Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum - Ikea
Průzkum - Ikea
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Pavlíčková |
---|---|
Šetření: | 25. 11. 2009 - 25. 11. 2009 |
Počet respondentů: | 16 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 15 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 63,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:15 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník je vytvořen pro potřeby studentů pro předmět Retail Marketing . Jeho cílem je získat informace o názorech zákazníků na prodejny IKEA.
Tento dotazník je anonymní.
Odpovědi respondentů
1. a) Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve výzkumu trhu či v reklamě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 14 | 87,5 % | 87,5 % |
ano | 2 | 12,5 % | 12,5 % |
2. Pracujete vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v IKEA?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 16 | 100 % | 100 % |
3. Jak často nakupujete v IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
velmi sporadicky | 9 | 56,25 % | 56,25 % |
často | 5 | 31,25 % | 31,25 % |
jsem zde poprvé | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
velmi často | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
4. Jak hodnotíte kvalitu prodávaného sortimentu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 6 | 37,5 % | 37,5 % |
4 | 4 | 25 % | 25 % |
3 | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
2 | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.29 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.45 |
Směrodatná odchylka: | 1.2 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
5. Jak hodnotíte prostředí a nákupní atmosféru prodejny?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 6 | 37,5 % | 37,5 % |
4 | 4 | 25 % | 25 % |
3 | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
2 | 2 | 12,5 % | 12,5 % |
5 | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.43 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.65 |
Směrodatná odchylka: | 1.28 |
Medián: | 2.5 |
Modus: | 1 |
6. Jak hodnotíte samoobslužný systém prodeje zboží?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 6 | 37,5 % | 37,5 % |
4 | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
5 | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
1 | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
3 | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.79 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.87 |
Směrodatná odchylka: | 1.37 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
7. Jak hodnotíte způsob prezentace prodávaného zboží?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 6 | 37,5 % | 37,5 % |
2 | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
1 | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
4 | 2 | 12,5 % | 12,5 % |
5 | 2 | 12,5 % | 12,5 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.79 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.26 |
Směrodatná odchylka: | 1.12 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
8. Jak hodnotíte chování prodejního personálu k zákazníkům?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 7 | 43,75 % | 43,75 % |
1 | 5 | 31,25 % | 31,25 % |
2 | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
4 | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.21 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 3 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.8 |
Směrodatná odchylka: | 0.89 |
Medián: | 2.5 |
Modus: | 3 |
9. Jak hodnotíte doplňkové služby prodejny (restaurace, montážní a dodávková služba, …)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 7 | 43,75 % | 43,75 % |
3 | 4 | 25 % | 25 % |
2 | 2 | 12,5 % | 12,5 % |
5 | 2 | 12,5 % | 12,5 % |
4 | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.21 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.72 |
Směrodatná odchylka: | 1.31 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
10. Jaká byla výše Vašeho posledního nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 2 000 Kč | 11 | 68,75 % | 68,75 % |
2 000 - 10 000 Kč | 4 | 25 % | 25 % |
nad 30 000 Kč | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
11. Pohlaví respondenta
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 11 | 68,75 % | 68,75 % |
muž | 5 | 31,25 % | 31,25 % |
12. Věk respondenta
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 30 let | 15 | 93,75 % | 93,75 % |
31 - 50 let | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
13. Vzdělání respondenta
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské | 10 | 62,5 % | 62,5 % |
vysokoškolské | 5 | 31,25 % | 31,25 % |
vyučen | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
14. Čistý příjem domácnosti respondenta
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 20 000 Kč | 9 | 56,25 % | 56,25 % |
40 001 - 60 000 Kč | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
nad 50 000 Kč | 2 | 12,5 % | 12,5 % |
20 001 - 40 000 Kč | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
60 001 - 80 000 Kč | 1 | 6,25 % | 6,25 % |
15. Vzdálenost respondentova bydliště od prodejny
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 5 km → konec dotazníku, 5 - 20 km → konec dotazníku, 21 - 50 km → konec dotazníku, nad 50 km → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 - 20 km | 5 | 31,25 % | 31,25 % |
21 - 50 km | 4 | 25 % | 25 % |
do 5 km | 4 | 25 % | 25 % |
nad 50 km | 3 | 18,75 % | 18,75 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (57,1 %)
- search.seznam.cz (26,2 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.