Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > PRŮZKUM TRHU LEPÍCÍCH PAPÍRKŮ A ZNALOSTI ZNAČKY POST-IT

PRŮZKUM TRHU LEPÍCÍCH PAPÍRKŮ A ZNALOSTI ZNAČKY POST-IT

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Nováková
Šetření:05. 12. 2012 - 10. 12. 2012
Počet respondentů:8
Počet otázek (max/průměr):22 / 20.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentka Fakulty mezinárodních vztahů na VŠE a chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku, který se věnuje znalosti značky Post-it a průzkumu trhu lepících papírků.

Výsledky budou využity pro účely seminární práce. Prosím Vás o co nejupřímnější odpovědi, budu Vám moc vděčná :-)


Zuzana Nováková 

Odpovědi respondentů

1. Co se Vám vybaví, když se řekne: „lepící papírky"?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

barevné malé a praktické papírky

Barvy

klasické žluté lepící poznámkové papírky

lepící papírky

miluju je, jasnost,barevnost, zvýraznění, studijní a pracovní pomůcka, olepený PC, vzkazy kolegům, poznámky

pomůcka proti zapomínání, také jsou výborné pro krátké poznámky k dokumentům v práci

vybaví se mi žluté lepicí papírky na poznámky, překvapivě :D

žlutá barva

2. Jaké značky lepících papírků znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné225 %25 %  
nevzpomenu si na značky112,5 %12,5 %  
různé112,5 %12,5 %  
post-it, maped112,5 %12,5 %  
neznám112,5 %12,5 %  
post-it, office depot, optis112,5 %12,5 %  
post-it112,5 %12,5 %  

Graf

3. Které značky lepících papírků používáte ve firmě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
"no name"225 %25 %  
žádné225 %25 %  
různé, dle momentálního nákupu recepce112,5 %12,5 %  
nevím112,5 %12,5 %  
optis112,5 %12,5 %  
ani nevím, jakou značku112,5 %12,5 %  

Graf

4. Znáte značku Post-it?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano562,5 %62,5 %  
ne337,5 %37,5 %  

Graf

5. Co se Vám vybaví při vyslovení 3M či Post-it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Samolepící bločky450 %50 %  
Nic337,5 %37,5 %  
Široký sortiment225 %25 %  
Kvalita112,5 %12,5 %  

Graf

6. Znáte logo značky Post-it?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne787,5 %87,5 %  
ano112,5 %12,5 %  

Graf

7. Pokud ano, popište ho:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

je tam prostě napsáno Post-it

neznám ho

8. Používáte samolepící bločky Post-it?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne675 %75 %  
ano225 %25 %  

Graf

9. Jaké produkty značky Post-it používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné562,5 %62,5 %  
Samolepicí bločky225 %25 %  
nevím, u kancelářských potřeb si nezakládám na značce112,5 %12,5 %  

Graf

10. Jak ohodnotíte značku Post-it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Známá337,5 %37,5 %  
Moderní225 %25 %  
Inovativní225 %25 %  
Neznámá225 %25 %  

Graf

11. Co nejvíce oceňujete na lepících papírkách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přilnavost225 %25 %  
Rozmanitost tvarů a velikostí112,5 %12,5 %  
různorodé využití112,5 %12,5 %  
praktičnost, že na to napíšu poznámku a pak jí mám na očích112,5 %12,5 %  
zvolila bych: a), d)112,5 %12,5 %  
Barevnost112,5 %12,5 %  
Nízkou cenu112,5 %12,5 %  

Graf

12. Co byste naopak vylepšil/la na lepících papírkách? (prosím uveďte)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

cenu, která je tak vysoká, že nám nestojí za to, si je kupovat

lepivost

myslím že nějaká přílišná inovace mě nenapdane. Moc je nepoužívám a když, tak barevnost přilnavost a čili viditelnost jsou dobré

někdy bych mohl využít větší (ne víc jak A4)

nic

prodej tzv. sad lepících papírků např. s názvem Studijní set, Do každé kanceláře apod... : mohly by být trošku výhodnější a obsahovat různé velikosti a druhy, velikosti a barvy.

Přilnavost

snížil bych ekologickou stopu

13. Jak hodnotíte cenu výrobků Post-it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neorientuji se675 %75 %  
Drahé225 %25 %  

Graf

14. Víte o možnosti přizpůsobení výrobků zákazníkům (reklamní předměty)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano675 %75 %  
ne225 %25 %  

Graf

15. Pokud ano, využíváte je?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7100 %87,5 %  

Graf

16. Jak velké jsou objednávky lepících papírků ve Vaší firmě? (uveďte prosím hodnotu v Kč za rok)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

10 000 Kč

nemám vůbec tušení

nepracuji

Netuším

netuším,ale bude to do tisíce korun

nevím

nevím

nevím

17. Jak často objednáváte lepící papírky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím225 %25 %  
jednou za půl roku112,5 %12,5 %  
já je neobjednávám, to dělá kolegyně112,5 %12,5 %  
nepracuji112,5 %12,5 %  
nikdy112,5 %12,5 %  
jednou za čtvrt roku112,5 %12,5 %  
já neobjednávám, řeknu si asistentce, když nějaké potřebuji112,5 %12,5 %  

Graf

18. Jakým způsobem jsou zajišťovány kancelářské potřeby ve Vaší firmě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes distributora (např. Office Depot, Activa, atd.)337,5 %37,5 %  
V maloobchodě/ v papírnictví225 %25 %  
Nevím225 %25 %  
nepracuji112,5 %12,5 %  

Graf

19. Která charakteristika nejlépe vystihuje Vaší firmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Malá česká firma337,5 %37,5 %  
Střední česká firma337,5 %37,5 %  
nepracuji112,5 %12,5 %  
Velká zahraniční firma112,5 %12,5 %  

Graf

20. V případě zájmu uveďte název firmy, ve které pracujete:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

21. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena562,5 %62,5 %  
Muž337,5 %37,5 %  

Graf

22. Spadáte do věkové kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 25 let562,5 %62,5 %  
25 - 40 let337,5 %37,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nováková, Z.PRŮZKUM TRHU LEPÍCÍCH PAPÍRKŮ A ZNALOSTI ZNAČKY POST-IT (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://pruzkum-trhu-lepicich-papirk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.