Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum cílových zákazníků trhu hraček

Průzkum cílových zákazníků trhu hraček

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ludmila Mullerová
Šetření:29. 03. 2012 - 10. 04. 2012
Počet respondentů:58
Počet otázek (max/průměr):15 / 12.45
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Ludmila Müllerová a jsem studentkou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Nyní zpracovávám bakalářskou práci, ve které navrhuji plán marketingové komunikace pro firmu prodávající hračky.

 

V této části je pro mě důležité získat podklady pro určení cílové skupiny a byla bych moc ráda, kdybyste mi pomohli :o)

 

Prosím! -> DOTAZNÍK VYPLŇUJTE POUZE V TOM PŘÍPADĚ, ŽE NAKUPUJETE HRAČKY MINIMÁLNĚ 1x ROČNĚ.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5086,21 %86,21 %  
muž813,79 %13,79 %  

Graf

2. Kolik máte let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 395696,55 %96,55 %  
15 - 1923,45 %3,45 %  

Graf

3. Do jaké skupiny z hlediska ekonomické aktivity patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena (popřípadě muž) na rodičovské dovolené3458,62 %58,62 %  
zaměstnaný1322,41 %22,41 %  
student915,52 %15,52 %  
nezaměstnaný23,45 %3,45 %  

Graf

4. Jak často nakupujete hračky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
minimálně 5x ročně2034,48 %34,48 %  
minimálně 3x ročně1322,41 %22,41 %  
měsíčně1322,41 %22,41 %  
minimálně 1x ročně1220,69 %20,69 %  

Graf

5. Pro koho hračky nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastní děti4577,59 %77,59 %  
jiné osoby915,52 %15,52 %  
děti známých46,9 %6,9 %  

Graf

6. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru hračky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přání dítěte3865,52 %65,52 %  
cena1424,14 %24,14 %  
značka610,34 %10,34 %  

Graf

7. Při jaké příležitosti hračky nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
narozeniny, svátky2441,38 %41,38 %  
jen tak pro radost2136,21 %36,21 %  
Vánoce1118,97 %18,97 %  
na přání dětí23,45 %3,45 %  

Graf

8. Kde nejčastěji hračky nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [internetový obchodotázka č. 9, specializovaná prodejna (hračkářství)otázka č. 11, supermarketotázka č. 14, jindeotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
specializovaná prodejna (hračkářství)3763,79 %63,79 %  
internetový obchod1220,69 %20,69 %  
supermarket610,34 %10,34 %  
jinde35,17 %5,17 %  

Graf

9. Uveďte název internetového obchodu zaměřeného na prodej hraček:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
www.lamaze.cz120 %1,72 %  
www.dracik.cz120 %1,72 %  
fun kids120 %1,72 %  
bublinka120 %1,72 %  
maxíkovy hračky120 %1,72 %  

Graf

10. Využíváte při nákupu hraček na internetu srovnávače cen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1083,33 %17,24 %  
ne216,67 %3,45 %  

Graf

11. Uveďte název specializované prodejny zaměřené na prodej hraček:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dráčik414,81 %6,9 %  
bambule311,11 %5,17 %  
Pompo311,11 %5,17 %  
dráčik, pompo27,41 %3,45 %  
Pompo,Dráček,Wiky13,7 %1,72 %  
Dráček, Pompo, Žirafa13,7 %1,72 %  
pompo,bambule,dráčik13,7 %1,72 %  
sparkis13,7 %1,72 %  
Baby shop13,7 %1,72 %  
bambo13,7 %1,72 %  
ostatní odpovědi Pompo,dráčik
Prodejna hraček ve Zlatém jablku
Dráčík,Pompo,Filaterie u MCdonaldu,Největší velkosklad hraček Zlin Za budovou Baťa
kamenné ochody v Uh a ve Zlíně
Wiky
hračkářství různě ve městech Zlín, Uherské Hradiště
Pompo, Sparky's
Dracik, Pompo, Kamaro
Sparkys
933,33 %15,52 % 

Graf

12. Zřídil(a) byste si u prodejce hraček věrnostní kartu, pokud by Vám nabízela možnost slev?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4285,71 %72,41 %  
ne714,29 %12,07 %  

Graf

13. Využíváte u některého prodejce hraček věrnostní kartu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2653,06 %44,83 %  
ano2346,94 %39,66 %  

Graf

14. Znáte prodejnu firmy KAMARo - Blázni do hraček?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5187,93 %87,93 %  
ano712,07 %12,07 %  

Graf

15. Znáte internetový obchod www.blaznidohracek.cz ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5391,38 %91,38 %  
ano58,62 %8,62 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Kde nejčastěji hračky nakupujete?

  • odpověď internetový obchod:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Využíváte při nákupu hraček na internetu srovnávače cen?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Kolik máte let?

3. Do jaké skupiny z hlediska ekonomické aktivity patříte?

4. Jak často nakupujete hračky?

5. Pro koho hračky nejčastěji nakupujete?

6. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru hračky?

7. Při jaké příležitosti hračky nejčastěji nakupujete?

8. Kde nejčastěji hračky nakupujete?

10. Využíváte při nákupu hraček na internetu srovnávače cen?

12. Zřídil(a) byste si u prodejce hraček věrnostní kartu, pokud by Vám nabízela možnost slev?

13. Využíváte u některého prodejce hraček věrnostní kartu?

14. Znáte prodejnu firmy KAMARo - Blázni do hraček?

15. Znáte internetový obchod www.blaznidohracek.cz ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Kolik máte let?

3. Do jaké skupiny z hlediska ekonomické aktivity patříte?

4. Jak často nakupujete hračky?

5. Pro koho hračky nejčastěji nakupujete?

6. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru hračky?

7. Při jaké příležitosti hračky nejčastěji nakupujete?

8. Kde nejčastěji hračky nakupujete?

10. Využíváte při nákupu hraček na internetu srovnávače cen?

12. Zřídil(a) byste si u prodejce hraček věrnostní kartu, pokud by Vám nabízela možnost slev?

13. Využíváte u některého prodejce hraček věrnostní kartu?

14. Znáte prodejnu firmy KAMARo - Blázni do hraček?

15. Znáte internetový obchod www.blaznidohracek.cz ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mullerová, L.Průzkum cílových zákazníků trhu hraček (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://pruzkum-cilovych-zakazniku-t.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.