Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Majitelé automobilů

Majitelé automobilů

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Liliana Krausová
Šetření:06. 06. 2014 - 13. 06. 2014
Počet respondentů:15
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.73
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:22 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je zaměřen na průzkum majitelů konkrétních modelů automobilů. Především jde o zjištění specifických profilů a reakcí.

Odpovědi respondentů

1. Vlastníte/Vlastnili jste/Přemýšlíte o koupi některého z níže uvedených modelů automobilů ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [VW Passatotázka č. 2, BMW 3 seriesotázka č. 2, Ford Mondeootázka č. 2, Škoda Superbotázka č. 2, žádnouotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou746,67 %46,67 %  
Ford Mondeo320 %20 %  
Škoda Superb213,33 %13,33 %  
BMW 3 series213,33 %13,33 %  
VW Passat16,67 %6,67 %  

Graf

2. Ovlivňila Vás NĚKDY při nákupu automobilu nějakým způsobem reklama či akční nabídka? (TV, rádio, online). Uveďte prosím jaká a kdy.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE450 %26,67 %  
ANO337,5 %20 %  
Auto za1/2112,5 %6,67 %  

Graf

3. Shlédněte prosím níže uvedené reklamy na jednotlivé modely. Která se Vám líbí nejvíce a krátce komentujte (co ve vás vzbuzuje) : Superb: http://www.youtube.com/watch?v=GA_VTe1Srjo Mondeo: http://www.youtube.com/watch?v=gKbuCIv75sA BMW: http://www.youtube.com/watch?v=3VzcT24Qgfs Passat: http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1

Ač je poněkud dlouhá, nejvíce se mi líbila reklama na Superb, je vtipná a zároveň je čas si prohlédnout vůz z venku i zevnitř

BmW

BMW - celkový vzhled

Chtíč koupě

mně se nejvíc líbí reklama na Superb, vzbuzuje ve mně představu, že se v něm pohodlně cestuje (akorát by mohla být o polovinu kratší)

Nejde přehrát

nejvíce pobavila VW (pustila jsem si jí víckrát a podělila se s kamarády), Superb originální, Mondeo elegantní pro gentlamana, BMW nuda, i když vždy můj favorit

Superb

superb

Škoda

Úplně mimo

Všechny reklamy působí luxusně

žádná

žídná, Nic

4. Máte pocit, že modely svými reklamami cílí na stejné zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE1066,67 %66,67 %  
ANO533,33 %33,33 %  

Graf

5. Uveďte prosím Váš názor či rozdíly v cílení na zákazníky

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Superb bych řekla, že cílí na rodiny s dětmi, které potřebují cestovat pohodlně, bezpečně, vejít se do auta ... Ford je spíš na ty, kterým záleží na vzhledu

Superb byl jasně zacílen na rodinu, Passat také, Mondeo bylo jasně cíleno pro muže, reklama na BMW byla v tomto směru neutrální

X

6. Která reklama dle Vašeho názoru nejlépe cílí na : muž, 35-55, ženatý, úspěšný, elegantní, na úrovni, má své standardy

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

3

bmw

BMW

BMW

BMW

Celorepublikové?

elegantni

Já to nejsem, tak je mi to jedno

Mondeo

Mondeo

nevím

Passat

Superb

Superb, passat

Škoda

7. Kteří majitelé níže uvedených modelů by Vám byli nejvíce sympatičtí a proč ? (subjektivní pocit)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda Superb426,67 %26,67 %  
Ford Mondeo426,67 %26,67 %  
BMW 3 series426,67 %26,67 %  
Volkswagen Passat320 %20 %  
nikdo16,67 %6,67 %  
Sympatické mi je auto a konkrétní lidé ať vlastní auto jakékoliv a ne obecně lidé co mají nějakou značku, to je úchylnost.16,67 %6,67 %  
Žádná16,67 %6,67 %  
Chovají se přirozeně, s trochou humoru16,67 %6,67 %  

Graf

8. Kteří majitelé níže uvedených modelů, dle Vašeho názoru, nejvíce pečují o svůj vzhled (sportují, zdravá výživa,...) ? Proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
BMW 3 series746,67 %46,67 %  
Ford Mondeo533,33 %33,33 %  
VW Passat320 %20 %  
Škoda Superb213,33 %13,33 %  
Nevim a je mi to jedno16,67 %6,67 %  

Graf

9. Který z majitelů níže uvedených modelů Vám, dle Vašeho názoru či zkušenosti, příjde nejméně impulsivní a agresivní? Proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Volkswagen Passat533,33 %33,33 %  
BMW 3 series426,67 %26,67 %  
Ford Mondeo320 %20 %  
Škoda Superb320 %20 %  
Nezáleží na autě, viděl jsem magory ve shnilém Oplu16,67 %6,67 %  

Graf

10. Který z majitelů níže uvedených modelů má dle Vás nejvíce peněz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VW Passat533,33 %33,33 %  
BMW 3 series533,33 %33,33 %  
Ford Mondeo320 %20 %  
Škoda Superb213,33 %13,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krausová, L.Majitelé automobilů (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://pruzkum-majitelu-automobilu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.