Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum trhu - polštáře z Thajska

Průzkum trhu - polštáře z Thajska

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Gabriela Buráňová
Šetření:07. 05. 2014 - 10. 05. 2014
Počet respondentů:88
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

pro výzkum ke své bakalářské práci bych vás chtěla poprosit o vyplnění anonymního dotazníku týkajícího se průzkumu trhu. Tento dotazník je určen pro zákazníky obchodu s orientálním zbožím Tibet v Brně (a všechny ostatní, kteří se zajímají o podobné produkty) a je zaměřen na nový produkt - aromatický dekorační polštářek se dvěma zvláštními vlastnostmi:

1. Místo výroby: je vyrobený ve vesnici v Thajsku - koupí polštáře tedy zároveň přispějete k rozvoji této vesnice.
2. Výroba: k jeho výrobě je využit rostlinný odpad v podobě kukuřičných slupek, které byly po speciální úpravě využity jako výplň polštáře.


Aromatický dekorativní polštářek z Thajska je hezkým doplňkem do bytu či auta s vůní eukalyptu, citronu či peprmintu. Vhodný k relaxaci pomocí aromaterapie, navození klidného spánku i k provonění zásuvky či skříně. Vyroben ekologicky s rozvojovým potenciálem:-)

Věnujete-li mi pár minut svého času, pomůžete mi provést marketingový výzkum týkající se právě tohoto produktu, který by mohl být uveden na český trh.

Všem moc děkuji za vyplnění!

Odpovědi respondentů

1. Jak hodnotíte svou oblibu v předmětech s původem z Asie?

1 = Žádný zájem; 5 = Velký zájem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33236,36 %36,36 %  
22225 %25 %  
41719,32 %19,32 %  
51011,36 %11,36 %  
177,95 %7,95 %  

Graf

2. Jak hodnotíte svůj zájem o aromaterapii?

Aromaterapie = druh alternativní medicíny, který užívá éterické oleje za účelem změny mysli, nálady nebo zdraví; „léčba pomocí vůní“. (1 = Žádný zájem; 5 = Velký zájem)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32831,82 %31,82 %  
12123,86 %23,86 %  
21820,45 %20,45 %  
41719,32 %19,32 %  
544,55 %4,55 %  

Graf

3. Kterou vůni z vyjmenovaných preferujete?

Jedna z těchto vůní bude použita v aromatickém polštáři.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Eukalyptus4551,14 %51,14 %  
Citrón3236,36 %36,36 %  
Peprmint1112,5 %12,5 %  

Graf

4. O jaké produkty v obchodě s orientálními předměty Tibet v Brně máte spíše zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čaje, čajové soupravy6068,18 %68,18 %  
Dekorace3640,91 %40,91 %  
Vonné tyčinky, oleje3539,77 %39,77 %  
Bižuterie2528,41 %28,41 %  
Oděvy1112,5 %12,5 %  
Jiné66,82 %6,82 %  

Graf

5. Jak často nakupujete v obchodě Tibet v Brně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často6573,86 %73,86 %  
Jednou do roka1213,64 %13,64 %  
Jednou za půl roku1011,36 %11,36 %  
Jednou měsíčně a častěji11,14 %1,14 %  

Graf

6. Jak často nakupujete dekorativní předměty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často3539,77 %39,77 %  
Jednou za půl roku2730,68 %30,68 %  
Jednou do roka2123,86 %23,86 %  
Jednou měsíčně a častěji55,68 %5,68 %  

Graf

7. Jak je pro vás zajímavý výrobek, který pochází z Thajska a jehož koupí přispějete k rozvoji thajské vesnice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše zajímavý3640,91 %40,91 %  
Rozhodně zajímavý2629,55 %29,55 %  
Spíše nezajímavý1719,32 %19,32 %  
Nezajímavý910,23 %10,23 %  

Graf

8. S přihlédnutím ke specifickým vlastnostem aromatického dekoračního polštářku z Thajska, kolik maximálně peněz jste ochotní za něj zaplatit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201-300 Kč3236,36 %36,36 %  
101-200 Kč2022,73 %22,73 %  
301-400 Kč1415,91 %15,91 %  
Méně než 100 Kč1314,77 %14,77 %  
401-500 Kč66,82 %6,82 %  
Více než 500 Kč33,41 %3,41 %  

Graf

9. Co je pro vás rozhodující při výběru dárkového zboží?

1 – nejméně rozhodující; 5 – nejvíce rozhodující

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Propagace2.1481.558
Obal3.1021.092
Místo výroby2.8411.202
Vzhled4.5340.817
Přispění koupí na určitou věc (životní prostředí, rozvoj...)3.1931.451

Graf

10. Nakupujete výrobky šetrné k životnímu prostředí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6472,73 %72,73 %  
ne2427,27 %27,27 %  

Graf

11. Připlatíte si za produkt šetrný k životnímu prostředí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano5461,36 %61,36 %  
Spíše ne2022,73 %22,73 %  
Rozhodně ano910,23 %10,23 %  
Rozhodně ne55,68 %5,68 %  

Graf

12. Nakupujete výrobky, jejichž koupí lze přispět k rozvoji v méně rozvinuté části světa?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4955,68 %55,68 %  
ne3944,32 %44,32 %  

Graf

13. Připlatíte si za produkt, jehož koupí lze přispět k rozvoji v méně rozvinuté části světa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano5157,95 %57,95 %  
Spíše ne2022,73 %22,73 %  
Rozhodně ano1011,36 %11,36 %  
Rozhodně ne77,95 %7,95 %  

Graf

14. Jak v tuto chvíli hodnotíte svůj zájem o aromatický dekorační polštář z Thajska?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, zatím nemohu určit3034,09 %34,09 %  
Spíše o něj mám zájem2629,55 %29,55 %  
Nemám o něj zájem1517,05 %17,05 %  
Spíše o něj nemám zájem1112,5 %12,5 %  
Mám o něj zájem66,82 %6,82 %  

Graf

15. Co může váš zájem o aromatický dekorační polštář z Thajska zvýšit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více informací4045,45 %45,45 %  
Lepší využití polštáře2022,73 %22,73 %  
Nízká cena1213,64 %13,64 %  
Nemám o polštář vůbec zájem1112,5 %12,5 %  
větší výběr vůní11,14 %1,14 %  
nemám ráda aroma věcičky11,14 %1,14 %  
že se mi vzhledově zalíbí11,14 %1,14 %  
atraktivní vzhled11,14 %1,14 %  
blížící se narozeniny někoho jiného11,14 %1,14 %  

Graf

16. Doporučíte dekorační polštář z Thajska svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne4348,86 %48,86 %  
Spíše ano3337,5 %37,5 %  
Rozhodně ano89,09 %9,09 %  
Rozhodně ne44,55 %4,55 %  

Graf

17. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5967,05 %67,05 %  
Muž2932,95 %32,95 %  

Graf

18. Vaše věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-29 let7281,82 %81,82 %  
30-39 let910,23 %10,23 %  
19 a méně let55,68 %5,68 %  
40 a více let22,27 %2,27 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Připlatíte si za produkt, jehož koupí lze přispět k rozvoji v méně rozvinuté části světa?

  • odpověď Spíše ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nízká cena na otázku 15. Co může váš zájem o aromatický dekorační polštář z Thajska zvýšit?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak hodnotíte svou oblibu v předmětech s původem z Asie?

2. Jak hodnotíte svůj zájem o aromaterapii?

3. Kterou vůni z vyjmenovaných preferujete?

4. O jaké produkty v obchodě s orientálními předměty Tibet v Brně máte spíše zájem?

5. Jak často nakupujete v obchodě Tibet v Brně?

6. Jak často nakupujete dekorativní předměty?

7. Jak je pro vás zajímavý výrobek, který pochází z Thajska a jehož koupí přispějete k rozvoji thajské vesnice?

8. S přihlédnutím ke specifickým vlastnostem aromatického dekoračního polštářku z Thajska, kolik maximálně peněz jste ochotní za něj zaplatit?

9. Co je pro vás rozhodující při výběru dárkového zboží?

10. Nakupujete výrobky šetrné k životnímu prostředí?

11. Připlatíte si za produkt šetrný k životnímu prostředí?

12. Nakupujete výrobky, jejichž koupí lze přispět k rozvoji v méně rozvinuté části světa?

13. Připlatíte si za produkt, jehož koupí lze přispět k rozvoji v méně rozvinuté části světa?

14. Jak v tuto chvíli hodnotíte svůj zájem o aromatický dekorační polštář z Thajska?

15. Co může váš zájem o aromatický dekorační polštář z Thajska zvýšit?

16. Doporučíte dekorační polštář z Thajska svým známým?

17. Jste:

18. Vaše věková kategorie:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak hodnotíte svou oblibu v předmětech s původem z Asie?

2. Jak hodnotíte svůj zájem o aromaterapii?

3. Kterou vůni z vyjmenovaných preferujete?

4. O jaké produkty v obchodě s orientálními předměty Tibet v Brně máte spíše zájem?

5. Jak často nakupujete v obchodě Tibet v Brně?

6. Jak často nakupujete dekorativní předměty?

7. Jak je pro vás zajímavý výrobek, který pochází z Thajska a jehož koupí přispějete k rozvoji thajské vesnice?

8. S přihlédnutím ke specifickým vlastnostem aromatického dekoračního polštářku z Thajska, kolik maximálně peněz jste ochotní za něj zaplatit?

9. Co je pro vás rozhodující při výběru dárkového zboží?

10. Nakupujete výrobky šetrné k životnímu prostředí?

11. Připlatíte si za produkt šetrný k životnímu prostředí?

12. Nakupujete výrobky, jejichž koupí lze přispět k rozvoji v méně rozvinuté části světa?

13. Připlatíte si za produkt, jehož koupí lze přispět k rozvoji v méně rozvinuté části světa?

14. Jak v tuto chvíli hodnotíte svůj zájem o aromatický dekorační polštář z Thajska?

15. Co může váš zájem o aromatický dekorační polštář z Thajska zvýšit?

16. Doporučíte dekorační polštář z Thajska svým známým?

17. Jste:

18. Vaše věková kategorie:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Buráňová, G.Průzkum trhu - polštáře z Thajska (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://pruzkum-trhu-polstare-z-thaj.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.