Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum preferencí zákazníků restaurací
Průzkum preferencí zákazníků restaurací
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Baranyiová |
---|---|
Šetření: | 07. 12. 2020 - 30. 12. 2020 |
Počet respondentů: | 157 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 8.48 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:10 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
obracím se na Vás v rámci spolupráce na zadaném výzkumném projektu rodinného podniku, který sídlí v Brně. Chtěla bych Vás poprosit o spolupráci při vyplnění dotazníku jehož cílem je zjistit preference zákazníků restaurací vzhledem k reklamě.
Váš názor je cenným zdrojem dat.
Výzkum je zcela anonymní. Dotazník by Vám neměl zabrat více než 10min.
Předem děkuji za Váš čas a ochotu při vyplňování mého dotazníku.
S pozdravem
Lucie Baranyiová
Odpovědi respondentů
1. Bydlíte v centru Brna nebo okolí hradu Špilberk? (Brno střed)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 92 | 58,6 % | 58,6 % |
Ano | 64 | 40,76 % | 40,76 % |
No | 1 | 0,64 % | 0,64 % |
2. Navštěvujete často podniky ve Vašem okolí? (Brno-střed)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 57 | 91,94 % | 36,31 % |
ne | 5 | 8,06 % | 3,18 % |
3. Navštěvujete cetrum Brna a okolí hradu Špilberk? Cestujete do této oblasti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 47 | 51,09 % | 29,94 % |
Ne | 45 | 48,91 % | 28,66 % |
4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4”, „5” a „6”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Příjemný personál (obsluhující) | 0 | 0 |
Příjemné prostředí (vybavení interiéru) | 0 | 0 |
Velký výběr z jídelního lístku | 0 | 0 |
Tradice podniku (na trhu např.10let) | 0 | 0 |
Vzdálenost od bydliště (např. cesta 30min je pro mě dlouhá) | 0 | 0 |
Stupeň kriminality v okolí | 0 | 0 |
5. Preferujete spíše rodinnou restauraci nebo prostředí hospody?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Rodinná restaurace | 64 | 59,81 % | 40,76 % |
Hospoda | 43 | 40,19 % | 27,39 % |
6. Kolikrát do měsíce navštěvujete restauraci či bar?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
průměrně 1x do týdne | 33 | 29,73 % | 21,02 % |
Nepravidelně | 29 | 26,13 % | 18,47 % |
průměrně 1x za měsíc | 26 | 23,42 % | 16,56 % |
víckrát než 1x do týdne | 22 | 19,82 % | 14,01 % |
Vůbec | 1 | 0,9 % | 0,64 % |
7. Jakou formu reklamy nejčastěji vidíte? Které médium nejčastěji využíváte? (Vyberte pouze jedno z uvedených)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Internetová(Facebook, Instagram,..) → otázka č. 8, Televize → otázka č. 9, Noviny → otázka č. 10, Časopisy → otázka č. 11, Rádio → otázka č. 12, Venkovní reklama → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internetová(Facebook, Instagram,..) | 67 | 60,36 % | 42,68 % |
Televize | 16 | 14,41 % | 10,19 % |
Venkovní reklama | 15 | 13,51 % | 9,55 % |
Rádio | 12 | 10,81 % | 7,64 % |
Noviny | 1 | 0,9 % | 0,64 % |
8. Vybral/a jste možnost internetové reklamy. Jakou platformu využíváte nejvíce? (Vyberte alespoň jednu z možností)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
37 | 56,92 % | 23,57 % | |
36 | 55,38 % | 22,93 % | |
Seznam.cz | 12 | 18,46 % | 7,64 % |
11 | 16,92 % | 7,01 % | |
10 | 15,38 % | 6,37 % |
9. Vybral/a jste možnost televize. Co v televizi konkrétně sledujete? (Vyberte alespoň jednu z možností)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Večerní zprávy | 9 | 52,94 % | 5,73 % |
Večerní program | 8 | 47,06 % | 5,1 % |
Ranní přenosy | 2 | 11,76 % | 1,27 % |
Dopolední program | 2 | 11,76 % | 1,27 % |
Odpolední program | 2 | 11,76 % | 1,27 % |
10. Vybral/a jste možnost noviny. Jaké noviny si kupujete? (Vyberte více alespoň jednu z možností)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Regionální noviny | 1 | 100 % | 0,64 % |
11. Vybral/a jste možnost časopisy. Jaké časopisy si kupujete? (Vyberte alespoň jednu z možností)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
12. Vybral/a jste možnost rádio. Jaké rádio z uvedených nejčastěji posloucháte? (Vyberte alespoň jednu z možností)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Evropa 2 | 8 | 66,67 % | 5,1 % |
Rádio Impuls | 5 | 41,67 % | 3,18 % |
Rádio Frekvence 1 | 1 | 8,33 % | 0,64 % |
Český rozhlas Brno | 1 | 8,33 % | 0,64 % |
Brněnské rádio Čas | 1 | 8,33 % | 0,64 % |
13. Vybral/a jste možnost venkovní reklama. Co Vás nejvíce zaujme? (Vyberte alespoň jednu z možností)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Městské vitríny(podsvícené sloupy) | 10 | 66,67 % | 6,37 % |
Velkoplošné plachty(na domech) | 8 | 53,33 % | 5,1 % |
Městské mobiliáře(zastávka MHD) | 7 | 46,67 % | 4,46 % |
Pohyblivá reklama(auta, dopravní prostředky) | 6 | 40 % | 3,82 % |
Sloupy veřejného osvětlení a MHD | 5 | 33,33 % | 3,18 % |
Nafukovací poutače | 2 | 13,33 % | 1,27 % |
14. Znáte podnik Mazaný Anděl?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 15, Ne → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 78 | 70,27 % | 49,68 % |
Ano | 33 | 29,73 % | 21,02 % |
15. Odkud podnik znáte? (Vyberte alespoň jednu z možností)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vlastní zkušenost | 16 | 48,48 % | 10,19 % |
7 | 21,21 % | 4,46 % | |
Z doslechu | 6 | 18,18 % | 3,82 % |
Doporučení | 5 | 15,15 % | 3,18 % |
5 | 15,15 % | 3,18 % |
16. Jaké je Vaše pohlaví?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 58 | 52,73 % | 36,94 % |
Žena | 52 | 47,27 % | 33,12 % |
17. Kolik Vám je let?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-35 | 49 | 44,14 % | 31,21 % |
35-55 | 44 | 39,64 % | 28,03 % |
56 a více let | 18 | 16,22 % | 11,46 % |
18. Jaký je Váš sociální statut?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zaměstnaný | 50 | 47,17 % | 31,85 % |
student | 19 | 17,92 % | 12,1 % |
OSVČ | 19 | 17,92 % | 12,1 % |
Důchodce | 14 | 13,21 % | 8,92 % |
Nezaměstnaný | 4 | 3,77 % | 2,55 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.