Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum nákupu sportovního oblečení

Průzkum nákupu sportovního oblečení

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Koktová
Šetření:18. 11. 2015 - 24. 11. 2015
Počet respondentů:71
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.9
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:61,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

 budeme rády, když nám pomůžete vyplnit tento krátký dotazník. Zpracováváme seminární práci na téma stanovení kalkukace výroby sportovních triček a zajímá nás Váš názor na sportovní oblečení, jeho nákup a výběr. 

Odpovědi respondentů

1. Jak často sportujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3x týdně3852,05 %53,52 %  
sezónně (např.lyže - zima, cyklistika - léto)1723,29 %23,94 %  
1x měsíčně1013,7 %14,08 %  
každý den810,96 %11,27 %  

Graf

2. Jaký sport preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
individuální (běh, cyklistika apod.)5372,6 %74,65 %  
týmový (kolektivní sporty)2027,4 %28,17 %  

Graf

3. Jak často nakupujete sportovní oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za půl roku2432,88 %33,8 %  
1x za čtvrt roku1824,66 %25,35 %  
1x ročně1723,29 %23,94 %  
1x za víc jak rok810,96 %11,27 %  
1x měsíčně68,22 %8,45 %  

Graf

4. Proč si kupujete nové sportovní oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
staré oblečení je už zničené4358,9 %60,56 %  
výhodné nabídky prodejců, akce, slevy2128,77 %29,58 %  
nynější oblečení Vám už velikostně nesedí45,48 %5,63 %  
začínáte s novým sportem a proto potřebujete novou výbavu34,11 %4,23 %  
na trhu je nový druh materiálu, který chcete vyzkoušet11,37 %1,41 %  
reprezentující oblečení - OH, Mistrovství světa apod.11,37 %1,41 %  

Graf

5. Jaké sportovní oblečení nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tričko, tílko apod.3852,05 %53,52 %  
kalhoty, kraťasy apod.1824,66 %25,35 %  
mikiny, bundy1317,81 %18,31 %  
dresy45,48 %5,63 %  

Graf

Každé odpovědi přiřaďte pouze jednu číslici. 1 - nejvíce mě ovlivňuje, 7 - nejméně ovlivňuje

6. Co vás nejvíce ovlivňuje při nákupu sportovního oblečení

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
kvalita2.742.302
cena2.8772.82
vzhled3.5622.274
funkčnost3.4792.77
materiál4.0412.505
značka5.6032.787
doporučení přátel, rodiny5.6993.772

Graf

7. Preferujete spíše značkové nebo neznačkové oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značkové5169,86 %71,83 %  
neznačkové2230,14 %30,99 %  

Graf

8. Kolik Jste ochotni zaplatit za sportovní tričko vyhovující vašim požadavkům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-500 Kč4663,01 %64,79 %  
500-10002432,88 %33,8 %  
1000 a více34,11 %4,23 %  

Graf

9. Chtěli byste mít možnost si koupit sportovní oblečení na míru - podle Vašich požadavků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4054,79 %56,34 %  
ne3345,21 %46,48 %  

Graf

10. Byli byste ochotni za sportovní oblečení na míru i připlatit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3587,5 %49,3 %  
ne512,5 %7,04 %  

Graf

11. Jste muž nebo žena

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5169,86 %71,83 %  
muž2230,14 %30,99 %  

Graf

12. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-254764,38 %66,2 %  
26-351824,66 %25,35 %  
36-4556,85 %7,04 %  
46-5534,11 %4,23 %  

Graf

13. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnaný na plný úvazek2838,36 %39,44 %  
student2635,62 %36,62 %  
student s přivýdělkem912,33 %12,68 %  
OSVČ68,22 %8,45 %  
zaměstnaný na krátký úvazek22,74 %2,82 %  
nezaměstnaný11,37 %1,41 %  
rodičovská dovolená11,37 %1,41 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Proč si kupujete nové sportovní oblečení?

  • odpověď staré oblečení je už zničené:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled=5 na otázku 6. Co vás nejvíce ovlivňuje při nákupu sportovního oblečení

6. Co vás nejvíce ovlivňuje při nákupu sportovního oblečení

  • odpověď doporučení přátel, rodiny=7:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=6 na otázku 6. Co vás nejvíce ovlivňuje při nákupu sportovního oblečení

8. Kolik Jste ochotni zaplatit za sportovní tričko vyhovující vašim požadavkům?

  • odpověď 0-500 Kč:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznačkové na otázku 7. Preferujete spíše značkové nebo neznačkové oblečení?

9. Chtěli byste mít možnost si koupit sportovní oblečení na míru - podle Vašich požadavků?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Byli byste ochotni za sportovní oblečení na míru i připlatit?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často sportujete?

2. Jaký sport preferujete?

3. Jak často nakupujete sportovní oblečení?

4. Proč si kupujete nové sportovní oblečení?

5. Jaké sportovní oblečení nakupujete nejčastěji?

6. Co vás nejvíce ovlivňuje při nákupu sportovního oblečení

7. Preferujete spíše značkové nebo neznačkové oblečení?

8. Kolik Jste ochotni zaplatit za sportovní tričko vyhovující vašim požadavkům?

9. Chtěli byste mít možnost si koupit sportovní oblečení na míru - podle Vašich požadavků?

10. Byli byste ochotni za sportovní oblečení na míru i připlatit?

11. Jste muž nebo žena

12. Do jaké věkové kategorie patříte?

13. Jste

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často sportujete?

2. Jaký sport preferujete?

3. Jak často nakupujete sportovní oblečení?

4. Proč si kupujete nové sportovní oblečení?

5. Jaké sportovní oblečení nakupujete nejčastěji?

6. Co vás nejvíce ovlivňuje při nákupu sportovního oblečení

7. Preferujete spíše značkové nebo neznačkové oblečení?

8. Kolik Jste ochotni zaplatit za sportovní tričko vyhovující vašim požadavkům?

9. Chtěli byste mít možnost si koupit sportovní oblečení na míru - podle Vašich požadavků?

10. Byli byste ochotni za sportovní oblečení na míru i připlatit?

11. Jste muž nebo žena

12. Do jaké věkové kategorie patříte?

13. Jste

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Koktová, M.Průzkum nákupu sportovního oblečení (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://pruzkum-nakupu-sportovniho-o.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.