Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum kompetencí

Průzkum kompetencí

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Barboríková
Šetření:15. 11. 2013 - 15. 12. 2013
Počet respondentů:113
Počet otázek (max/průměr):21 / 20.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:62,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Následující dotazník zkoumá kvalitu vzdělávacího systému. Jeho účelem je odhalit, zda školy nabízejí výuku správných kompetencí.

Odpovědi respondentů

1. Uveďte své pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7566,37 %66,37 %  
Muž3833,63 %33,63 %  

Graf

2. Uveďte svůj věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
231210,62 %10,62 %  
21119,73 %9,73 %  
2497,96 %7,96 %  
2576,19 %6,19 %  
2876,19 %6,19 %  
2676,19 %6,19 %  
2754,42 %4,42 %  
2243,54 %3,54 %  
1743,54 %3,54 %  
3332,65 %2,65 %  
ostatní odpovědi 20
46
19
42
40
34
49
43
53
32
31
48
57
41
49.5
39
45
123456789
50
44
36
37
30
29
47
38
4438,94 %38,94 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:29.51
Minimum:19
Maximum:50
Variační rozpětí:31
Rozptyl:78.98
Směrodatná odchylka:8.89
Medián:26
Modus:23

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bakalářské2925,66 %25,66 %  
VŠ návazné2925,66 %25,66 %  
SŠ odborné2219,47 %19,47 %  
SŠ všeobecné2017,7 %17,7 %  
VOŠ65,31 %5,31 %  
Doktorské43,54 %3,54 %  
Základní21,77 %1,77 %  
Vyučení10,88 %0,88 %  

Graf

4. Uveďte prosím název školy, kde jste dosáhli nejvyššího vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gymnázium54,42 %4,42 %  
Masarykova univerzita43,54 %3,54 %  
VŠE43,54 %3,54 %  
Univerzita Karlova32,65 %2,65 %  
ZČU21,77 %1,77 %  
karlova univerzita21,77 %1,77 %  
vš podnikání21,77 %1,77 %  
střední zdravotnická škola21,77 %1,77 %  
UK21,77 %1,77 %  
21,77 %1,77 %  
ostatní odpovědi VŠB
mu
Univerzita Hradec Králové
VŠEM
ISŠ Hodonín
SSOŠ a SSOU BEAN s.r.o.
Vyšší odborná škola informačních služeb
FF UK
sos gastronomicka
nechci
Universita Karlova + AV ČR
MFF-UK Praha
fse ujep
UP Olomouc
Střední škola cestovního ruchu
Univerzita Tomase Bati
vut
Jihočeská univerzita
Střední škola průmyslová a umělecká Opava
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy
Gymnázium Zlín
Technická univerzita v Liberci
uk prague
Gymnázium Jiřího Wolkera
VŠB-Technická Univerzita Ostrava
Střední průmyslová škola stavební
a proč?
Střední odborná škola, odborná škola a odborné učiliště Třinec
UJAK Praha
VŠST Liberec
Sociálně právní akademie
Univerzita Tomáše Bati Zlín
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Filozofická fakulta UK
MUNI
to je osobní
gymnázium Jateční
ČVUT
SPŠ stavební
Gymnázium Dr. Václava Šmejkala, Ústí nad Labem
Vyšší odborná škola stavební a střední škola stavební Vysoké Mýto
SOU Trutnov
Podkrušnohorské gymnázium Most
UJEP
Masarykovo gymnázium Vsetín
Gymnazium Vítězslava Nováka Jindřichův Hradec
FA ČVUT
SPŠS JOSEFA GOČÁRA
Gymnázium Žamberk
VUT v Brně
Gymnázium Jateční 22, ÚL
Střední technická
DAMU
obchodní
OA
Národohospodářská škola Boskovice
Obchodní akademie Teplice
GYMZL
Univerzita T. Bati ve Zlíně
Gymnázium Benešov
Gymnázium Jateční, Ústí nad Labem
Právnická fakulta
OSU
čzu
Střední průmyslová škola papírenská Hostinné
Gymnázium Soběslav
VŠE Praha
Vyšší odborná škola ekonomických studií
VŠCHT
UTB
RG a ZŠ města Pv
Univerzita Karlova v Praze
VOŠZ Plzeň
Vyšší odborná škola cestovního ruchu Ostrava
střední zdravotní
Gymnázium J.A.K., Nové Strašecí
gymnázium Kralupy n.Vltavou
VŠE v Praze
univerzita pardubice
SZŠ Alšovo nábřeží, Praha 1
Střední odborné učiliště keramické
8575,22 %75,22 % 

Graf

5. Jaký je obor Vašeho vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ekonomický2925,66 %25,66 %  
Technický2017,7 %17,7 %  
Humanitní119,73 %9,73 %  
Přírodovědný87,08 %7,08 %  
Právnický76,19 %6,19 %  
Pedagogický65,31 %5,31 %  
Umělecký65,31 %5,31 %  
všeobecný65,31 %5,31 %  
Lékařský43,54 %3,54 %  
Cizí jazyky32,65 %2,65 %  
IT32,65 %2,65 %  
zdravotnický21,77 %1,77 %  
gastronomicky10,88 %0,88 %  
sociálně-právní10,88 %0,88 %  
Informační věda, knihovnictví10,88 %0,88 %  
více-technický, pedagogický, IT10,88 %0,88 %  
Technický/Humanitní 10,88 %0,88 %  
zatím všeobecný10,88 %0,88 %  
všeobecný - gymnázium10,88 %0,88 %  
Ekonomický a Přírodovědný (matfyz)10,88 %0,88 %  

Graf

6. Pokud byste se znovu rozhodovali, vybrali byste si stejný obor studia jako tehdy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8877,88 %77,88 %  
farmacie21,77 %1,77 %  
jiný21,77 %1,77 %  
Historii10,88 %0,88 %  
automechanik10,88 %0,88 %  
umění, kultura, design10,88 %0,88 %  
marketingové zaměření, nebo cokoliv rukama10,88 %0,88 %  
informatika, technologicky10,88 %0,88 %  
Střední zemědělská technická škola10,88 %0,88 %  
obchod a markrting10,88 %0,88 %  
Nevím, nepřemýšlím nad tím10,88 %0,88 %  
Obecná fyzika10,88 %0,88 %  
IT10,88 %0,88 %  
Malba10,88 %0,88 %  
spíše něco technického - lepší uplatnění10,88 %0,88 %  
spíše něco techničtějšího10,88 %0,88 %  
umělecký, pedagogický10,88 %0,88 %  
sociologie, statistika10,88 %0,88 %  
s nějakým zaměřením a ne všeobecný..10,88 %0,88 %  
nevím, ve smyslu nejsem si jistá10,88 %0,88 %  
lépe placený10,88 %0,88 %  
španělština a historie10,88 %0,88 %  
žádný10,88 %0,88 %  
humanitní10,88 %0,88 %  

Graf

7. Jaká je Vaše současná pracovní pozice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3934,51 %34,51 %  
Zaměstnanec - ostatní3430,09 %30,09 %  
Zaměstnanec v administrativě119,73 %9,73 %  
Nezaměstnaný76,19 %6,19 %  
Podnikatel76,19 %6,19 %  
Vedoucí pracovník76,19 %6,19 %  
Na mateřské, rodičovské dovolené32,65 %2,65 %  
pracujici student10,88 %0,88 %  
turistický ruch, služby10,88 %0,88 %  
OSVČ10,88 %0,88 %  
Zaměstnanec ve státní správě i student navazujícího mgr. studia10,88 %0,88 %  
Student - podnikatel10,88 %0,88 %  

Graf

8. Studujete v současné době VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6759,29 %59,29 %  
FA ČVUT43,54 %3,54 %  
ČVUT43,54 %3,54 %  
Masarykova univerzita32,65 %2,65 %  
ČZU32,65 %2,65 %  
VŠE21,77 %1,77 %  
VŠEM21,77 %1,77 %  
VŠE navazující10,88 %0,88 %  
fse ujep10,88 %0,88 %  
ekonomickou - VSE10,88 %0,88 %  
MU Brno10,88 %0,88 %  
VSTE10,88 %0,88 %  
vut10,88 %0,88 %  
Slezská univerzita, dvojobor Čeština + angličtina10,88 %0,88 %  
Pedagogická fakulta UK10,88 %0,88 %  
Technická univerzita v Liberci10,88 %0,88 %  
VŠB10,88 %0,88 %  
Pedagogickou10,88 %0,88 %  
VUT Brno10,88 %0,88 %  
FF UK10,88 %0,88 %  
Fakulta architektury ČVUT10,88 %0,88 %  
VŠCHT10,88 %0,88 %  
UJEP10,88 %0,88 %  
CVUT Architektura10,88 %0,88 %  
FA10,88 %0,88 %  
CZU10,88 %0,88 %  
UHK - sociální pedagogika10,88 %0,88 %  
Univerzita Palackého v Olomouci10,88 %0,88 %  
Jihočeská univerzita10,88 %0,88 %  
Přírodovědecká fakulta UK v Praze10,88 %0,88 %  
Právnická fakulta10,88 %0,88 %  
Univerzita Karlova10,88 %0,88 %  
UJAK10,88 %0,88 %  
UJAK Praha 310,88 %0,88 %  
UK v Praze10,88 %0,88 %  

Graf

9. Plánujete další oficiální studium?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6456,64 %56,64 %  
ano4943,36 %43,36 %  

Graf

10. Uveďte prosím počet svých dosavadních zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22421,24 %21,24 %  
32118,58 %18,58 %  
12118,58 %18,58 %  
01916,81 %16,81 %  
4108,85 %8,85 %  
576,19 %6,19 %  
654,42 %4,42 %  
721,77 %1,77 %  
12345678910,88 %0,88 %  
1410,88 %0,88 %  
ostatní odpovědi 8
10
21,77 %1,77 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.37
Minimum:0
Maximum:7
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.86
Směrodatná odchylka:1.69
Medián:2
Modus:2

Graf

11. Uveďte prosím město Vašeho bydliště:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha3732,74 %32,74 %  
Ústí nad Labem97,96 %7,96 %  
Brno87,08 %7,08 %  
pardubice32,65 %2,65 %  
Zlín32,65 %2,65 %  
OSTRAVA32,65 %2,65 %  
karviná21,77 %1,77 %  
Jindřichův Hradec21,77 %1,77 %  
Hradec Králové21,77 %1,77 %  
plzen21,77 %1,77 %  
ostatní odpovědi Prostějov
Středočeský kraj
Hodonín
město v Karlovarském kraji
ho
Teplice
SPÁLOV
Benešov u Prahy
Bratislava
České Budějovice
Opava
Beroun
Kroměříž
Děčín
F - M
Klatovy
Pacov
a proč?
ne
Trutnov
Studená
to je osobní
Litoměřice
Vsetín
Kunvald
Zastávka u Brna
Náchod
Příbram
Plumlov
Benešov
Frýdek
Domažlice
-

Proč?
Čalákovice
ledenice
Nová Ves
Kladno
Vojkovice
4237,17 %37,17 % 

Graf

12. Myslíte si, že odborné školy bez maturity připravují své absolventy dostatečně dobře pro praxi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím4237,17 %37,17 %  
Víceméně ano4035,4 %35,4 %  
Víceméně ne2118,58 %18,58 %  
Určitě ne65,31 %5,31 %  
Určitě ano43,54 %3,54 %  

Graf

13. Myslíte si, že střední školy připravují své absolventy dostatečně dobře pro praxi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víceméně ano4136,28 %36,28 %  
Víceméně ne3631,86 %31,86 %  
Nevím2623,01 %23,01 %  
Určitě ne87,08 %7,08 %  
Určitě ano21,77 %1,77 %  

Graf

14. Myslíte si, že vysoké školy připravují své absolventy dostatečně dobře pro praxi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víceméně ano4136,28 %36,28 %  
Víceméně ne3631,86 %31,86 %  
Nevím1916,81 %16,81 %  
Určitě ně108,85 %8,85 %  
Určitě ano76,19 %6,19 %  

Graf

15. Připravila Vás škola, kde jste absolvovali své nejvyšší vzdělání dostatečně dobře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víceméně ano4842,48 %42,48 %  
Určitě ano2219,47 %19,47 %  
Víceméně ne1916,81 %16,81 %  
Nevím1513,27 %13,27 %  
Určitě ne97,96 %7,96 %  

Graf

16. Které předměty by podle Vás měly být vyučovány napříč všemi stupni vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cizí jazyky9785,84 %85,84 %  
Práce s PC8171,68 %71,68 %  
Finanční vzdělanost8070,8 %70,8 %  
Rodný jazyk7869,03 %69,03 %  
Všeobecný přehled7667,26 %67,26 %  
Matematika6153,98 %53,98 %  
Základy práva5044,25 %44,25 %  
Psychologie2320,35 %20,35 %  
Dějepis21,77 %1,77 %  
první pomoc, tělocvik10,88 %0,88 %  
komunikace,etika10,88 %0,88 %  
a proč?10,88 %0,88 %  
etiketa - morálka10,88 %0,88 %  
historie10,88 %0,88 %  
nějaká forma rodinné výchovy10,88 %0,88 %  
filosofie10,88 %0,88 %  
Občanská nauka10,88 %0,88 %  
Základy ekonomie / ekonomiky10,88 %0,88 %  

Graf

17. Které vlastnosti by podle Vás měly být utužovány napříč všemi stupni vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Logické myšlení9382,3 %82,3 %  
Schopnost učit se7465,49 %65,49 %  
Schopnost práce s lidmi7263,72 %63,72 %  
Schopnost sebeprezentace6557,52 %57,52 %  
Spolehlivost6456,64 %56,64 %  
Odolnost proti stresu5649,56 %49,56 %  
Schopnost přizpůsobení se4338,05 %38,05 %  
Schopnost práce v časové tísni3127,43 %27,43 %  
schopnost najít potřebné informace, porozumět jim a dále s nimi pracovat10,88 %0,88 %  
schopnost prevzeti odpovednosti za splneni ukolu10,88 %0,88 %  
ostatní zde uvedené nejsou věcí mezipředmětových vztahů !10,88 %0,88 %  
analytické myšlení a schopnost kritického myšlení10,88 %0,88 %  

Graf

18. Myslíte si, že by si každý člověk měl udržovat své znalosti cizích jazyků i mimo výuku ve škole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano6557,52 %57,52 %  
Víceméně ano4035,4 %35,4 %  
Víceméně ne43,54 %3,54 %  
Nevím43,54 %3,54 %  

Graf

19. Myslíte si, že by si každý člověk měl udržovat své znalosti práce s PC i mimo výuku ve škole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano6355,75 %55,75 %  
Víceméně ano4136,28 %36,28 %  
Nevím54,42 %4,42 %  
Víceméně ne43,54 %3,54 %  

Graf

20. Co Vám nejvíce chybí, respektive chybělo, v osnovách Vaší vzdělávací školy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

nácvik komunikace s klienty komunikace s rodilým mluvčím cizím jazyce

-

---

?

.

AJ

asi nic

Assessment center - tréning

bylo to zejména špatnými učiteli, ale rozhodně více konverzace v cizím jazyce...

diskuze, predmety na rozvoj osobnosti nebo vedeni lidi

Důraz na aplikovatelné dovednosti.

Důraz na jazykové vzdělání, individuální přístup

Důraz na sebeprezentaci a rozvoj vlastního myšlení, vytváření vlastního názoru (místo memorizování), analytické myšlení.

exkurze na odborná pracoviště

finanční gramotnost + minimum z práva

Finanční gramotnost, zvládání stresu

finanční vzdělanost

francouzština

Hm...

Chyběla výuka finanční gramotnosti, práva a sebeprezentace.

jazyk, lepsi pristup ke studentum

jazyk, volnost tvorby, rozvoj sebeprezentace

kontakt s praxí

kvalitní lidé

kvalitní výuka jazyků

Lepší výuka cizích jazyků.

Lepší výuka západních jazyků.

logika

Minimum praktických věcí. I praktika přírodovědných předmětů byly omezovány, jelikož "se nestíhá probrat teorie".

Možnost mít současně anglický i německý jazyk, na VŠ právní základy

Možnost prezentace vlastních názorů a zaměření na jednotlivé studenty.

možnost studovat dva jazyky na stejné úrovni pokročilosti, více zaměření na mezinárodní obchod

na VŠ základy polygrafie

Na VŠ: chybí propojení s praxí (s firmami). Akademický svět budí silný dojem, že funguje jenom sám pro sebe (I když to tak zcela není, propojení s praxí je - minimálně pro studenty - (řekl bych zbytečně) příliš malé). Navrhoval bych povinnou 1/2 roční praxi ve firmě z oboru na konci mag. studia. Na SŠ (byl jsem na gymplu): chyběla mi větší možnost dříve si volit zaměření pomocí volitelnych předmětů. Např. v sextě bych klidně už vyměnil zeměpis za lepší matematiku. V osnovách jako takových by pro gymnázia neměly chybět derivace a integraly (my jsme je měli, ale vím, že hodně jiných tříd ne). Finanční gramotnost už na 1. stupni ZŠ bych považoval za dobrý nápad. Cizí jazyk by se měl učit už od 2. třídy.

Nedokáži zhodnotit.

nedostatečný rozsah matematiky

nejspíš nic

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

Nevím, asi nic.

nevím.

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic mi nechybělo

nic nechybělo

Občanská nauka

Obtížnější matematika

Opomíjení českého jazyka

pocitace

Pochybuji, že jsme se učili dle osnov. Nemálo učitelů učilo velmi pochybným způsobem.

práce na PC (nevyučovalo se)

Práce s PC, která by byla pro pokročilé a ne pro začátečníky

praktická výuka

Praktická výuka

praktické nástroje sebeprezentace (rétorika,..) , sociologie, všechny předměty ve více použitelné (praktické) formě

praktické uplatnění vyučované látky

Praktické využití vědomostí

praxe

praxe

Praxe

praxe

praxe

Praxe

praxe

praxe

praxe - modely...

praxe, ale to byl bohužel způsobeno špatným výběrem SŠ..

praxe, praxe, praxe

praxe:-)

prezentace vlastních názorů a myšlení, týmová nebo skupinová práce

propojení teorie s praxí

průprava pro budoucí živnostníky a podnikatele

realita

rétorika, prezentace

řádná výuka cizích jazyků na profesionální úrovni, konverzace

Sexuální výchova

Schopnost sebeprezentace

Snad jen více volitelných předmětů určujících směřování studia do jedné užší oblasti.

Studovala jsem za socialismu, tedy prakticky vše.

v osnovách mi nic nechybělo

v podstatě nic... na co jsem byl zaměřen, to ve výuce bylo

Větší hloubka učiva, nějaké zajímavosti, odreagování

Více cizího jazyku (mluva)

více cizích jazyků, více času na naučení se logicky myslet

Více dějepisu a historie celkově

více humanitních předmětů deskriptivní geometrie

více matematiky

více praxe

více praxe

více volitelných předmětů

Více volnosti ve výběru předmětů, tedy možnost se nějak vyprofilovat a připravit se na další specializovanější studium.

více výuky jazyků

vysoce specificke kurzy psychologie osobnosti a ruznych konkretnich psychologických a psychopatologických problemu

vyšší odbornost pedagogů (ale kdo by šel za ty prachy učit)

využití teorie v praxi

x

za totality všechno

zvysovani financni grmaotnosti

21. Co nejdůležitějšího Vám dalo Vaše vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

(nutná) schopnost organizace času, určování priorit, rozlišování důležitého

budoucí práci

čtení

disciplinu

dokonalou znalost českého jazyka

Ehm, vzdělání?

ekonomickou a finanční gramotnost

empatii i praktické dovednosti

html

informace

jazyky

jiný pohled na život, osamostanění se, zkušenosti

Jiný pohled, schopnost vnímat věci jinak než ostatní (např. strávím v obchodě i půl hodiny pouhým posuzováním etiket atd..)

kontakty

kontakty, odolnost vůči stresu, umění učit se, teoretické znalosti

krásnou práci s dětmi

logické myšlení

maturita, prijeti na vš

maturitu

Maturitu

Mezi množstvím důležitého si netroufám určit.

moznost uchazet se o vice kvalifikovane pozice

Možnost praxe přímo v oboru.

možnost se sama bránit

možnost seberealizace

myslím, že umím ze školy dobře prezentovat za pomoci PC, pravidla korespondece, to nejvíce mi dala škola do aktuálního zaměstnání

na škole jsem poznal oblast, která mě zaujala a ve které se realizuji (ta oblast byla mimo hlavní proud daného oboru)

naucit se delat i neprijemne věci, které me nebavi a nepovazuji je za dulezite (uz to samo sebezapreni je dulezite)

naučilo mne myslet v různých oblastech života

nevím

nevím...

nic

nic

nic, byla to jen ztrata casu a penez

nové poznatky

Odborné znalosti

Odborné znalosti

odborné znalosti

odbornou přípravu pro zaměstnání

orientaci v oboru

Pečlivost, soustředěná práce s jasným cílem

povědomí o stavbě a statice, uvědomění souvislostí v budově

poznání, že co opravdu potřebuji se musím naučit sama

práci

práci

Praci a penize

Pracovat v časové tísni

praktické znalosti z oboru IT, psaní všemi deseti, angličtina

Praxe

prezentace před obecenstvem, nebát se projevit, slovní zásoba

přátele

psychologie - pomáhá v práci s lidmi

rozhled

rozhled

rozhodně nové informace, sebeúctu

Samostatnost

seberealizaci

sebeuvědomění

Schopnost "domluvit se" s počítači.

Schopnost komplexně přemýšlet o různorodých věcech a najít k nim svůj názor, který jsem schopný dobře obhájit.

schopnost komunikovat, prezentovat, učit se

schopnost pracovat samostatně

schopnost prezentovani pred lidmi a analyticke mysleni

schopnost řešit problémy, naučit se orientovat v různých oborech

Schopnost soběstačnosti

Schopnost učit se, práce ve stresu, přátelé

Schopnost učit se, přátele

Schopnost velmi systematicky pracovat, odolnost vůči stresu.

schopnost vyjadrovat se

sociální cítění

spoléhat se sám na sebe odborný přehled

Státní zkoušku z jazyka, titul, obecný náhled.

Teoretické znalosti

Teoretický základ

Titul

titul

titul

titul, sebevědomí

Titul.

To je dost filosoficky položena otázka. Možná: možnost dělat celkem pohodlnou práci, která mě celkem baví. Taky jsem poznal spoustu skvělých lidí. Vzdělání je u nás neskutecnym způsobem podhodnocene. Přitom k prosperitě se asi těžko dokopeme krumpacema... Byl bych šťastný kdyby se z něj jednou stalo téma voleb. Otázky jako "Proč dostává doktorand "plat", který je nižší, než minimální mzda?" nebo "Jaký smysl mají predmety, s jejichž obsahem se stačí seznámit den před zkouškou, nastudovat hromadu kombinaci otázek a odpovědi a ráno brzo vst, aby člověk prošel" si kladu často. Že "není, kdo by učil" nebo že "nemají důvod to dělat líp" často slyšívám.

touhu po dalším vzdělání

více volna

Vseobecne znalosti, prehled

VŠ - kontakty

vše

všeobecný přehled

všeobecný přehled, nadhled do života, umět spolupracovat a umět dělat kompromisy

všeobecný přehled, schopnost sebereprezentace, práce v kolektivu

všeobecný přehled, schopnost učit se

všeobecný přehled, schopnost učit se, time management

všeobecný rozhled a orientaci v životě

všestrannost - jsem schopen dělat prakticky cokoliv

vysokoškolský diplom, bez kterého bych nemohla svou práci dělat, i když co do obsahu práce jsem se 90% potřebných věcí naučila až v praxi. A ze střední školy pro současnou praxi nejpoužitelnější znalosti jsem získala v hodinách českého jazyka a v hodinách psaní na stroji "všema deseti".

vzdělání :-D

Vzdělání, tedy vědomosti, znalosti. Sociální vazby, přátele.

Vzdělání.

Vztah k oboru, teoretické i praktické základy a schopnost samostatně pracovat a rozvíjet se.

základní znalost jazyků, základy práce na PC, všeobecný rozhled

základy pracovní psychologie + informace z oboru + praktické informace do života v dospělosti

zaměření

získaný vysokoškolský titul nerovná se vzdělaný člověk

Zkušenosti.

Znalost jazyků a práce s PC

znalosti

Znalosti

znalosti do šířky i hloubky

Znalosti v mém oboru, perfektní znalost jazyka a ještě základy dalších jazyků, občasné nahlédnutí do dalších oborů.

znamosti

zodpovědnost

způsob myšlení

životní zkušenost


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Studujete v současné době VŠ?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaměstnanec - ostatní na otázku 7. Jaká je Vaše současná pracovní pozice?

9. Plánujete další oficiální studium?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 40 - 57 > na otázku 2. Uveďte svůj věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte své pohlaví:

2. Uveďte svůj věk:

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Jaký je obor Vašeho vzdělání?

6. Pokud byste se znovu rozhodovali, vybrali byste si stejný obor studia jako tehdy?

7. Jaká je Vaše současná pracovní pozice?

8. Studujete v současné době VŠ?

9. Plánujete další oficiální studium?

10. Uveďte prosím počet svých dosavadních zaměstnání:

11. Uveďte prosím město Vašeho bydliště:

12. Myslíte si, že odborné školy bez maturity připravují své absolventy dostatečně dobře pro praxi?

13. Myslíte si, že střední školy připravují své absolventy dostatečně dobře pro praxi?

14. Myslíte si, že vysoké školy připravují své absolventy dostatečně dobře pro praxi?

15. Připravila Vás škola, kde jste absolvovali své nejvyšší vzdělání dostatečně dobře?

16. Které předměty by podle Vás měly být vyučovány napříč všemi stupni vzdělání?

17. Které vlastnosti by podle Vás měly být utužovány napříč všemi stupni vzdělání?

18. Myslíte si, že by si každý člověk měl udržovat své znalosti cizích jazyků i mimo výuku ve škole?

19. Myslíte si, že by si každý člověk měl udržovat své znalosti práce s PC i mimo výuku ve škole?

20. Co Vám nejvíce chybí, respektive chybělo, v osnovách Vaší vzdělávací školy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte své pohlaví:

2. Uveďte svůj věk:

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Jaký je obor Vašeho vzdělání?

6. Pokud byste se znovu rozhodovali, vybrali byste si stejný obor studia jako tehdy?

7. Jaká je Vaše současná pracovní pozice?

8. Studujete v současné době VŠ?

9. Plánujete další oficiální studium?

10. Uveďte prosím počet svých dosavadních zaměstnání:

11. Uveďte prosím město Vašeho bydliště:

12. Myslíte si, že odborné školy bez maturity připravují své absolventy dostatečně dobře pro praxi?

13. Myslíte si, že střední školy připravují své absolventy dostatečně dobře pro praxi?

14. Myslíte si, že vysoké školy připravují své absolventy dostatečně dobře pro praxi?

15. Připravila Vás škola, kde jste absolvovali své nejvyšší vzdělání dostatečně dobře?

16. Které předměty by podle Vás měly být vyučovány napříč všemi stupni vzdělání?

17. Které vlastnosti by podle Vás měly být utužovány napříč všemi stupni vzdělání?

18. Myslíte si, že by si každý člověk měl udržovat své znalosti cizích jazyků i mimo výuku ve škole?

19. Myslíte si, že by si každý člověk měl udržovat své znalosti práce s PC i mimo výuku ve škole?

20. Co Vám nejvíce chybí, respektive chybělo, v osnovách Vaší vzdělávací školy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Barboríková, H.Průzkum kompetencí (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://pruzkum-kompetenci.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.