Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum - Ikea

Průzkum - Ikea

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Pavlíčková
Šetření:25. 11. 2009 - 25. 11. 2009
Počet respondentů:16
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je vytvořen pro potřeby studentů pro předmět Retail Marketing . Jeho cílem je získat informace o názorech zákazníků na prodejny IKEA.

 

Tento dotazník je anonymní.

Odpovědi respondentů

1. a) Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve výzkumu trhu či v reklamě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1487,5 %87,5 %  
ano212,5 %12,5 %  

Graf

2. Pracujete vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v IKEA?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16100 %100 %  

Graf

3. Jak často nakupujete v IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi sporadicky 956,25 %56,25 %  
často531,25 %31,25 %  
jsem zde poprvé 16,25 %6,25 %  
velmi často16,25 %6,25 %  

Graf

4. Jak hodnotíte kvalitu prodávaného sortimentu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1637,5 %37,5 %  
4425 %25 %  
3318,75 %18,75 %  
2318,75 %18,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.29
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.45
Směrodatná odchylka:1.2
Medián:2
Modus:1

Graf

5. Jak hodnotíte prostředí a nákupní atmosféru prodejny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1637,5 %37,5 %  
4425 %25 %  
3318,75 %18,75 %  
2212,5 %12,5 %  
516,25 %6,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.43
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.65
Směrodatná odchylka:1.28
Medián:2.5
Modus:1

Graf

6. Jak hodnotíte samoobslužný systém prodeje zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2637,5 %37,5 %  
4318,75 %18,75 %  
5318,75 %18,75 %  
1318,75 %18,75 %  
316,25 %6,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.79
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.87
Směrodatná odchylka:1.37
Medián:2
Modus:2

Graf

7. Jak hodnotíte způsob prezentace prodávaného zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3637,5 %37,5 %  
2318,75 %18,75 %  
1318,75 %18,75 %  
4212,5 %12,5 %  
5212,5 %12,5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.79
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.26
Směrodatná odchylka:1.12
Medián:3
Modus:3

Graf

8. Jak hodnotíte chování prodejního personálu k zákazníkům?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3743,75 %43,75 %  
1531,25 %31,25 %  
2318,75 %18,75 %  
416,25 %6,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.21
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.8
Směrodatná odchylka:0.89
Medián:2.5
Modus:3

Graf

9. Jak hodnotíte doplňkové služby prodejny (restaurace, montážní a dodávková služba, …)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1743,75 %43,75 %  
3425 %25 %  
2212,5 %12,5 %  
5212,5 %12,5 %  
416,25 %6,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.21
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.72
Směrodatná odchylka:1.31
Medián:2
Modus:1

Graf

10. Jaká byla výše Vašeho posledního nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 2 000 Kč1168,75 %68,75 %  
2 000 - 10 000 Kč425 %25 %  
nad 30 000 Kč16,25 %6,25 %  

Graf

11. Pohlaví respondenta

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1168,75 %68,75 %  
muž531,25 %31,25 %  

Graf

12. Věk respondenta

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 30 let1593,75 %93,75 %  
31 - 50 let16,25 %6,25 %  

Graf

13. Vzdělání respondenta

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské1062,5 %62,5 %  
vysokoškolské531,25 %31,25 %  
vyučen16,25 %6,25 %  

Graf

14. Čistý příjem domácnosti respondenta

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20 000 Kč956,25 %56,25 %  
40 001 - 60 000 Kč318,75 %18,75 %  
nad 50 000 Kč212,5 %12,5 %  
20 001 - 40 000 Kč16,25 %6,25 %  
60 001 - 80 000 Kč16,25 %6,25 %  

Graf

15. Vzdálenost respondentova bydliště od prodejny

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 5 km → konec dotazníku, 5 - 20 km → konec dotazníku, 21 - 50 km → konec dotazníku, nad 50 km → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 - 20 km531,25 %31,25 %  
21 - 50 km425 %25 %  
do 5 km425 %25 %  
nad 50 km318,75 %18,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pavlíčková, L.Průzkum - Ikea (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://pruzkum-ikea.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.