Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum trhu – McDonald's
Průzkum trhu – McDonald's
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Darina Trefilová |
---|---|
Šetření: | 30. 04. 2017 - 13. 05. 2017 |
Počet respondentů: | 212 |
Počet otázek (max/průměr): | 29 / 27.25 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 62,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:01 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
Věnujte prosím několik minut svého času vyplnění následujícího dotazníku. Za vaše vyplněné dotazníky Vám mockrát děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 148 | 69,81 % | 69,81 % |
muž | 64 | 30,19 % | 30,19 % |
2. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-25 | 79 | 37,26 % | 37,26 % |
26-29 | 37 | 17,45 % | 17,45 % |
30-40 | 35 | 16,51 % | 16,51 % |
16-19 | 27 | 12,74 % | 12,74 % |
41-49 | 14 | 6,6 % | 6,6 % |
0-15 | 9 | 4,25 % | 4,25 % |
50-59 | 7 | 3,3 % | 3,3 % |
60 a více | 4 | 1,89 % | 1,89 % |
3. Dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysoká škola | 84 | 39,62 % | 39,62 % |
střední škola s maturitou | 74 | 34,91 % | 34,91 % |
zákládní škola | 35 | 16,51 % | 16,51 % |
střední škola s výučním listem | 10 | 4,72 % | 4,72 % |
vyšší odborná škola | 9 | 4,25 % | 4,25 % |
4. Napiště Vaše zaměstnání
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 54 | 25,71 % | 25,47 % |
OSVČ | 8 | 3,81 % | 3,77 % |
md | 3 | 1,43 % | 1,42 % |
učitel | 2 | 0,95 % | 0,94 % |
lektor | 2 | 0,95 % | 0,94 % |
Studentka | 2 | 0,95 % | 0,94 % |
zdravotní sestra | 2 | 0,95 % | 0,94 % |
státní správa | 2 | 0,95 % | 0,94 % |
úřednice | 2 | 0,95 % | 0,94 % |
Operátor výroby | 2 | 0,95 % | 0,94 % |
ostatní odpovědi | 131 | 62,38 % | 61,79 % |
5. Chodíte do McDonald's?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 165 | 77,83 % | 77,83 % |
ne | 47 | 22,17 % | 22,17 % |
6. Proč chodíte do McDonald's?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chutná mi | 88 | 41,51 % | 41,51 % |
rychlý servis | 68 | 32,08 % | 32,08 % |
dostupnost | 66 | 31,13 % | 31,13 % |
nechodím tam | 47 | 22,17 % | 22,17 % |
ceny | 26 | 12,26 % | 12,26 % |
řešení na cestách, když není čas a energie hledat něco jiného, tady vím, co mohu z hlediska stravy i dalšího servisu očekávat | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Chodím tam jen když jsem někde na výletě a mám hlad a pobočka je někde poblíž jinak tam nechodím | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
protoze tam chteji ostatni | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
je to úniková možnost, když není jiná alternativa a potřebuji se rychle najíst | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
kvůli dítěti | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
kvůli McFlurry | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
když není jiná možnost | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
nebo když dostanu chuť na ovocnou taštičku, která mi svým způsobem připomíná dětství - protože do Mc Donalds jsme moc nechodili :D | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
máme tam pracovní schůzky | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Setkání | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Když je nouze | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
vyjímečně, v případě nutnosti | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Párkrát jsem byla, nechutnalo mi jídlo | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
protoze je u benzinky nebo na letisti v noci otevren | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
drive thru | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
jenom jako nouzák při cestách autem | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Moc tam nechodim, jen na zmrzlinu vsechno ostatni mi nechutna | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
občas | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
nouzovka | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
chce tam rodina | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Jsem si jistá, co za danou cenu dostanu, bez ohledu na lokalitu, kde MD navštívim | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
jen na nějaké akci, výjimečně | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
mám celiakii a nic vhodného z nabídky mi nechutná | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
jdu tam pouze vyjímečně - pro kafe nebo McFlurry :D na jídlo jedině z nouze, když není kam jinam | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
7. Pokud chodite do McDonald's, co si nejčastěji dáváte
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cheeseburger | 18 | 12 % | 8,49 % |
McFlurry | 5 | 3,33 % | 2,36 % |
chickenburger | 5 | 3,33 % | 2,36 % |
hranolky | 4 | 2,67 % | 1,89 % |
hamburger | 3 | 2 % | 1,42 % |
Zmrzlinu | 3 | 2 % | 1,42 % |
mcwrap | 3 | 2 % | 1,42 % |
Chicken McNuggets | 2 | 1,33 % | 0,94 % |
snídaně | 2 | 1,33 % | 0,94 % |
Chicken Burger | 2 | 1,33 % | 0,94 % |
ostatní odpovědi | 103 | 68,67 % | 48,58 % |
8. Jak často chodíte do McDonald's
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-2x měsíčně | 76 | 35,85 % | 35,85 % |
jednou za půl roku | 71 | 33,49 % | 33,49 % |
nechodím tam | 29 | 13,68 % | 13,68 % |
jednou ročně a méně | 24 | 11,32 % | 11,32 % |
1-2x týdně | 11 | 5,19 % | 5,19 % |
každý den | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
9. S kým nejčastěji do McDonald's chodíte
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
s přáteli | 56 | 26,42 % | 26,42 % |
sám/sama | 49 | 23,11 % | 23,11 % |
s přítelkyní/přítelem | 42 | 19,81 % | 19,81 % |
nechodím tam | 29 | 13,68 % | 13,68 % |
s rodinou | 23 | 10,85 % | 10,85 % |
s dětmi | 4 | 1,89 % | 1,89 % |
ne | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Nechodím | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
je to různé a nelze vybrat jen jednu možnost | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
se spolupracující "kolegyní" | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
s kolegy z prace | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
dvakrat me tam vzala kamaradka | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
sama nebo s rodinou | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
jak kdy | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
kolegové z práce | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
10. Jak moc jste spokojeni s kvalitou jídla
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 70 | 33,98 % | 33,02 % |
dobrý | 61 | 29,61 % | 28,77 % |
dostatečný | 38 | 18,45 % | 17,92 % |
nedostatečný | 27 | 13,11 % | 12,74 % |
výborný | 10 | 4,85 % | 4,72 % |
11. Jak moc jste spokojeni s velikostí porcí
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 59 | 29,5 % | 27,83 % |
chvalitebný | 54 | 27 % | 25,47 % |
dostatečný | 43 | 21,5 % | 20,28 % |
nedostatečný | 25 | 12,5 % | 11,79 % |
výborný | 19 | 9,5 % | 8,96 % |
12. Jak moc jste spokojeni s obsluhou
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 72 | 36,36 % | 33,96 % |
dobrý | 60 | 30,3 % | 28,3 % |
výborný | 37 | 18,69 % | 17,45 % |
dostatečný | 20 | 10,1 % | 9,43 % |
nedostatečný | 9 | 4,55 % | 4,25 % |
13. Víte jaká zahraniční země je největším dodavatelm McDonald's?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Polsko | 100 | 47,17 % | 47,17 % |
Německo | 88 | 41,51 % | 41,51 % |
Rakousko | 19 | 8,96 % | 8,96 % |
Slovensko | 5 | 2,36 % | 2,36 % |
14. Jak moc jste spokojeni s cenami
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
běžné ceny | 57 | 26,89 % | 26,89 % |
předražené | 47 | 22,17 % | 22,17 % |
vyhovující | 34 | 16,04 % | 16,04 % |
nemůžu posoudit, nechodím do McDonald's | 24 | 11,32 % | 11,32 % |
malé a drahé porce | 19 | 8,96 % | 8,96 % |
cena odpovídá kvalitě | 15 | 7,08 % | 7,08 % |
jsem spokojen/a | 13 | 6,13 % | 6,13 % |
pro manažera levné, pro matku samoživitelku bohužel drahé... | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Jak co | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
bezlepkový burger je předražený na svou velikost | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
15. Využíváte McDrive?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 129 | 60,85 % | 60,85 % |
občas | 53 | 25 % | 25 % |
ano | 30 | 14,15 % | 14,15 % |
16. Využíváte slevových kuponů do McDonald's?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 97 | 45,75 % | 45,75 % |
ano | 59 | 27,83 % | 27,83 % |
občas | 56 | 26,42 % | 26,42 % |
17. Máte aplikaci McDonald's ve svém mobilním telefonu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 186 | 87,74 % | 87,74 % |
ano | 20 | 9,43 % | 9,43 % |
ne, ale uvažuji o instalaci | 6 | 2,83 % | 2,83 % |
18. Kolik asi utratíte za jednu návštěvu v McDonald's
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 100-200 Kč | 76 | 35,85 % | 35,85 % |
do 100 Kč | 71 | 33,49 % | 33,49 % |
nechodím tam | 30 | 14,15 % | 14,15 % |
200-300 Kč | 20 | 9,43 % | 9,43 % |
300-400 Kč | 10 | 4,72 % | 4,72 % |
víc jak 500 Kč | 5 | 2,36 % | 2,36 % |
19. Líbí se vám po estetické stránce restaurace McDonald's?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
normální | 66 | 31,13 % | 31,13 % |
ano | 59 | 27,83 % | 27,83 % |
neřeším to | 56 | 26,42 % | 26,42 % |
ne | 26 | 12,26 % | 12,26 % |
spise me moc neoslovuji, nemam moc rada 'plastovy' moderni styl | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Moc pjekné ale nechodim tam moc často tak si to napamatuju moc bobře | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Jak kde | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
nové restaurace ano | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
není to restaurace, je to bufáč | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
20. Chodite do McDonald's i v zahraničí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, někdy | 86 | 40,57 % | 40,57 % |
nevyhledávám tento typ restaurací v zahraničí | 49 | 23,11 % | 23,11 % |
ne, jen v ČR | 36 | 16,98 % | 16,98 % |
nechodím tam vůbec | 27 | 12,74 % | 12,74 % |
ano, většinou | 14 | 6,6 % | 6,6 % |
21. Chodíte do McCafé?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 119 | 56,13 % | 56,13 % |
občas | 58 | 27,36 % | 27,36 % |
ano | 35 | 16,51 % | 16,51 % |
22. Ohodnoťte reklamu
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nedostatečný | 64 | 30,33 % | 30,19 % |
dobrý | 54 | 25,59 % | 25,47 % |
dostatečný | 49 | 23,22 % | 23,11 % |
chvalitebný | 32 | 15,17 % | 15,09 % |
výborný | 12 | 5,69 % | 5,66 % |
23. Preferujete i jiné fast foody jako je McDonald's
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
KFC | 105 | 49,53 % | 49,53 % |
nejím ve fastfoodech | 38 | 17,92 % | 17,92 % |
preferuji McDonald's | 36 | 16,98 % | 16,98 % |
Burger King | 33 | 15,57 % | 15,57 % |
SubWay | 28 | 13,21 % | 13,21 % |
Bageterie Boulevard | 9 | 4,25 % | 4,25 % |
bageteria boulevard | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
číňany | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
fish ans chips podniky, burrito loco | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Bageterie Boulvard, Burrito Loco, Crazy Wok a mnoho mnoho jiných | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Bageterie Boulvard | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
kdybychom měli i ty platy jako v Německu nebo Americe, tak by se to občas rádo zašlo na hamču i sem čatěji... | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Bageterie Boulevard, Satyam, Bilbo Šmak | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
v McDonaldu nejím, nechodím tam na rychlé občerstvení (to je nekvalitní, příliš kalorické, nehodnotné, navíc chutná příšerně), ale proto, že je tam klid, je možno tam v klidu pracovat a obsluha nenutí k neustálé konzumaci | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
asijská bistra | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Preference je spatne slovo | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
MrGrill | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
nepreferuji žádné rychlé potraviny | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
nemohu rici, ze bych nejake preferovala, jedla jsem z uvedenych v BK a KFC, pricemz KFC mi moc nevyhovuhe, protoze nevyhledavam kureci a smazena jidla | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
vyjimecne Burger King | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Sním všechno, jsem chorobně žrava | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Kebaby, nudle, boulevard | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Bageterii Boulevard | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
VegGo | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
minimálně | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
chodím tam málo | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Big burger ;) | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
nemám ráda fast foody, ale pokud někam jdu, je to MacDonald's | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
je mi to jedno | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
preferuji fast foody, kde si můžu koupit něco zdravějšího a nesmaženého | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Bageterue Boulvard | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
BB | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
24. Pokud preferujete jiné fast foody než McDonald's, napište jaké a proč
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dobré jidlo | 2 | 2,2 % | 0,94 % |
Preferuji lokální stánky (např. kebap), protože nerada podporuji velké korporace a nemám ráda mleté maso. | 1 | 1,1 % | 0,47 % |
chut, poměr cena/porce | 1 | 1,1 % | 0,47 % |
KFC, mám radši kuřecí maso | 1 | 1,1 % | 0,47 % |
je to tam zdravější a čerstvější - subway | 1 | 1,1 % | 0,47 % |
Mám radši kuřata než burgery a v Bageterii mají výborné jídlo, chutnějí než v McDonald's | 1 | 1,1 % | 0,47 % |
podle toho, co je "při ruce", pokud by byly všechny tři na jednom místě, šla bych do Boulevard, řekla bych, že mají o něco kvalitnější skladbu jídla | 1 | 1,1 % | 0,47 % |
čínská bistra, příjemná obsluha, která nic nevnucuje, chutnější pokrmy za lepší ceny | 1 | 1,1 % | 0,47 % |
fish ans chips podniky - výborné burgery a velké porce s rybou, burrito loco - vynikající burrito! | 1 | 1,1 % | 0,47 % |
fastfoody zdravejsiho typu | 1 | 1,1 % | 0,47 % |
ostatní odpovědi | 80 | 87,91 % | 37,74 % |
25. Myslíte si, že jídlo z McDonald's je kvalitní?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 72 | 33,96 % | 33,96 % |
Ano | 26 | 12,26 % | 12,26 % |
nevím | 4 | 1,89 % | 1,89 % |
moc ne | 3 | 1,42 % | 1,42 % |
Průměr | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
50/50 | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
Celkem ano | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
průměrně | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
Snad ano | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
Asi ano | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
ostatní odpovědi | 95 | 44,81 % | 44,81 % |
26. Co si myslíte o jídle McDonald's v realitě a na reklamních poutačích
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
:-D
.
..
...
*so true* měli by přestat lhát, jasně že je to reklama ale come on
ani jedno ani druhé nie je nič moc
ano, hlavně miluju, když ti dementi při servírování cheeseburgeru si vždy musejí "zmáčknout"... Takže cheesburger pak je na sračku.
asi je v tom rozdíl...
asi tak nějak
Barva sýra mě vždy spolehlivě odradí, vypadá nadopovaný "éčky".
bullshit
Burger je trojrozměrný a reklamní obrázek ukazuje, co vše v něm je. Obrázek "reality" sice vyjadřuje realitu, ale není na něm vidět, co v burgru je.
burgery nejím - u těch asi může být problém hranolky a kuřecí nugetky jsou vždy dobré
Byl bych ochotny si priplatit kdyby se jidlo podobalo tomu z reklamy.
Co na to dodat? Reklama? Kdo by si koupil realitu? Spíš bych se potom netvářila, jaké je to "terno", když přistane v sáčku pravý kus.
Dělá se mi špatně už když to vidím
Dělají to i jiné firmy
dělají to všechny firmy, reklamou se neřídím, je mi to jedno
Docela dobrá
fake
hnus
hnus
hrozný no :D
hrůza
Já myslim, že je to v pohodě. S tím vlevo se patlají dlouhou dobu, protože chtějí,aby na to člověk dostal chuť. Kdyby se s každým burgrem takhle dělali, tak neobslouží mnoho zákazníků a navíc to bude déle trvat. Tudíž zákazníci by nebyli spokojeni s délkou čekání a příště by navštívili jiný fastfood. Navíc já si nikdy pořádně neprohlížela svůj burger, prostě jsem ho rovnou snědla. Nekupuju si to na to, abych se na to dívala.
Jako každá reklama lže až se práší
Jako v jakékoliv jiné reklamě
je hodně odlišné
Je samozřejmé, že jídlo nemůže vypadat úplně stejně v realitě jako na fotce. Osobně v tom nevidím problém.
je to hnus.ať na poutačích,tak ve skutečnosti
je to jen oblbování zákazníků
je to jídlo, ne umělecký dílo
Je to klamavá reklama, měli by prodávat, co nabízejí.
Je to ostuda
je to podfuk
je to pochopitelné a dělají to všichni marketéři
Je to pravda reklama lže
Je to rozdíl
Je to samozřejmě vtipné, když vám na stole přistane třikrát menší burger než ten, který je na reklamním poutači. Ale chápu to. Přece tam nemůžou dát malou, oschlou housku. A samozřejmě je na poutači potřeba vidět všechny ingredience, které daný produkt obsahuje. Za mě dobré, nevadí mi to.
je to spatne ale zadne jidlo nevypada tak jako v reklame, at uz jde o McDonald nebo ne
je to tak
je to tak
je to tak úplně v každém podniku, tak proč ne
je to tak vsude
Je to tak, i na tomhle obrázků bych řekl, že je vpravo víc masa než dopravy.
Jídlo je samozřejmě naaranzovane, ale je snad všem jasne, že takto jidlo ve skutečnosti vypadat nemůže. Úpravu jídla pro reklamu dělají všichni.
každá reklama je naaranžovaná aby upoutala, ve skutečnosti je pak mnohdy finální produkt zklamáním. McDonald's patří k jednomu z těchto extrémů.
každá reklama neukazuje úplně realitu
každé zboží v reklamě vypadá lépe než v realitě
Každému je snad jasné, že na fotkách je všechno hezčí.
Každý podnik dělá to aby jeho zboží vypadalo na fotkách nejlépe jak jen to jde
klamavá
Klamavá reklama
Klamavá reklama, co k tomu říci...
klame
klasická klamavá reklama
klasické reklamy
Lidé dnes nejsou blbí většinou a tak se snad nemusí hned soudit pokud dostanou chcíplý hamburgr. Reklama je přece reklama, ta prodává. Pokud na reklamě vypadá jídlo krásně a ve skutečnosti mu nic nechybí, nevadí mi to.
Lidé si na to už zvykli
Liší se.
Logicky je realita trochu jina. Nevidim na tom nic spatneho, pokud to v realite nevypada vylozene odpudive.
Lživá reklama
lživá reklama
Měly by se shodovat
Musí se s tím počítat
Musí ukázat, co vše sendvič obsahuje, reklama musí být hezká, při mě to není nějak zásadní rozdíl. Záleží hodně na restauraci, kde nakupujeme, nejlepší je asi Kladno
Myslím si, že i toto porovnání je daleko od pravdy. Ve skutečnosti vypadá realita ještě hůře.
Myslím, že se to v poslední době dost zlepšilo. Stává se, že ve skutečnosti vypadá jídlo hůře než v reklamě. Většinou to bývá tím, že obsluha nestíhá při velkém počtu zákazníků.
na fotce vždy vypadá lákavěji
Na fotkách se vždy vše upraví.
Na obrázku je to větší, ale když si obědnám je to zcela jiné
na obrazku vzdy hezci
Na poutacich vypada urcite vetsi, nez ve skutecnosti je.
na reklamě vypadá jídlo chutněji a větší
Naprosto nechápu toto srovnávání, jasně, že na reklamě musíte dát všechno dobře vidět a samozřejmě, aby to bylo lákavé. Já jsem s kvalitou například Chickenburgeru spokojená, vypadá prostě normálně.
naprostý souhlas :D
nemám názor, je mi to jedno
nemám zkušenost
Nemůže v reklamě vypadat jako doopravdy, nevypadá tak lákavě, nepřiláká to lidi. Mě ale zajímá hlavně chuť.
Není to hezke
není to nic zvláštního, takhle vypadá jakákoliv reklama na cokoliv, nejen na MCDonalds, tohle je ještě dobrý, jindy realita nevypadá ani jako tato
neni to reálné
neni to tak zlý
neodpovídá
Neodpovida to
neodpovídají realitě
nepocitam s tim, ze to bude vypadat jako na fotce ....
Nepohoršuje mě to. A obrázek s realitou je přehnaný.
Neřeším
Neřeším to, modelka vypadá v běžném životě také jinak, než jak je nafocena pro časopis..
Neřeším, je to logické, že jídlo na reklamě musí vždy vypadat lépe
neřeším, počítám s tím, že výsledek je vždycky trochu jiný, než tvrdí reklama
Nesleduji reklamu na fast food
Nevím
nevím
nevím
nezabývám se tím vůbec
Nezajímá mě
nezdravé a někdy hnusné
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
Nic
Nic výjimečného, takto je to všude.
njn
No pěkné lhaní lidem
no že papír snese všechno. ale realita "hin sa ukáže" že... někdy se porce zdá být na obrázku mohutnější a víc naducaná dobrotami než jak je to v reálu...
Normální
obrazek mluvi za vse
obrázek na reklamě neukazuje hamburgr po rozbalení z papíru.Každy vybalený bude zmáčknutý
obrázek sedí. realita jiná než reklama
Obrázek shrnuje vše - proto si dávám pouze Tastyho, ten jediný jakž takž odpovídá.
odpovídá
odpovida to, obzvlast v CB na Lanovce, ale co clovek chce
podobné
podvod
Pokud bych byla v resturaci, což znamená, že nepředpokládám velmi rychlé vyřízení své objednávky, asi bych byla nespokojeno, pokud by mi donesli něco, co vypadá jinak než na obrázku. Ale protože McDonald´je rychlé občerstvení toleruji odchylky od obrázků a skutečnosti.
Pravda
pravdivé
prostě reklama
Přesně podle tohoto obrázku .
přijde mi to lepší než naopak, kdy tě i reklama od jídla odradí, nepřijde mi, rozdíl na obrázku nijak velký
příprava je rychlá, těžko můžou vypadat stejně upraveně jako v reklamě, navíc v reklamě mají být vidět ingredience, takže za mě v pořádku
raklama neodpovídá realitě, ale to je v dnešní době běžné
Realita fakt odpovídá, je to jen naaranžované na focení
Realita je diametrálně jíná, nechutná
Realita je jeste horsi
Realita je jeste jina nez na obrazku. Ale za tu cenu si myslim ze neni na co stezovat.
Realita je krutá :)
Realita je o dost horsi
realita je vždycky odlišná
Realita se diametrálně liší od reklamy.
Realita většinou neodpovídá tomu, co je v reklamách. Každopádně mi to nevadí, protože tak je tomu i u jiných produktů a u jiných firem.
realita většinou neodpovídá vzhledu reklamovaného produktu
Reklama jako u všehojiného
Reklama je dost zavádějící
reklama je přikrášlená
Reklama je vždy lepší :)
Reklama je vždycky nadsazená, co by měl člověk čekat... Nepřekvapí mě to. Někdy by ale burgery mohly vypadat lépe, byť ne tak, jak v reklamě.
Reklama lepší než realita.
Reklama ne lákava a produkt zklame. Prosukt by měl nadchnout.
Reklama prodává, skutečný produkt připravený ve spěchu se vzhledově liší foceného v ateliéru.
Reklama ukazuje to, co v řetězci není.
reklama ukazuje vždy něco jiného než realitu
Reklama vypadá vždy lépe.
Reklama zpravidla nevyobrazuje realitu, ale ideální stav.
Reklamní poutače lžou
reklamy jsou vesměs odpudivé, využívají podprahových sdělení, proto manipulativní, nelíbí se mi - asi fakt, že ve skutečnosti je umělá hmota zvaná hamburger o něco menší než na obrázku je mi úplně jedno
Rozdíl je v pořádku. Reklama ukazuje co vše v hamburgeru je, na tom vlevo nepoznáte, že je tam okurka a kečup, že?
rozdíl v tom bývá podstatný no
řekněte mi co vypadá stejně na reklamě a v reálu
samozřejmě vypadá hůř než v reklamě, ale zase né tak špatně.
skutečné jídlo zásadně neodpovídá tomu v reklamě
Skvele naaranzovane a vyfocene na obrázku, to vypadá vždycky líp než v realitě.
smutné
souhlasí obrázek
souhlasím
Standardní postup všech prodejců
Ste mrtky ulhany
Svinstvo
tak je to so vsetkym, neriesim
tak to prostě chodí všude a se vším
Takhle je to všude u všech jídel, ne jen v mc. Prostě nemůžete jídlo takhle naaranžovat kažýmu zákazníkovi, to by zákazník hodinu čekal a umřel hlady :D
tenhle je zrovna pravdivy
Tenhle trik s reklamou zná každý. Rovnou si na to dávám pozor
to je tak všude... nepřekvapí mě to... a víceméně ani neodradí
to nejhorší
to neni jenom problem McDonald´s. Kazda firma chce svoje produkty ukazat v nejlepsim svetle.
to prostě nejedlé
to už ani nemá cenu řešit, ale chtěla bych burger jako v reklamě
Trapna lež
Trapný
Typický marketing, nic speciálního, dělají to všichni
Ubohost no .. Člověk by za tu cenu čekal to, co je na fotce...
úplně něco jineho
Úplně něco jiného, ale reklama je reklama.
Upravují ho tak, aby to přilákalo lidi.To ej le zakazane!
v pohodě
v realite nemuze nikdy zaparena houska v krabicce vypadat tak lakave jako na obrazku :-)
V realite sou porce menší
v realitě to nevypadá tak hezky jako v reklamách
v realitě to vypadá jinak, v reklamě více lákavě
V realitě, například co se týče hamburgrů, je jídlo uděláno z nekvalitních produktů a je menší. Je jasné, že do reklam nedávají ta jídla, jak skutečně vypadají - to by nebyla dobrá reklama.
v realoitě vypadá jídlo mnohem hůř než na reklamních letácích a billboardech
V reklamě mnoho věcí vypadá tak, jak to ve skutečnosti není...
v reklamě rozhodně vypadá lépe, realita už je jiná
v reklame to vyzerá chutne, v realite úplne inak
V reklamě všechno vypadá líp.
v reklamě vypadá lépe a často větší
V reklamě vypadá produkt úplně jinak, než potom v realitě.
V reklamě vypadá vše větší
V reklamně to vypadá fajn, ale v reálu celkem peklíčko
V té rychlosti a za mizerný plat to jako v poutačích udělat nejde.
v té rychlosti to tak ani vypadat nemůže. pokud to není otrávené, tak se to jíst dá.
Ve skutečnosti je celý výrobek pomačkaný a kromě housky není vidět skoro nic.
Většina produktů různých firem vypadá v reklamě lépe než ve skutečnosti.
většinou neodpovídá realitě
Vymetání se zákazníky, ale reklama je zkrátka reklama...
Výrobek v jakékoliv reklamě bude vždy hezčí, než je ve skutečnosti.
Vzhled bych tak neřešil (ikdyž to opravdu vypadá jinak), ale hlavně to nechutná dle očekávání.
Vzhledem k tomu že na reklamě musí bylt vidět obsah, ale v jídle je obsah skryt pod houskoi přijde mi to OK.
Zcela běžná praktika a tak nějak jsem s tím vnitřně smířen. Již z koncepce těchto řetězců nemůžu čekat, že mě v papírovém pytlíku bude čekat hamburger jako v 5* restauraci
ze realota je spravna
Zhruba jako všude, ve fastfoodu nečekám jídlo, které esteticky, chuťově či jakkoli jinak ohromí, je to prostě nouzové řešení
Zodpovida realite.
že musí být super spráce lepit semínka na housku na focení
Že si každá firma realitu přikrášluje a zákazník není tak hloupý, aby s tím nepočítal.
Že to je pravda
27. Znáte slogan McDonald's?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 82 | 38,68 % | 38,68 % |
ano | 21 | 9,91 % | 9,91 % |
I'm lovin' it | 12 | 5,66 % | 5,66 % |
I'm loving it | 9 | 4,25 % | 4,25 % |
I'm lovin it | 7 | 3,3 % | 3,3 % |
Ne. | 6 | 2,83 % | 2,83 % |
i´m lovin it | 5 | 2,36 % | 2,36 % |
nevím | 3 | 1,42 % | 1,42 % |
I'm lovin it. | 3 | 1,42 % | 1,42 % |
I am loving it | 3 | 1,42 % | 1,42 % |
ostatní odpovědi | 61 | 28,77 % | 28,77 % |
28. Co se Vám vybaví, když se řekne McDonald's
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hamburger | 21 | 9,95 % | 9,91 % |
Burger | 11 | 5,21 % | 5,19 % |
Cheeseburger | 8 | 3,79 % | 3,77 % |
hranolky | 6 | 2,84 % | 2,83 % |
Fastfood | 5 | 2,37 % | 2,36 % |
Jídlo | 4 | 1,9 % | 1,89 % |
klaun | 3 | 1,42 % | 1,42 % |
Nezdravé jídlo | 3 | 1,42 % | 1,42 % |
hamburgery | 3 | 1,42 % | 1,42 % |
burgery | 3 | 1,42 % | 1,42 % |
ostatní odpovědi | 144 | 68,25 % | 67,92 % |
29. Zde můžete napsat názor na fastfood McDonald's
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
.
.
Ať táhne z českého trhu
Hnus
Chodím tam s příbuznými na občasná setkání a pokec.
I v USA nejhorší část food. Chodí tam pouze bílý odpad, no a černý . Pardon tlustí afroameričané.
Jděte někam a prostory nechejte třeba Vietnamcům.
je to klasika
Jedna z těch lepších fastfoodových restaurací u nás.
Jistota napříč celým světem.
již jsem psala dříve - je nekvalitní, kalorický, nedobrý
jsem ráda že není ve městě že žiji a moje děti se k jídlu z mc donald nedostanou tak často jako jinde.
Jsem ráda, že ho lze najít v každé zemi. Vždy tak víte, že se najíte bez úhony na zdravi na rozdíl od jiných variant pouličního stravování... Osobní zkušenost s MD v Peru a Indii
jsou naprosto zbytečné
Když sem byl mladší, dejme tomu, ale teď už se raději najít pořádně
kéž bychom si už žili jako v západní Evropě, a mohli si bezstarostně zajít třeba několikrát do týdne na jídlo a kávičku mimo domov.... pokud jsme však na chvostu Evropy s platy, tak to zatím tak reálné není pro všechny... bohatí nemají děti, raději cestují a chudí by děti rádi měli, ale nemohou jim pak dopřát světské radovánky a spol... Pokud vymřeme, přijdou migranti a budou si tu dělat táboráky ve velkém a bez vepřového a spol....
KFC je lepší
kvalita neodpovídá ceně, jídlo chutná jako z plastu, chodím tam jen s kolegy z práce, pokud někam jedeme autem a oni se tam chtějí stavit
Levná alternativa stravování v drahých zahraničních destinacích, jinak jde o jídlo nezdravé, saláty jsou předražené.
Líbí se mi transformace image v posledních letech a i přestavba poboček na samoobslužné kiosky, je to velký krok vpřed a MCD to velmi pomůže :)
Má málo poboček - jsme 11. město ve státě,a McDonalds u nás není ...
Má své místo na trhu. Zákazníci to tak chtějí... jen kdyby to nebylo tak proklatě návykové a nebylo to na každém rohu a za poměrně dobrou cenu. Pak když je člověk nepřipraven a hladový, tak prostě nutně zabrousí do fastfoodu a vycpe se houskou za 70 korun. A ta reklama v ot. 22 je strašná, komplikovaná, nesrozumitelná, dvojjazyčná (proč???), to si nikdo nemůže pořádně zapamatovat, protože to nepochopí.
Maj to zmáknutý marketingově, ale upřímně nechápu, proč tam tolik lidí chodí.
Mám ráda slevové akce, měly by být častěji a s větším sortimentem
Mezi asteroidů patří mezi nejlepší, záruka dodržení hygieny, standardů, relativní kvality a když si člověk jídlo poskládá rozumné, tak to ani z hlediska vyživovací hodnot není taková katastrofa
Moc se to řeší a různí alternativci se k němu rádi vymezují. Je to normální rychlé občerstvení. Nic víc, nic míň. Tento dotazník je toho důkazem
Můj názor je pozitivní, více nemám co říci :)
Můj nejoblíbenější fastfood. Chutná mi. Chodím do něj tak jednou za čtvrt roku, protože není v mém městě, ale pokud by byl, chodila bych tam častěji. Jídlo z něj je kalorické a dávají tam velké porce, takže se tím i člověk přejí a tudíž se po něm tloustne.
Myslím si, že McDonald's se soustředí pouze na chuť a nezajímá ho kvalita jídla.
Myslím si, že stravovat se zde pravidelně není vůbec dobré, ale občas to nikomu neuškodí :)
Myslím, že to není zdravé ani dobré. Já osobně tam zajdu pouze v případě, že mám chuť na jejich zmrzlinu, na jídlo opravdu vyjímečně a z nouze, což je párkrát do roka. Pokud se tam ale někdo rád stravuje, je mi to jedno, je to jeho věc. :)
naštěstí se najdou i ne příliš tučná jídla (např. Mc Wrap)
Nechápu popularitu tohoto zařízení
Nechápu, proč to lidé hodnotí tak negativně a pak se stravují v ještě horších restauracích. Z mcdonaldu alespoň nebudete mít střevní potíže, salmonelozu, apod.
Nechci more
nekvalitní nezdravé předražené jídlo, personál tupě odříkávající nařízené fráze, místo přirozené komunikace s hostem
Nelíbí se mi, že ráno a během dopoledne nemohu dítěti koupit Happy Meal
Není to tak špatný, ale jen nouzovka
neni to zdrave, ale je to dobre.
Nesnáším ho od doby co odmítl zrušit podporu OH v Soči a podpořil tak mučení homosexuálů v Rusku. Od té doby jsem tam nevlezl.
Netvrdím, že do něj občas nezajdu. Jsem studentka a občas se mi prostě vyplatí dát za cheeseburger 25 kč a ušetřit. Ale rozhodně to není nic, čím by se měl člověk stravovat často, ne-li denně. Není to nic výživného a je prokázáno, že při pravidelném stravování tímto jídlem vznikají zdravotní problémy. Na druhou stranu, s porovnáním s McDonaldem v Americe, si tady, v České republice, nemůžeme na nic stěžovat.
No fuj.
Obecne fast foody nemam rada, nepovazuju to za kvalitni jidlo. Ale Mcdonald ma alespon dobrou zmrzlinu, a i kafe si obcas dam
Personál je rychlí, ale dlouho se čaká na objednávku
Pro mě jako pro studenta VŠ nevyhovující cenová politika, za cenu burgeru připraveného za pár vteřin a hranolek v papírovém pytlíku se v běžné restauraci s obsluhou bez problémů najím, na jídle je vidět, že si s ním někdo dal práci.
Přijde mi v poho, hodně nezdravý ale no a co, osobně tam nechodím, protože není dostupný a protože jsem vegan, nevím esli tam mají nějaké alternativy...
rychlé jídlo, které nenadchne ani neurazí a není moc zdravé
rychle nouzove jidlo, nic vic ani nechci
Skvělý, na nic si nemůžu ztěžovat. :))
Spousta povyku pro nic.
špatný
Tento řetězec je ze všech nejrozšířenější, a tak má největší podíl viny na míře obezity v populaci, zvláště proto, že jídlo je - přinejmenším v západních poměrech - levné a dobře dostupné. Řetězec je známý tím, že jeho produkty jsou skoro vědeckým experimentem, který sleduje míru potěšení z jídla v závislosti na množství cukru a tuku.
úspěšný - jako vystudovaný ekonom k úspěchu mám respekt.
uvítala bych více salátů
Vcelu dobrý fastfood s chutným jídlem kam občas ráda zajdu. Jediné co mě děsí je šílený maskot klauna
Více se mi líbí McDonald's v Německu. Mají větší nabídku burgerů (takže tam člověk může chodit častěji a nejíst pořád to samé), dospělejší obsluhu a hezčí interiéry. Taky nechápu ultramalá parkovací místa snad u všech McD v ČR.
Vyhovuje mi, ze se muzu levne a rychle najíst. A zasyti.
vždy si v McDonalds kupuji již ozkoušené jídlo
Zajímavé mezinárodní korporace. V posledních letech ztrácí dech na Yum! Brands, myslím, že se musí podstatně změnit, aby si udrželo současný podíl na trhu
Zkusil jsem asi třikrát a výsledkem je zklamání. Obsluha nic nevysvětlí, jídlo mi nechutnalo a asi ani není moc kvalitní. KFC mi přijde o dost lepší a např. Bageterie Boulevard je úplně jinde. Do McD dále neplánuji chodit, šancí jsem dal dost.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.