Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum spotřebitelských cen v Žatci

Průzkum spotřebitelských cen v Žatci

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ludmila Bártová
Šetření:09. 03. 2014 - 16. 03. 2014
Počet respondentů:17
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:52,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který bude součástí mé absolventské práce. Průzkum má za úkol zmapovat názory veřejnosti na cenovou hladinu v žateckých supermarketech

Ludmila   Bártová

Odpovědi respondentů

1. Který ze supermarketů využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kaufland1058,82 %58,82 %  
Tesco529,41 %29,41 %  
Lidl15,88 %5,88 %  
Penny market15,88 %5,88 %  

Graf

2. Jsou podle Vás ceny ve Vámi zvoleném supermarketu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřené1376,47 %76,47 %  
vysoké423,53 %23,53 %  

Graf

3. Využíváte slevy (množstevní slevy, slevy za věrnost)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano741,18 %41,18 %  
ano423,53 %23,53 %  
spíše ne423,53 %23,53 %  
nakupuji podle potřeby211,76 %11,76 %  

Graf

4. Řídíte se při nákupu akčními nabídkami?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1058,82 %58,82 %  
spíše ano317,65 %17,65 %  
spíše ne317,65 %17,65 %  
ne15,88 %5,88 %  

Graf

5. O kterém ze supermaketů si myslíte, že je nejdražší?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco1376,47 %76,47 %  
Lidl211,76 %11,76 %  
Penny market15,88 %5,88 %  
Kaufland15,88 %5,88 %  

Graf

6. Který ze supermarketů je podle Vašeho názoru nejlevnější?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kaufland847,06 %47,06 %  
Lidl529,41 %29,41 %  
Penny market423,53 %23,53 %  

Graf

7. Co si myslíte o cenách ve městě vůbec? Jsou...

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše vysoké741,18 %41,18 %  
přiměřené635,29 %35,29 %  
vysoké317,65 %17,65 %  
spíše nízké15,88 %5,88 %  

Graf

8. Myslíte si, že v Žatci jsou ceny vyšší než v okolních městech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím529,41 %29,41 %  
spíše ne529,41 %29,41 %  
ne423,53 %23,53 %  
ano211,76 %11,76 %  
spíše ano15,88 %5,88 %  

Graf

9. Jste?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1275 %70,59 %  
muž425 %23,53 %  

Graf

10. Příjmová skupina:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11.000 - 20.000 Kč847,06 %47,06 %  
do 10.000 Kč635,29 %35,29 %  
21.000 - 30.000 Kč317,65 %17,65 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bártová, L.Průzkum spotřebitelských cen v Žatci (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://pruzkum-spotrebitelskych-cen.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.