Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum nákupu masných výrobků

Průzkum nákupu masných výrobků

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Aulický
Šetření:19. 09. 2013 - 26. 09. 2013
Počet respondentů:180
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

následující dotazník si klade za cíl zmapovat nákupní zvyky dotazovaných při nákupu masných výrobků. 

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let11865,19 %65,56 %  
26-35 let3820,99 %21,11 %  
36-45 let179,39 %9,44 %  
46-55 let63,31 %3,33 %  
56 a více21,1 %1,11 %  

Graf

2. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13071,82 %72,22 %  
muž5128,18 %28,33 %  

Graf

3. Jaké je Vaše socioekonomické zařazení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student, důchodce, žena na mateřské7340,33 %40,56 %  
zaměstnanec firmy5228,73 %28,89 %  
státní zaměstnanec2916,02 %16,11 %  
nezaměstnaný137,18 %7,22 %  
podnikatel73,87 %3,89 %  
zaměstnaná v zahraničí10,55 %0,56 %  
pracující student10,55 %0,56 %  
brigádník10,55 %0,56 %  
student + poloviční úvazek10,55 %0,56 %  
rentiér10,55 %0,56 %  
student KS, státní zaměstnanec10,55 %0,56 %  
zaměstnankyně úřadu10,55 %0,56 %  

Graf

4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské8345,86 %46,11 %  
středoškolské s maturitou7239,78 %40 %  
základní116,08 %6,11 %  
střední odborné učiliště84,42 %4,44 %  
vyšší odborné63,31 %3,33 %  
stredni bez maturity10,55 %0,56 %  

Graf

5. Nakupujete masné výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16490,61 %91,11 %  
ne179,39 %9,44 %  

Graf

6. Kde nakupujete masné výrobky nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obchodních řetězcích12776,97 %70,56 %  
ve specializovaných řeznictvích uzenářstvích8853,33 %48,89 %  
od malých soukromých výrobců3823,03 %21,11 %  
v bio prodejnách84,85 %4,44 %  
Dovoz z Germany10,61 %0,56 %  
v samoobsluze s obslužným pultem10,61 %0,56 %  

Graf

7. Jak často nakupujete masné výrobky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou týdně5634,36 %31,11 %  
dvakrát týdně5231,9 %28,89 %  
třikrát týdně3521,47 %19,44 %  
čtyřikrát týdně31,84 %1,67 %  
pětkrát týdně21,23 %1,11 %  
1x za měsíc21,23 %1,11 %  
dvakrát za měsíc10,61 %0,56 %  
jednou za měsíc10,61 %0,56 %  
1x 14 dni10,61 %0,56 %  
kdy je potřeba10,61 %0,56 %  
dvakrát měsíčně větší množství10,61 %0,56 %  
dvakrát za rok10,61 %0,56 %  
asi 3x za měsíc10,61 %0,56 %  
jednou za 14 dni10,61 %0,56 %  
dvakrát měsíčně10,61 %0,56 %  
2 x do měsíce10,61 %0,56 %  
2x měsíčně10,61 %0,56 %  
dle potřeby10,61 %0,56 %  
2x do roka10,61 %0,56 %  

Graf

8. Sledujete při koupi masných výrobků složení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11569,7 %63,89 %  
ne4225,45 %23,33 %  
jak kdy31,82 %1,67 %  
někdy21,21 %1,11 %  
někdy ano10,61 %0,56 %  
občas10,61 %0,56 %  
Jak u kterých10,61 %0,56 %  

Graf

9. Jste ochotni za vyšší kvalitu masných výrobků zaplatit více peněz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15292,12 %84,44 %  
ne95,45 %5 %  
kdoví byla by vyšší kvalita za více peněz10,61 %0,56 %  
mně by stačila kvalita naprosto normální (tedy dle norem) - aby tam bylo to, co být má, v tom případě bych byla ochotna si něco připlatit10,61 %0,56 %  
jak kdy10,61 %0,56 %  
jsem ochotna připlatit si za absenci dusitanu sodneho10,61 %0,56 %  

Graf

10. Jste ochotni si pro kvalitnější masné výrobky dojet do vzdálenějších prodejen, výroben?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9054,55 %50 %  
ne7545,45 %41,67 %  

Graf

11. Pokud ano, kolik km jste ochotni jet od místa Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10km4448,89 %24,44 %  
do 20km1921,11 %10,56 %  
do 15km1718,89 %9,44 %  
do 30km55,56 %2,78 %  
do 25km33,33 %1,67 %  
30km a více22,22 %1,11 %  

Graf

12. Dáváte přednost tradičním českým masným výrobkům (špekáček, jemný párek, tlačenka aj.), nebo raději kupujete zahraniční produkty (speciální italské šunky aj.)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

50:50

50/50

80% české, 20% zahraničí

ani jedno

Ani jedno

ani jedno, raději samotné maso, maximálně šunku

ANO

ano

ano

Ano

ano

ano dávám

ano i ne, podle chuti a nálady

buřty, gothaj

Ceske

ceske

ceske

Ceske

Cokoliv jen ne z Polska

česká výroba

české

české

české

České

české

české

České

české

české

české

české

České

české

české

české ale kvalitní

české či německé

české i zahraniční

české masné výrobky

české masné výrobky

české tradiční výrobky

české tradiční výrobky

české výrobky

české výrobky

české výrobky

české výrobky

české výrobky

české výrobky

české, zahraniční spíše na ochutnání, vyzkoušení

českým

českým

českým masným produktům

Českým výrobkům

česlé masné výrobky

Dám si ráda od každého kousek.

dávám přednost % masa

dávám přednost českým masným výrobkům

Dávám přednost českým masným výrobkům

Dávám přednost českým masným výrobkům.

Dávám přednost českým výrobkům

Dávám přednost českým výrobkům

dávám přednost českým výrobkům

Dávám přednost českým výrobkům.

Dávám přednost českým výrobkům.

dávam přednost domácím tradičnim českym vyrobkum :)

dávám přednost tradičním českým věcem

Dávám přednost tradičním českým výrobkům.

Dávám přednost zahraničním produktům.

Dle aktuální chuti

dle potřeby

domácí

domaci

Domácí české výrobky

Domácí klasiku

Domácí.

jak kdy

jak kdy

Jak kdy

jak kdy, důležitá je kvalita a chuť; častěji spíše kupuji české (špekáčky apod.)

jak kdy, podle chuti, ale spíše nakupuji tradiční a odzkoušené výrobky

Jak kdy, spíš střídavě, někdy tradiční jindy netradiční.

Jak kdy.

je mi to jedno

kombinace českých i zahraničních produktů

kupuji jen sunku (tam davam prednost ceskym vyrobcum) ci cela masa (opet cesti vyrobci). Ostatni masne produkty nekupuji (spekacky, salamy, specialni sunky...)

Kupuji kvalitní masné výrbky

kupuji obojí, preferuji české produkty když se jedná např. o celém kuřeti, kachně, huse a řízků, ale uvedené masné výrobky (špekáček, párky, tlačenky) velmi zřídka.

Kupuju především kvalitní výrobky a těch českých mezi nimi bohužel moc není. Je to ale dáno kvalitou, ne tím že bych apriori měl něco proti tuzemským výrobcům.

kvalitní šunky, prosciutto

mám ráda obě varianty

napůl

ne

nekonzumuji ani jeden typ výrobků, kupuji syrové maso, kvalitní šunku (zásadně české) a ryby (jak kdy, nemáme moře)

Nepreferuji ani domácí, ani zahraniční.

neřeším to

neřeším, odkud jsou

Neupřednostňuji ani jedno.

neupřednostňuji ani jednu z variant, záleží na aktuálních okolnostech

Neupřednostňuji, dle chuti či receptů.

nevím

Nic speciálního ani vyloženě českého

oboje

oboje

oboje

oboje - z českých špekáčky a párky, ze zahraničních prosciutto, jamon serrano ad.

obojí

oboji

obojí

obojí

obojí

obojí podle jídla, co budu připravovat a podle chuti

obojí stejně, dle chuti a příležitosti

obojí, ale pokud možno kvalitní složení

oboji, zalezi na prilezitosti, na cundru si nebudu delat steak

podle chuti

podle chuti

preferuji české výrobky

Preferuji české výrobky.

preferuji zahraniční produkty - tyrolský sušený špek, parmská šunka aj.

pul na pul

raději české

Raději české masné výrobky.

Raději tradiční české výrobky

Specialni a kvalitni uzeniny

Spekacek

spíše české

spíše zahraniční

Špekáčky a párky mi nedělají dobře, ale šunky raději české.

šunčička

Šunky - ovšem české. Špekáčky, párky nejím - jsou strašné.

šunky, párky, slanina, salámy - uherák, křemešník

tak 50 na 50

to záleží na složení a momentální chuti

Tradicni ceske

Tradicni ceske produkty

tradiční

tradiční

tradiční

tradiční

tradiční

tradiční

tradiční české

tradiční české masné výrobky

tradiční domácí výrobky

tradičním

tradičním českým výrobkům

upřednostňuji české výrobky

upřednostňuji tradiční české výrobky, ale občas když je něco v akci, tak vyzkoušíme i něco nového

Volim mistni produkty

vštšinou kupuji tradiční české výrobky : šunkový salám, Lovecký salám , Poličan, drůbeží párky

Výrobky českých výrobců

Vysokomase

z obouxh kategorií si vyberu

zahranicni

zahraniční

zahraniční mám raději, ale kupuji i české

zahraniční produkty

Zahraniční produkty

zahraniční produkty s košer/bio certifikací

záleží mi na složení, ne na zemi

Záleží na příležitosti - je rozdíl mezi táborákem a večeří pro přátele.

Záleží, co chci koupit. Pokud chci špekáček, koupím český špekáček. Pokud chci prosciutto, koupím to vyrobené v Itálii. Pokud budu chtít chamon, chorizo,...potom budu hledat výrobky vyrobené ve Španělsku. Nedávám přednost ani jedné kategorii, prostě dle momentální chuti.

zaměřuji se na kvalitní potraviny, tzn české nabízená výrobky nepřicházejí v úvahu kvůli nízkému obsahu masa a přidaným složkám. Sušená Italská šunka obsahuje pouze maso a sůl, takže vím, za co platím. Samozřejmostí je tedy sledování složení na obalu.

ze 2/3 české, z 1/3 zahraniční

žadna přednost

13. Které produkty z masných výrobků nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
měkké salámy8451,22 %46,67 %  
tvrdé salámy7948,17 %43,89 %  
jemné párky7344,51 %40,56 %  
klobásy5030,49 %27,78 %  
tlačenka2414,63 %13,33 %  
špékáčky2012,2 %11,11 %  
šunka116,71 %6,11 %  
špe95,49 %5 %  
šunky42,44 %2,22 %  
šunku42,44 %2,22 %  
viz předchozí otázka10,61 %0,56 %  
dušená šunka10,61 %0,56 %  
salam ( nevim co je mekky a tvrdy)10,61 %0,56 %  
maso-hovězí, vepřové, kuřecí, šunku-vše s vysoký obsahem masa10,61 %0,56 %  
sunka10,61 %0,56 %  
maso10,61 %0,56 %  
šunka s podílem masa vyšším než 90%10,61 %0,56 %  
uzené, šunkový salám, sekaná, atd10,61 %0,56 %  
kuřecí či jiné řízky, celé kuře, kachna10,61 %0,56 %  
Slaninu10,61 %0,56 %  

Graf

14. Jste spokojeni s kvalitou českých masných výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7545,73 %41,67 %  
ne6942,07 %38,33 %  
jak s kterými a záleží i na tom, kde je koupím10,61 %0,56 %  
ne, musim kupovat hlavne nemcke, 3x drazsi.10,61 %0,56 %  
jak s kterými10,61 %0,56 %  
záleží, kde člověk nakupuje10,61 %0,56 %  
jak kdy10,61 %0,56 %  
jak s kterými: čeští uzenáři jsou schopní vyrobit naprosto dokonalou lahůdku, ale i nejedlý blaf. Takže obecně s produkty menších výrobců spokojenost, s produkty velkých firem, dostupnými v supermarketech jsem značně nespokojen.10,61 %0,56 %  
jak u kterého výrobce10,61 %0,56 %  
záleží na výrobci10,61 %0,56 %  
záleží prodejna od prodejny10,61 %0,56 %  
hrůza čím nás krmí10,61 %0,56 %  
Jak kdy.10,61 %0,56 %  
od soukromníků ano, jinak ne10,61 %0,56 %  
někdy10,61 %0,56 %  
jen u malých výrobců10,61 %0,56 %  
Nejsem spokojená se vzhledem na obslužných pultech10,61 %0,56 %  
jen se salámem10,61 %0,56 %  
nelze souhrnně posoudit10,61 %0,56 %  
jak s čím a jak v které prodejně, výrobky typu "křehčené maso" se vyrábí i u nás a to v žádném případě nepodporuji10,61 %0,56 %  
obecně ne, konkrétně ano10,61 %0,56 %  
u malých výrobců ano10,61 %0,56 %  

Graf

15. Jaký je Váš oblíbený obchod s masnými výrobky (např. Tesco, Řeznictví u Patočků aj.)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco137,93 %7,22 %  
Globus106,1 %5,56 %  
lidl74,27 %3,89 %  
Novák 53,05 %2,78 %  
Billa53,05 %2,78 %  
Albert42,44 %2,22 %  
nemám oblibený31,83 %1,67 %  
Kaufland31,83 %1,67 %  
-31,83 %1,67 %  
Interspar31,83 %1,67 %  
ostatní odpovědi Zeman
řeznictví
malá řeznictví
Zeman, Tesco
steinhauser
je jich vice
Náš Grunt
nemám
Řeznictví u Tomášů
Řeznictví uzenářství v Kolči
v takových obchodech masné výrobky nekupuji
hypernova a to řeznictví jak bylo v Brně na Klusáčkově
Hypernova
tesco. coop
řeznictví Kačice, řeznictví Horoměřice, Makro
Řeznictví v Kačici
Řeznictví Aulických
řeznictví u amálky kladno, kuřecí ráj-hlavní třída
Klášterecké masné pochoutky
řeznictví u nováka
Všude a zároveň nikde
kaufland, tesco
Tesco, řeznictví Hendrich
Kuřecí ráj, Novák - maso uzeniny, Kohout a synové
místní řeznictví - bohužel si nepamatuji název řezníka
samka
Hajšo řeznictví, řeznictví Boo-czech
řeznictví Sláma
zadny
Uzenářství (nevím jméno), které se nachází u zastávky tram Šumavská v Praze 2
nemam oblibeny obchod, kupuju podle slozeni konk.vyrobku
Globus, soukromník (řeznictví Vincík)
Penny Market, někdy i Lidl
globus, řeznictví novák
Globus, lahudky Kacerov, lahudky Zlaty Kriz
Řeznictví Krkovička
Mefisto.
Nemám oblíbený obchod.
Skaličan
žádný, orientuji se podle výrobce
Sklizeno na Vodičkově v Praze, Turek (Praha - Jindřišská), Kozojed (metro Můstek), Klepiš (Uhlířské Janovice), Dolejší (Davle)
Rybárna a řeznictví na Hlavní třídě Havířov
Řeznictví Vrábík
voma
Jordán
chodura
řeznictví v Hloubětíně
kaufland, globus
to je různé
řeznictví u Šímů
Řeznictví na tramvajové zastávce Palmovky, nejblíž k divadlu
Terno
Řeznictví Kohout a synové - Veltrusy, v případě nouze Vocílka v Bille
Hovězí Ekochov Hoslovice
je mi to putna
Řeznictví Petr Plot
místní řeznictví
makro
praha 1, štěpánská u křižovatky s žitnou
Tesco, Globus
Makovec a.s.
Jatka Žatec
Makro, Ratio
Řeznictví Fiala a řeznictví Rathouská - místní soukromní výrobci
řeznictví Francouz
Řeznictví Masopust Vítězná - Kocléřov
Reznicvi Jirousek
vamil
Řeznictví na Arbesově náměstí, Billa
bioobchod, freshbedynky, svetbedynek
Mistr Řezníček
Globus a nikde jinde
Novák, Masna Studenec
řeznictví U Dolejších
Matoušek ( domácí řeznictví), obec Kondrac, Střed. kraj
Bento, řeznictví v průjezdě
Kubík a.s.
Řeznictví Kunovský, Tesco, Kaufland
Řeznictví Noba Jihlava, Řeznictví Kratochvíl Kamenice u Jihlavy, Biofarma Sasov
nevím
albert ve velkém týnci
Řeznictví Chodura
Řeznictví Křeček
Makro, Gran Moravia
Dědouch
Interspare, řeznictví Novák Telč
řeznictví u Kužely, nejlepší maso v Ústí nad Labem
řeznictví Jiří sirotek, Tesco
ne
Gebauer, Tesco,
jelibo
farmářské trhy, různá malá řeznictví, HM Globus
Steiner
V jakékoliv řetězci hledám salámy s obsahem masa více jak 90%, pokud nemají, prostě uzeniny nenakupuji
Nemám oblíbený obchod
domácí řeznictví
albert, interspar, globus
http://www.kosherfoodonline.cz/
lidl, hypermarkety (např. Albert, Tesco)
10865,85 %60 % 

Graf

16. Jakou maximální částku jste ochotni zaplatit za 1kg kvalitních špekáčků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
80-100Kč5131,1 %28,33 %  
100-110Kč5030,49 %27,78 %  
120Kč a více3621,95 %20 %  
110-120Kč2817,07 %15,56 %  
60-80Kč137,93 %7,22 %  

Graf

17. Jakou maximální částku jste ochotni zaplatit za 1kg kvalitních klobás vyrobených z hovězího a vepřového masa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
140Kč a více4829,27 %26,67 %  
130-140kč4125 %22,78 %  
110-120kč2615,85 %14,44 %  
120-130kč2515,24 %13,89 %  
90-110kč2213,41 %12,22 %  
75-90kč21,22 %1,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 15-25 let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

3. Jaké je Vaše socioekonomické zařazení?

  • odpověď student, důchodce, žena na mateřské:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

10. Jste ochotni si pro kvalitnější masné výrobky dojet do vzdálenějších prodejen, výroben?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10km na otázku 11. Pokud ano, kolik km jste ochotni jet od místa Vašeho bydliště?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 15km na otázku 11. Pokud ano, kolik km jste ochotni jet od místa Vašeho bydliště?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20km na otázku 11. Pokud ano, kolik km jste ochotni jet od místa Vašeho bydliště?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš věk?

2. Jaké je Vaše pohlaví?

3. Jaké je Vaše socioekonomické zařazení?

4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Nakupujete masné výrobky?

6. Kde nakupujete masné výrobky nejčastěji?

7. Jak často nakupujete masné výrobky?

8. Sledujete při koupi masných výrobků složení?

9. Jste ochotni za vyšší kvalitu masných výrobků zaplatit více peněz?

10. Jste ochotni si pro kvalitnější masné výrobky dojet do vzdálenějších prodejen, výroben?

11. Pokud ano, kolik km jste ochotni jet od místa Vašeho bydliště?

12. Dáváte přednost tradičním českým masným výrobkům (špekáček, jemný párek, tlačenka aj.), nebo raději kupujete zahraniční produkty (speciální italské šunky aj.)?

13. Které produkty z masných výrobků nejčastěji kupujete?

14. Jste spokojeni s kvalitou českých masných výrobků?

15. Jaký je Váš oblíbený obchod s masnými výrobky (např. Tesco, Řeznictví u Patočků aj.)?

16. Jakou maximální částku jste ochotni zaplatit za 1kg kvalitních špekáčků?

17. Jakou maximální částku jste ochotni zaplatit za 1kg kvalitních klobás vyrobených z hovězího a vepřového masa?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš věk?

2. Jaké je Vaše pohlaví?

3. Jaké je Vaše socioekonomické zařazení?

4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Nakupujete masné výrobky?

6. Kde nakupujete masné výrobky nejčastěji?

7. Jak často nakupujete masné výrobky?

8. Sledujete při koupi masných výrobků složení?

9. Jste ochotni za vyšší kvalitu masných výrobků zaplatit více peněz?

10. Jste ochotni si pro kvalitnější masné výrobky dojet do vzdálenějších prodejen, výroben?

11. Pokud ano, kolik km jste ochotni jet od místa Vašeho bydliště?

12. Dáváte přednost tradičním českým masným výrobkům (špekáček, jemný párek, tlačenka aj.), nebo raději kupujete zahraniční produkty (speciální italské šunky aj.)?

13. Které produkty z masných výrobků nejčastěji kupujete?

14. Jste spokojeni s kvalitou českých masných výrobků?

15. Jaký je Váš oblíbený obchod s masnými výrobky (např. Tesco, Řeznictví u Patočků aj.)?

16. Jakou maximální částku jste ochotni zaplatit za 1kg kvalitních špekáčků?

17. Jakou maximální částku jste ochotni zaplatit za 1kg kvalitních klobás vyrobených z hovězího a vepřového masa?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Aulický, T.Průzkum nákupu masných výrobků (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://pruzkum-nakupu-masnych-vyrob.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.