Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum trhu - lázeňské oplatky

Průzkum trhu - lázeňské oplatky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Matulová
Šetření:08. 05. 2017 - 15. 05. 2017
Počet respondentů:185
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.74
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:87,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

věnujte prosím pár minut svého času vyplnění mého dotazníku k bakalářské práci, která se zabývá zpracováním marketingové komunikace pro firmu CLIP Luhačovice vyrábějící lázeňské oplatky. 

Dotazník je určen pro všechny respondenty bez rozdílu, protože se zabývá celkovým vnímáním situace na trhu s lázeňskými oplatky.

Odpovědi respondentů

1. Jíte sladkosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12567,57 %67,57 %  
Občas5630,27 %30,27 %  
Ne42,16 %2,16 %  

Graf

2. Jak často navštěvujete lázeňská města?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Velmi často (alespoň 1x měsíčně)otázka č. 3, Často (alespoň 1x za 3 měsíce)otázka č. 3, Málo (alespoň 1x za půl roku)otázka č. 3, Velmi málo (alespoň 1x za rok)otázka č. 3, Vůbecotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi málo (alespoň 1x za rok)6334,05 %34,05 %  
Vůbec4624,86 %24,86 %  
Velmi často (alespoň 1x měsíčně)4323,24 %23,24 %  
Málo (alespoň 1x za půl roku)2412,97 %12,97 %  
Často (alespoň 1x za 3 měsíce)94,86 %4,86 %  

Graf

3. Jaká lázeňská města navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Luhačovice9165,47 %49,19 %  
Karlovy Vary3021,58 %16,22 %  
Mariánské Lázně2316,55 %12,43 %  
Františkovy Lázně117,91 %5,95 %  
Poděbrady75,04 %3,78 %  
Teplice32,16 %1,62 %  
Klimkovice21,44 %1,08 %  
Jeseník21,44 %1,08 %  
Piešťany21,44 %1,08 %  
Konstantinovy Lázně21,44 %1,08 %  
Poděbrady, Janské lázně10,72 %0,54 %  
Kroměříž10,72 %0,54 %  
Teplice nad Bečvou10,72 %0,54 %  
Trenčianske Teplice10,72 %0,54 %  
Karlova Studánka10,72 %0,54 %  
Velké Losiny, Jeseník10,72 %0,54 %  
Karlova Studánka, Jánské koupele, Teplice nad Bečvou, Klimkovice, Rožnov pod Radhoštěm aj. 10,72 %0,54 %  
Fuck others! 10,72 %0,54 %  
Fšechny kam mě pošle paní Ing. ŽANETA MATULOVÁ, haha:)10,72 %0,54 %  
Bad Fußinfg, Gmund, Bukfurdo10,72 %0,54 %  
Janské Lázně, Poděbrady10,72 %0,54 %  
Lipova Lázně10,72 %0,54 %  
Velké Losiny10,72 %0,54 %  
Třeboň, Velichovky, Pardubice10,72 %0,54 %  
navštívil jsem je párkrát v životě...10,72 %0,54 %  
vždy jiné10,72 %0,54 %  
různé menší i větší lázně10,72 %0,54 %  
Karlova Studánka, Jánské Lázně10,72 %0,54 %  
Jeseník, Karlova Studánka, 10,72 %0,54 %  
Trebon10,72 %0,54 %  
Lázně Bělohrad, Velichovky, Bohdaneč, Janské Lázně, Lipová lázně, Lázně Jeseník, Karlova Studánka, Teplice nad Bečvou, a další10,72 %0,54 %  
Chomutov10,72 %0,54 %  

Graf

4. Kupujete lázeňské oplatky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - pro sebe10757,84 %57,84 %  
Ano - jako dárek9450,81 %50,81 %  
Ne - dostávám je jako dárek4725,41 %25,41 %  
Ne - oplatky nejím2111,35 %11,35 %  

Graf

5. Které značky lázeňských oplatků znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kolonáda16488,65 %88,65 %  
CLIP Luhačovice6334,05 %34,05 %  
Kare4423,78 %23,78 %  
Výrobna tradičních lázeňských oplatek s označením Moravia2111,35 %11,35 %  
Lazeňské oplatky Hodonín105,41 %5,41 %  
nevím21,08 %1,08 %  
Košař10,54 %0,54 %  
UNITA10,54 %0,54 %  
nevybavuji si žádný název10,54 %0,54 %  
nějaké jsme kupovali minulý rok v Luhačovicích na pobytu, ale značku si nevybavuji10,54 %0,54 %  
piešťanské10,54 %0,54 %  
Marlax10,54 %0,54 %  
Na značce nezáleží. Kupuji vždy ty dostupné v daném lázeňském městě.10,54 %0,54 %  
oříškové z Lázní Toušeň a další10,54 %0,54 %  
značku moc neřeším10,54 %0,54 %  
lidl10,54 %0,54 %  
žádné10,54 %0,54 %  
Opavia10,54 %0,54 %  
neznám, nerozlišuju10,54 %0,54 %  
Orthos10,54 %0,54 %  
Diskito, Bronzitos10,54 %0,54 %  

Graf

6. Jak na Vás působí následující obaly?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostatečný6132,97 %32,97 %  
nedostatečný5730,81 %30,81 %  
dobrý3921,08 %21,08 %  
chvalitebný2211,89 %11,89 %  
výborný63,24 %3,24 %  

Graf

7. Jak na Vás působí následující obaly?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostatečný4825,95 %25,95 %  
dobrý4122,16 %22,16 %  
nedostatečný3720 %20 %  
chvalitebný3518,92 %18,92 %  
výborný2412,97 %12,97 %  

Graf

8. Jak na Vás působí následující obaly?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý4926,49 %26,49 %  
dostatečný4524,32 %24,32 %  
chvalitebný3720 %20 %  
nedostatečný3116,76 %16,76 %  
výborný2312,43 %12,43 %  

Graf

9. Jak na Vás působí následující obaly?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý4825,95 %25,95 %  
chvalitebný4524,32 %24,32 %  
výborný4423,78 %23,78 %  
dostatečný3418,38 %18,38 %  
nedostatečný147,57 %7,57 %  

Graf

10. Jak na Vás působí následující obaly?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedostatečný5027,03 %27,03 %  
dostatečný4524,32 %24,32 %  
dobrý4122,16 %22,16 %  
chvalitebný2915,68 %15,68 %  
výborný2010,81 %10,81 %  

Graf

11. Vyvolalo ve Vás předcházející zájem o koupi oplatků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10556,76 %56,76 %  
ano5429,19 %29,19 %  
nevím2614,05 %14,05 %  

Graf

12. Jak na Vás působí následující webová stránka?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý5530,05 %29,73 %  
chvalitebný5228,42 %28,11 %  
dostatečný3720,22 %20 %  
výborný2010,93 %10,81 %  
nedostatečný1910,38 %10,27 %  

Graf

13. Na jakých sociálních sítích máte účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook16086,49 %86,49 %  
Instagram8143,78 %43,78 %  
Twitter4021,62 %21,62 %  
Nemám účet2211,89 %11,89 %  
LinkedIn31,62 %1,62 %  
Snapchat21,08 %1,08 %  
Tumblr, 9gag10,54 %0,54 %  
YouTube, Google+, LinkedIn, Pinterest10,54 %0,54 %  
alik.cz10,54 %0,54 %  
Pinterest10,54 %0,54 %  
LI10,54 %0,54 %  
VK, Skype, Gmail10,54 %0,54 %  
Tumblr10,54 %0,54 %  
LinedIn10,54 %0,54 %  
League of Legends, Minecraft, Metin210,54 %0,54 %  

Graf

14. Jak často si vyhledáváte informace o výrobcích na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Velmi častootázka č. 15, Častootázka č. 15, Zřídka kdyotázka č. 15, Vůbecotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zřídka kdy7339,46 %39,46 %  
Vůbec5429,19 %29,19 %  
Často3518,92 %18,92 %  
Velmi často2312,43 %12,43 %  

Graf

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11361,08 %61,08 %  
Muž7238,92 %38,92 %  

Graf

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-2511562,16 %62,16 %  
26-352915,68 %15,68 %  
36-501910,27 %10,27 %  
15-19115,95 %5,95 %  
50+115,95 %5,95 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaká lázeňská města navštěvujete?

  • odpověď Luhačovice:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kare na otázku 5. Které značky lázeňských oplatků znáte?

11. Vyvolalo ve Vás předcházející zájem o koupi oplatků?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 9. Jak na Vás působí následující obaly?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jíte sladkosti?

2. Jak často navštěvujete lázeňská města?

3. Jaká lázeňská města navštěvujete?

4. Kupujete lázeňské oplatky?

5. Které značky lázeňských oplatků znáte?

6. Jak na Vás působí následující obaly?

11. Vyvolalo ve Vás předcházející zájem o koupi oplatků?

12. Jak na Vás působí následující webová stránka?

13. Na jakých sociálních sítích máte účet?

14. Jak často si vyhledáváte informace o výrobcích na sociálních sítích?

15. Pohlaví

16. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jíte sladkosti?

2. Jak často navštěvujete lázeňská města?

3. Jaká lázeňská města navštěvujete?

4. Kupujete lázeňské oplatky?

5. Které značky lázeňských oplatků znáte?

6. Jak na Vás působí následující obaly?

11. Vyvolalo ve Vás předcházející zájem o koupi oplatků?

12. Jak na Vás působí následující webová stránka?

13. Na jakých sociálních sítích máte účet?

14. Jak často si vyhledáváte informace o výrobcích na sociálních sítích?

15. Pohlaví

16. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Matulová, A.Průzkum trhu - lázeňské oplatky (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://pruzkum-trhu-lazenske-oplatk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.