Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum spokojenosti zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Musil
Šetření:17. 04. 2009 - 20. 04. 2009
Počet respondentů:25
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:42,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Věková skupina

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-261144 %44 %  
15-18624 %24 %  
nad 26 let624 %24 %  
do 15 let28 %8 %  

Graf

2. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž2288 %88 %  
žen312 %12 %  

Graf

3. Jsem z:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brno a okolí1872 %72 %  
Mimo Brněnský kraj416 %16 %  
Brněnský kraj312 %12 %  

Graf

4. Hraji závodně florbal (na jaké úrovni)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
krajská1144 %44 %  
regionální416 %16 %  
amaterská416 %16 %  
nehraji závodně312 %12 %  
celorepubliková312 %12 %  

Graf

5. Nejčastěji nakupuji

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
florblovaprodejna.cz1040 %40 %  
florbal.com936 %36 %  
jiná specializovaná prodejna312 %12 %  
sportovní retězce (hervis, giga sport, ...)28 %8 %  
obchodní domy, hypermarkety...14 %4 %  

Graf

6. Od kud jste se o www.florbalovaprodejna.cz dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od spoluhráčů, klubu1352 %52 %  
neznám ji312 %12 %  
od přátel, rodiny312 %12 %  
skrze Amaterskou Florbalovou Ligu312 %12 %  
z internetu28 %8 %  
z reklamních letáků, ploch, předmětů14 %4 %  

Graf

7. Využíváte spíše kamenou prodejnu či nákup v e-shopu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenná prodejna2392 %92 %  
e-shop28 %8 %  

Graf

8. Vyhovuje Vám možnost osobního nákupu v kamenné prodejně

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně ano1352 %52 %  
spíše ano1040 %40 %  
je mi to jedno28 %8 %  

Graf

9. Vítáte kombinaci e-shopu a kamenné prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ano1248 %48 %  
Spíše ano1040 %40 %  
Je mi to jedno312 %12 %  

Graf

10. Pokud pro koupi nevyužívate často e-shopu, používáte jej alespoň pro předběžný výběr zboží, či srovnání cen s konkurecí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Téměř vždy1040 %40 %  
někdy728 %28 %  
Vždy624 %24 %  
zřídka28 %8 %  

Graf

11. Jak bych hodnotil/a webové stránky e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Něco bych vylepšil1456 %56 %  
Velice zdařilé624 %24 %  
Hodně bych změnil416 %16 %  
Smazat a znovu !!!14 %4 %  

Graf

12. Kdybych měl/a možnost jednu věc na stránkách změnit co by to bylo

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozšířené vyhledávání936 %36 %  
více možností filtorvání936 %36 %  
vzhled520 %20 %  
nic28 %8 %  

Graf

13. Napadá vás ještě co zlepšit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne312 %12 %  
srovnávání mezi zbožím14 %4 %  
zobrazení podobného zboží při výběru požadovaného14 %4 %  
vice popisu u zboží14 %4 %  
Rozšíření sortimentu14 %4 %  
snížit ceny:)14 %4 %  
vyhledávání14 %4 %  
nene14 %4 %  
vše14 %4 %  
lepší porovnávání hokejek14 %4 %  
ostatní odpovědi fd
možnost výběru zboží v určité finanční relaci
možnost výběru podle vlastností
přehlednost
přidat porovnání zboží
srovnní zboží
srovnání zboží
možnosti vyhledávání
srovnání , popis zboží
srovnání výrobků
více obrázků zboží
srovníní zboží, více filtrů
srovnávání podle výrobků
1352 %52 % 

Graf

14. Kterou z nabídek byste rozšířili?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
florbalové hole834,78 %32 %  
obuv626,09 %24 %  
sportovní oblečení521,74 %20 %  
brankářské vybavení417,39 %16 %  

Graf

15. Největší překážkou pro plného využití e-shopu je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výše poštovného1040 %40 %  
specifičnost sortimentu520 %20 %  
nepřítomnost tabulky velikostí oblečení520 %20 %  
dlouhá čekací doba520 %20 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (83,3 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Musil, M.Průzkum spokojenosti zákazníků (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://pruzkum-spokojenosti-zakazniku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.