Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum preferencí zákazníků restaurací

Průzkum preferencí zákazníků restaurací

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Baranyiová
Šetření:07. 12. 2020 - 30. 12. 2020
Počet respondentů:157
Počet otázek (max/průměr):18 / 8.48
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den,

obracím se na Vás v rámci spolupráce na zadaném výzkumném projektu rodinného podniku, který sídlí v Brně. Chtěla bych Vás poprosit o spolupráci při vyplnění dotazníku jehož cílem je zjistit preference zákazníků restaurací vzhledem k reklamě. 

Váš názor je cenným zdrojem dat.

Výzkum je zcela anonymní. Dotazník by Vám neměl zabrat více než 10min.

Předem děkuji za Váš čas a ochotu při vyplňování mého dotazníku.

 

S pozdravem

 

Lucie Baranyiová

 

Odpovědi respondentů

1. Bydlíte v centru Brna nebo okolí hradu Špilberk? (Brno střed)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9258,6 %58,6 %  
Ano6440,76 %40,76 %  
No10,64 %0,64 %  

Graf

2. Navštěvujete často podniky ve Vašem okolí? (Brno-střed)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5791,94 %36,31 %  
ne58,06 %3,18 %  

Graf

3. Navštěvujete cetrum Brna a okolí hradu Špilberk? Cestujete do této oblasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4751,09 %29,94 %  
Ne4548,91 %28,66 %  

Graf

4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4”, „5” a „6”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Příjemný personál (obsluhující)00
Příjemné prostředí (vybavení interiéru)00
Velký výběr z jídelního lístku00
Tradice podniku (na trhu např.10let)00
Vzdálenost od bydliště (např. cesta 30min je pro mě dlouhá)00
Stupeň kriminality v okolí00

Graf

5. Preferujete spíše rodinnou restauraci nebo prostředí hospody?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodinná restaurace6459,81 %40,76 %  
Hospoda4340,19 %27,39 %  

Graf

6. Kolikrát do měsíce navštěvujete restauraci či bar?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrně 1x do týdne3329,73 %21,02 %  
Nepravidelně2926,13 %18,47 %  
průměrně 1x za měsíc2623,42 %16,56 %  
víckrát než 1x do týdne2219,82 %14,01 %  
Vůbec10,9 %0,64 %  

Graf

7. Jakou formu reklamy nejčastěji vidíte? Které médium nejčastěji využíváte? (Vyberte pouze jedno z uvedených)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Internetová(Facebook, Instagram,..)otázka č. 8, Televizeotázka č. 9, Novinyotázka č. 10, Časopisyotázka č. 11, Rádiootázka č. 12, Venkovní reklamaotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetová(Facebook, Instagram,..)6760,36 %42,68 %  
Televize1614,41 %10,19 %  
Venkovní reklama1513,51 %9,55 %  
Rádio1210,81 %7,64 %  
Noviny10,9 %0,64 %  

Graf

8. Vybral/a jste možnost internetové reklamy. Jakou platformu využíváte nejvíce? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram3756,92 %23,57 %  
Facebook3655,38 %22,93 %  
Seznam.cz1218,46 %7,64 %  
Twitter1116,92 %7,01 %  
Email1015,38 %6,37 %  

Graf

9. Vybral/a jste možnost televize. Co v televizi konkrétně sledujete? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Večerní zprávy952,94 %5,73 %  
Večerní program847,06 %5,1 %  
Ranní přenosy211,76 %1,27 %  
Dopolední program211,76 %1,27 %  
Odpolední program211,76 %1,27 %  

Graf

10. Vybral/a jste možnost noviny. Jaké noviny si kupujete? (Vyberte více alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Regionální noviny1100 %0,64 %  

Graf

11. Vybral/a jste možnost časopisy. Jaké časopisy si kupujete? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

12. Vybral/a jste možnost rádio. Jaké rádio z uvedených nejčastěji posloucháte? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Evropa 2866,67 %5,1 %  
Rádio Impuls541,67 %3,18 %  
Rádio Frekvence 118,33 %0,64 %  
Český rozhlas Brno18,33 %0,64 %  
Brněnské rádio Čas18,33 %0,64 %  

Graf

13. Vybral/a jste možnost venkovní reklama. Co Vás nejvíce zaujme? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Městské vitríny(podsvícené sloupy)1066,67 %6,37 %  
Velkoplošné plachty(na domech)853,33 %5,1 %  
Městské mobiliáře(zastávka MHD)746,67 %4,46 %  
Pohyblivá reklama(auta, dopravní prostředky)640 %3,82 %  
Sloupy veřejného osvětlení a MHD533,33 %3,18 %  
Nafukovací poutače213,33 %1,27 %  

Graf

14. Znáte podnik Mazaný Anděl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7870,27 %49,68 %  
Ano3329,73 %21,02 %  

Graf

15. Odkud podnik znáte? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní zkušenost1648,48 %10,19 %  
Instagram721,21 %4,46 %  
Z doslechu618,18 %3,82 %  
Doporučení515,15 %3,18 %  
Facebook515,15 %3,18 %  

Graf

16. Jaké je Vaše pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž5852,73 %36,94 %  
Žena5247,27 %33,12 %  

Graf

17. Kolik Vám je let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-354944,14 %31,21 %  
35-554439,64 %28,03 %  
56 a více let1816,22 %11,46 %  

Graf

18. Jaký je Váš sociální statut?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný5047,17 %31,85 %  
student1917,92 %12,1 %  
OSVČ1917,92 %12,1 %  
Důchodce1413,21 %8,92 %  
Nezaměstnaný43,77 %2,55 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Bydlíte v centru Brna nebo okolí hradu Špilberk? (Brno střed)

3. Navštěvujete cetrum Brna a okolí hradu Špilberk? Cestujete do této oblasti?

4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)

5. Preferujete spíše rodinnou restauraci nebo prostředí hospody?

6. Kolikrát do měsíce navštěvujete restauraci či bar?

7. Jakou formu reklamy nejčastěji vidíte? Které médium nejčastěji využíváte? (Vyberte pouze jedno z uvedených)

8. Vybral/a jste možnost internetové reklamy. Jakou platformu využíváte nejvíce? (Vyberte alespoň jednu z možností)

14. Znáte podnik Mazaný Anděl?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Kolik Vám je let?

18. Jaký je Váš sociální statut?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Bydlíte v centru Brna nebo okolí hradu Špilberk? (Brno střed)

3. Navštěvujete cetrum Brna a okolí hradu Špilberk? Cestujete do této oblasti?

4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)

5. Preferujete spíše rodinnou restauraci nebo prostředí hospody?

6. Kolikrát do měsíce navštěvujete restauraci či bar?

7. Jakou formu reklamy nejčastěji vidíte? Které médium nejčastěji využíváte? (Vyberte pouze jedno z uvedených)

8. Vybral/a jste možnost internetové reklamy. Jakou platformu využíváte nejvíce? (Vyberte alespoň jednu z možností)

14. Znáte podnik Mazaný Anděl?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Kolik Vám je let?

18. Jaký je Váš sociální statut?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Baranyiová, L.Průzkum preferencí zákazníků restaurací (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://pruzkum-preferenci-pro-podni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.