Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum o pivu v ČR

Průzkum o pivu v ČR

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Dvořák
Šetření:08. 11. 2009 - 22. 11. 2009
Počet respondentů:165
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.92
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:50,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Důvodem k vytvoření toho dotazníku je zjištění více informací a objasnění hypotézy ke zpracování seminární práce na pivovar Plzeňský prazdroj.

Odpovědi respondentů

1. Jak často pijete pivo

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně5533,33 %33,33 %  
2 - 3x týdně4124,85 %24,85 %  
1x měsíčně3219,39 %19,39 %  
každý den2112,73 %12,73 %  
vůbec169,7 %9,7 %  

Graf

2. Kolik piv vypijete při jedné konzumaci

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 37851,32 %47,27 %  
jedno3523,03 %21,21 %  
4 - 52818,42 %16,97 %  
6 - 763,95 %3,64 %  
8 a více53,29 %3,03 %  

Graf

3. Jaké značky Plzeňského Prazdroje znáte

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell15795,15 %95,15 %  
Gambrinus14889,7 %89,7 %  
Kozel11972,12 %72,12 %  
Radegast11670,3 %70,3 %  
Frisco9557,58 %57,58 %  
Birell9456,97 %56,97 %  
Master4426,67 %26,67 %  

Graf

4. Jak hodnotíte Pilsner Urquell lahvové pivo, hodnocení 1 - 5 (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jak hodnotíte chuť2.4241.347
Jak hodnotíte hořkost2.5941.344
Jak se Vám líbí celkový vzhled lahve1.9821.303
Jak je toto pivo dostupné v hospodách2.3521.222
Jak je toto pivo dostupné v obchodě1.8731.396
Dostatečnost reklamy v televizi2.4481.193
Dostatečnost reklamy v tisku2.8121.462
Dostatečnost reklamy v rádiu3.3761.713
Četnost ochutnávek v hypermarketech4.0731.583
Jste spokojeni s obvyklou cenou3.0851.139
Zaregistrovali jste slevové akce3.861.523

Graf

5. Myslíte, že je pivo Pilsner Urquell dostatečně propagováno v reklamě

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5734,55 %34,55 %  
souhlasím4024,24 %24,24 %  
nevím3420,61 %20,61 %  
spíše nesouhlasím3018,18 %18,18 %  
nesouhlasím42,42 %2,42 %  

Graf

6. Jak byste hodnotil(a) výhodnost Vánočního balení Pilsner Urquell (5 lahvových piv + jako dárek půllitr či servírovací kleště na kapra)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše koupil(a)7042,42 %42,42 %  
spíše nekoupil(a)4024,24 %24,24 %  
koupil(a)3118,79 %18,79 %  
nekoupil(a)2414,55 %14,55 %  

Graf

7. Je darkové balení Pilsner Urquell (5 lahvových piv + půllitr) vhodným dárkem pro Vašeho známého/známou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano5533,33 %33,33 %  
spíše ne4829,09 %29,09 %  
ano4024,24 %24,24 %  
ne2213,33 %13,33 %  

Graf

8. Je pro Vás cena 29,- Kč/láhev Pilsner Urquell v hospodě či restauraci přijatelná

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8350,3 %50,3 %  
ano8249,7 %49,7 %  

Graf

9. Setkali jste se s pivem Pilsner Urquell i v zahraničí

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11167,27 %67,27 %  
ne5432,73 %32,73 %  

Graf

10. Myslíte, že má pivo Pilsner Urquell v omezeném množstí pozitivní vliv na zdraví

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9456,97 %56,97 %  
nevím5533,33 %33,33 %  
ne169,7 %9,7 %  

Graf

11. Doporučil(a) byste pivo Pilsner Urquell svému známému/známé

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10865,45 %65,45 %  
nevím3420,61 %20,61 %  
ne2313,94 %13,94 %  

Graf

12. Která značka se nejvíce hodí k situaci - Pracovní schůzka manažera při obědě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell7746,67 %46,67 %  
Radegast Birell4728,48 %28,48 %  
Frisco169,7 %9,7 %  
Gambrinus106,06 %6,06 %  
Master106,06 %6,06 %  
Kozel53,03 %3,03 %  

Graf

13. Která je podle Vás nejoblíbenější značka v ČR

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell7545,45 %45,45 %  
Staropramen3118,79 %18,79 %  
gambrinus159,09 %9,09 %  
Budvar148,48 %8,48 %  
Svijany95,45 %5,45 %  
Starobrno63,64 %3,64 %  
Bernard21,21 %1,21 %  
Braník21,21 %1,21 %  
Černá Hora21,21 %1,21 %  
Pardál10,61 %0,61 %  
netuším10,61 %0,61 %  
Zubr10,61 %0,61 %  
gambáč10,61 %0,61 %  
postřižinské pivo nymburk10,61 %0,61 %  
zlatopramen10,61 %0,61 %  
radegast10,61 %0,61 %  
Dačický10,61 %0,61 %  
Paulaner10,61 %0,61 %  

Graf

14. Který pivovar má podle Vás největší vývoz

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeňský Prazdroj9658,18 %58,18 %  
Budějovický Budvar3621,82 %21,82 %  
Pivovary Staropramen1911,52 %11,52 %  
Heineken Czech95,45 %5,45 %  
nevim21,21 %1,21 %  
NEKTAR10,61 %0,61 %  
nemám páru10,61 %0,61 %  
netušim10,61 %0,61 %  

Graf

15. Souhlasíte s výrokem: Pilsner Urquell patří k Vánocům stejně jako kapr

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím5332,12 %32,12 %  
nesouhlasím4829,09 %29,09 %  
spíše souhlasím3118,79 %18,79 %  
souhlasím2012,12 %12,12 %  
nevím137,88 %7,88 %  

Graf

16. Jak často kupujete pivo Pilsner Urquell lahvové

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekupuji6941,82 %41,82 %  
2x za měsíc4124,85 %24,85 %  
2x za rok3219,39 %19,39 %  
1x za rok127,27 %7,27 %  
1x týdně116,67 %6,67 %  

Graf

17. Místo Vašeho trvalého bydliště (kraj)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4225,45 %25,45 %  
Středočeský2716,36 %16,36 %  
Jihočeský2615,76 %15,76 %  
Jihomoravský137,88 %7,88 %  
Moravskoslezský95,45 %5,45 %  
Ústecký95,45 %5,45 %  
Pardubický84,85 %4,85 %  
Královehradecký74,24 %4,24 %  
Vysočina53,03 %3,03 %  
Zlínský53,03 %3,03 %  
Karlovarský53,03 %3,03 %  
Olomoucký42,42 %2,42 %  
Liberecký31,82 %1,82 %  
Plzeňský21,21 %1,21 %  

Graf

18. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9155,15 %55,15 %  
muž7444,85 %44,85 %  

Graf

19. Kolik Vám je let

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 2513481,21 %81,21 %  
26 - 452716,36 %16,36 %  
46 a více42,42 %2,42 %  

Graf

20. Jaké je Vaše vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou10563,64 %63,64 %  
Vysokoškolské4024,24 %24,24 %  
Základní137,88 %7,88 %  
Středoškolské bez maturity74,24 %4,24 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jak hodnotíte Pilsner Urquell lahvové pivo, hodnocení 1 - 5 (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

  • odpověď Četnost ochutnávek v hypermarketech=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostatečnost reklamy v tisku=5 na otázku 4. Jak hodnotíte Pilsner Urquell lahvové pivo, hodnocení 1 - 5 (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
  • odpověď Dostatečnost reklamy v rádiu=5:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostatečnost reklamy v tisku=5 na otázku 4. Jak hodnotíte Pilsner Urquell lahvové pivo, hodnocení 1 - 5 (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

8. Je pro Vás cena 29,- Kč/láhev Pilsner Urquell v hospodě či restauraci přijatelná

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jste spokojeni s obvyklou cenou=5 na otázku 4. Jak hodnotíte Pilsner Urquell lahvové pivo, hodnocení 1 - 5 (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

18. Pohlaví

  • odpověď muž:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 16. Jak často kupujete pivo Pilsner Urquell lahvové
  • odpověď žena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostatečnost reklamy v televizi=4 na otázku 4. Jak hodnotíte Pilsner Urquell lahvové pivo, hodnocení 1 - 5 (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často pijete pivo

2. Kolik piv vypijete při jedné konzumaci

3. Jaké značky Plzeňského Prazdroje znáte

4. Jak hodnotíte Pilsner Urquell lahvové pivo, hodnocení 1 - 5 (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

5. Myslíte, že je pivo Pilsner Urquell dostatečně propagováno v reklamě

6. Jak byste hodnotil(a) výhodnost Vánočního balení Pilsner Urquell (5 lahvových piv + jako dárek půllitr či servírovací kleště na kapra)

7. Je darkové balení Pilsner Urquell (5 lahvových piv + půllitr) vhodným dárkem pro Vašeho známého/známou

8. Je pro Vás cena 29,- Kč/láhev Pilsner Urquell v hospodě či restauraci přijatelná

9. Setkali jste se s pivem Pilsner Urquell i v zahraničí

10. Myslíte, že má pivo Pilsner Urquell v omezeném množstí pozitivní vliv na zdraví

11. Doporučil(a) byste pivo Pilsner Urquell svému známému/známé

12. Která značka se nejvíce hodí k situaci - Pracovní schůzka manažera při obědě

13. Která je podle Vás nejoblíbenější značka v ČR

14. Který pivovar má podle Vás největší vývoz

15. Souhlasíte s výrokem: Pilsner Urquell patří k Vánocům stejně jako kapr

16. Jak často kupujete pivo Pilsner Urquell lahvové

17. Místo Vašeho trvalého bydliště (kraj)

18. Pohlaví

19. Kolik Vám je let

20. Jaké je Vaše vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často pijete pivo

2. Kolik piv vypijete při jedné konzumaci

3. Jaké značky Plzeňského Prazdroje znáte

4. Jak hodnotíte Pilsner Urquell lahvové pivo, hodnocení 1 - 5 (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

5. Myslíte, že je pivo Pilsner Urquell dostatečně propagováno v reklamě

6. Jak byste hodnotil(a) výhodnost Vánočního balení Pilsner Urquell (5 lahvových piv + jako dárek půllitr či servírovací kleště na kapra)

7. Je darkové balení Pilsner Urquell (5 lahvových piv + půllitr) vhodným dárkem pro Vašeho známého/známou

8. Je pro Vás cena 29,- Kč/láhev Pilsner Urquell v hospodě či restauraci přijatelná

9. Setkali jste se s pivem Pilsner Urquell i v zahraničí

10. Myslíte, že má pivo Pilsner Urquell v omezeném množstí pozitivní vliv na zdraví

11. Doporučil(a) byste pivo Pilsner Urquell svému známému/známé

12. Která značka se nejvíce hodí k situaci - Pracovní schůzka manažera při obědě

13. Která je podle Vás nejoblíbenější značka v ČR

14. Který pivovar má podle Vás největší vývoz

15. Souhlasíte s výrokem: Pilsner Urquell patří k Vánocům stejně jako kapr

16. Jak často kupujete pivo Pilsner Urquell lahvové

17. Místo Vašeho trvalého bydliště (kraj)

18. Pohlaví

19. Kolik Vám je let

20. Jaké je Vaše vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dvořák, P.Průzkum o pivu v ČR (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://pruzkum-o-pivu-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.