Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum kosmetických výrobků (pouze PRAHA)

Průzkum kosmetických výrobků (pouze PRAHA)

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Solar
Šetření:17. 08. 2013 - 29. 08. 2013
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

tento dotazník se týká Vašeho názoru na trh kosmetiky v Praze. Za jeho sdělení Vám velice děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7179,78 %79,78 %  
Muž1820,22 %20,22 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-253539,33 %39,33 %  
26-353033,71 %33,71 %  
36-501213,48 %13,48 %  
Méně než 181112,36 %12,36 %  
Více než 5011,12 %1,12 %  

Graf

3. Odkud jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město a blízké okolí7280,9 %80,9 %  
Jiné...1314,61 %14,61 %  
Statutární město (kromě Prahy)44,49 %4,49 %  

Graf

4. Kde nejvíce nakupujete kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Řetězce zaměřené na drogerii (Teta, Rossman,...)6674,16 %74,16 %  
Jiné...1314,61 %14,61 %  
Supermarkety/hypermarkety910,11 %10,11 %  
Lékárny11,12 %1,12 %  

Graf

5. Kolik v průměru měsíčně utratíte za kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 200 Kč3842,7 %42,7 %  
200 - 499 Kč3438,2 %38,2 %  
500 - 1000 Kč1314,61 %14,61 %  
1000 a více44,49 %4,49 %  

Graf

6. Zkoušíte nové produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokud vidím nový produkt, tak ho vyzkouším jen pokud mě něčím opravdu hodně zaujme4247,19 %47,19 %  
Moc se tím nezabývám. Kosmetiku nakopuji dle aktuální nálady.2629,21 %29,21 %  
Jsem zvyklý/á na své oblíbené značky a měnit je nehodlám1516,85 %16,85 %  
Pokud vidím nový produkt, tak ho rád/a ze zvědavosti vyzkouším66,74 %6,74 %  

Graf

7. Jak moc se níže uvedenými charakteristikami při nákupu kosmetických produktů řídíte? (1=VELMI, 2=DOST, 3=MÁLO, 4=VŮBEC)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Složení2.4381.257
Vůně1.6970.796
Cena1.8090.626
Design2.6180.82
Značka2.1910.739
Známost produktu z reklamy3.2050.776
Bio3.2270.676
Certifikace2.9550.862

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste muž nebo žena?

2. Kolik je Vám let?

3. Odkud jste?

4. Kde nejvíce nakupujete kosmetiku?

5. Kolik v průměru měsíčně utratíte za kosmetiku?

6. Zkoušíte nové produkty?

7. Jak moc se níže uvedenými charakteristikami při nákupu kosmetických produktů řídíte? (1=VELMI, 2=DOST, 3=MÁLO, 4=VŮBEC)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste muž nebo žena?

2. Kolik je Vám let?

3. Odkud jste?

4. Kde nejvíce nakupujete kosmetiku?

5. Kolik v průměru měsíčně utratíte za kosmetiku?

6. Zkoušíte nové produkty?

7. Jak moc se níže uvedenými charakteristikami při nákupu kosmetických produktů řídíte? (1=VELMI, 2=DOST, 3=MÁLO, 4=VŮBEC)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Solar, J.Průzkum kosmetických výrobků (pouze PRAHA) (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://pruzkum-kosmetickych-vyrobku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.