Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průběh kupního rozhodovacího procesu u zubních past

Průběh kupního rozhodovacího procesu u zubních past

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Holečková
Šetření:07. 11. 2013 - 13. 11. 2013
Počet respondentů:206
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který má za cíl zjistit průběh kupního rozhodovacího procesu při nákupu zubní pasty. Vyplnění dotazníku Vám zabere méně než 10 minut Vašeho času. Dotazník je anonymní. Vyberte vždy minimálně jednu, případně více odpovědí, které odpovídají skutečnost.  U otázek bez uvedených možností prosím vypište svou vlastní odpověď, to samé učiňte při výběru možnosti jiné.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15474,76 %74,76 %  
muž5225,24 %25,24 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
223617,48 %17,48 %  
232512,14 %12,14 %  
21209,71 %9,71 %  
24188,74 %8,74 %  
20146,8 %6,8 %  
26125,83 %5,83 %  
3483,88 %3,88 %  
2573,4 %3,4 %  
1973,4 %3,4 %  
4062,91 %2,91 %  
ostatní odpovědi 27
35
37
29
41
38
33
44
51
18
32
42
31
17
28
39
30
54
49
36
45
111
50
48
46
67
60
70
43
5325,73 %25,73 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:26.49
Minimum:20
Maximum:46
Variační rozpětí:26
Rozptyl:45.13
Směrodatná odchylka:6.72
Medián:23
Modus:22

Graf

3. Kdy nakupujete novou zubní pastu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
když jsem právě v drogerii (např. procházím kolem regálu) – náhoda - vzpomenu si, že současná dochází8842,72 %42,72 %  
nákup do zásoby (např. ještě dříve, než spotřebuji předchozí) – nákup plánuji8742,23 %42,23 %  
předchozí došla, jdu nakoupit novou8239,81 %39,81 %  
na trhu (v regálu) se objeví novinka, kterou koupím, abych ji vyzkoušel/a94,37 %4,37 %  
nenakupuju...10,49 %0,49 %  
sleduji, kdy je ta moje v akci10,49 %0,49 %  
Moje oblíbená pasta je ve slevě.10,49 %0,49 %  
když je ve slevě10,49 %0,49 %  
oblíbenou značku od distributora kupuji s objednávkou dalšího zboží najednou, bez ohledu na stav pasty, kterou mám doma10,49 %0,49 %  
Když předchozí dochází, zapíšu na seznam10,49 %0,49 %  
vidim slevu10,49 %0,49 %  
když jdu k dentální hygienistce (běžně se neprodává)10,49 %0,49 %  
když je moje zubní pasta v akci10,49 %0,49 %  
když vidím, že je "moje" zubní pasta zrovna ve slevě10,49 %0,49 %  
moje značka ve slevách10,49 %0,49 %  
akční cenová nabídka10,49 %0,49 %  
pokud mozno kdyz je v akci10,49 %0,49 %  

Graf

4. Kde získáváte informace o tomto druhu zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čerpám z předchozí zkušenosti14670,87 %70,87 %  
od zubního lékaře nebo zubního specialisty6029,13 %29,13 %  
z reklam (např. televize, časopisy, letáky)4722,82 %22,82 %  
přímo v obchodě4220,39 %20,39 %  
od jiných členů rodiny nebo známých3918,93 %18,93 %  
nezjišťuji si informace3416,5 %16,5 %  
z internetu o chem. látkách10,49 %0,49 %  
internet10,49 %0,49 %  
recenze na webu10,49 %0,49 %  

Graf

5. Co vše ovlivňuje Vaše rozhodnutí o nákupu konkrétní zubní pasty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita (např. předchozí dobré zkušenosti, dobré účinky, chuť)13565,53 %65,53 %  
cena12158,74 %58,74 %  
značka (např. oblíbenost určitého druhu)10350 %50 %  
zdravotní příčiny (např. paradentóza, zubní kaz, citlivé zuby)8742,23 %42,23 %  
informace, které o výrobku mám zjištěné5627,18 %27,18 %  
velikost balení4320,87 %20,87 %  
složení výrobku (např. obsahuje fluor nebo jinou látku)3617,48 %17,48 %  
vzhled výrobku (např. barva samotné pasty, design balení)2713,11 %13,11 %  
způsob provedení (např. materiál tuby, uzávěr atp.)136,31 %6,31 %  
chut20,97 %0,97 %  
nenakupuju...10,49 %0,49 %  
cena (ale ta míň)10,49 %0,49 %  
Kupuji nejdrazsi, protoze bude pravdepodobne nejlepsi. Bez fluoridu10,49 %0,49 %  
barevný proužek na spodu obalu10,49 %0,49 %  
doporučení dentisty10,49 %0,49 %  
moje předchozí zkušenosti10,49 %0,49 %  
doporučení zubaře10,49 %0,49 %  

Graf

6. Co uděláte, když v obchodě nemají pastu, pro kterou jste se rozhodli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
koupíte jinou, podobnou Vašemu rozhodnutí8239,81 %39,81 %  
nekoupíte žádnou, počkáte nebo půjdete do jiného obchodu5828,16 %28,16 %  
koupíte jinou, kterou pečlivě vyberete v regálu s tímto zbožím4320,87 %20,87 %  
vyzkoušíte něco nového (např. nový výrobek, druh, příchuť, značku)2813,59 %13,59 %  
koupíte libovolnou jinou, již o tom tolik nepřemýšlíte2411,65 %11,65 %  
v lékárně ji mají vždy a všude10,49 %0,49 %  
stejná značka, jiná příchuť10,49 %0,49 %  
o pastě se rozhoduji až v obchodě, nikdy nevím předem jakou si chci koupit10,49 %0,49 %  
To se nestane, nakupuji ve specializovaných obchodech. 10,49 %0,49 %  
koupim jinou od teze znacky10,49 %0,49 %  
to se v mém obchodě nemůže stát!10,49 %0,49 %  
záleží na tom, jak nutně pastu potřebuji - pokud naléhavě, tak koupím jinou10,49 %0,49 %  
koupím tu, která je v akci10,49 %0,49 %  
nechodím kupovat konkrétní dtuh10,49 %0,49 %  

Graf

7. Jakou máte oblíbenou značku zubní pasty?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elmex4521,84 %21,84 %  
colgate3215,53 %15,53 %  
Signal146,8 %6,8 %  
Sensodyne125,83 %5,83 %  
Odol115,34 %5,34 %  
vademecum73,4 %3,4 %  
nemám73,4 %3,4 %  
Lacalut31,46 %1,46 %  
Odol, signal31,46 %1,46 %  
paradontax20,97 %0,97 %  
ostatní odpovědi Elmex, Sensodyne
meridol
žádnou
fluora
Colgate Total
bohužel si nemohu vzpomenout na název, ale je to pasta, která léčí dásně
Sensodine
Rosmann
Elemex
sensodyme, elmex
signal, colgate
nemám žádnou (kupuji dvě značky: Premise a jeden druh Colgate)
Enzycal, Swissdent, Elmex, Lacalut ad.
Elmex, Meridol,
Oral B
Snesodine
Elmex, Coolgate,Signal..
Colgate, Paradontax
nemám oblíbenou jen jednu - Odol, Sensodyne, Meridol
Blendadent
nemám žádnou oblíbenou zubní pastu
sensodine repaire
x
Elmex.
Ganoexcel, LR, Odol, Signal
Odol, Vademecum
sensodyme
nemám žádnou oblíbenou, vždy koupím podle ceny
Nejlépe se osvědčil Sotenal, který není k sehnání. Carlotherm, Alpadent, Medamint
nemám oblíbenou
žádná
odol ev. i fluoru
Vademecum, Odol
Elmex, Lacalut
Lacalut, Sensodyne, Vademecum
Swissdent
Opalescence
Elmex, Colgate
Promise
promise, odol
apa care
Oblíbenou značku zubní pasty nemám, dokonce si ani nevzpomenu na tu, kterou právě používám.
Clinomyn
Signal microgranules
Ano
Aloe Vera od LR
colgate, signal
blandamed
žádnou, střídám to
enzycal
colgate, signal, odol
Collgate
signal sensitiva, pro age
Senzodyne
stoma
elmex červená
ta, která je v akci
dontodent dm
parodontax, děti odol perlička
parodontax
Colgate triple action, Lacalut white and repair (když už není stará dobrá Fluora, Stoma, T32 s chlofylem a pod.)
Nemám oblíbenou.
amway
signal, colgate, odol
nevybírám si
7033,98 %33,98 % 

Graf

8. Existuje značka (zubní pasta), se kterou jste byl/a vyloženě nespokojený/á?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11254,37 %54,37 %  
odol167,77 %7,77 %  
Paradontax83,88 %3,88 %  
nevim62,91 %2,91 %  
Signal52,43 %2,43 %  
fluora52,43 %2,43 %  
Ne.41,94 %1,94 %  
ano41,94 %1,94 %  
parodontax 31,46 %1,46 %  
colgate31,46 %1,46 %  
ostatní odpovědi x
nevzpomínám si
vademecum
Nejsem si jistý značkou, ale značka v řetězcích Lidl
Jakékoliv laciné pasty
Nevybavuju si.
Ano, ale nevybavím si už značku.
---
Zatím jsem se s takovou nesetkala
ne (ale některé příchutě "nemusím")
jiz dlouho jsem zadnou jinou nepouzila
Promise
ano, všechny levné..
ano, Colgate
Perlička - jako dítě, totální hegeš
nevím o tom
Stoma
Je jich většina
...asi ne
nepěnivé zubní pasty
nie
ano, ale už si nevzpomenu na značku
Floura
konopná
Nevím.
asi ne
elmex
jo, ale nepamatuju si, co to bylo za značku, značky mě nezajímají
žádná mě nenapadá
ne vyloženě nespokojená, ale nesedla mi pasta značky odol
ti lacine a nezname značky
neexistuje
Fluorka
odmítám vybělovací vyžírače skloviny a zrnité, špatně smíchané pasty
Nevzpomínám si.
ano ale uz nevim ktera
nemohu si vzpomenout na značku
4019,42 %19,42 % 

Graf

9. Co by Vás nejvíce vedlo ke změně, tedy k tomu, že byste hledali jinou oblíbenou značku (výrobek)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Doporuceni

..

Alergická reakce

Alergie na fluor

byla nechutna

cena

cena

cena

cena

Cena

Cena

cena

cena

Cena

cena

cena

cena

cena

cena - zdražení

cena a velikost balení

cena, doporučení

Cena, chuť

Cena, chuť, kvalita

cena, kvalita

Cena, kvalita

Cena, vlastnosti

cena, zhoršení kvality

dobrá chuť, bělící účinek -nejen deklarovaný, ale skutečný:-)

doporuceni

doporuceni meho zubniho lekare

Doporučení dentisty

Doporučení lekare

doporučení lékaře

Doporučení lékaře

doporučení lékaře s ohledem na zdravotní stav zubů

Doporučení lékaře, lékárníka

doporučení zubaře

doporučení zubaře, ukončení výroby mé oblíbené pasty

doporučení zubního lékaře

Doporučení zubního lékaře, kvůli nějakému problému (citlivost, paradentóza)

dosud používaný by se přestal vyrábět

důrazné doporučení zubaře

Důvody, které vedou mé rozhodnutí k nákupu zubní pasty.

Chuť

Chut

Chuť

chut nebot kazdy hygieniska vam rekne ze zubni pasta je jen deodorant a proti kazu ani paradontoze vas neochrani

Chytlavá reklama, pěkné balení, pozitivní ohlasy a dobrá cena

info o účincích

Inovace.

Jen v případě, že by mi změnu zubní pasty doporučil můj zubní lékař.

Jsem se svou pastou spokojena, možná jedině objevení účinnější pasty vhodné pro citlivé zuby.

kdyby "moje" pasta nebyla k sehnání

kdyby byla již nevyhovující

kdyby byla ukončena výroba mojí pasty

Kdyby ji přestali vyrábět.

kdyby ji výrazně zdražili

kdyby mé oblíbené zubní pasty přestali vyrábět

kdyby mi pasta již přestala vyhovovat

Kdyby mi začala dělat problémy a cena stoupla přes stokorunu.

kdyby moc pěnila, poškrabávala zuby, měla hořkou chuť

kdyby moje pasta byla nesehnatelná

kdyby mou přestali vyrábět

kdyby nyní používaná pasta neměla takový účinek, jaký bych si představovala

kdyby prestali vyrabet tu kterou mam oblibenou, nebo by byla na trhu nejaka jina, ktera by me presvecila, ze je lepsi

Kdyby se přestala vyrábět

kdyby tu moji přestali vyrábět

Kdyby tu mou značku přestali vyrábět.

kdyby všechny pasty, co teď kupuju, dvojnásobně zdražily

Kdyby výrobek se přestal vyrábět nebo by v současné době nebyl...

Kdybych i po vyčištění zubů měla nepříjemno v ústech

kdybych měla nějaká onemocnění zubů

Kdybych zjistila, že je mnou vybraná pasta nekvalitní.

když v obchodě nemají pastu, pro kterou jsem se rozhodl

kvalita

Kvalitnější pasta s ještě lepšími ochrannými vlastnostmi (fluor a něco nového?) zubů a příznivým účinkem. Chuť až na druhém místě, cena na třetím.

Lepší kvalita

Lepší kvalita, účinnost.

lepší účinek

lepší účinky

Moji pastu by přestali vyrábět nebo zdravotní důvody.

Nahla zmena reakce na oblibenou

náhoda

nález lepšího, více pomáhajícího výrobku

Nebyla by v nabídce.

nebyla by zrovna v regalu, kdyz ji jdu koupit

Nedostupnost vyhovujících

Nefunkčnost pasty, tak jak by měla fungovat

nejaka neprijemnost s fyz.projevem - napr. pasta by stipala

Nějaký nedostatek zjištěný při používání současné zubní pasty (nemá takové vlastnosti, které byly deklarovány - bělící účinek, chuť,...).

nekupuji pořád tutéž

Nekvalita

Nekvalitnost stávající pasty

nepomůže v řešení problému, kvůli kterému jsem ji koupil (pasta ke zlepšení paradentozy, pro citlivé zuby) zrušila by se její výroba nebo výrazně stoupla cena

nepříjemná chut

nepřiměřené zdražení

nespokojenost

nespokojenost s výrobkem

nespokojenost, zhoršující kvalita, zjištění, že jiný přípravek mi vyhovuje více

netuším

Neúčinnost mé oblíbené pasty.

Nevim

nevim

nevím

nevím

nevím, všechny zubní pasty jsou víceméně stejné, liší se hlavně cenou, případně chutí a vzhledem, jde jen o marketingové ohlupování mas (tptéž se týká i zubních kartáčků a produktů tzv. "péče o zdraví a životní styl" vůbec - jde jen o byznys

Nevím.

Nic

nic

NIC

Nic

nic

nic

Nic

nic

Nic

nic

nic

nic, je to jediná pasta svého druhu - bez fluoru

nové, lepší složení

nuc

opět doporučení dentisty, reklama

pachuť v ústech

Pokud by její účinky neodpovídaly jejímu určení.

pokud by měla pasta nějaké lepší zásadní kvality, např. výrazně zvyšuje bělost zubů, odtraňuje zubní kámen apod., mám ochotu zaplatit za výrobek výrazně více peněz, pokud bude mít užití výsledek

Pokud by se Elmex prestal vyrabet, nebo mi prestal vyhovovat.

pokud by se současná přestala prodávat

Pokud by se výrazně zhoršila kvalita zubní pasty, kterou používám. Nebo pokud by mi zubařka doporučila jinou zubní pastu.

Pokud bych dostala doporučení od lékařky.

potřeba lepšího výrobku / nespokojenost se současným

Pravděpodobně jen touha zkusit něco jiného.

prestali by vyrabat tu mojku pastu

problémy se zuby

Prokázané lepší účinky na zuby a dásně.

prudký nárůst ceny

přehnaně vysoká cena

přestali by tuto značku vyrábět

přestane se vyrábět

reference od znamych (beleni zubu)

sleva

složení (nejsem spokojena s tím, co kupuju)

snížení kvality produktu

Stejná účinnost, lepší chuť

špatná chuť

špatná chuť, vysoká cena

špatná kvalita

špatné PR

to nevím

To, že by mou značku přestali vyrábět

účinky, cena

Ukonceni vyroby

ukončení prodeje

Velká sleva jiné kvalitní pasty

velké zdražení, úpadek kvality, alergická reakce

velké zvýšení ceny

velký nárůst ceny

Velmi dobré zkušenosti více známých.

Vetsi prinos, efektivnost, vylepseni

Větší podíl fluoru.

Výrazná změna chuti

vyrazne zdrazenie

výrazné zvýšení ceny

výrobce-Polsko

výsledky známých s podobnýmy problémy a jejich spokojenost

vysoká cena

vyšší kvalita

Vzhledem k tomu, že nemám oblíbenou značku, nemohu adekvátně odpovědět na danou otázku.

x

zadny ucinek pasty

Zastavení výroby mé oblíbené pasty.

Zdravotní důvody

zdravotní obtíže

zdravotní obtíže, výrazné zdražení dosud kupovaných značek

zdravotní potíže

zdravotní potíže způsobené alergeny

Zdravotni problem

Zdravotní problémy

zdravotní problémy

zdravotni příčiny např. paradentóza

zdravotní stav dásní/zubů, cena, zhoršení kvality oblíbené pasty

zdravotní stav zubů

zdravotní závadnost zubní pasty

zdražení

Zhoršení kvality

zhoršení kvality

zhoršení kvality výrobku který používám

zkažená pasta

zkusit něco nového

změna chuti používané pasty, zdravotní obtíže

změna účinnosti a příchuti

změna vlastností

změna vlastností - zejména chuti a pěnivosti

zmena vlastnosti me oblibene

změna zdravotního stavu mých zubů, změna finančních možností

Změna zubní pasty jako takové. Vyhovuje mi, že vytváří relativně málo pěny, kdyby tedy začala extrémně pěnit dívala bych se po jiném výrobku.

Změnu nehledám, nevím.

zničené dásně, zežloutlé zuby

zpravidla se přestane vyrábět

Zrušení mé první oblíbené

zrušení mé značky

zrušení výroby

Zubní lékař

Zubní pasty (i značky) na doporučení zubní hygienistky, která tvrdí, že není dobré jednu značku používat dlouhodobě (rezistence), cíleně střídám.

Zvýšení ceny

Že by ji přestali vyrábět.

že by mi jí doporučil můj zubař

10. Nakupujete zubní pastu i pro jiné členy rodiny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10550,97 %50,97 %  
ne10149,03 %49,03 %  

Graf

11. Pokud nakupujete pro druhé:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sami rozhodujete, jaký výrobek koupíte, člen rodiny vysloví pouze požadavek: „Kup mi pastu.“4336,75 %20,87 %  
kupujete pastu, o které si myslíte, že je pro ně nejvhodnější3630,77 %17,48 %  
mohou se běžně sami rozhodnout, jakou pastu jim koupíte; ale pokud požadovanou pastu v obchodě nemají, kupujete jinou, dle svého dalšího rozhodnutí2319,66 %11,17 %  
mohou sami vždy rozhodnout, jakou pastu jim koupíte a splníte důsledně jejich přání2319,66 %11,17 %  
kupujete pastu, o které si myslíte, že je jejich oblíbená2319,66 %11,17 %  
pouzivame stejnou :-)10,85 %0,49 %  
koupím pastu, kterou má celá domácnost oblíbenou, tzn. koupím jednu pastu pro všechny10,85 %0,49 %  
pro děti jejich dětskou pastu10,85 %0,49 %  
používáme stejnou10,85 %0,49 %  
viz předchozí odpověď10,85 %0,49 %  
kupuji pastu doporučenou dentistou10,85 %0,49 %  
u dítěte rozhoduji já, koupili by pastu dle obrázku10,85 %0,49 %  
kupuji společně pro všechny členy domácnosti jednu pastu, která je kompromisem všech přání10,85 %0,49 %  
pasta je doma pro všechny, kdo chce svou, koupí si ji podle svých představ10,85 %0,49 %  
nakupuji jen pro sebe10,85 %0,49 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Nakupujete zubní pastu i pro jiné členy rodiny?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kupujete pastu, o které si myslíte, že je jejich oblíbená na otázku 11. Pokud nakupujete pro druhé:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kupujete pastu, o které si myslíte, že je pro ně nejvhodnější na otázku 11. Pokud nakupujete pro druhé:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sami rozhodujete, jaký výrobek koupíte, člen rodiny vysloví pouze požadavek: „Kup mi pastu.“ na otázku 11. Pokud nakupujete pro druhé:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Kdy nakupujete novou zubní pastu?

4. Kde získáváte informace o tomto druhu zboží?

5. Co vše ovlivňuje Vaše rozhodnutí o nákupu konkrétní zubní pasty?

6. Co uděláte, když v obchodě nemají pastu, pro kterou jste se rozhodli?

7. Jakou máte oblíbenou značku zubní pasty?

8. Existuje značka (zubní pasta), se kterou jste byl/a vyloženě nespokojený/á?

9. Co by Vás nejvíce vedlo ke změně, tedy k tomu, že byste hledali jinou oblíbenou značku (výrobek)?

10. Nakupujete zubní pastu i pro jiné členy rodiny?

11. Pokud nakupujete pro druhé:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Kdy nakupujete novou zubní pastu?

4. Kde získáváte informace o tomto druhu zboží?

5. Co vše ovlivňuje Vaše rozhodnutí o nákupu konkrétní zubní pasty?

6. Co uděláte, když v obchodě nemají pastu, pro kterou jste se rozhodli?

7. Jakou máte oblíbenou značku zubní pasty?

8. Existuje značka (zubní pasta), se kterou jste byl/a vyloženě nespokojený/á?

9. Co by Vás nejvíce vedlo ke změně, tedy k tomu, že byste hledali jinou oblíbenou značku (výrobek)?

10. Nakupujete zubní pastu i pro jiné členy rodiny?

11. Pokud nakupujete pro druhé:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Holečková, L.Průběh kupního rozhodovacího procesu u zubních past (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://prubeh-kupniho-rozhodovaciho.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.