Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum mobilních operátorů

Průzkum mobilních operátorů

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Hanzlickova
Šetření:30. 11. 2009 - 08. 12. 2009
Počet respondentů:197
Počet otázek (max/průměr):10 / 7.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou VŠE v Praze a v současné době "finišuji" svou diplomovou práci. Prosím Vás o vyplnění tohoto dotazníku, který je zpracován pro účely této práce. Cílem dotazníku je zjistit oblíbenost jednotlivých mobilních operátorů v České republice a dále zjištění účinnosti reklamní kampaně jednoho z těchto operátorů.

Předem Vám moc děkuji!!!

Odpovědi respondentů

1. Jakého mobilního operátora používáte? Pokud využíváte služeb více operátorů, uveďte prosím toho, jehož služby využíváte více.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-mobile8140,91 %41,12 %  
O26633,33 %33,5 %  
Vodafone5025,25 %25,38 %  
U:fon10,51 %0,51 %  

Graf

2. Pamatujete si na reklamní kampaň "Falešní sobi" s Petrem Čtvrtníčkem a spoustou čivav od jednoho z těchto operátorů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18894,95 %95,43 %  
ne105,05 %5,08 %  

Graf

3. Líbila se Vám tato kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17190,96 %86,8 %  
ne179,04 %8,63 %  

Graf

4. Z jakého důvodu se Vám tato kampaň nelíbíla? Stačí krátká formulace.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

byla moc vlezlá

Cokoliv co přeruší pořad v televizi se mi nelíbí :-)

Nemám moc ráda Vodafone a Čtvrtníčka.

nemám rád Vodafon

Nemám ráda čivavy :-D

nemam rada kampane

nevkusné

nezajímavá, nevtipné

Přeplácané, bylo toho moc.

reklamy mobilnich operatoru se mi obecne nelibi

styl humoru, který mi nesedí

trapnost

5. Vzpomněli byste si, od jakého mobilního operátora tato kampaň byla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [T-mobileotázka č. 7, O2otázka č. 7, Vodafoneotázka č. 6, U:fonotázka č. 7, nepamatuji seotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vodafone16286,17 %82,23 %  
nepamatuji se168,51 %8,12 %  
T-mobile94,79 %4,57 %  
O210,53 %0,51 %  

Graf

6. Přešli jste na základě této kampaně, která "nadělovala pod vánoční stromeček" víkendové SMS pro nové i stávající zákazníky, k tomuto operátorovi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11872,84 %59,9 %  
ne, již jsem u něho byl/a před touto kampaní4427,16 %22,34 %  

Graf

7. Jste spokojeni se službami svého nynějšího operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16482,83 %83,25 %  
ne3417,17 %17,26 %  

Graf

8. Z jakého důvodu nejste spokojeni se současným operátorem? Uveďte prosím i jeho jméno. Stačí pouze stručná formulace.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

02 moloch

02 vysoké ceny a zrušení benefitů, bez předchozího upozornění!!!

drahé služby

Drahé služby, nekvalitní služby, jako všechno v České republice

Drahé služby, přestože se v mém případě jedná o studentský tarif.

drahy

je drahej T-mobile

je drahý, neflexibilní, nenabízí mi co, potřebuji

myslim si, ze u jineho operatora bych mela stejne sluzby levnejsi, muj operator je Vodafone

namotávanie

Nejsem s Vodafonem spokojen, jelikož dle mého názoru diskriminuje zákazníky s předplacenými kartami. (Stejný názor mám ale i na ostatní operátory :-) )

O2 1) slibují něco a něco jiného je pravda 2) zrušili mi číslo, aniž by mě upozornili (údajně pro delší nepoužívání mobilu na kartu). Ten samý mobil (číslo) mi ale umožnili nabít, peníze mi po reklamaci vráceny nebyly. Musím si totiž u nich zase zřídit mobil na dobíjení karty. Protože na druhém mobilu mám u O2 paušál, nemohu zatím přejít k jinému operátorovi

O2 - drahé volání

O2 - chybí mi možnost sledovat na internetu stav mého účtu, zatím funguje pouze na pevné linky, na elektronické dotazy občas neodpovídají.

O2 - velmi špatný signál v místě bydliště

O2 - z nevysvětlitelných důvodů máme na fakturách větší částky než které odpovídají skutečnosti

O2 nenabízí pro mě vhodný tarif, je drahá volání, ale v rámci rodiny voláme zdarma, takže ho mít "musím"

O2 neřeší reklamace

O2 občas mě sere

O2 Telefonica. Výhodné smlouvy nabízí spíše novým zákazníkům, starší zákazníci musí buď čekat, až vyprší jejich smlouva, ale stejně se nedostanou na tak výhodnou nabídku jako noví klienti.

O2-kvalita infolinky,ale i pracovníku v jejich obchodech.Dále ceny,které jsou mnohdy vyšší než v mnohých západních zemích,kde ale mají větší kupní sílu a nebo alespoň dostávají za podobné peníze kvalitnější služby.Pak u pevné linky neustálé problémy s modemy.Občas nepravdivé informace jimi poskytnutými,které časem se ukazují jako lživé.

O2-nejsou moc ochotní,ceny nejsou také nejnižší,problémy s řešením reklamací a u pevné linky neustálé problémy s internetem a s O2TV

O2, nevýhodné tarify

O2, vysoké ceny, komplikovaný systém tarifů-nepřehlednost

O2. velice spatny zakaznicky servis.

platby trvalým příkazem

Připadá mi že mi odečítají více než jsem sskutečně provolala a propsala. A to jsem přešla od O2 k nim.

t MOBILE mam u nej jeste ADSL a fixed line (puvodne Radiokomunikace ktere byly koupeny T mobilem)

T-mobile, přenesení čísla trvá moc dlouho operátoři jsou málo informováni

V jejich call centru pracujou úplný analfabeti

Vodafone - chybí mi klientský přístup

vodafone. je to sebranka.

vysoké ceny za volání

9. Chystáte se přejít k jinému operátorovi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2058,82 %10,15 %  
ano - k T-mobile720,59 %3,55 %  
ano - k O238,82 %1,52 %  
ano - k Vodafone38,82 %1,52 %  
ano - k U:fon12,94 %0,51 %  

Graf

10. A na závěr: Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12-25 let10050,51 %50,76 %  
26-40 let7537,88 %38,07 %  
41-55 let189,09 %9,14 %  
56 let a více52,53 %2,54 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Jste spokojeni se službami svého nynějšího operátora?

  • odpověď ne:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Chystáte se přejít k jinému operátorovi?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého mobilního operátora používáte? Pokud využíváte služeb více operátorů, uveďte prosím toho, jehož služby využíváte více.

2. Pamatujete si na reklamní kampaň "Falešní sobi" s Petrem Čtvrtníčkem a spoustou čivav od jednoho z těchto operátorů?

3. Líbila se Vám tato kampaň?

5. Vzpomněli byste si, od jakého mobilního operátora tato kampaň byla?

6. Přešli jste na základě této kampaně, která "nadělovala pod vánoční stromeček" víkendové SMS pro nové i stávající zákazníky, k tomuto operátorovi?

7. Jste spokojeni se službami svého nynějšího operátora?

9. Chystáte se přejít k jinému operátorovi?

10. A na závěr: Do jaké věkové kategorie patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého mobilního operátora používáte? Pokud využíváte služeb více operátorů, uveďte prosím toho, jehož služby využíváte více.

2. Pamatujete si na reklamní kampaň "Falešní sobi" s Petrem Čtvrtníčkem a spoustou čivav od jednoho z těchto operátorů?

3. Líbila se Vám tato kampaň?

5. Vzpomněli byste si, od jakého mobilního operátora tato kampaň byla?

6. Přešli jste na základě této kampaně, která "nadělovala pod vánoční stromeček" víkendové SMS pro nové i stávající zákazníky, k tomuto operátorovi?

7. Jste spokojeni se službami svého nynějšího operátora?

9. Chystáte se přejít k jinému operátorovi?

10. A na závěr: Do jaké věkové kategorie patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hanzlickova, J.Průzkum mobilních operátorů (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://pruzkum-mobilnich-operatoru.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.