Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum kompetencí
Průzkum kompetencí
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Hana Barboríková |
---|---|
Šetření: | 15. 11. 2013 - 15. 12. 2013 |
Počet respondentů: | 113 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 20.99 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 62,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:56 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Odpovědi respondentů
1. Uveďte své pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 75 | 66,37 % | 66,37 % |
Muž | 38 | 33,63 % | 33,63 % |
2. Uveďte svůj věk:
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
23 | 12 | 10,62 % | 10,62 % |
21 | 11 | 9,73 % | 9,73 % |
24 | 9 | 7,96 % | 7,96 % |
25 | 7 | 6,19 % | 6,19 % |
28 | 7 | 6,19 % | 6,19 % |
26 | 7 | 6,19 % | 6,19 % |
27 | 5 | 4,42 % | 4,42 % |
22 | 4 | 3,54 % | 3,54 % |
17 | 4 | 3,54 % | 3,54 % |
33 | 3 | 2,65 % | 2,65 % |
ostatní odpovědi | 44 | 38,94 % | 38,94 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 29.51 |
Minimum: | 19 |
Maximum: | 50 |
Variační rozpětí: | 31 |
Rozptyl: | 78.98 |
Směrodatná odchylka: | 8.89 |
Medián: | 26 |
Modus: | 23 |
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bakalářské | 29 | 25,66 % | 25,66 % |
VŠ návazné | 29 | 25,66 % | 25,66 % |
SŠ odborné | 22 | 19,47 % | 19,47 % |
SŠ všeobecné | 20 | 17,7 % | 17,7 % |
VOŠ | 6 | 5,31 % | 5,31 % |
Doktorské | 4 | 3,54 % | 3,54 % |
Základní | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
Vyučení | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
4. Uveďte prosím název školy, kde jste dosáhli nejvyššího vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Gymnázium | 5 | 4,42 % | 4,42 % |
Masarykova univerzita | 4 | 3,54 % | 3,54 % |
VŠE | 4 | 3,54 % | 3,54 % |
Univerzita Karlova | 3 | 2,65 % | 2,65 % |
ZČU | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
karlova univerzita | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
vš podnikání | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
střední zdravotnická škola | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
UK | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
VŠ | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
ostatní odpovědi | 85 | 75,22 % | 75,22 % |
5. Jaký je obor Vašeho vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ekonomický | 29 | 25,66 % | 25,66 % |
Technický | 20 | 17,7 % | 17,7 % |
Humanitní | 11 | 9,73 % | 9,73 % |
Přírodovědný | 8 | 7,08 % | 7,08 % |
Právnický | 7 | 6,19 % | 6,19 % |
Pedagogický | 6 | 5,31 % | 5,31 % |
Umělecký | 6 | 5,31 % | 5,31 % |
všeobecný | 6 | 5,31 % | 5,31 % |
Lékařský | 4 | 3,54 % | 3,54 % |
Cizí jazyky | 3 | 2,65 % | 2,65 % |
IT | 3 | 2,65 % | 2,65 % |
zdravotnický | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
gastronomicky | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
sociálně-právní | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Informační věda, knihovnictví | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
více-technický, pedagogický, IT | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Technický/Humanitní | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
zatím všeobecný | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
všeobecný - gymnázium | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Ekonomický a Přírodovědný (matfyz) | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
6. Pokud byste se znovu rozhodovali, vybrali byste si stejný obor studia jako tehdy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 88 | 77,88 % | 77,88 % |
farmacie | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
jiný | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
Historii | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
automechanik | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
umění, kultura, design | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
marketingové zaměření, nebo cokoliv rukama | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
informatika, technologicky | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Střední zemědělská technická škola | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
obchod a markrting | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Nevím, nepřemýšlím nad tím | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Obecná fyzika | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
IT | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Malba | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
spíše něco technického - lepší uplatnění | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
spíše něco techničtějšího | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
umělecký, pedagogický | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
sociologie, statistika | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
s nějakým zaměřením a ne všeobecný.. | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
nevím, ve smyslu nejsem si jistá | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
lépe placený | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
španělština a historie | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
žádný | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
humanitní | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
7. Jaká je Vaše současná pracovní pozice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 39 | 34,51 % | 34,51 % |
Zaměstnanec - ostatní | 34 | 30,09 % | 30,09 % |
Zaměstnanec v administrativě | 11 | 9,73 % | 9,73 % |
Nezaměstnaný | 7 | 6,19 % | 6,19 % |
Podnikatel | 7 | 6,19 % | 6,19 % |
Vedoucí pracovník | 7 | 6,19 % | 6,19 % |
Na mateřské, rodičovské dovolené | 3 | 2,65 % | 2,65 % |
pracujici student | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
turistický ruch, služby | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
OSVČ | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Zaměstnanec ve státní správě i student navazujícího mgr. studia | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Student - podnikatel | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
8. Studujete v současné době VŠ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 67 | 59,29 % | 59,29 % |
FA ČVUT | 4 | 3,54 % | 3,54 % |
ČVUT | 4 | 3,54 % | 3,54 % |
Masarykova univerzita | 3 | 2,65 % | 2,65 % |
ČZU | 3 | 2,65 % | 2,65 % |
VŠE | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
VŠEM | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
VŠE navazující | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
fse ujep | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
ekonomickou - VSE | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
MU Brno | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
VSTE | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
vut | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Slezská univerzita, dvojobor Čeština + angličtina | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Pedagogická fakulta UK | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Technická univerzita v Liberci | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
VŠB | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Pedagogickou | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
VUT Brno | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
FF UK | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Fakulta architektury ČVUT | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
VŠCHT | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
UJEP | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
CVUT Architektura | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
FA | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
CZU | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
UHK - sociální pedagogika | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Univerzita Palackého v Olomouci | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Jihočeská univerzita | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Přírodovědecká fakulta UK v Praze | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Právnická fakulta | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Univerzita Karlova | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
UJAK | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
UJAK Praha 3 | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
UK v Praze | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
9. Plánujete další oficiální studium?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 64 | 56,64 % | 56,64 % |
ano | 49 | 43,36 % | 43,36 % |
10. Uveďte prosím počet svých dosavadních zaměstnání:
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 24 | 21,24 % | 21,24 % |
3 | 21 | 18,58 % | 18,58 % |
1 | 21 | 18,58 % | 18,58 % |
0 | 19 | 16,81 % | 16,81 % |
4 | 10 | 8,85 % | 8,85 % |
5 | 7 | 6,19 % | 6,19 % |
6 | 5 | 4,42 % | 4,42 % |
7 | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
123456789 | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
14 | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
ostatní odpovědi | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.37 |
Minimum: | 0 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 7 |
Rozptyl: | 2.86 |
Směrodatná odchylka: | 1.69 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
11. Uveďte prosím město Vašeho bydliště:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 37 | 32,74 % | 32,74 % |
Ústí nad Labem | 9 | 7,96 % | 7,96 % |
Brno | 8 | 7,08 % | 7,08 % |
pardubice | 3 | 2,65 % | 2,65 % |
Zlín | 3 | 2,65 % | 2,65 % |
OSTRAVA | 3 | 2,65 % | 2,65 % |
karviná | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
Jindřichův Hradec | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
Hradec Králové | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
plzen | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
ostatní odpovědi | 42 | 37,17 % | 37,17 % |
12. Myslíte si, že odborné školy bez maturity připravují své absolventy dostatečně dobře pro praxi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 42 | 37,17 % | 37,17 % |
Víceméně ano | 40 | 35,4 % | 35,4 % |
Víceméně ne | 21 | 18,58 % | 18,58 % |
Určitě ne | 6 | 5,31 % | 5,31 % |
Určitě ano | 4 | 3,54 % | 3,54 % |
13. Myslíte si, že střední školy připravují své absolventy dostatečně dobře pro praxi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Víceméně ano | 41 | 36,28 % | 36,28 % |
Víceméně ne | 36 | 31,86 % | 31,86 % |
Nevím | 26 | 23,01 % | 23,01 % |
Určitě ne | 8 | 7,08 % | 7,08 % |
Určitě ano | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
14. Myslíte si, že vysoké školy připravují své absolventy dostatečně dobře pro praxi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Víceméně ano | 41 | 36,28 % | 36,28 % |
Víceméně ne | 36 | 31,86 % | 31,86 % |
Nevím | 19 | 16,81 % | 16,81 % |
Určitě ně | 10 | 8,85 % | 8,85 % |
Určitě ano | 7 | 6,19 % | 6,19 % |
15. Připravila Vás škola, kde jste absolvovali své nejvyšší vzdělání dostatečně dobře?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Víceméně ano | 48 | 42,48 % | 42,48 % |
Určitě ano | 22 | 19,47 % | 19,47 % |
Víceméně ne | 19 | 16,81 % | 16,81 % |
Nevím | 15 | 13,27 % | 13,27 % |
Určitě ne | 9 | 7,96 % | 7,96 % |
16. Které předměty by podle Vás měly být vyučovány napříč všemi stupni vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cizí jazyky | 97 | 85,84 % | 85,84 % |
Práce s PC | 81 | 71,68 % | 71,68 % |
Finanční vzdělanost | 80 | 70,8 % | 70,8 % |
Rodný jazyk | 78 | 69,03 % | 69,03 % |
Všeobecný přehled | 76 | 67,26 % | 67,26 % |
Matematika | 61 | 53,98 % | 53,98 % |
Základy práva | 50 | 44,25 % | 44,25 % |
Psychologie | 23 | 20,35 % | 20,35 % |
Dějepis | 2 | 1,77 % | 1,77 % |
první pomoc, tělocvik | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
komunikace,etika | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
a proč? | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
etiketa - morálka | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
historie | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
nějaká forma rodinné výchovy | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
filosofie | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Občanská nauka | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
Základy ekonomie / ekonomiky | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
17. Které vlastnosti by podle Vás měly být utužovány napříč všemi stupni vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Logické myšlení | 93 | 82,3 % | 82,3 % |
Schopnost učit se | 74 | 65,49 % | 65,49 % |
Schopnost práce s lidmi | 72 | 63,72 % | 63,72 % |
Schopnost sebeprezentace | 65 | 57,52 % | 57,52 % |
Spolehlivost | 64 | 56,64 % | 56,64 % |
Odolnost proti stresu | 56 | 49,56 % | 49,56 % |
Schopnost přizpůsobení se | 43 | 38,05 % | 38,05 % |
Schopnost práce v časové tísni | 31 | 27,43 % | 27,43 % |
schopnost najít potřebné informace, porozumět jim a dále s nimi pracovat | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
schopnost prevzeti odpovednosti za splneni ukolu | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
ostatní zde uvedené nejsou věcí mezipředmětových vztahů ! | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
analytické myšlení a schopnost kritického myšlení | 1 | 0,88 % | 0,88 % |
18. Myslíte si, že by si každý člověk měl udržovat své znalosti cizích jazyků i mimo výuku ve škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Určitě ano | 65 | 57,52 % | 57,52 % |
Víceméně ano | 40 | 35,4 % | 35,4 % |
Víceméně ne | 4 | 3,54 % | 3,54 % |
Nevím | 4 | 3,54 % | 3,54 % |
19. Myslíte si, že by si každý člověk měl udržovat své znalosti práce s PC i mimo výuku ve škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Určitě ano | 63 | 55,75 % | 55,75 % |
Víceméně ano | 41 | 36,28 % | 36,28 % |
Nevím | 5 | 4,42 % | 4,42 % |
Víceméně ne | 4 | 3,54 % | 3,54 % |
20. Co Vám nejvíce chybí, respektive chybělo, v osnovách Vaší vzdělávací školy?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
nácvik komunikace s klienty komunikace s rodilým mluvčím cizím jazyce
-
---
?
.
AJ
asi nic
Assessment center - tréning
bylo to zejména špatnými učiteli, ale rozhodně více konverzace v cizím jazyce...
diskuze, predmety na rozvoj osobnosti nebo vedeni lidi
Důraz na aplikovatelné dovednosti.
Důraz na jazykové vzdělání, individuální přístup
Důraz na sebeprezentaci a rozvoj vlastního myšlení, vytváření vlastního názoru (místo memorizování), analytické myšlení.
exkurze na odborná pracoviště
finanční gramotnost + minimum z práva
Finanční gramotnost, zvládání stresu
finanční vzdělanost
francouzština
Hm...
Chyběla výuka finanční gramotnosti, práva a sebeprezentace.
jazyk, lepsi pristup ke studentum
jazyk, volnost tvorby, rozvoj sebeprezentace
kontakt s praxí
kvalitní lidé
kvalitní výuka jazyků
Lepší výuka cizích jazyků.
Lepší výuka západních jazyků.
logika
Minimum praktických věcí. I praktika přírodovědných předmětů byly omezovány, jelikož "se nestíhá probrat teorie".
Možnost mít současně anglický i německý jazyk, na VŠ právní základy
Možnost prezentace vlastních názorů a zaměření na jednotlivé studenty.
možnost studovat dva jazyky na stejné úrovni pokročilosti, více zaměření na mezinárodní obchod
na VŠ základy polygrafie
Na VŠ: chybí propojení s praxí (s firmami). Akademický svět budí silný dojem, že funguje jenom sám pro sebe (I když to tak zcela není, propojení s praxí je - minimálně pro studenty - (řekl bych zbytečně) příliš malé). Navrhoval bych povinnou 1/2 roční praxi ve firmě z oboru na konci mag. studia. Na SŠ (byl jsem na gymplu): chyběla mi větší možnost dříve si volit zaměření pomocí volitelnych předmětů. Např. v sextě bych klidně už vyměnil zeměpis za lepší matematiku. V osnovách jako takových by pro gymnázia neměly chybět derivace a integraly (my jsme je měli, ale vím, že hodně jiných tříd ne). Finanční gramotnost už na 1. stupni ZŠ bych považoval za dobrý nápad. Cizí jazyk by se měl učit už od 2. třídy.
Nedokáži zhodnotit.
nedostatečný rozsah matematiky
nejspíš nic
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevim
nevím
Nevím, asi nic.
nevím.
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic mi nechybělo
nic nechybělo
Občanská nauka
Obtížnější matematika
Opomíjení českého jazyka
pocitace
Pochybuji, že jsme se učili dle osnov. Nemálo učitelů učilo velmi pochybným způsobem.
práce na PC (nevyučovalo se)
Práce s PC, která by byla pro pokročilé a ne pro začátečníky
praktická výuka
Praktická výuka
praktické nástroje sebeprezentace (rétorika,..) , sociologie, všechny předměty ve více použitelné (praktické) formě
praktické uplatnění vyučované látky
Praktické využití vědomostí
praxe
praxe
Praxe
praxe
praxe
Praxe
praxe
praxe
praxe - modely...
praxe, ale to byl bohužel způsobeno špatným výběrem SŠ..
praxe, praxe, praxe
praxe:-)
prezentace vlastních názorů a myšlení, týmová nebo skupinová práce
propojení teorie s praxí
průprava pro budoucí živnostníky a podnikatele
realita
rétorika, prezentace
řádná výuka cizích jazyků na profesionální úrovni, konverzace
Sexuální výchova
Schopnost sebeprezentace
Snad jen více volitelných předmětů určujících směřování studia do jedné užší oblasti.
Studovala jsem za socialismu, tedy prakticky vše.
v osnovách mi nic nechybělo
v podstatě nic... na co jsem byl zaměřen, to ve výuce bylo
Větší hloubka učiva, nějaké zajímavosti, odreagování
Více cizího jazyku (mluva)
více cizích jazyků, více času na naučení se logicky myslet
Více dějepisu a historie celkově
více humanitních předmětů deskriptivní geometrie
více matematiky
více praxe
více praxe
více volitelných předmětů
Více volnosti ve výběru předmětů, tedy možnost se nějak vyprofilovat a připravit se na další specializovanější studium.
více výuky jazyků
vysoce specificke kurzy psychologie osobnosti a ruznych konkretnich psychologických a psychopatologických problemu
vyšší odbornost pedagogů (ale kdo by šel za ty prachy učit)
využití teorie v praxi
x
za totality všechno
zvysovani financni grmaotnosti
21. Co nejdůležitějšího Vám dalo Vaše vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
(nutná) schopnost organizace času, určování priorit, rozlišování důležitého
budoucí práci
čtení
disciplinu
dokonalou znalost českého jazyka
Ehm, vzdělání?
ekonomickou a finanční gramotnost
empatii i praktické dovednosti
html
informace
jazyky
jiný pohled na život, osamostanění se, zkušenosti
Jiný pohled, schopnost vnímat věci jinak než ostatní (např. strávím v obchodě i půl hodiny pouhým posuzováním etiket atd..)
kontakty
kontakty, odolnost vůči stresu, umění učit se, teoretické znalosti
krásnou práci s dětmi
logické myšlení
maturita, prijeti na vš
maturitu
Maturitu
Mezi množstvím důležitého si netroufám určit.
moznost uchazet se o vice kvalifikovane pozice
Možnost praxe přímo v oboru.
možnost se sama bránit
možnost seberealizace
myslím, že umím ze školy dobře prezentovat za pomoci PC, pravidla korespondece, to nejvíce mi dala škola do aktuálního zaměstnání
na škole jsem poznal oblast, která mě zaujala a ve které se realizuji (ta oblast byla mimo hlavní proud daného oboru)
naucit se delat i neprijemne věci, které me nebavi a nepovazuji je za dulezite (uz to samo sebezapreni je dulezite)
naučilo mne myslet v různých oblastech života
nevím
nevím...
nic
nic
nic, byla to jen ztrata casu a penez
nové poznatky
Odborné znalosti
Odborné znalosti
odborné znalosti
odbornou přípravu pro zaměstnání
orientaci v oboru
Pečlivost, soustředěná práce s jasným cílem
povědomí o stavbě a statice, uvědomění souvislostí v budově
poznání, že co opravdu potřebuji se musím naučit sama
práci
práci
Praci a penize
Pracovat v časové tísni
praktické znalosti z oboru IT, psaní všemi deseti, angličtina
Praxe
prezentace před obecenstvem, nebát se projevit, slovní zásoba
přátele
psychologie - pomáhá v práci s lidmi
rozhled
rozhled
rozhodně nové informace, sebeúctu
Samostatnost
seberealizaci
sebeuvědomění
Schopnost "domluvit se" s počítači.
Schopnost komplexně přemýšlet o různorodých věcech a najít k nim svůj názor, který jsem schopný dobře obhájit.
schopnost komunikovat, prezentovat, učit se
schopnost pracovat samostatně
schopnost prezentovani pred lidmi a analyticke mysleni
schopnost řešit problémy, naučit se orientovat v různých oborech
Schopnost soběstačnosti
Schopnost učit se, práce ve stresu, přátelé
Schopnost učit se, přátele
Schopnost velmi systematicky pracovat, odolnost vůči stresu.
schopnost vyjadrovat se
sociální cítění
spoléhat se sám na sebe odborný přehled
Státní zkoušku z jazyka, titul, obecný náhled.
Teoretické znalosti
Teoretický základ
Titul
titul
titul
titul, sebevědomí
Titul.
To je dost filosoficky položena otázka. Možná: možnost dělat celkem pohodlnou práci, která mě celkem baví. Taky jsem poznal spoustu skvělých lidí. Vzdělání je u nás neskutecnym způsobem podhodnocene. Přitom k prosperitě se asi těžko dokopeme krumpacema... Byl bych šťastný kdyby se z něj jednou stalo téma voleb. Otázky jako "Proč dostává doktorand "plat", který je nižší, než minimální mzda?" nebo "Jaký smysl mají predmety, s jejichž obsahem se stačí seznámit den před zkouškou, nastudovat hromadu kombinaci otázek a odpovědi a ráno brzo vst, aby člověk prošel" si kladu často. Že "není, kdo by učil" nebo že "nemají důvod to dělat líp" často slyšívám.
touhu po dalším vzdělání
více volna
Vseobecne znalosti, prehled
VŠ - kontakty
vše
všeobecný přehled
všeobecný přehled, nadhled do života, umět spolupracovat a umět dělat kompromisy
všeobecný přehled, schopnost sebereprezentace, práce v kolektivu
všeobecný přehled, schopnost učit se
všeobecný přehled, schopnost učit se, time management
všeobecný rozhled a orientaci v životě
všestrannost - jsem schopen dělat prakticky cokoliv
vysokoškolský diplom, bez kterého bych nemohla svou práci dělat, i když co do obsahu práce jsem se 90% potřebných věcí naučila až v praxi. A ze střední školy pro současnou praxi nejpoužitelnější znalosti jsem získala v hodinách českého jazyka a v hodinách psaní na stroji "všema deseti".
vzdělání :-D
Vzdělání, tedy vědomosti, znalosti. Sociální vazby, přátele.
Vzdělání.
Vztah k oboru, teoretické i praktické základy a schopnost samostatně pracovat a rozvíjet se.
základní znalost jazyků, základy práce na PC, všeobecný rozhled
základy pracovní psychologie + informace z oboru + praktické informace do života v dospělosti
zaměření
získaný vysokoškolský titul nerovná se vzdělaný člověk
Zkušenosti.
Znalost jazyků a práce s PC
znalosti
Znalosti
znalosti do šířky i hloubky
Znalosti v mém oboru, perfektní znalost jazyka a ještě základy dalších jazyků, občasné nahlédnutí do dalších oborů.
znamosti
zodpovědnost
způsob myšlení
životní zkušenost
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.