Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum spokojenosti s bankovními službami

Průzkum spokojenosti s bankovními službami

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Holečková
Šetření:04. 09. 2012 - 18. 09. 2012
Počet respondentů:176
Počet otázek (max/průměr):31 / 28.01
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentka FSE UJEP Ústí nad Labem a píši diplomovou práci na téma: „Zákazník jako hodnototvorný faktor bankovní výkonnosti“. Jako součást této práce je i vyhodnocení dotazníku vztahujícímu se k tomuto tématu. Prosím o pár minut Vašeho času při vyplnění dotazníku. Ti, kteří nemáte účet u GE Money Bank, a.s. vyplňte prosím u otázky číslo  4 "ne" a otázku č. 5 a 14  nevyplňujte. V hodnotící škále 1-10  je 1-určitě ne a  10 určitě ano.

 

Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 8146,02 %46,02 %  
31-40 6939,2 %39,2 %  
41-50 105,68 %5,68 %  
0-20 73,98 %3,98 %  
51-60 52,84 %2,84 %  
více než 6042,27 %2,27 %  

Graf

2. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13878,41 %78,41 %  
Muž3821,59 %21,59 %  

Graf

3. Jaké je vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec11665,91 %65,91 %  
Jiné2413,64 %13,64 %  
Student2313,07 %13,07 %  
Podnikatel137,39 %7,39 %  

Graf

4. Je GE Money Bank, a. s. Vaší hlavní bankou, tedy bankou, jejíchž služeb využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11263,64 %63,64 %  
ano6436,36 %36,36 %  

Graf

5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

6. Pokud není GE Money Bank, a. s. Vaší hlavní bankou, rádi bychom Vás poprosili, zda nám můžete říci, kterou banku v současnosti k tomuto využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna 4136,61 %23,3 %  
Komerční banka 2421,43 %13,64 %  
Raiffeissen bank 1311,61 %7,39 %  
mBank 1210,71 %6,82 %  
jiná108,93 %5,68 %  
ČSOB 108,93 %5,68 %  
Fio Bank76,25 %3,98 %  
Poštovní spořielna65,36 %3,41 %  
Air bank54,46 %2,84 %  
UniCredit bank 43,57 %2,27 %  

Graf

7. Které produkty u této banky využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžný účet 11395,76 %64,2 %  
Internet banka 9277,97 %52,27 %  
Platební karta9177,12 %51,7 %  
Povolené přečerpání 2924,58 %16,48 %  
Termínovaný vklad, spořící účet 2924,58 %16,48 %  
SMS servis 2823,73 %15,91 %  
Kreditní karta 2218,64 %12,5 %  
Jiné 1714,41 %9,66 %  
Spotřebitelský úvěr 1210,17 %6,82 %  
Hypotéka 1210,17 %6,82 %  
Mobil banka 75,93 %3,98 %  
Telefon banka 65,08 %3,41 %  

Graf

8. Jak moc jste byl/a při výběru banky ovlivněn její stabilitou a velikostí? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104123,3 %23,3 %  
82715,34 %15,34 %  
52514,2 %14,2 %  
92413,64 %13,64 %  
1158,52 %8,52 %  
7137,39 %7,39 %  
3116,25 %6,25 %  
695,11 %5,11 %  
495,11 %5,11 %  
221,14 %1,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.95
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.84
Směrodatná odchylka:2.62
Medián:8
Modus:10

Graf

9. Jak byste ohodnotil/a důvěru ve svoji banku? (1-určitě ne, 10 určitě) ano

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104525,57 %25,57 %  
94022,73 %22,73 %  
83922,16 %22,16 %  
71810,23 %10,23 %  
6158,52 %8,52 %  
595,11 %5,11 %  
152,84 %2,84 %  
221,14 %1,14 %  
421,14 %1,14 %  
310,57 %0,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.19
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.35
Směrodatná odchylka:1.53
Medián:8
Modus:10

Graf

10. Jak moc je pro Vás důležitá při výběru banky její pověst, tradice, kvalita? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
107643,18 %43,18 %  
93117,61 %17,61 %  
82514,2 %14,2 %  
71810,23 %10,23 %  
5105,68 %5,68 %  
152,84 %2,84 %  
642,27 %2,27 %  
342,27 %2,27 %  
431,7 %1,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.59
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.8
Směrodatná odchylka:1.67
Medián:9
Modus:10

Graf

11. Jak moc Vás při výběru Vaši banky ovlivňovalo doporučení Vaši banky rodinou či známými? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104827,27 %27,27 %  
13922,16 %22,16 %  
81910,8 %10,8 %  
51910,8 %10,8 %  
9147,95 %7,95 %  
6126,82 %6,82 %  
7116,25 %6,25 %  
373,98 %3,98 %  
442,27 %2,27 %  
231,7 %1,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.23
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:11.11
Směrodatná odchylka:3.33
Medián:7
Modus:10

Graf

12. Jak byste ohodnotil/a pozici Vaší banky na trhu v porovnání s konkurencí? (1- nejhorší, 10- nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
85832,95 %32,95 %  
93821,59 %21,59 %  
73017,05 %17,05 %  
5179,66 %9,66 %  
10169,09 %9,09 %  
6116,25 %6,25 %  
321,14 %1,14 %  
121,14 %1,14 %  
410,57 %0,57 %  
210,57 %0,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.73
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.68
Směrodatná odchylka:1.3
Medián:8
Modus:8

Graf

13. Jak hodnotíte reklamu na Vaši banku? (1- negativně, 10- pozitivně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53922,16 %22,16 %  
103218,18 %18,18 %  
82413,64 %13,64 %  
92212,5 %12,5 %  
61910,8 %10,8 %  
7179,66 %9,66 %  
195,11 %5,11 %  
495,11 %5,11 %  
331,7 %1,7 %  
221,14 %1,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.93
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.51
Směrodatná odchylka:2.12
Medián:7
Modus:5

Graf

14. Jak hodnotíte slogan „GE Život podle Vašich představ“? (1- negativně, 10- pozitivně)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52822,76 %15,91 %  
12117,07 %11,93 %  
7129,76 %6,82 %  
2118,94 %6,25 %  
8118,94 %6,25 %  
1097,32 %5,11 %  
697,32 %5,11 %  
497,32 %5,11 %  
975,69 %3,98 %  
364,88 %3,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.95
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.5
Směrodatná odchylka:2.55
Medián:5
Modus:5

Graf

15. Jak jste spokojen s počtem poboček ve Vašem městě? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1010056,82 %56,82 %  
92011,36 %11,36 %  
81910,8 %10,8 %  
595,11 %5,11 %  
784,55 %4,55 %  
473,98 %3,98 %  
163,41 %3,41 %  
642,27 %2,27 %  
321,14 %1,14 %  
210,57 %0,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.8
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.32
Směrodatná odchylka:1.82
Medián:10
Modus:10

Graf

16. jste spokojen/a s dostupností Vaší banky (bankomaty, pobočky, parkování,…….)? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
106939,2 %39,2 %  
92916,48 %16,48 %  
82514,2 %14,2 %  
7179,66 %9,66 %  
5126,82 %6,82 %  
6116,25 %6,25 %  
363,41 %3,41 %  
231,7 %1,7 %  
131,7 %1,7 %  
410,57 %0,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.33
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.4
Směrodatná odchylka:1.84
Medián:9
Modus:10

Graf

17. Jak jste spokojena s pružností vaší banky (otevírací doba, flexibilita)? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
105933,52 %33,52 %  
83117,61 %17,61 %  
92413,64 %13,64 %  
72413,64 %13,64 %  
5116,25 %6,25 %  
695,11 %5,11 %  
463,41 %3,41 %  
252,84 %2,84 %  
142,27 %2,27 %  
331,7 %1,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.04
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.73
Směrodatná odchylka:1.93
Medián:8
Modus:10

Graf

18. Jak byste ohodnotil/a vzhled pobočky Vaší banky? (1- negativně, 10- pozitivně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
105430,68 %30,68 %  
83620,45 %20,45 %  
93419,32 %19,32 %  
6147,95 %7,95 %  
5116,25 %6,25 %  
7116,25 %6,25 %  
473,98 %3,98 %  
152,84 %2,84 %  
331,7 %1,7 %  
210,57 %0,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.13
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.26
Směrodatná odchylka:1.81
Medián:8.5
Modus:10

Graf

19. jste spokojen(a) s rozsahem nabídky produktů Vaší banky? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
105330,11 %30,11 %  
83922,16 %22,16 %  
93117,61 %17,61 %  
71910,8 %10,8 %  
6126,82 %6,82 %  
5116,25 %6,25 %  
442,27 %2,27 %  
131,7 %1,7 %  
321,14 %1,14 %  
221,14 %1,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.21
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.63
Směrodatná odchylka:1.62
Medián:8
Modus:10

Graf

20. Jsou nějaké služby, které Vám v nabídce chybí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1252,17 %6,82 %  
výměna valut bez poplatku jestliže jsem klientem (podobně jako v ČS a.s.)14,35 %0,57 %  
platební karta k cizoměnovému účtu14,35 %0,57 %  
bankomat v Neštěmicích14,35 %0,57 %  
vedení účtu zdarma14,35 %0,57 %  
lepší kreditní úroky každý měsíc za své peníze, které bance poskytuji14,35 %0,57 %  
vedení účtů zdarma a žádné poplatky za služby, když už i tak vydělávají na mých penězích, které u nich mám14,35 %0,57 %  
příspěvky na isic kartu14,35 %0,57 %  
internetová platební karta (tedy jen číslo)14,35 %0,57 %  
spořící účet, bez povinné měsíční platby, jako součást běžného účtu (tzn. pouze jedny poplatky)14,35 %0,57 %  
ostatní odpovědi více typů spořících produktů
výběr z bankomatu v zahraničí za cenu pod 30 Kč
28,7 %1,14 % 

Graf

21. Ohodnoťte, jak cena/kvalita produktů odpovídá Vašim představám? (1- určitě neodpovídá, 10- určitě odpovídá)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103318,75 %18,75 %  
72614,77 %14,77 %  
52514,2 %14,2 %  
82212,5 %12,5 %  
61910,8 %10,8 %  
9147,95 %7,95 %  
4137,39 %7,39 %  
3116,25 %6,25 %  
195,11 %5,11 %  
242,27 %2,27 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.67
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.24
Směrodatná odchylka:2.29
Medián:7
Modus:10

Graf

22. Jak hodnotíte čekací dobu, než jste obslouženi? (1- negativně, 10- pozitivně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104123,3 %23,3 %  
83922,16 %22,16 %  
92614,77 %14,77 %  
71910,8 %10,8 %  
51810,23 %10,23 %  
3105,68 %5,68 %  
484,55 %4,55 %  
684,55 %4,55 %  
142,27 %2,27 %  
231,7 %1,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.54
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.34
Směrodatná odchylka:2.08
Medián:8
Modus:10

Graf

23. Ohodnoťte četnost stížností, které jste měl/a na Vaši banku? (1-žádná, 10- vysoká)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
110559,66 %59,66 %  
23519,89 %19,89 %  
3126,82 %6,82 %  
584,55 %4,55 %  
863,41 %3,41 %  
1042,27 %2,27 %  
921,14 %1,14 %  
621,14 %1,14 %  
721,14 %1,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.88
Minimum:1
Maximum:8
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.55
Směrodatná odchylka:1.6
Medián:1
Modus:1

Graf

24. Jak jste byl/a spokojen s vyřízením Vaší stížnosti? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104130,83 %23,3 %  
13123,31 %17,61 %  
92015,04 %11,36 %  
5118,27 %6,25 %  
8107,52 %5,68 %  
753,76 %2,84 %  
453,76 %2,84 %  
353,76 %2,84 %  
643,01 %2,27 %  
210,75 %0,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.5
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:12.27
Směrodatná odchylka:3.5
Medián:8
Modus:10

Graf

25. Jak hodnotíte rychlost a flexibilitu při vyřizování Vaší stížnosti? (1- negativně, 10- pozitivně)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103025,64 %17,05 %  
92420,51 %13,64 %  
12117,95 %11,93 %  
5119,4 %6,25 %  
8108,55 %5,68 %  
675,98 %3,98 %  
354,27 %2,84 %  
743,42 %2,27 %  
232,56 %1,7 %  
421,71 %1,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.69
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:10.57
Směrodatná odchylka:3.25
Medián:8
Modus:10

Graf

26. Jak byste ohodnotil(a) vaši spokojenost s odbornými znalostmi pracovníků? (1-negativně, 10- pozitivně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104022,73 %22,73 %  
83922,16 %22,16 %  
93419,32 %19,32 %  
72011,36 %11,36 %  
51810,23 %10,23 %  
695,11 %5,11 %  
352,84 %2,84 %  
152,84 %2,84 %  
242,27 %2,27 %  
421,14 %1,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.79
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.56
Směrodatná odchylka:1.89
Medián:8
Modus:10

Graf

27. Jak byste ohodnotil(a) vaši spokojenost s ochotou a solidností pracovníků? (1- negativně, 10- pozitivně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104927,84 %27,84 %  
94123,3 %23,3 %  
83218,18 %18,18 %  
72413,64 %13,64 %  
6116,25 %6,25 %  
573,98 %3,98 %  
152,84 %2,84 %  
442,27 %2,27 %  
221,14 %1,14 %  
310,57 %0,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.25
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.45
Směrodatná odchylka:1.57
Medián:9
Modus:10

Graf

28. Jak jste celkově spokojen(a) s kvalitou obsluhy? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
105028,41 %28,41 %  
94324,43 %24,43 %  
83117,61 %17,61 %  
72011,36 %11,36 %  
6105,68 %5,68 %  
5105,68 %5,68 %  
163,41 %3,41 %  
331,7 %1,7 %  
221,14 %1,14 %  
410,57 %0,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.24
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.79
Směrodatná odchylka:1.67
Medián:9
Modus:10

Graf

29. Jak byste hodnotil/a celkovou spokojenost s Vaší bankou? (1-negativně, 10 pozitivně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
95229,55 %29,55 %  
103721,02 %21,02 %  
83519,89 %19,89 %  
72313,07 %13,07 %  
5158,52 %8,52 %  
442,27 %2,27 %  
142,27 %2,27 %  
331,7 %1,7 %  
621,14 %1,14 %  
210,57 %0,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.14
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.48
Směrodatná odchylka:1.58
Medián:9
Modus:9

Graf

30. Jak je pravděpodobné, že i v budoucnosti zůstanete klientem své banky? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
107039,77 %39,77 %  
92514,2 %14,2 %  
72011,36 %11,36 %  
81910,8 %10,8 %  
6147,95 %7,95 %  
584,55 %4,55 %  
184,55 %4,55 %  
363,41 %3,41 %  
231,7 %1,7 %  
431,7 %1,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.11
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.56
Směrodatná odchylka:2.14
Medián:9
Modus:10

Graf

31. Jak je pravděpodobné, že byste doporučil(a) svou banku svým přátelům a známým? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
105732,39 %32,39 %  
92514,2 %14,2 %  
72011,36 %11,36 %  
81810,23 %10,23 %  
5169,09 %9,09 %  
1147,95 %7,95 %  
6126,82 %6,82 %  
363,41 %3,41 %  
452,84 %2,84 %  
231,7 %1,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.51
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.45
Směrodatná odchylka:2.54
Medián:8
Modus:10

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaké je vaše povolání?

  • odpověď Zaměstnanec:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 23. Ohodnoťte četnost stížností, které jste měl/a na Vaši banku? (1-žádná, 10- vysoká)

4. Je GE Money Bank, a. s. Vaší hlavní bankou, tedy bankou, jejíchž služeb využíváte nejčastěji?

  • odpověď ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Platební karta=9 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povolené přečerpání=10 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi SMS servis=10 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreditní karta =10 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povolené přečerpání=8 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Běžný účet =10 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet banka =10 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raiffeissen bank na otázku 6. Pokud není GE Money Bank, a. s. Vaší hlavní bankou, rádi bychom Vás poprosili, zda nám můžete říci, kterou banku v současnosti k tomuto využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká spořitelna na otázku 6. Pokud není GE Money Bank, a. s. Vaší hlavní bankou, rádi bychom Vás poprosili, zda nám můžete říci, kterou banku v současnosti k tomuto využíváte?

5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)

  • odpověď Běžný účet =10:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřebitelský úvěr=10 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreditní karta =10 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
  • odpověď Hypotéka=:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mobil banka = na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi SMS servis= na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termínovaný vklad, spořící účet = na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povolené přečerpání= na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřebitelský úvěr= na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreditní karta = na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefon banka= na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
  • odpověď Internet banka =10:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreditní karta =10 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřebitelský úvěr=10 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mobil banka =10 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termínovaný vklad, spořící účet =10 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
  • odpověď Platební karta=10:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřebitelský úvěr=10 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefon banka=10 na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
  • odpověď Telefon banka=:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povolené přečerpání= na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi SMS servis= na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mobil banka = na otázku 5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)

7. Které produkty u této banky využíváte?

  • odpověď Běžný účet :
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raiffeissen bank na otázku 6. Pokud není GE Money Bank, a. s. Vaší hlavní bankou, rádi bychom Vás poprosili, zda nám můžete říci, kterou banku v současnosti k tomuto využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet banka na otázku 7. Které produkty u této banky využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreditní karta na otázku 7. Které produkty u této banky využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povolené přečerpání na otázku 7. Které produkty u této banky využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi SMS servis na otázku 7. Které produkty u této banky využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřebitelský úvěr na otázku 7. Které produkty u této banky využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká spořitelna na otázku 6. Pokud není GE Money Bank, a. s. Vaší hlavní bankou, rádi bychom Vás poprosili, zda nám můžete říci, kterou banku v současnosti k tomuto využíváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termínovaný vklad, spořící účet na otázku 7. Které produkty u této banky využíváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komerční banka na otázku 6. Pokud není GE Money Bank, a. s. Vaší hlavní bankou, rádi bychom Vás poprosili, zda nám můžete říci, kterou banku v současnosti k tomuto využíváte?
  • odpověď Internet banka :
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi SMS servis na otázku 7. Které produkty u této banky využíváte?
  • odpověď Platební karta:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi SMS servis na otázku 7. Které produkty u této banky využíváte?

15. Jak jste spokojen s počtem poboček ve Vašem městě? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

  • odpověď 10:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 16. jste spokojen/a s dostupností Vaší banky (bankomaty, pobočky, parkování,…….)? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

24. Jak jste byl/a spokojen s vyřízením Vaší stížnosti? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

  • odpověď 1:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 25. Jak hodnotíte rychlost a flexibilitu při vyřizování Vaší stížnosti? (1- negativně, 10- pozitivně)

30. Jak je pravděpodobné, že i v budoucnosti zůstanete klientem své banky? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

  • odpověď 10:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 29. Jak byste hodnotil/a celkovou spokojenost s Vaší bankou? (1-negativně, 10 pozitivně)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 31. Jak je pravděpodobné, že byste doporučil(a) svou banku svým přátelům a známým? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš věk?

2. Jste muž nebo žena?

3. Jaké je vaše povolání?

4. Je GE Money Bank, a. s. Vaší hlavní bankou, tedy bankou, jejíchž služeb využíváte nejčastěji?

5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)

6. Pokud není GE Money Bank, a. s. Vaší hlavní bankou, rádi bychom Vás poprosili, zda nám můžete říci, kterou banku v současnosti k tomuto využíváte?

7. Které produkty u této banky využíváte?

8. Jak moc jste byl/a při výběru banky ovlivněn její stabilitou a velikostí? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

9. Jak byste ohodnotil/a důvěru ve svoji banku? (1-určitě ne, 10 určitě) ano

10. Jak moc je pro Vás důležitá při výběru banky její pověst, tradice, kvalita? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

11. Jak moc Vás při výběru Vaši banky ovlivňovalo doporučení Vaši banky rodinou či známými? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

12. Jak byste ohodnotil/a pozici Vaší banky na trhu v porovnání s konkurencí? (1- nejhorší, 10- nejlepší)

13. Jak hodnotíte reklamu na Vaši banku? (1- negativně, 10- pozitivně)

14. Jak hodnotíte slogan „GE Život podle Vašich představ“? (1- negativně, 10- pozitivně)

15. Jak jste spokojen s počtem poboček ve Vašem městě? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

16. jste spokojen/a s dostupností Vaší banky (bankomaty, pobočky, parkování,…….)? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

17. Jak jste spokojena s pružností vaší banky (otevírací doba, flexibilita)? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

18. Jak byste ohodnotil/a vzhled pobočky Vaší banky? (1- negativně, 10- pozitivně)

19. jste spokojen(a) s rozsahem nabídky produktů Vaší banky? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

20. Jsou nějaké služby, které Vám v nabídce chybí?

21. Ohodnoťte, jak cena/kvalita produktů odpovídá Vašim představám? (1- určitě neodpovídá, 10- určitě odpovídá)

22. Jak hodnotíte čekací dobu, než jste obslouženi? (1- negativně, 10- pozitivně)

23. Ohodnoťte četnost stížností, které jste měl/a na Vaši banku? (1-žádná, 10- vysoká)

24. Jak jste byl/a spokojen s vyřízením Vaší stížnosti? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

25. Jak hodnotíte rychlost a flexibilitu při vyřizování Vaší stížnosti? (1- negativně, 10- pozitivně)

26. Jak byste ohodnotil(a) vaši spokojenost s odbornými znalostmi pracovníků? (1-negativně, 10- pozitivně)

27. Jak byste ohodnotil(a) vaši spokojenost s ochotou a solidností pracovníků? (1- negativně, 10- pozitivně)

28. Jak jste celkově spokojen(a) s kvalitou obsluhy? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

29. Jak byste hodnotil/a celkovou spokojenost s Vaší bankou? (1-negativně, 10 pozitivně)

30. Jak je pravděpodobné, že i v budoucnosti zůstanete klientem své banky? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

31. Jak je pravděpodobné, že byste doporučil(a) svou banku svým přátelům a známým? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš věk?

2. Jste muž nebo žena?

3. Jaké je vaše povolání?

4. Je GE Money Bank, a. s. Vaší hlavní bankou, tedy bankou, jejíchž služeb využíváte nejčastěji?

5. Které produkty u GE Money Bank, a. s. využíváte a jak jste spokojen(a) s kvalitou poskytovaných produktů? U každého produktu uveďte, prosím, míru spokojenosti. (1- určitě nespokojen, 10- určitě spokojen)

6. Pokud není GE Money Bank, a. s. Vaší hlavní bankou, rádi bychom Vás poprosili, zda nám můžete říci, kterou banku v současnosti k tomuto využíváte?

7. Které produkty u této banky využíváte?

8. Jak moc jste byl/a při výběru banky ovlivněn její stabilitou a velikostí? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

9. Jak byste ohodnotil/a důvěru ve svoji banku? (1-určitě ne, 10 určitě) ano

10. Jak moc je pro Vás důležitá při výběru banky její pověst, tradice, kvalita? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

11. Jak moc Vás při výběru Vaši banky ovlivňovalo doporučení Vaši banky rodinou či známými? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

12. Jak byste ohodnotil/a pozici Vaší banky na trhu v porovnání s konkurencí? (1- nejhorší, 10- nejlepší)

13. Jak hodnotíte reklamu na Vaši banku? (1- negativně, 10- pozitivně)

14. Jak hodnotíte slogan „GE Život podle Vašich představ“? (1- negativně, 10- pozitivně)

15. Jak jste spokojen s počtem poboček ve Vašem městě? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

16. jste spokojen/a s dostupností Vaší banky (bankomaty, pobočky, parkování,…….)? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

17. Jak jste spokojena s pružností vaší banky (otevírací doba, flexibilita)? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

18. Jak byste ohodnotil/a vzhled pobočky Vaší banky? (1- negativně, 10- pozitivně)

19. jste spokojen(a) s rozsahem nabídky produktů Vaší banky? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

20. Jsou nějaké služby, které Vám v nabídce chybí?

21. Ohodnoťte, jak cena/kvalita produktů odpovídá Vašim představám? (1- určitě neodpovídá, 10- určitě odpovídá)

22. Jak hodnotíte čekací dobu, než jste obslouženi? (1- negativně, 10- pozitivně)

23. Ohodnoťte četnost stížností, které jste měl/a na Vaši banku? (1-žádná, 10- vysoká)

24. Jak jste byl/a spokojen s vyřízením Vaší stížnosti? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

25. Jak hodnotíte rychlost a flexibilitu při vyřizování Vaší stížnosti? (1- negativně, 10- pozitivně)

26. Jak byste ohodnotil(a) vaši spokojenost s odbornými znalostmi pracovníků? (1-negativně, 10- pozitivně)

27. Jak byste ohodnotil(a) vaši spokojenost s ochotou a solidností pracovníků? (1- negativně, 10- pozitivně)

28. Jak jste celkově spokojen(a) s kvalitou obsluhy? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

29. Jak byste hodnotil/a celkovou spokojenost s Vaší bankou? (1-negativně, 10 pozitivně)

30. Jak je pravděpodobné, že i v budoucnosti zůstanete klientem své banky? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

31. Jak je pravděpodobné, že byste doporučil(a) svou banku svým přátelům a známým? (1-určitě ne, 10 určitě ano)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Holečková, E.Průzkum spokojenosti s bankovními službami (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://pruzkum-spokojenosti-s-banko.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.