Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum kvality služeb ve stravovacích zařízeních

Průzkum kvality služeb ve stravovacích zařízeních

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Danko
Šetření:30. 12. 2012 - 07. 01. 2013
Počet respondentů:73
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

rád bych Vás požádal o vyplnění krátkého dotazníku, který se zabývá průzkumem kvality nabízených služeb ve stravovacím zařízení. Tento dotazník Vám nezabere více jak 3 minuty a data budou použita do seminární práce. Dotazník je anonymní.
 

Odpovědi respondentů

1. Kolikrát za měsíc chodíte do restaurace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-5x měsíčně4358,9 %58,9 %  
méně jak 1x za měsíc1723,29 %23,29 %  
více jak 11x měsíčně79,59 %9,59 %  
6-10x měsíčně68,22 %8,22 %  

Graf

2. Kvalitu (v poměru k ceně) nabízených služeb restaurací hodnotím jako?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2838,36 %38,36 %  
dobrý2534,25 %34,25 %  
dostatečný1216,44 %16,44 %  
výborný68,22 %8,22 %  
nedostatečný22,74 %2,74 %  

Graf

3. Kvantitu (v poměru k ceně) služeb restaurace hodnotím jako?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný3345,21 %45,21 %  
dobrý2230,14 %30,14 %  
výborný1115,07 %15,07 %  
dostatečný68,22 %8,22 %  
nedostatečný11,37 %1,37 %  

Graf

4. Na jaké úrovni shledáváte českou gatronomii?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý3345,21 %45,21 %  
dostatečný1824,66 %24,66 %  
chvalitebný1723,29 %23,29 %  
výborný34,11 %4,11 %  
nedostatečný22,74 %2,74 %  

Graf

5. Jste ochotni si za případnou kvalitu v restauraci připlatit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5778,08 %78,08 %  
ne1621,92 %21,92 %  

Graf

6. Jste ochotni za kvalitní restaurací cestovat i mimo místo Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5473,97 %73,97 %  
ne1926,03 %26,03 %  

Graf

7. Navštěvujete internetové stránky, které se zabývají hodnocením restaurací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ale vím, že takovéto stránky existují2534,25 %34,25 %  
Ano, ale nevyužívám pravidelně1723,29 %23,29 %  
Nevyužívám vůbec1621,92 %21,92 %  
Nevím, že tato možnost existuje1317,81 %17,81 %  
Ano, navštěvuji pravidelně22,74 %2,74 %  

Graf

8. Jak byste ohodnotili přístup personálu v restauracích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý3142,47 %42,47 %  
chvalitebný2635,62 %35,62 %  
dostatečný1115,07 %15,07 %  
nedostatečný45,48 %5,48 %  
výborný11,37 %1,37 %  

Graf

9. Jestliže nejste spokojeni s personálem, s čím konkrétně?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rychlost45,48 %5,48 %  
neochota34,11 %4,11 %  
jsem spokojena22,74 %2,74 %  
Chování22,74 %2,74 %  
s chladností22,74 %2,74 %  
Rychlost obsluhy11,37 %1,37 %  
...11,37 %1,37 %  
chováním11,37 %1,37 %  
někdy neochota, otrávenost, ...11,37 %1,37 %  
jsem docela spokojen11,37 %1,37 %  
ostatní odpovědi ochota, přístup, nejsou schopni poradit s výběrem jídla
neochota, čekání, nevědomost
špatně upravená, nepříjemná
neuctivé chování k zákazníkovi
přístupem k práci
dlouhé čekání, malá ochota k improvizaci
Špatně upravení, neochotní
To že narazit na Pana Vrchního, je čím dále tím častější zázrak. Odbývají to různá "nosítka", více či méně afektovaná, defektní povahy, nemající přehled o své vlastní nabídce, které ani neumí uvařit správně kávu. Humus.
neochota, pomalost personálu
Nepříjemné jednání se zákazníky, malá vědomost o nabízených produktech (víno, mořské plody, speciality), pomalá obsluha
Nevlídný přístup
Profesionalita, chování
s otrávenými ksichty
špinavé oblečení, nevšímavost, neochota rozpočítat jídlo při větší společnosti, neochota při jakékoli žádosti o výjimku (změna přílohy, bez oblohy... apod.), někdy i nevhodná mluva a chyby při počítání bez následné omluvy
Neprofesionalita, protivné jednání s hosty, nevědomost zásadních věcí.
neochota, nezájem, nedostatek úsměvu, asertivity, aktivity a zejména neznalost gastronomie, nabízených pokrmů a etikety
většinou s neochotou
někdy by mohli být milejší
arogance, neochota
chování obsluhy, lhostejnost
s milým přístupem a pohotovým jednáním
Většinou je personál příjemný, někdy mi ale vadí, když se personál spolu baví a nevšímá si hosta.
jak kdy
Personál je často nepříjemný a neochotný, tím akorát kazí náladu zákazníkům
nepříjemní
neprofesionalita
s přístupem
s přístupem k hostovi
nechapou ze nas zakaznik nas pan. ve vetsine pripadu. neda se to se zahranicim srovnat.
pomalá obsluha, neprofesionálnost
personál, na kterém je vidět znechucení z práce - i když i na to mají někdy nárok
Toto je individuální. Záleží na restauraci. V jedné vše supr a v jiné zas ne
Neinformovanost
Přístup personálu
Neprofesionálnost
s ochotou či informovaností o produktu
arogance
Neochota obsluhovat = nechuť k práci
Nejsou vždy příjemní a někdy jim dlouho trvá, než si vás všimnou..
malá pozornost,očekávání dýška
arogantní přístup, neodbornost
s ochotou a invazivitou
jsou neochotní a nekompetentní
Jidlo,cistota
-
Občas protivné chování a arogance
jídlo není servírováno najednou pro všechny u stolu. Nádobí je odnášeno dříve, než všichni dojí
neochota, pocit že obtěžuju
okrádání zákazníků zejména při pořádání svateb
komunikace, přístup
přístup k zákazníkovi, doba čekání
ghfgvvvv
ne
netaktnost
S neinformovaností a s neochotou, postrádám slušné vychování
5575,34 %75,34 % 

Graf

10. Myslíte si, že ceny nabízených pokrmů jsou vysoké a neodpovídají kvalitě či velikosti pokrmů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4054,79 %54,79 %  
ano3345,21 %45,21 %  

Graf

11. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-253953,42 %53,42 %  
26-351926,03 %26,03 %  
36-451216,44 %16,44 %  
46-5522,74 %2,74 %  
56-6511,37 %1,37 %  

Graf

12. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5372,6 %72,6 %  
Muž2027,4 %27,4 %  

Graf

13. Jaký je Váš ekonomický statut?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec, OSVČ2635,62 %35,62 %  
Student bez stálého příjmu1926,03 %26,03 %  
Student s pravidelným příjmem1520,55 %20,55 %  
Nezaměstnaný79,59 %9,59 %  
Mateřská dovolená34,11 %4,11 %  
Důchodce22,74 %2,74 %  
zaměstnanec a student zároveň11,37 %1,37 %  

Graf

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou3142,47 %42,47 %  
Vysokoškolské2635,62 %35,62 %  
Základní79,59 %9,59 %  
Vyšší odborné68,22 %8,22 %  
Vyučen34,11 %4,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Myslíte si, že ceny nabízených pokrmů jsou vysoké a neodpovídají kvalitě či velikosti pokrmů?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 2. Kvalitu (v poměru k ceně) nabízených služeb restaurací hodnotím jako?

11. Váš věk?

  • odpověď 15-25:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student s pravidelným příjmem na otázku 13. Jaký je Váš ekonomický statut?

13. Jaký je Váš ekonomický statut?

  • odpověď Zaměstnanec, OSVČ:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36-45 na otázku 11. Váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolikrát za měsíc chodíte do restaurace?

2. Kvalitu (v poměru k ceně) nabízených služeb restaurací hodnotím jako?

3. Kvantitu (v poměru k ceně) služeb restaurace hodnotím jako?

4. Na jaké úrovni shledáváte českou gatronomii?

5. Jste ochotni si za případnou kvalitu v restauraci připlatit?

6. Jste ochotni za kvalitní restaurací cestovat i mimo místo Vašeho bydliště?

7. Navštěvujete internetové stránky, které se zabývají hodnocením restaurací?

8. Jak byste ohodnotili přístup personálu v restauracích?

10. Myslíte si, že ceny nabízených pokrmů jsou vysoké a neodpovídají kvalitě či velikosti pokrmů?

11. Váš věk?

12. Vaše pohlaví?

13. Jaký je Váš ekonomický statut?

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolikrát za měsíc chodíte do restaurace?

2. Kvalitu (v poměru k ceně) nabízených služeb restaurací hodnotím jako?

3. Kvantitu (v poměru k ceně) služeb restaurace hodnotím jako?

4. Na jaké úrovni shledáváte českou gatronomii?

5. Jste ochotni si za případnou kvalitu v restauraci připlatit?

6. Jste ochotni za kvalitní restaurací cestovat i mimo místo Vašeho bydliště?

7. Navštěvujete internetové stránky, které se zabývají hodnocením restaurací?

8. Jak byste ohodnotili přístup personálu v restauracích?

10. Myslíte si, že ceny nabízených pokrmů jsou vysoké a neodpovídají kvalitě či velikosti pokrmů?

11. Váš věk?

12. Vaše pohlaví?

13. Jaký je Váš ekonomický statut?

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Danko, M.Průzkum kvality služeb ve stravovacích zařízeních (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://pruzkum-kvality-sluzeb-ve-st.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.