Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum prodejnosti menstruačních tampónu na českém trhu

Průzkum prodejnosti menstruačních tampónu na českém trhu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Budíková
Šetření:29. 03. 2011 - 07. 04. 2011
Počet respondentů:115
Počet otázek (max/průměr):12 / 9.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,
dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku týkající ho se prodeje menstruačních tampónů na českém trhu. Dotazník je zcela anonymní a poskytnuté údaje mi poslouží k vypracování mé bakalářské práce. Vyplňování dotazníku Vám zabere cca 3 minutu.
Hana Budíková, autor dotazník

Odpovědi respondentů

1. Jakou značku tampónů běžně používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o.b6455,65 %55,65 %  
Kotex3429,57 %29,57 %  
Tampax97,83 %7,83 %  
Ria32,61 %2,61 %  
Bella21,74 %1,74 %  
žánou10,87 %0,87 %  
jsem muž takže je nepoužívám10,87 %0,87 %  
žádný z uvedených10,87 %0,87 %  

Graf

2. Ohodnoťte podle důležitosti při vašem rozhodovacím procesu jednotlivé vlastnosti (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.0781.463
Kvalita4.0521.945
Prestiž značky2.8431.558
Zvyk3.4871.572
Reklama2.3131.589
Atraktivní obal2.3391.563

Graf

3. Jaké jiné značky tampónů jste vyzkoušela? Volte i více možností.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o.b6153,04 %53,04 %  
Kotex5951,3 %51,3 %  
Tampax3227,83 %27,83 %  
Ria2521,74 %21,74 %  
jiné119,57 %9,57 %  
Bella108,7 %8,7 %  
všechny zmiňované :-)10,87 %0,87 %  
Naturella10,87 %0,87 %  
o.b. a kotex10,87 %0,87 %  

Graf

4. Jak jste byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
o.b3.9911.902
Kotex3.4261.782
Tampax2.8711.577
Ria2.6981.586
Bella2.4551.748

Graf

5. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? O.b.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena2636,11 %22,61 %  
Kvalita1723,61 %14,78 %  
nic68,33 %5,22 %  
byla jsem spokojena68,33 %5,22 %  
jsem spokojena34,17 %2,61 %  
nejlepší zavádění, kupuji si o.b. pro comfort11,39 %0,87 %  
spokojenost velká11,39 %0,87 %  
Byla jsem spokojena.11,39 %0,87 %  
jsem spokojena, jen cena je o něco vyšší11,39 %0,87 %  
Nepoužívám11,39 %0,87 %  
S touto značkou jsem zcela spokojena.11,39 %0,87 %  
nezkousela jsem11,39 %0,87 %  
žádný11,39 %0,87 %  
poholi11,39 %0,87 %  
komfort11,39 %0,87 %  
spokojená11,39 %0,87 %  
byla11,39 %0,87 %  
nepříliš pohodlné zavádění11,39 %0,87 %  
(zakliknuto omylem a nevím, jak to zrušit)11,39 %0,87 %  

Graf

6. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Kotex.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita3350,77 %28,7 %  
Cena1116,92 %9,57 %  
nic69,23 %5,22 %  
jsem spokojena46,15 %3,48 %  
nepohodlné zavádění23,08 %1,74 %  
zvyk11,54 %0,87 %  
levnější alternativa ob11,54 %0,87 %  
byla jsem spokojena11,54 %0,87 %  
nemají takovou absorční schopnost jako o.b.11,54 %0,87 %  
nevím11,54 %0,87 %  
poholi11,54 %0,87 %  
byla11,54 %0,87 %  
byla jsem spokojena maximálně11,54 %0,87 %  
nevyrovnají se o.b.11,54 %0,87 %  

Graf

7. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Tampax

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita3051,72 %26,09 %  
Cena1220,69 %10,43 %  
Jsem spokojena35,17 %2,61 %  
byla jsem spokojena11,72 %0,87 %  
nevyzkoušeno11,72 %0,87 %  
Nezkoušela jsem 11,72 %0,87 %  
nezkousela jsem11,72 %0,87 %  
nevím11,72 %0,87 %  
poholi11,72 %0,87 %  
spokojená11,72 %0,87 %  
nevyzkoušela11,72 %0,87 %  
nevyzkoušela jsem11,72 %0,87 %  
nic11,72 %0,87 %  
rychle protekaji 11,72 %0,87 %  
nevydrží tolik co např. O.B.11,72 %0,87 %  
nekvalitní11,72 %0,87 %  

Graf

8. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Ria.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita3461,82 %29,57 %  
Cena47,27 %3,48 %  
jsem spokojena35,45 %2,61 %  
nic23,64 %1,74 %  
zvyk11,82 %0,87 %  
nepoužívám,nevím11,82 %0,87 %  
nevyzkoušeno11,82 %0,87 %  
neznám11,82 %0,87 %  
Nepoužívám11,82 %0,87 %  
nezkousela jsem11,82 %0,87 %  
nevím11,82 %0,87 %  
poholi11,82 %0,87 %  
nevyzkoušela11,82 %0,87 %  
nevyzkoušela jsem11,82 %0,87 %  
nezkoušela jsem11,82 %0,87 %  
neuzivam11,82 %0,87 %  

Graf

9. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Bella

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita2750,94 %23,48 %  
Cena815,09 %6,96 %  
neznám23,77 %1,74 %  
nic23,77 %1,74 %  
Nezkoušela jsem 23,77 %1,74 %  
zvyk11,89 %0,87 %  
nevyzkoušeno11,89 %0,87 %  
Nepoužívám11,89 %0,87 %  
nezkousela jsem11,89 %0,87 %  
nevím11,89 %0,87 %  
poholi11,89 %0,87 %  
nevyzkoušela11,89 %0,87 %  
nevyzkoušela jsem11,89 %0,87 %  
neuzivam11,89 %0,87 %  
špatná dostupnost na trhu11,89 %0,87 %  
jsem spokojena11,89 %0,87 %  
nevyzkoušela jsem je11,89 %0,87 %  

Graf

10. Co by Vás přimělo změnit Vaši oblíbenou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita3732,17 %32,17 %  
Nový nevyzkoušený atraktivní produkt.3026,09 %26,09 %  
Nic2420,87 %20,87 %  
Cena1815,65 %15,65 %  
doporuceni10,87 %0,87 %  
aplikátor10,87 %0,87 %  
doporučení od známých10,87 %0,87 %  
jak už jsem říkal jsem muž10,87 %0,87 %  
kdyby ji přestali vyrábět10,87 %0,87 %  
menstruační kalíšek = více použití, hygieničnost 10,87 %0,87 %  

Graf

11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
o.b3.8431.72
Tampax3.21.478
Kotex3.4271.818
Ria3.2391.478
Bella2.8551.428

Graf

12. 12. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 21 do 25 let6960 %60 %  
od 26 do 30 let1815,65 %15,65 %  
od 16 do 20 let1513,04 %13,04 %  
od 41 do 45 let65,22 %5,22 %  
od 36 do 40 let54,35 %4,35 %  
45 a více21,74 %1,74 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jakou značku tampónů běžně používáte?

  • odpověď o.b:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kotex=2 na otázku 4. Jak jste byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kotex=2 na otázku 11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

2. Ohodnoťte podle důležitosti při vašem rozhodovacím procesu jednotlivé vlastnosti (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

  • odpověď Kvalita=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ria=2 na otázku 4. Jak jste byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

3. Jaké jiné značky tampónů jste vyzkoušela? Volte i více možností.

  • odpověď o.b:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tampax=0 na otázku 4. Jak jste byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

4. Jak jste byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

  • odpověď Bella=0:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ria=0 na otázku 4. Jak jste byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tampax=0 na otázku 4. Jak jste byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)
  • odpověď Bella=1:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ria=1 na otázku 4. Jak jste byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

  • odpověď Bella=0:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kotex=0 na otázku 11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ria=0 na otázku 11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tampax=0 na otázku 11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)
  • odpověď Bella=2:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ria=2 na otázku 11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)
  • odpověď Bella=3:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ria=3 na otázku 11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)
  • odpověď Ria=0:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bella=0 na otázku 11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou značku tampónů běžně používáte?

2. Ohodnoťte podle důležitosti při vašem rozhodovacím procesu jednotlivé vlastnosti (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

3. Jaké jiné značky tampónů jste vyzkoušela? Volte i více možností.

4. Jak jste byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

5. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? O.b.

6. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Kotex.

7. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Tampax

8. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Ria.

9. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Bella

10. Co by Vás přimělo změnit Vaši oblíbenou značku?

11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

12. 12. Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou značku tampónů běžně používáte?

2. Ohodnoťte podle důležitosti při vašem rozhodovacím procesu jednotlivé vlastnosti (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

3. Jaké jiné značky tampónů jste vyzkoušela? Volte i více možností.

4. Jak jste byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

5. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? O.b.

6. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Kotex.

7. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Tampax

8. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Ria.

9. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Bella

10. Co by Vás přimělo změnit Vaši oblíbenou značku?

11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

12. 12. Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Budíková, H.Průzkum prodejnosti menstruačních tampónu na českém trhu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://pruzkum-prodejnosti-menstrua.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.