Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum mobilních operátorů
Průzkum mobilních operátorů
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jitka Hanzlickova |
---|---|
Šetření: | 30. 11. 2009 - 08. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 197 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 7.15 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 82,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:24 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentkou VŠE v Praze a v současné době "finišuji" svou diplomovou práci. Prosím Vás o vyplnění tohoto dotazníku, který je zpracován pro účely této práce. Cílem dotazníku je zjistit oblíbenost jednotlivých mobilních operátorů v České republice a dále zjištění účinnosti reklamní kampaně jednoho z těchto operátorů.
Předem Vám moc děkuji!!!
Odpovědi respondentů
1. Jakého mobilního operátora používáte? Pokud využíváte služeb více operátorů, uveďte prosím toho, jehož služby využíváte více.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
T-mobile | 81 | 40,91 % | 41,12 % |
O2 | 66 | 33,33 % | 33,5 % |
Vodafone | 50 | 25,25 % | 25,38 % |
U:fon | 1 | 0,51 % | 0,51 % |
2. Pamatujete si na reklamní kampaň "Falešní sobi" s Petrem Čtvrtníčkem a spoustou čivav od jednoho z těchto operátorů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 188 | 94,95 % | 95,43 % |
ne | 10 | 5,05 % | 5,08 % |
3. Líbila se Vám tato kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 171 | 90,96 % | 86,8 % |
ne | 17 | 9,04 % | 8,63 % |
4. Z jakého důvodu se Vám tato kampaň nelíbíla? Stačí krátká formulace.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
byla moc vlezlá
Cokoliv co přeruší pořad v televizi se mi nelíbí :-)
Nemám moc ráda Vodafone a Čtvrtníčka.
nemám rád Vodafon
Nemám ráda čivavy :-D
nemam rada kampane
nevkusné
nezajímavá, nevtipné
Přeplácané, bylo toho moc.
reklamy mobilnich operatoru se mi obecne nelibi
styl humoru, který mi nesedí
trapnost
5. Vzpomněli byste si, od jakého mobilního operátora tato kampaň byla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [T-mobile → otázka č. 7, O2 → otázka č. 7, Vodafone → otázka č. 6, U:fon → otázka č. 7, nepamatuji se → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vodafone | 162 | 86,17 % | 82,23 % |
nepamatuji se | 16 | 8,51 % | 8,12 % |
T-mobile | 9 | 4,79 % | 4,57 % |
O2 | 1 | 0,53 % | 0,51 % |
6. Přešli jste na základě této kampaně, která "nadělovala pod vánoční stromeček" víkendové SMS pro nové i stávající zákazníky, k tomuto operátorovi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 118 | 72,84 % | 59,9 % |
ne, již jsem u něho byl/a před touto kampaní | 44 | 27,16 % | 22,34 % |
7. Jste spokojeni se službami svého nynějšího operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 10, ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 164 | 82,83 % | 83,25 % |
ne | 34 | 17,17 % | 17,26 % |
8. Z jakého důvodu nejste spokojeni se současným operátorem? Uveďte prosím i jeho jméno. Stačí pouze stručná formulace.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
02 moloch
02 vysoké ceny a zrušení benefitů, bez předchozího upozornění!!!
drahé služby
Drahé služby, nekvalitní služby, jako všechno v České republice
Drahé služby, přestože se v mém případě jedná o studentský tarif.
drahy
je drahej T-mobile
je drahý, neflexibilní, nenabízí mi co, potřebuji
myslim si, ze u jineho operatora bych mela stejne sluzby levnejsi, muj operator je Vodafone
namotávanie
Nejsem s Vodafonem spokojen, jelikož dle mého názoru diskriminuje zákazníky s předplacenými kartami. (Stejný názor mám ale i na ostatní operátory :-) )
O2 1) slibují něco a něco jiného je pravda 2) zrušili mi číslo, aniž by mě upozornili (údajně pro delší nepoužívání mobilu na kartu). Ten samý mobil (číslo) mi ale umožnili nabít, peníze mi po reklamaci vráceny nebyly. Musím si totiž u nich zase zřídit mobil na dobíjení karty. Protože na druhém mobilu mám u O2 paušál, nemohu zatím přejít k jinému operátorovi
O2 - drahé volání
O2 - chybí mi možnost sledovat na internetu stav mého účtu, zatím funguje pouze na pevné linky, na elektronické dotazy občas neodpovídají.
O2 - velmi špatný signál v místě bydliště
O2 - z nevysvětlitelných důvodů máme na fakturách větší částky než které odpovídají skutečnosti
O2 nenabízí pro mě vhodný tarif, je drahá volání, ale v rámci rodiny voláme zdarma, takže ho mít "musím"
O2 neřeší reklamace
O2 občas mě sere
O2 Telefonica. Výhodné smlouvy nabízí spíše novým zákazníkům, starší zákazníci musí buď čekat, až vyprší jejich smlouva, ale stejně se nedostanou na tak výhodnou nabídku jako noví klienti.
O2-kvalita infolinky,ale i pracovníku v jejich obchodech.Dále ceny,které jsou mnohdy vyšší než v mnohých západních zemích,kde ale mají větší kupní sílu a nebo alespoň dostávají za podobné peníze kvalitnější služby.Pak u pevné linky neustálé problémy s modemy.Občas nepravdivé informace jimi poskytnutými,které časem se ukazují jako lživé.
O2-nejsou moc ochotní,ceny nejsou také nejnižší,problémy s řešením reklamací a u pevné linky neustálé problémy s internetem a s O2TV
O2, nevýhodné tarify
O2, vysoké ceny, komplikovaný systém tarifů-nepřehlednost
O2. velice spatny zakaznicky servis.
platby trvalým příkazem
Připadá mi že mi odečítají více než jsem sskutečně provolala a propsala. A to jsem přešla od O2 k nim.
t MOBILE mam u nej jeste ADSL a fixed line (puvodne Radiokomunikace ktere byly koupeny T mobilem)
T-mobile, přenesení čísla trvá moc dlouho operátoři jsou málo informováni
V jejich call centru pracujou úplný analfabeti
Vodafone - chybí mi klientský přístup
vodafone. je to sebranka.
vysoké ceny za volání
9. Chystáte se přejít k jinému operátorovi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 20 | 58,82 % | 10,15 % |
ano - k T-mobile | 7 | 20,59 % | 3,55 % |
ano - k O2 | 3 | 8,82 % | 1,52 % |
ano - k Vodafone | 3 | 8,82 % | 1,52 % |
ano - k U:fon | 1 | 2,94 % | 0,51 % |
10. A na závěr: Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
12-25 let | 100 | 50,51 % | 50,76 % |
26-40 let | 75 | 37,88 % | 38,07 % |
41-55 let | 18 | 9,09 % | 9,14 % |
56 let a více | 5 | 2,53 % | 2,54 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.