Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Provozování klamavých praktik na maloobchodním trhu

Provozování klamavých praktik na maloobchodním trhu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Štěrbová
Šetření:18. 02. 2013 - 08. 03. 2013
Počet respondentů:252
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.72
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

 

jmenuji se Aneta Štěrbová, jsem studentkou Vysoké školy evropských a regionálních studií v Českých Budějovicích, obor Management a marketing služeb.

 

Dovoluji si Vás požádat o spolupráci na výzkumu o provozování klamavých praktik obchodních řetězců Billa, spol. s r. o., Lidl ČR v. o. s. a Albert a. s. Výsledky budou použity v mé bakalářské práci s názvem Maloobchodní praktiky na maloobchodním trhu. S Vaší pomocí bych ráda zjistila, který z uvedených obchodních řetězců se nejčastěji doupouští klamání spotřebitelů.

 

Budu Vám moc vděčná, když věnujete pár minut vyplněním mého dotazníku.

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často chodíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát týdně14456,92 %57,14 %  
velký nákup jednou týdně4618,18 %18,25 %  
každý den3915,42 %15,48 %  
velký nákup jednou za dva týdny176,72 %6,75 %  
velký nákup méně často72,77 %2,78 %  

Graf

2. Do jakých obchodních řetězců chodíte nejčastěji nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert6826,88 %26,98 %  
Billa4116,21 %16,27 %  
Lidl4015,81 %15,87 %  
Kaufland3011,86 %11,9 %  
Tesco176,72 %6,75 %  
globus83,16 %3,17 %  
Penny51,98 %1,98 %  
Jednota20,79 %0,79 %  
Interspar20,79 %0,79 %  
flop20,79 %0,79 %  
coop20,79 %0,79 %  
Tesco, Kaufland20,79 %0,79 %  
Globus, Kaufland10,4 %0,4 %  
JH Market10,4 %0,4 %  
Kaufland, Interspar10,4 %0,4 %  
Tesco, Penny, Kaufland10,4 %0,4 %  
Penny Market10,4 %0,4 %  
Spar a Lidl10,4 %0,4 %  
Kaufland, Jednota10,4 %0,4 %  
Penny, Interspar10,4 %0,4 %  
Albert, Hruška10,4 %0,4 %  
Kaufland, Penny10,4 %0,4 %  
Nemám ráda velké ,obchoďáky, Chodím k soukromým prodejcům10,4 %0,4 %  
všechny tři zde uvedené, v každém totiž koupím "svůj" výrobek10,4 %0,4 %  
Kaufland,Hypernova,Koloniál :D10,4 %0,4 %  
Tesco, Globus10,4 %0,4 %  
malý obchod na venkově10,4 %0,4 %  
inva10,4 %0,4 %  
Terno10,4 %0,4 %  
Globus, Tesco, Lidl (sestupně, podle počtu návštěv, nikoli utracených peněz)10,4 %0,4 %  
Kaufland, Globus, vesnický koloniál 10,4 %0,4 %  
Spar10,4 %0,4 %  
Kaufland, Jednota10,4 %0,4 %  
Lidl a Penny Market10,4 %0,4 %  
Místní prodejna10,4 %0,4 %  
kaufland,tesco.Lidl,billa10,4 %0,4 %  
Hruška10,4 %0,4 %  
Tesco, Penny Market10,4 %0,4 %  
Kaufland, Tesco, Kubík10,4 %0,4 %  
penny a místní obchody10,4 %0,4 %  
Tesco, Terno10,4 %0,4 %  
Kaufland, Tesco, Globus10,4 %0,4 %  
interspar, albert, lidl, hyper a super albert, hruska, kaufland10,4 %0,4 %  
střídám10,4 %0,4 %  
malé obchody v obci10,4 %0,4 %  
Kaufland, Lidl, Tesco, ve stejnem pomeru10,4 %0,4 %  

Graf

3. Víte, co je klamavá obchodní praktika?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - záměrné klamání spotřebitele23492,49 %92,86 %  
Ne - nikdy jsem tento pojem neslyšel/a197,51 %7,54 %  

Graf

4. U které z uvedených značek obchodních řetězců se nejčastěji setkáváte s klamavými obchodními praktikami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
u řetězce Albert7429,25 %29,37 %  
u řetězce Lidl4818,97 %19,05 %  
u řetězce Billa4015,81 %15,87 %  
Tesco155,93 %5,95 %  
Kaufland114,35 %4,37 %  
nevím114,35 %4,37 %  
u všech51,98 %1,98 %  
všude31,19 %1,19 %  
Penny20,79 %0,79 %  
nesetkavam se20,79 %0,79 %  
Penny Market20,79 %0,79 %  
Kaufland, Tesco20,79 %0,79 %  
nikde20,79 %0,79 %  
v žádném - do těchto nechodím10,4 %0,4 %  
nevšiml jsem si ji10,4 %0,4 %  
nesetkal10,4 %0,4 %  
nwm10,4 %0,4 %  
nikdy jsem to nezkoumala10,4 %0,4 %  
nesetkala jsem se10,4 %0,4 %  
teď mě nic nenapadá10,4 %0,4 %  
dnes už skoro všude!!!10,4 %0,4 %  
prakticky u všech10,4 %0,4 %  
lidl10,4 %0,4 %  
zatím jsem se nesetkala10,4 %0,4 %  
00010,4 %0,4 %  
Ještě jsem se s tím to nikdy nesetkala a nebo nevím,že se toto takto praktikuje .10,4 %0,4 %  
Hervis10,4 %0,4 %  
u žádné z nich, alespoň ne v tom smyslu, že by za klamání spotřebitele byli odpovědní oni (jiná je situace u výrobců, ti lžou děsně)10,4 %0,4 %  
TESCO, ALBERT, PENNY market10,4 %0,4 %  
nevím,málokdy zde nakupuji10,4 %0,4 %  
nevím, nechodím tam10,4 %0,4 %  
Nejsem si vědom, že bych se setkával. Asi lidl, s jejich značením dřusů... 10,4 %0,4 %  
Norma10,4 %0,4 %  
nikde kdyz nevim co to je10,4 %0,4 %  
žádný z řeťrezců nevyčnívá, u všech stejně10,4 %0,4 %  
Nevím, nikdy jsem to tak obecně nevnímala10,4 %0,4 %  
nesetkávám10,4 %0,4 %  
všude stejně10,4 %0,4 %  
je to nastejno10,4 %0,4 %  
Nevím, nesetkám se s tím často10,4 %0,4 %  
internetový obchod10,4 %0,4 %  
těžko můžu posoudit nenakupuji u všech10,4 %0,4 %  
Globus10,4 %0,4 %  
Tesco Kaufland10,4 %0,4 %  
nestretavam sa10,4 %0,4 %  
používají je všichni ne?10,4 %0,4 %  
U potravinovych se nesetkavam.10,4 %0,4 %  
nesetkal jsme se10,4 %0,4 %  
nesledoval jsem10,4 %0,4 %  

Graf

5. O jaký druh klamavé reklamy se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
společnost nezajistila dostatečné množství zboží ve slevě11545,45 %45,63 %  
byly uvedeny mylné informace o nabízeném zboží nebo o jeho ceně8935,18 %35,32 %  
nabízené zboží mělo prošlou lhůtu spotřeby, ale nebylo tak označeno4718,58 %18,65 %  
záměrně prodloužená doba spotřeby zboží než byla určená výrobcem4417,39 %17,46 %  
nesprávně uvedená data trvání akční nabídky2811,07 %11,11 %  
nepravdivé tvrzení o omezené době dostupnosti produktu249,49 %9,52 %  
...10,4 %0,4 %  
viz předešlá odpověď10,4 %0,4 %  
nwm10,4 %0,4 %  
nezaznamenala jsem10,4 %0,4 %  
Viditelná cena-nižší u jiného produktu,než ke kterému patřila10,4 %0,4 %  
nebylo správně označeno zboží ve slevě10,4 %0,4 %  
nemám zkušenost10,4 %0,4 %  
zdánlivě zlevněné zboží10,4 %0,4 %  
nesetkal jsem se10,4 %0,4 %  
nesetkala jsem se s tím10,4 %0,4 %  
v Břeclavi ani v Brně nic z toho, platí pro Billu, Lidl, Albert10,4 %0,4 %  
v regálu označená sleva nebyla u pokladny zohledněna10,4 %0,4 %  
Uměle vytvořená sleva, po předchozím navýšení původní ceny, takže se nakonec o slevu nejedná.10,4 %0,4 %  
označení výrobku10,4 %0,4 %  
původ zboží10,4 %0,4 %  
skoro vše uvedené10,4 %0,4 %  
prošlé zboží10,4 %0,4 %  
na nic jsem nenarazila10,4 %0,4 %  
nesetkávám10,4 %0,4 %  
neodpovídalo skutečnosti10,4 %0,4 %  
spatne uvedena sleva - puvodni cena nebyla takova jak ji prodejce uvadi10,4 %0,4 %  
neplatí slogan,že je to svět,kde je vše v pořádku10,4 %0,4 %  
ani jedno10,4 %0,4 %  
vícebalení zboží v součtu dražší než stelný počet jednotlivě10,4 %0,4 %  
falešná reklama10,4 %0,4 %  

Graf

6. Pokud jste se již setkali s klamavou reklamou, bránili jste se?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne17067,19 %67,46 %  
Ano8332,81 %32,94 %  

Graf

7. Jakým způsobem jste se bránili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stížností u personálu obchodní jednotky4959,04 %19,44 %  
stížností u vedoucího obchodní jednotky3238,55 %12,7 %  
stížností u České obchodní inspekce44,82 %1,59 %  
nekoupila jsem to11,2 %0,4 %  
požadavkem a následným vrácením peněz za výrobek.11,2 %0,4 %  
nesetkal jsem se11,2 %0,4 %  
byla to špatná cena, požádala jsem vždy o storno11,2 %0,4 %  
upozornění pokladní,pak mi byla sleva odečtena11,2 %0,4 %  
Nenakoupil jsem.11,2 %0,4 %  
ten produkt jsem nekoupil. 11,2 %0,4 %  
odmítl jsem zaplatit vyšší cenu11,2 %0,4 %  
už v Tesco nenakupuji cca 2 roky11,2 %0,4 %  
Stížnost na místě, ČOI, i SOS11,2 %0,4 %  
nakoupil jsem jinde11,2 %0,4 %  
ČOI, ale nereagovala11,2 %0,4 %  
nijak11,2 %0,4 %  

Graf

8. Byla Vaše stížnost vyřízena kladně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5262,65 %20,63 %  
ne3137,35 %12,3 %  

Graf

9. Jsou dle Vašeho názoru spotřebitelé dostatečně chráněni českou legislativou před používáním klamavých praktik?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14055,34 %55,56 %  
nevím8734,39 %34,52 %  
ano2610,28 %10,32 %  

Graf

10. Jaká opatření byste udělali, aby byl snížen výskyt klamavých obchodních praktik?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvýšení kontrol prováděné dozorčími institucemi – Statní zemědělská a potravinářská inspekce, Česká obchodní inspekce13854,55 %54,76 %  
zvýšení finančních postihů6224,51 %24,6 %  
zvýšení kontrol řetězci prodejen, které značky vlastní259,88 %9,92 %  
zvýšený dozor vedoucích prodejen nad personálem155,93 %5,95 %  
všechna výše uvedená opatření10,4 %0,4 %  
více kontrol dozorčími institucemi + více finančních postihů10,4 %0,4 %  
kdyz lidi nebudou ovce,tak se trh vycisti sam,netreba zadnych zasahu zhury.10,4 %0,4 %  
kontrola je neúčinná, finančné sankcie zaplatí aj tak zákazník10,4 %0,4 %  
výsledky kontrol ČOI měsíc po kontrole zveřejněné u vchodu prodejny10,4 %0,4 %  
zvýšení finančních postihů kombinováno s intenzivními kontrolami. když si pomalu při každé návštěvě všimnu klamavé reklamy a to nejsem nijak zvlášť pozorný, tak by si toho měla všimnout i organizace která se tímto má zabývat10,4 %0,4 %  
Kurva spotřebitel se musí zajímat a chránit sám, žádný stát mu v tom nemá co pomáhat. 10,4 %0,4 %  
kvalifikovat jako trestný čin podvodu s dopadem na konkrétní fyzické osoby10,4 %0,4 %  
Zákazníci sami se musí masověji ozývat10,4 %0,4 %  
Zacyklený cyklus, kdy lidi koupí cokoli jen proto, že je to levné Proč? Protože nemají peníze. Proč? Prootže není práce. Proč? Prootže firmy nemají na platy. Proč? Protože musí snižovat ceny. Proč? Protože drahé nikdo nekoupí ..... 10,4 %0,4 %  
Koukej ,jak je to jinde...u nas je to jeste v klidu10,4 %0,4 %  
zvýšení kontrol nepomůže řetězcům pokuty nevadí - tvrdší postihy než jen finanční10,4 %0,4 %  
výrazné zvýšení postihů majitelů obchodů a častější kontroly10,4 %0,4 %  

Graf

11. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-29 let14557,31 %57,54 %  
30-39 let4919,37 %19,44 %  
40-49 let4116,21 %16,27 %  
50-60 let114,35 %4,37 %  
nad 60 let72,77 %2,78 %  

Graf

12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední odborné11645,85 %46,03 %  
vysokoškolské6425,3 %25,4 %  
střední všeobecné4517,79 %17,86 %  
vyšší odborné187,11 %7,14 %  
základní103,95 %3,97 %  

Graf

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student, učeň9236,36 %36,51 %  
úředník, právník, zdravotník, učitel, technik5923,32 %23,41 %  
jiná varianta239,09 %9,13 %  
manažer218,3 %8,33 %  
podnikatel, živnostník187,11 %7,14 %  
dělník, prodavač, řidič114,35 %4,37 %  
nezaměstnaný93,56 %3,57 %  
důchodce83,16 %3,17 %  
rodič na mateřské51,98 %1,98 %  
žena v domácnosti51,98 %1,98 %  
zemědělec20,79 %0,79 %  

Graf

14. Žiji v domácnosti, která má:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 členy7529,64 %29,76 %  
2 členy7128,06 %28,17 %  
3 členy6425,3 %25,4 %  
žiji sám228,7 %8,73 %  
5 a více členů218,3 %8,33 %  

Graf

15. Do které příjmové skupiny Vaše domácnost patří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20.001-50.000 Kč12649,8 %50 %  
10.001-20.000 Kč8132,02 %32,14 %  
50.001 Kč a více259,88 %9,92 %  
do 10.000 Kč218,3 %8,33 %  

Graf

16. Velikost Vašeho bydliště podle počtu obyvatel:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20.001-100.0008332,81 %32,94 %  
nad 100.0005220,55 %20,63 %  
1.001-5.0004015,81 %15,87 %  
5.001-20.0003915,42 %15,48 %  
do 500239,09 %9,13 %  
501-1.000166,32 %6,35 %  

Graf

17. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena17167,59 %67,86 %  
muž8232,41 %32,54 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Pokud jste se již setkali s klamavou reklamou, bránili jste se?

  • odpověď Ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi stížností u personálu obchodní jednotky na otázku 7. Jakým způsobem jste se bránili?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi stížností u vedoucího obchodní jednotky na otázku 7. Jakým způsobem jste se bránili?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Byla Vaše stížnost vyřízena kladně?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Byla Vaše stížnost vyřízena kladně?

11. Kolik je Vám let?

  • odpověď 18-29 let:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi student, učeň na otázku 13. Jste:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často chodíte nakupovat?

2. Do jakých obchodních řetězců chodíte nejčastěji nakupovat?

3. Víte, co je klamavá obchodní praktika?

4. U které z uvedených značek obchodních řetězců se nejčastěji setkáváte s klamavými obchodními praktikami?

5. O jaký druh klamavé reklamy se jednalo?

6. Pokud jste se již setkali s klamavou reklamou, bránili jste se?

7. Jakým způsobem jste se bránili?

8. Byla Vaše stížnost vyřízena kladně?

9. Jsou dle Vašeho názoru spotřebitelé dostatečně chráněni českou legislativou před používáním klamavých praktik?

10. Jaká opatření byste udělali, aby byl snížen výskyt klamavých obchodních praktik?

11. Kolik je Vám let?

12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

13. Jste:

14. Žiji v domácnosti, která má:

15. Do které příjmové skupiny Vaše domácnost patří?

16. Velikost Vašeho bydliště podle počtu obyvatel:

17. Vaše pohlaví:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často chodíte nakupovat?

2. Do jakých obchodních řetězců chodíte nejčastěji nakupovat?

3. Víte, co je klamavá obchodní praktika?

4. U které z uvedených značek obchodních řetězců se nejčastěji setkáváte s klamavými obchodními praktikami?

5. O jaký druh klamavé reklamy se jednalo?

6. Pokud jste se již setkali s klamavou reklamou, bránili jste se?

7. Jakým způsobem jste se bránili?

8. Byla Vaše stížnost vyřízena kladně?

9. Jsou dle Vašeho názoru spotřebitelé dostatečně chráněni českou legislativou před používáním klamavých praktik?

10. Jaká opatření byste udělali, aby byl snížen výskyt klamavých obchodních praktik?

11. Kolik je Vám let?

12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

13. Jste:

14. Žiji v domácnosti, která má:

15. Do které příjmové skupiny Vaše domácnost patří?

16. Velikost Vašeho bydliště podle počtu obyvatel:

17. Vaše pohlaví:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Štěrbová, A.Provozování klamavých praktik na maloobchodním trhu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://provozovani-klamavych-prakti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.