Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum na trhu trvanlivého pečiva - výrobky Opavia

Průzkum na trhu trvanlivého pečiva - výrobky Opavia

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radka Skoumalova
Šetření:07. 11. 2009 - 13. 11. 2009
Počet respondentů:147
Počet otázek (max/průměr):30 / 14.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Ahoj všem,


v rámci zpracování bakalářské práce si Vás dovoluji oslovit s vyplněním dotazníku, který se týká průzkumu na trhu trvanlivého pečiva. Vzhledem k tomu, že zkoumám především nákupní zvyklosti tohoto segmentu, což je nejčastěji ženská úloha, prosím o vyplnění dotazníku pouze ženy. 

Cíle mého průzkumu jsou hned tři:

- zmapování  nákupních zvyklostí spotřebitelů trvanlivého pečiva

- zhodnocení portfolia výrobků Opavia

- zjištění názoru spotřebitelů na možný budoucí vývoj společnosti Opavia

 

Předem děkuji za Váš čas!

Radka Skoumalová

 

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 

Při vyplňování dotazníku označte vždy jen jednu odpověď.

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete trvanlivé pečivo (sušenky, oplatky, perníky, slané pečivo apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pravidelně – 1krát za týden5638,1 %38,1 %  
občas – 1krát za měsíc4429,93 %29,93 %  
velmi často – několikrát týdně3020,41 %20,41 %  
výjimečně – méně často1711,56 %11,56 %  

Graf

2. Jak se při nákupu trvanlivého pečiva rozhodujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle kvality7148,3 %48,3 %  
podle značky2214,97 %14,97 %  
jinak2013,61 %13,61 %  
podle ceny1711,56 %11,56 %  
podle nutričních hodnot výrobku 117,48 %7,48 %  
podle obalu 64,08 %4,08 %  

Graf

3. K jaké příležitosti nejčastěji trvanlivé pečivo nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ke svačině7148,3 %48,3 %  
k sešlosti s rodinou či přáteli3926,53 %26,53 %  
k snídani1912,93 %12,93 %  
pro radost:-)10,68 %0,68 %  
mlsání večer u tv10,68 %0,68 %  
pro kazdodenni potrebu pritele10,68 %0,68 %  
pro chuť10,68 %0,68 %  
na mlsání10,68 %0,68 %  
různé příležitosti, někdy nejím přes den nic jinéh10,68 %0,68 %  
chut´10,68 %0,68 %  
k jídlu nemusí být žádn přiležitost j čerstvé peči10,68 %0,68 %  
cestování, výlety10,68 %0,68 %  
slané pečivo k večeři10,68 %0,68 %  
na dovolenou, na výlety, na sešlosti10,68 %0,68 %  
příležitostně, když je chuť na sladké10,68 %0,68 %  
příležitostně ke kávě, do rezervy10,68 %0,68 %  
když mám chuť na sladké10,68 %0,68 %  
trvanlivé chleby... vše kromě oběda10,68 %0,68 %  
k obědu10,68 %0,68 %  
nekupuji k ekonkrétní příležitosti10,68 %0,68 %  
snídaně, svačina, večeře10,68 %0,68 %  

Graf

4. Nakupujete výrobky Opavia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13491,16 %91,16 %  
ne138,84 %8,84 %  

Graf

5. Které z výrobků Opavia nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [oplatky (Tatranky, Zlaté oplatky, Kolonáda apod.)otázka č. 6, dětské pochutiny (Bebe Brumík, Diskíto hvězdičky)otázka č. 10, sušenky (Disko, BeBe, Zlaté věnečky apod.)otázka č. 12, perníky či piškoty (Zlaté Ruměnky, Dětské piškoty)otázka č. 17, slané výrobky (TUC, Telka)otázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oplatky (Tatranky, Zlaté oplatky, Kolonáda apod.) 6347,01 %42,86 %  
sušenky (Disko, BeBe, Zlaté věnečky apod.) 3626,87 %24,49 %  
dětské pochutiny (Bebe Brumík, Diskíto hvězdičky) 139,7 %8,84 %  
perníky či piškoty (Zlaté Ruměnky, Dětské piškoty) 128,96 %8,16 %  
slané výrobky (TUC, Telka) 107,46 %6,8 %  

Graf

6. Jakým oplatkám dáváte při nákupu přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rodinné oplatky (Zlaté oplatky, Kolonáda apod.)otázka č. 7, klasické oplatky (Tatranky, Horalky, Fidorka apod.)otázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klasické oplatky (Tatranky, Horalky, Fidorka apod.) 4266,67 %28,57 %  
rodinné oplatky (Zlaté oplatky, Kolonáda apod.) 2133,33 %14,29 %  

Graf

7. Které z rodinných oplatek při nákupu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kolonáda1257,14 %8,16 %  
Zlaté oplatky628,57 %4,08 %  
Florenta314,29 %2,04 %  

Graf

8. Které z klasických oplatek při nákupu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tatranky2252,38 %14,97 %  
Fidorka819,05 %5,44 %  
Miňonky614,29 %4,08 %  
Horalky511,9 %3,4 %  
Vlnky12,38 %0,68 %  

Graf

9. S jakou náplní oplatky nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čokoládovou2641,27 %17,69 %  
oříškovou2438,1 %16,33 %  
nugátovou711,11 %4,76 %  
vanilkovou23,17 %1,36 %  
kokosova11,59 %0,68 %  
různě11,59 %0,68 %  
podle chuti - čokoládová/oříšková11,59 %0,68 %  
mléčná11,59 %0,68 %  

Graf

10. Uvítaly byste rozšíření nabídky výrobků Opavia pro děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1076,92 %6,8 %  
ne323,08 %2,04 %  

Graf

11. O jaký výrobek byste nabídku Opavia pro děti rozšířily?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cereální sušenky550 %3,4 %  
čokoládové oplatky či sušenky330 %2,04 %  
mléčné řezy110 %0,68 %  
dětské piškoty jiných tvarů110 %0,68 %  

Graf

12. Jakým sušenkám dáváte při nákupu přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [s čokoládovou polevou (Zlaté polomáčené sušenky apod.)otázka č. 13, s náplní (Disko)otázka č. 14, s cereáliemi (BeBe Dobré ráno apod.)otázka č. 15, jiným (Zlaté věnečky žloutkové, Club BeBe sušenky apod.)otázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s cereáliemi (BeBe Dobré ráno apod.)2261,11 %14,97 %  
s čokoládovou polevou (Zlaté polomáčené sušenky apod.)925 %6,12 %  
jiným (Zlaté věnečky žloutkové, Club BeBe sušenky apod.)411,11 %2,72 %  
s náplní (Disko)12,78 %0,68 %  

Graf

13. Sušenky s jakou polevou při nákupu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mléčnou555,56 %3,4 %  
hořkou444,44 %2,72 %  

Graf

14. Jakou náplň preferujete při nákupu sušenek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čokoládovou1100 %0,68 %  

Graf

15. Jaké cereální sušenky nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kakaové522,73 %3,4 %  
s mlékem418,18 %2,72 %  
oříškové s medem418,18 %2,72 %  
s müsli a ovocem418,18 %2,72 %  
s jogurtem29,09 %1,36 %  
s vlákninou14,55 %0,68 %  
všechny jsou dobré14,55 %0,68 %  
s vlákninou , kakaové, oříšek14,55 %0,68 %  

Graf

16. Které z ostatních sušenek Opavia nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlaté Derby, Esíčka, Koka250 %1,36 %  
Zlaté věnečky125 %0,68 %  
Club BeBe sušenky s máslovou příchutí125 %0,68 %  

Graf

17. Myslíte si, že má Opavia dostatečnou nabídku piškotů a perníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1191,67 %7,48 %  
ne18,33 %0,68 %  

Graf

18. O jaké výrobky byste nabídku piškotů a perníků rozšířily?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dětské piškoty kakaové1100 %0,68 %  

Graf

19. Myslíte si, že by měla Opavia rozšířit nabídku slaných výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 20, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano990 %6,12 %  
ne110 %0,68 %  

Graf

20. O jaké slané výrobky byste nabídku rozšířily?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sýrové tyčinky444,44 %2,72 %  
preclíky222,22 %1,36 %  
foukané chipsy111,11 %0,68 %  
vše111,11 %0,68 %  
slané tyčinky111,11 %0,68 %  

Graf

21. Dokážete si představit výrobky Opavia i v jiné kategorii příbuzné trvanlivému pečivu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 22, neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10571,43 %71,43 %  
ne4228,57 %28,57 %  

Graf

22. V jaké kategorii byste uvítaly výrobky Opavia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
snídaňové cereálie (lupínky/müsli)5956,19 %40,14 %  
croissanty2220,95 %14,97 %  
müsli tyčinky2120 %14,29 %  
to záleží na tom, co by z toho vzniklo :D10,95 %0,68 %  
vše uvedené10,95 %0,68 %  
více ve slaných výrobků10,95 %0,68 %  

Graf

23. Nakupujete BIO výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, pravidelněotázka č. 24, ano, občasotázka č. 24, ne, nikdyotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas6846,26 %46,26 %  
ne, nikdy6745,58 %45,58 %  
ano, pravidelně128,16 %8,16 %  

Graf

24. Jaké druhy BIO výrobků nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mléčné výrobky4151,25 %27,89 %  
ovoce či zelenina1316,25 %8,84 %  
maso či uzeniny911,25 %6,12 %  
oplatky či sušenky810 %5,44 %  
čerstvé pečivo11,25 %0,68 %  
těstoviny11,25 %0,68 %  
těstoviny, rýže11,25 %0,68 %  
džus11,25 %0,68 %  
všechno11,25 %0,68 %  
čaje - pohankový, mátový11,25 %0,68 %  
luštěniny, kosmetika11,25 %0,68 %  
mouky11,25 %0,68 %  
ovoce, zelenina, mléč.výrobky11,25 %0,68 %  

Graf

25. Z jakého důvodu BIO výrobky nenakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsou příliš drahé3247,76 %21,77 %  
nemám důvěru k výrobkům BIO2232,84 %14,97 %  
nejsou dostupné v běžných obchodech57,46 %3,4 %  
nevim11,49 %0,68 %  
Je zbytečně předražné11,49 %0,68 %  
nedůvěra a navic jsou plné aflatoxinů, plisni,atd11,49 %0,68 %  
prostě ne11,49 %0,68 %  
neznam11,49 %0,68 %  
nevidím velkou výhodu11,49 %0,68 %  
dávám přednost klasice11,49 %0,68 %  
stejne kvalitni ale 3x drazsi11,49 %0,68 %  

Graf

26. Zaznamenaly jste BIO výrobky v kategorii sušenek či oplatek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 27, neotázka č. 27, nevímotázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5940,14 %40,14 %  
ano5537,41 %37,41 %  
ne3322,45 %22,45 %  

Graf

27. Připadá Vám nabídka BIO v kategorii sušenek a oplatek dostatečně široká?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6472,73 %43,54 %  
ano2427,27 %16,33 %  

Graf

28. Uvítaly byste, kdyby společnost Opavia uvedla na trh řadu BIO výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 29, neotázka č. 30].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7551,02 %51,02 %  
ne7248,98 %48,98 %  

Graf

29. Jaké ze současných výrobků byste uvítaly ve verzi BIO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
BeBe Dobré ráno3850,67 %25,85 %  
Dětské piškoty1824 %12,24 %  
Tatranky1114,67 %7,48 %  
Zlaté oplatky68 %4,08 %  
TUC11,33 %0,68 %  
je mi to jedno11,33 %0,68 %  

Graf

30. Označte prosím Vaši věkovou kategorii:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-30 let10873,47 %73,47 %  
41-50 let1610,88 %10,88 %  
51 a více128,16 %8,16 %  
31-40 let117,48 %7,48 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Které z výrobků Opavia nakupujete nejčastěji?

  • odpověď dětské pochutiny (Bebe Brumík, Diskíto hvězdičky) :
    • 11.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Uvítaly byste rozšíření nabídky výrobků Opavia pro děti?
  • odpověď oplatky (Tatranky, Zlaté oplatky, Kolonáda apod.) :
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi klasické oplatky (Tatranky, Horalky, Fidorka apod.) na otázku 6. Jakým oplatkám dáváte při nákupu přednost?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi rodinné oplatky (Zlaté oplatky, Kolonáda apod.) na otázku 6. Jakým oplatkám dáváte při nákupu přednost?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolonáda na otázku 7. Které z rodinných oplatek při nákupu preferujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tatranky na otázku 8. Které z klasických oplatek při nákupu preferujete?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi čokoládovou na otázku 9. S jakou náplní oplatky nejčastěji nakupujete?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi oříškovou na otázku 9. S jakou náplní oplatky nejčastěji nakupujete?
  • odpověď perníky či piškoty (Zlaté Ruměnky, Dětské piškoty) :
    • 12.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Myslíte si, že má Opavia dostatečnou nabídku piškotů a perníků?
  • odpověď sušenky (Disko, BeBe, Zlaté věnečky apod.) :
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi s cereáliemi (BeBe Dobré ráno apod.) na otázku 12. Jakým sušenkám dáváte při nákupu přednost?

6. Jakým oplatkám dáváte při nákupu přednost?

  • odpověď klasické oplatky (Tatranky, Horalky, Fidorka apod.) :
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tatranky na otázku 8. Které z klasických oplatek při nákupu preferujete?
  • odpověď rodinné oplatky (Zlaté oplatky, Kolonáda apod.) :
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolonáda na otázku 7. Které z rodinných oplatek při nákupu preferujete?

17. Myslíte si, že má Opavia dostatečnou nabídku piškotů a perníků?

  • odpověď ano:
    • 12.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi perníky či piškoty (Zlaté Ruměnky, Dětské piškoty) na otázku 5. Které z výrobků Opavia nakupujete nejčastěji?

23. Nakupujete BIO výrobky?

  • odpověď ano, občas:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ovoce či zelenina na otázku 24. Jaké druhy BIO výrobků nakupujete nejčastěji?
  • odpověď ne, nikdy:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou příliš drahé na otázku 25. Z jakého důvodu BIO výrobky nenakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám důvěru k výrobkům BIO na otázku 25. Z jakého důvodu BIO výrobky nenakupujete?

24. Jaké druhy BIO výrobků nakupujete nejčastěji?

  • odpověď mléčné výrobky:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, pravidelně na otázku 23. Nakupujete BIO výrobky?

28. Uvítaly byste, kdyby společnost Opavia uvedla na trh řadu BIO výrobků?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, pravidelně na otázku 23. Nakupujete BIO výrobky?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi BeBe Dobré ráno na otázku 29. Jaké ze současných výrobků byste uvítaly ve verzi BIO?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dětské piškoty na otázku 29. Jaké ze současných výrobků byste uvítaly ve verzi BIO?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tatranky na otázku 29. Jaké ze současných výrobků byste uvítaly ve verzi BIO?
  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám důvěru k výrobkům BIO na otázku 25. Z jakého důvodu BIO výrobky nenakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete trvanlivé pečivo (sušenky, oplatky, perníky, slané pečivo apod.)?

2. Jak se při nákupu trvanlivého pečiva rozhodujete?

3. K jaké příležitosti nejčastěji trvanlivé pečivo nakupujete?

4. Nakupujete výrobky Opavia?

5. Které z výrobků Opavia nakupujete nejčastěji?

6. Jakým oplatkám dáváte při nákupu přednost?

7. Které z rodinných oplatek při nákupu preferujete?

8. Které z klasických oplatek při nákupu preferujete?

9. S jakou náplní oplatky nejčastěji nakupujete?

10. Uvítaly byste rozšíření nabídky výrobků Opavia pro děti?

12. Jakým sušenkám dáváte při nákupu přednost?

17. Myslíte si, že má Opavia dostatečnou nabídku piškotů a perníků?

21. Dokážete si představit výrobky Opavia i v jiné kategorii příbuzné trvanlivému pečivu?

22. V jaké kategorii byste uvítaly výrobky Opavia?

23. Nakupujete BIO výrobky?

24. Jaké druhy BIO výrobků nakupujete nejčastěji?

25. Z jakého důvodu BIO výrobky nenakupujete?

26. Zaznamenaly jste BIO výrobky v kategorii sušenek či oplatek?

27. Připadá Vám nabídka BIO v kategorii sušenek a oplatek dostatečně široká?

28. Uvítaly byste, kdyby společnost Opavia uvedla na trh řadu BIO výrobků?

29. Jaké ze současných výrobků byste uvítaly ve verzi BIO?

30. Označte prosím Vaši věkovou kategorii:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete trvanlivé pečivo (sušenky, oplatky, perníky, slané pečivo apod.)?

2. Jak se při nákupu trvanlivého pečiva rozhodujete?

3. K jaké příležitosti nejčastěji trvanlivé pečivo nakupujete?

4. Nakupujete výrobky Opavia?

5. Které z výrobků Opavia nakupujete nejčastěji?

6. Jakým oplatkám dáváte při nákupu přednost?

7. Které z rodinných oplatek při nákupu preferujete?

8. Které z klasických oplatek při nákupu preferujete?

9. S jakou náplní oplatky nejčastěji nakupujete?

10. Uvítaly byste rozšíření nabídky výrobků Opavia pro děti?

12. Jakým sušenkám dáváte při nákupu přednost?

17. Myslíte si, že má Opavia dostatečnou nabídku piškotů a perníků?

21. Dokážete si představit výrobky Opavia i v jiné kategorii příbuzné trvanlivému pečivu?

22. V jaké kategorii byste uvítaly výrobky Opavia?

23. Nakupujete BIO výrobky?

24. Jaké druhy BIO výrobků nakupujete nejčastěji?

25. Z jakého důvodu BIO výrobky nenakupujete?

26. Zaznamenaly jste BIO výrobky v kategorii sušenek či oplatek?

27. Připadá Vám nabídka BIO v kategorii sušenek a oplatek dostatečně široká?

28. Uvítaly byste, kdyby společnost Opavia uvedla na trh řadu BIO výrobků?

29. Jaké ze současných výrobků byste uvítaly ve verzi BIO?

30. Označte prosím Vaši věkovou kategorii:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Skoumalova, R.Průzkum na trhu trvanlivého pečiva - výrobky Opavia (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://pruzkum-na-trhu-trvanliveho-pe.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.