Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum prodeje

Průzkum prodeje

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Kelarová
Šetření:07. 04. 2012 - 12. 04. 2012
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.66
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


Následující dotazník je zaměřen na prodej a prodejce. Zabere Vám maximálně 5 minut.

Děkujeme za vyplnění,


Pěkný den :)

Odpovědi respondentů

1. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6363 %63 %  
muž3737 %37 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 258888 %88 %  
26 - 551212 %12 %  

Graf

3. Vámi vybraný obchod pro tento dotazník

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Móda, Sport apod.4444 %44 %  
Hypermarket, supermarket apod.3434 %34 %  
Elektronika2020 %20 %  
Kutilství, zahradničení apod.22 %2 %  

Graf

4. Do obchodu jsem přišel

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro předem vybrané zboží o kterém jsem se dříve informoval, nepotřeboval jsem radu prodejce5353 %53 %  
z důvodu volného času, informovat se o novinkách …2323 %23 %  
pro určitý typ zboží, ale radu prodejce jsem uvítal2222 %22 %  
na doporučení od známých22 %2 %  

Graf

5. Obchod

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běžně navštěvuji6363 %63 %  
občas navštěvuji3131 %31 %  
jsem navštívil poprvé66 %6 %  

Graf

6. V obchodě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
se mi věnovali až když jsem požádal o radu4444 %44 %  
mě ihned oslovil prodejce, zda potřebuji poradit3131 %31 %  
si mě nevšímali2525 %25 %  

Graf

7. Prodejce

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mi sdělili základní informace o zboží6868 %68 %  
mi sdělil spoustu technických i jiných informaci o zboží2121 %21 %  
byl neinformovaný1111 %11 %  

Graf

8. Prodejce

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
se mnou jednal korektně5050 %50 %  
se mnou vedl dialog, kladl mi otázky a snažil se vybrat nejvhodnější zboží3434 %34 %  
se mi snažil vnutit zboží1212 %12 %  
se choval hrubě44 %4 %  

Graf

9. V obchodě jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
koupil pouze to, co jsem potřeboval5959 %59 %  
nejen to co jsem potřeboval3636 %36 %  
nekoupil nic55 %5 %  

Graf

10. Tento obchod

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
navštěvuji pokaždé8181 %81 %  
navštívím pouze v případě nouze1111 %11 %  
už nenavštívím z důvodu omezeného výběru zboží44 %4 %  
už nenavštívím z důvodu chování personálu44 %4 %  

Graf

11. Při reklamaci zboží

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodejce sepsal reklamaci bez větších problémů7487,06 %74 %  
prodejce se choval podrážděně1112,94 %11 %  

Graf

12. Reklamace

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
byla vyřízena7390,12 %73 %  
nebyla vyřízena89,88 %8 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem

2. Věk

3. Vámi vybraný obchod pro tento dotazník

4. Do obchodu jsem přišel

5. Obchod

6. V obchodě

7. Prodejce

9. V obchodě jsem

10. Tento obchod

11. Při reklamaci zboží

12. Reklamace

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem

2. Věk

3. Vámi vybraný obchod pro tento dotazník

4. Do obchodu jsem přišel

5. Obchod

6. V obchodě

7. Prodejce

9. V obchodě jsem

10. Tento obchod

11. Při reklamaci zboží

12. Reklamace

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kelarová, M.Průzkum prodeje (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://pruzkum-prodeje.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.