu, nebo mě přiměje i ke koupi zboží, které jsem nikdy nepoužívala a na základě diskuze začnu-např. profesionální maska na vlasy.
v rádiu, nějaká hloupost na okna
V televizi - na jogurty Müller Mix
v televizi na auto značky Škoda
v televizi na Fernet
v televizi na kofolu :))
V televizi na Magnesii - Český Lev :-)
V televizi reklama na brambůrky
V televizi reklama na mléko s chlapečkem, co se ptá na novou lahev mléka Lactel.
V TELEVIZI, REKLAMA NA KINDER BUENO
V televizi, reklama na Poděbradku.
v televizi, reklama na T -mobile
V televizi, reklama T-Mobile.
V televizi, reklamy na Českou pojišťovnu ve vysílání pořadu Buly
V televizi. Reklama na Alpecin.
V TV na českého lva.
v TV, reklama na Gambrinus 10 v plechovce 500 ml
v tv, tuším reklama na jogurt s blondýnou
Vánoční reklama na kofolu.
Venkovní reklama na billboardu, která oznamovala konání představení s koňmi.
Vodafone (konverzace země s měsícem a sluncem) - televize
vodafone- vánoční stromečky
Začlenění reklamních sdělení do syntaxe data na www.seznam.cz AD.: Dnes je úterý 8.3.2011, svátek má Gabriela a vy nebuďte ve stresu (s odkazem např. na masérské studio)
zadna
zadna
Zahraniční reklama na sýr (s myší) - internet
Zatím žádná...
Zaujala, ale negativně. Bylo to na vložky Always, byla hrozně hloupá a šla v televizi.
žádná
žádná
ŽÁDNÁ
Žádná, serou mě všechny
7. Jak vnímáte reklamní pauzu v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
c) nevadí mi, přepnu na jiný kanál | 60 | 36,59 % | 36,59 % |
d) negativně, dokáže mě odradit natolik, že televizi vypnu | 52 | 31,71 % | 31,71 % |
b) nevadí mi, pauzu užitečně využiji | 47 | 28,66 % | 28,66 % |
a) pozitivně, reklamu sleduji | 5 | 3,05 % | 3,05 % |
8. Jak reagujete na reklamu v rádiu
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b) nevadí mi, nevnímám ji | 69 | 42,07 % | 42,07 % |
c) spíše negativně, přeladím na jinou stanici | 64 | 39,02 % | 39,02 % |
a) pozitivně, vyslechnu si ji | 16 | 9,76 % | 9,76 % |
d) negativně, tak, že rádio vypnu | 15 | 9,15 % | 9,15 % |
9. Jak na Vás působí reklama v tisku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b) pozitivně, věnuji pozornost jen těm, které mě zaujmou | 84 | 51,22 % | 51,22 % |
c) nevadí mi, nečtu si je | 66 | 40,24 % | 40,24 % |
d) negativně, reklama v tisku nemá co dělat | 9 | 5,49 % | 5,49 % |
a) pozitivně, rád (a) si přečtu všechny reklamy | 5 | 3,05 % | 3,05 % |
10. Jak vnímáte reklamu na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
c) nevadí mi, vnímám jí spíše jako kulisu | 78 | 47,56 % | 47,56 % |
b) spíše pozitivně, přečtu si její zajímavé nabídky | 44 | 26,83 % | 26,83 % |
d) negativně, reklama mě obtěžuje | 32 | 19,51 % | 19,51 % |
a) pozitivně, zajímám se o ni | 10 | 6,1 % | 6,1 % |
11. Jakým způsobem vnímáte venkovní reklamu - billboardy, plakáty na autobusových zastávkách, reklamy na dopravních prostředích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
c) nevadí mi, sleduji ji | 67 | 40,85 % | 40,85 % |
d) nevadí mi, nevěnují jí pozornost | 57 | 34,76 % | 34,76 % |
a) pozitivně, je pro mě příjemným zpestřením | 24 | 14,63 % | 14,63 % |
b) pozitivně, je pro mě zdrojem užitečných informací | 16 | 9,76 % | 9,76 % |
12. Ověřujete si informace získané z jednoho média i někde jinde?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [a) ano → otázka č. 13, b) ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
a) ano | 103 | 62,8 % | 62,8 % |
b) ne | 61 | 37,2 % | 37,2 % |
13. Pokud ano, kde dané informace získáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
d) na internetu | 88 | 85,44 % | 53,66 % |
a) v televizi | 5 | 4,85 % | 3,05 % |
nic | 2 | 1,94 % | 1,22 % |
u známých | 1 | 0,97 % | 0,61 % |
v prodejně | 1 | 0,97 % | 0,61 % |
v tisku i na internetu | 1 | 0,97 % | 0,61 % |
od někoho, kdo dáné věci podle mě rozumí | 1 | 0,97 % | 0,61 % |
zkušenosti jiných lidí | 1 | 0,97 % | 0,61 % |
na internetu+zname | 1 | 0,97 % | 0,61 % |
b) v rádiu | 1 | 0,97 % | 0,61 % |
u kamarádů | 1 | 0,97 % | 0,61 % |
14. Pokud ne, proč si získané informace neověřujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
c) nemám o danou informaci zájem | 28 | 45,9 % | 17,07 % |
b) nemám čas si danou informaci ověřovat | 27 | 44,26 % | 16,46 % |
a) nemám důvod zdroji nedůvěřovat | 6 | 9,84 % | 3,66 % |
15. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
a) žena | 123 | 75 % | 75 % |
b) muž | 41 | 25 % | 25 % |
16. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b) 21 - 25 | 130 | 79,27 % | 79,27 % |
a) 15 - 20 | 18 | 10,98 % | 10,98 % |
c) 26 - 30 | 11 | 6,71 % | 6,71 % |
d) 31 – 40 | 5 | 3,05 % | 3,05 % |
17. Nejvyšší stupeň Vašeho dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
c) úplné střední (s maturitou) | 118 | 71,95 % | 71,95 % |
e) vysokoškolské | 27 | 16,46 % | 16,46 % |
b) střední (vyučen/a) | 9 | 5,49 % | 5,49 % |
a) základní | 7 | 4,27 % | 4,27 % |
d) vyšší odborné | 3 | 1,83 % | 1,83 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.