Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum trhu džusů

Průzkum trhu džusů

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Matulová
Šetření:15. 04. 2011 - 17. 04. 2011
Počet respondentů:51
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Prosím Vás o vyplnění tohoto dotazníku, ve kterém provádím marketingový výzkum na téma konzumace džusu . Budu moc ráda, když si najdete chviličku a zodpovíte na několik následujících otázek ! Předem děkuji za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Kterou z těchto značek dšusů znáte ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Relax4996,08 %96,08 %  
Hello4690,2 %90,2 %  
Toma4588,24 %88,24 %  
Pfanner3058,82 %58,82 %  
Bravo2956,86 %56,86 %  

Graf

2. Při nákupu džusu se rozhodujete podle :

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ceny3466,67 %66,67 %  
Předchozí zkušenosti3160,78 %60,78 %  
Značky1631,37 %31,37 %  
Podle množství šťávy1529,41 %29,41 %  
Designu obalu47,84 %7,84 %  

Graf

3. Jaké džusy kupujete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100procentní4078,43 %78,43 %  
Koncentráty611,76 %11,76 %  
50%11,96 %1,96 %  
oboje11,96 %1,96 %  
podle momentální chuti11,96 %1,96 %  
jak kdy11,96 %1,96 %  
ty které mají příchuť, kterou mám ráda11,96 %1,96 %  

Graf

4. Jak často džus konzumujete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za měsíc2447,06 %47,06 %  
Jednou týdně2141,18 %41,18 %  
Denně35,88 %5,88 %  
S VODKOU11,96 %1,96 %  
Méně než jednou za měsíc11,96 %1,96 %  
spíše vyjímečně11,96 %1,96 %  

Graf

5. Který z džusů Vás nejvíce zaujal ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Relax2650,98 %50,98 %  
Pfanner1019,61 %19,61 %  
Hello815,69 %15,69 %  
Toma611,76 %11,76 %  
Bravo11,96 %1,96 %  

Graf

6. Značku Bravo vnímáte spíš jako ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Levnou2752,94 %52,94 %  
Mám s touto značkou dobré zkušenosti917,65 %17,65 %  
S hezkým designem obalu611,76 %11,76 %  
Moderní611,76 %11,76 %  
Kvalitní35,88 %5,88 %  

Graf

7. Značku Hello vnímáte spíš jako ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitní1733,33 %33,33 %  
Mám s touto značkou dobré zkušenosti1529,41 %29,41 %  
Levnou1019,61 %19,61 %  
Moderní611,76 %11,76 %  
S hezkým designem obalu35,88 %5,88 %  

Graf

8. Značku Toma vnímáte spíš jako ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Levnou1835,29 %35,29 %  
Kvalitní1325,49 %25,49 %  
Mám s touto značkou dobré zkušenosti917,65 %17,65 %  
Moderní815,69 %15,69 %  
S hezkým designem obalu35,88 %5,88 %  

Graf

9. Značku Relax vnímáte spíš jako ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitní2549,02 %49,02 %  
Mám s touto značkou dobré zkušenosti1121,57 %21,57 %  
S hezkým designem obalu713,73 %13,73 %  
Moderní713,73 %13,73 %  
Levnou11,96 %1,96 %  

Graf

10. Značku Pfanner vnímáte spíš jako ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitní2345,1 %45,1 %  
S hezkým designem obalu1121,57 %21,57 %  
Moderní1019,61 %19,61 %  
Mám s touto značkou dobré zkušenosti47,84 %7,84 %  
Levnou35,88 %5,88 %  

Graf

11. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Hello 35 Kč ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2752,94 %52,94 %  
ano2447,06 %47,06 %  

Graf

12. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Relax 35 Kč ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3874,51 %74,51 %  
ne1325,49 %25,49 %  

Graf

13. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Bravo 35 Kč ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4078,43 %78,43 %  
ano1121,57 %21,57 %  

Graf

14. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Pfanner 35 Kč ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2956,86 %56,86 %  
ne2243,14 %43,14 %  

Graf

15. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Toma 35 Kč ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3262,75 %62,75 %  
ano1937,25 %37,25 %  

Graf

16. Jste ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student4384,31 %84,31 %  
Zaměstnaný713,73 %13,73 %  
V domácnosti11,96 %1,96 %  

Graf

17. Vaše pohlaví ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4180,39 %80,39 %  
Muž917,65 %17,65 %  
jaké jiné pohlaví by to asi mohlo být (jsem žena)11,96 %1,96 %  

Graf

18. A kolik je Vám let ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16- 25 let4078,43 %78,43 %  
26- 35 let59,8 %9,8 %  
do 15 let35,88 %5,88 %  
36- 50 let35,88 %5,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kterou z těchto značek dšusů znáte ?

  • odpověď Pfanner:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní na otázku 10. Značku Pfanner vnímáte spíš jako ?

11. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Hello 35 Kč ?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Bravo 35 Kč ?

14. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Pfanner 35 Kč ?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pfanner na otázku 5. Který z džusů Vás nejvíce zaujal ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní na otázku 10. Značku Pfanner vnímáte spíš jako ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Bravo 35 Kč ?
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi S hezkým designem obalu na otázku 10. Značku Pfanner vnímáte spíš jako ?

15. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Toma 35 Kč ?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levnou na otázku 8. Značku Toma vnímáte spíš jako ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kterou z těchto značek dšusů znáte ?

2. Při nákupu džusu se rozhodujete podle :

3. Jaké džusy kupujete ?

4. Jak často džus konzumujete ?

5. Který z džusů Vás nejvíce zaujal ?

6. Značku Bravo vnímáte spíš jako ?

7. Značku Hello vnímáte spíš jako ?

8. Značku Toma vnímáte spíš jako ?

9. Značku Relax vnímáte spíš jako ?

10. Značku Pfanner vnímáte spíš jako ?

11. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Hello 35 Kč ?

12. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Relax 35 Kč ?

13. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Bravo 35 Kč ?

14. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Pfanner 35 Kč ?

15. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Toma 35 Kč ?

16. Jste ?

17. Vaše pohlaví ?

18. A kolik je Vám let ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kterou z těchto značek dšusů znáte ?

2. Při nákupu džusu se rozhodujete podle :

3. Jaké džusy kupujete ?

4. Jak často džus konzumujete ?

5. Který z džusů Vás nejvíce zaujal ?

6. Značku Bravo vnímáte spíš jako ?

7. Značku Hello vnímáte spíš jako ?

8. Značku Toma vnímáte spíš jako ?

9. Značku Relax vnímáte spíš jako ?

10. Značku Pfanner vnímáte spíš jako ?

11. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Hello 35 Kč ?

12. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Relax 35 Kč ?

13. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Bravo 35 Kč ?

14. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Pfanner 35 Kč ?

15. Byl/a byste ochoten/a dát za litr džusu Toma 35 Kč ?

16. Jste ?

17. Vaše pohlaví ?

18. A kolik je Vám let ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Matulová, V.Průzkum trhu džusů (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://pruzkum-trhu-dzusu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.