Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum MarkIT

Průzkum MarkIT

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Vávrová
Šetření:28. 11. 2013 - 04. 12. 2013
Počet respondentů:44
Počet otázek (max/průměr):14 / 8.11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosíme o vyplnění dotazníku, který bude použit v semestrální práci na strategický marketing.

Děkujeme

 

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete zboží z oblasti výpočetní techniky na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne, upřednostňuji nákup v kamenném obchoděotázka č. 10, Tyto produkty nenakupujiotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3170,45 %70,45 %  
Ne, upřednostňuji nákup v kamenném obchodě818,18 %18,18 %  
Tyto produkty nenakupuji511,36 %11,36 %  

Graf

2. Co je pro Vás při nákupu nejdůležitější ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejdůležitější je pro mě úspora peněz1445,16 %31,82 %  
Upřednostňuji nákup produktů lepší kvality1135,48 %25 %  
Hlavní je pro mě úspora času26,45 %4,55 %  
"hodně muziky za málo peněz"13,23 %2,27 %  
dostupnost, šíře nabídky13,23 %2,27 %  
Funkčnost dle požadavků (levnost v rámci daných požadavků)13,23 %2,27 %  
aby to bylo to co chci a potom nižší cena13,23 %2,27 %  

Graf

3. Jaké z těchto obchodů znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alza.cz31100 %70,45 %  
Electroworld.cz2787,1 %61,36 %  
Mironet.cz2683,87 %59,09 %  
CZC.cz2683,87 %59,09 %  
Datart.cz2683,87 %59,09 %  
Alfa.cz1238,71 %27,27 %  
SUNNYSOFT.cz929,03 %20,45 %  
LevnaPC.cz26,45 %4,55 %  
tsbohemia.cz13,23 %2,27 %  
Mall.cz13,23 %2,27 %  
SoftCom, TSBohemia13,23 %2,27 %  

Graf

4. Znáte společnost MarkIT.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne31100 %70,45 %  

Graf

5. Nakoupili jste zde někdy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

6. Byli jste s nákupem spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

7. Jak hodnotíte šíři sortimentu zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Dostačujícíotázka č. 9, Některé produkty chybíotázka č. 8, Nedostačujícíotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

8. Které zboží Vám v našem e-shopu chybí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

9. Jak hodnotíte rychlost dodání zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

10. Jak hodnotíte vzhled webových stránek společnosti MarkIT http://www.markit.eu/cz?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32556,82 %56,82 %  
2920,45 %20,45 %  
4715,91 %15,91 %  
136,82 %6,82 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.85
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.44
Směrodatná odchylka:0.66
Medián:3
Modus:3

Graf

11. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-10 000 Kč3681,82 %81,82 %  
10 001 - 20 000Kč511,36 %11,36 %  
20 001 - 30 000Kč36,82 %6,82 %  

Graf

12. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2250 %50 %  
Muž2250 %50 %  

Graf

13. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 26 let3784,09 %84,09 %  
27 - 40 let49,09 %9,09 %  
41 - 60 let24,55 %4,55 %  
0 - 15 let12,27 %2,27 %  

Graf

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské2352,27 %52,27 %  
Střední s maturitou2147,73 %47,73 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaké z těchto obchodů znáte?

  • odpověď CZC.cz:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejdůležitější je pro mě úspora peněz na otázku 2. Co je pro Vás při nákupu nejdůležitější ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alfa.cz na otázku 3. Jaké z těchto obchodů znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Upřednostňuji nákup produktů lepší kvality na otázku 2. Co je pro Vás při nákupu nejdůležitější ?
  • odpověď Datart.cz:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Electroworld.cz na otázku 3. Jaké z těchto obchodů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alfa.cz na otázku 3. Jaké z těchto obchodů znáte?
  • odpověď Electroworld.cz:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Datart.cz na otázku 3. Jaké z těchto obchodů znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejdůležitější je pro mě úspora peněz na otázku 2. Co je pro Vás při nákupu nejdůležitější ?
  • odpověď Mironet.cz:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Upřednostňuji nákup produktů lepší kvality na otázku 2. Co je pro Vás při nákupu nejdůležitější ?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alfa.cz na otázku 3. Jaké z těchto obchodů znáte?

12. Pohlaví:

  • odpověď Muž:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alfa.cz na otázku 3. Jaké z těchto obchodů znáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete zboží z oblasti výpočetní techniky na internetu?

2. Co je pro Vás při nákupu nejdůležitější ?

3. Jaké z těchto obchodů znáte?

4. Znáte společnost MarkIT.cz?

10. Jak hodnotíte vzhled webových stránek společnosti MarkIT http://www.markit.eu/cz?

11. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

12. Pohlaví:

13. Věk:

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete zboží z oblasti výpočetní techniky na internetu?

2. Co je pro Vás při nákupu nejdůležitější ?

3. Jaké z těchto obchodů znáte?

4. Znáte společnost MarkIT.cz?

10. Jak hodnotíte vzhled webových stránek společnosti MarkIT http://www.markit.eu/cz?

11. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

12. Pohlaví:

13. Věk:

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vávrová, Z.Průzkum MarkIT (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://pruzkum-markit.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.