Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum trhu konzumentů minerálních vod

Průzkum trhu konzumentů minerálních vod

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Mikešová
Šetření:25. 03. 2011 - 31. 03. 2011
Počet respondentů:60
Počet otázek (max/průměr):21 / 21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážení respondenti,

 

jsem studentem ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a dovoluji si vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který bude součástí diplomové práce na téma "Zavádění nového výrobku na evropský trh". Dotazník je zcela anonymní. 

 

Děkuji, 

Roman Kubíček

Odpovědi respondentů

1. Jaký typ vody upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z kohoutku2541,67 %41,67 %  
přírodní minerální voda1931,67 %31,67 %  
pitná balená voda1321,67 %21,67 %  
pramenitá voda35 %5 %  

Graf

2. Jaké značky balených vod znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mattoni5795 %95 %  
Bonaqua5591,67 %91,67 %  
Dobrá Voda5490 %90 %  
Aquila5490 %90 %  
Rajec5490 %90 %  
Magnesia5388,33 %88,33 %  
Poděbradka5185 %85 %  
Korunní5185 %85 %  
Toma4880 %80 %  
Ondrášovka4778,33 %78,33 %  
Hanácká4778,33 %78,33 %  

Graf

3. Jakou vodu pijete raději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neperlivá2745 %45 %  
jemně perlivá2236,67 %36,67 %  
perlivá1118,33 %18,33 %  

Graf

4. Jakou vodu při konzumaci preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neochucenou3863,33 %63,33 %  
ochucenou2236,67 %36,67 %  

Graf

5. Jak často pijete balenou vodu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denně2236,67 %36,67 %  
často35 %5 %  
jednou týdně35 %5 %  
Každý den35 %5 %  
týdně23,33 %3,33 %  
příležitostně23,33 %3,33 %  
každý den,celý den11,67 %1,67 %  
1x týdně11,67 %1,67 %  
pořád11,67 %1,67 %  
několikrát do týdne11,67 %1,67 %  
ostatní odpovědi 2x -3x týdně
1x denně
málo
1-2x měsíčně?
raz za tyzden
téměř vůbec
3 x láhve 1,5 l týdně
jen na cestách v létě ca 2x za měsíc, v zimě nikdy
několikrát týdně
4 * týdně
3-5 x tydne
průměrně jednou týdně
3x mesacne
3x týdnně
kazdy den
očas
málokdy
1 - 2 dny v týdnu
jen na cestách, což je jednou do roka
vyjímečne - párkrát měsíčně v restauraci
téměř denně
2135 %35 % 

Graf

6. Jaký obal preferujete při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
PET5998,33 %98,33 %  
sklo11,67 %1,67 %  

Graf

7. Jak velké balení upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1,5 l4473,33 %73,33 %  
2 l58,33 %8,33 %  
0,5 l46,67 %6,67 %  
1 l46,67 %6,67 %  
0,75 l35 %5 %  

Graf

8. Kolik jste ochotni zaplatit za lahev minerální vody o objemu 0,75 l?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 Kč - 12 Kč2948,33 %48,33 %  
13 Kč - 15 Kč1626,67 %26,67 %  
6 Kč - 9 Kč1321,67 %21,67 %  
16 Kč a více23,33 %3,33 %  

Graf

9. Rozhoduje u Vás při nákupu design, tvar lahve?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4371,67 %71,67 %  
ano1728,33 %28,33 %  

Graf

10. Podle čeho se řídíte při nákupu minerální vody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příchuť/ chuť3355 %55 %  
cena3355 %55 %  
značka2948,33 %48,33 %  
design obalu58,33 %8,33 %  

Graf

11. Ovlivňuje Vás při výběru minerální vody reklama? Pokud ano, jaká?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV4778,33 %78,33 %  
internet915 %15 %  
noviny, časopisy813,33 %13,33 %  
rádio35 %5 %  

Graf

12. Ovlivnila Vaší situaci při nákupu minerálních vod finanční krize, která nás v posledních letech postihla

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4575 %75 %  
ano1525 %25 %  

Graf

13. Jakým způsobem Vás ovlivnila finanční krize při nákupu balených vod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neovlivnila mne, nakupuji vody stále stejné3761,67 %61,67 %  
nekupuji balenou vodu, piji převážně vodu z kohoutku1423,33 %23,33 %  
kupuji vodu levnější915 %15 %  

Graf

14. Znáte výrobky společnosti Mattoni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5896,67 %96,67 %  
ne23,33 %3,33 %  

Graf

15. Líbí se Vám logo Mattoni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5490 %90 %  
ne610 %10 %  

Graf

16. Pijete vody společnosti Karlovarské minerální vody (Mattoni, Aquila a Magnesia)??

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5185 %85 %  
ne915 %15 %  

Graf

17. Ochutnali jste již exotické ovoce "pitaya"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5490 %90 %  
ano610 %10 %  

Graf

18. Lákala by Vás chuť exotického ovoce pitaya jako příchuť minerální vody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4270 %70 %  
ano1830 %30 %  

Graf

19. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5083,33 %83,33 %  
muž1016,67 %16,67 %  

Graf

20. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 24 let3456,67 %56,67 %  
25 - 35 let1830 %30 %  
36 - 50 let813,33 %13,33 %  

Graf

21. Bydlíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve městě4676,67 %76,67 %  
na vesnici1423,33 %23,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký typ vody upřednostňujete?

2. Jaké značky balených vod znáte?

3. Jakou vodu pijete raději?

4. Jakou vodu při konzumaci preferujete?

5. Jak často pijete balenou vodu?

6. Jaký obal preferujete při nákupu?

7. Jak velké balení upřednostňujete?

8. Kolik jste ochotni zaplatit za lahev minerální vody o objemu 0,75 l?

9. Rozhoduje u Vás při nákupu design, tvar lahve?

10. Podle čeho se řídíte při nákupu minerální vody?

11. Ovlivňuje Vás při výběru minerální vody reklama? Pokud ano, jaká?

12. Ovlivnila Vaší situaci při nákupu minerálních vod finanční krize, která nás v posledních letech postihla

13. Jakým způsobem Vás ovlivnila finanční krize při nákupu balených vod?

14. Znáte výrobky společnosti Mattoni?

15. Líbí se Vám logo Mattoni?

16. Pijete vody společnosti Karlovarské minerální vody (Mattoni, Aquila a Magnesia)??

17. Ochutnali jste již exotické ovoce "pitaya"?

18. Lákala by Vás chuť exotického ovoce pitaya jako příchuť minerální vody?

19. Jste

20. Jaký je Váš věk?

21. Bydlíte

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký typ vody upřednostňujete?

2. Jaké značky balených vod znáte?

3. Jakou vodu pijete raději?

4. Jakou vodu při konzumaci preferujete?

5. Jak často pijete balenou vodu?

6. Jaký obal preferujete při nákupu?

7. Jak velké balení upřednostňujete?

8. Kolik jste ochotni zaplatit za lahev minerální vody o objemu 0,75 l?

9. Rozhoduje u Vás při nákupu design, tvar lahve?

10. Podle čeho se řídíte při nákupu minerální vody?

11. Ovlivňuje Vás při výběru minerální vody reklama? Pokud ano, jaká?

12. Ovlivnila Vaší situaci při nákupu minerálních vod finanční krize, která nás v posledních letech postihla

13. Jakým způsobem Vás ovlivnila finanční krize při nákupu balených vod?

14. Znáte výrobky společnosti Mattoni?

15. Líbí se Vám logo Mattoni?

16. Pijete vody společnosti Karlovarské minerální vody (Mattoni, Aquila a Magnesia)??

17. Ochutnali jste již exotické ovoce "pitaya"?

18. Lákala by Vás chuť exotického ovoce pitaya jako příchuť minerální vody?

19. Jste

20. Jaký je Váš věk?

21. Bydlíte

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mikešová, V.Průzkum trhu konzumentů minerálních vod (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://pruzkum-trhu-konzumentu-mine.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.