Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum trhu - polštáře z Thajska
Průzkum trhu - polštáře z Thajska
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Gabriela Buráňová |
---|---|
Šetření: | 07. 05. 2014 - 10. 05. 2014 |
Počet respondentů: | 88 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 18 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:42 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
pro výzkum ke své bakalářské práci bych vás chtěla poprosit o vyplnění anonymního dotazníku týkajícího se průzkumu trhu. Tento dotazník je určen pro zákazníky obchodu s orientálním zbožím Tibet v Brně (a všechny ostatní, kteří se zajímají o podobné produkty) a je zaměřen na nový produkt - aromatický dekorační polštářek se dvěma zvláštními vlastnostmi:
1. Místo výroby: je vyrobený ve vesnici v Thajsku - koupí polštáře tedy zároveň přispějete k rozvoji této vesnice.
2. Výroba: k jeho výrobě je využit rostlinný odpad v podobě kukuřičných slupek, které byly po speciální úpravě využity jako výplň polštáře.
Aromatický dekorativní polštářek z Thajska je hezkým doplňkem do bytu či auta s vůní eukalyptu, citronu či peprmintu. Vhodný k relaxaci pomocí aromaterapie, navození klidného spánku i k provonění zásuvky či skříně. Vyroben ekologicky s rozvojovým potenciálem:-)
Věnujete-li mi pár minut svého času, pomůžete mi provést marketingový výzkum týkající se právě tohoto produktu, který by mohl být uveden na český trh.
Všem moc děkuji za vyplnění!
Odpovědi respondentů
1. Jak hodnotíte svou oblibu v předmětech s původem z Asie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 32 | 36,36 % | 36,36 % |
2 | 22 | 25 % | 25 % |
4 | 17 | 19,32 % | 19,32 % |
5 | 10 | 11,36 % | 11,36 % |
1 | 7 | 7,95 % | 7,95 % |
2. Jak hodnotíte svůj zájem o aromaterapii?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 28 | 31,82 % | 31,82 % |
1 | 21 | 23,86 % | 23,86 % |
2 | 18 | 20,45 % | 20,45 % |
4 | 17 | 19,32 % | 19,32 % |
5 | 4 | 4,55 % | 4,55 % |
3. Kterou vůni z vyjmenovaných preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Eukalyptus | 45 | 51,14 % | 51,14 % |
Citrón | 32 | 36,36 % | 36,36 % |
Peprmint | 11 | 12,5 % | 12,5 % |
4. O jaké produkty v obchodě s orientálními předměty Tibet v Brně máte spíše zájem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Čaje, čajové soupravy | 60 | 68,18 % | 68,18 % |
Dekorace | 36 | 40,91 % | 40,91 % |
Vonné tyčinky, oleje | 35 | 39,77 % | 39,77 % |
Bižuterie | 25 | 28,41 % | 28,41 % |
Oděvy | 11 | 12,5 % | 12,5 % |
Jiné | 6 | 6,82 % | 6,82 % |
5. Jak často nakupujete v obchodě Tibet v Brně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně často | 65 | 73,86 % | 73,86 % |
Jednou do roka | 12 | 13,64 % | 13,64 % |
Jednou za půl roku | 10 | 11,36 % | 11,36 % |
Jednou měsíčně a častěji | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
6. Jak často nakupujete dekorativní předměty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně často | 35 | 39,77 % | 39,77 % |
Jednou za půl roku | 27 | 30,68 % | 30,68 % |
Jednou do roka | 21 | 23,86 % | 23,86 % |
Jednou měsíčně a častěji | 5 | 5,68 % | 5,68 % |
7. Jak je pro vás zajímavý výrobek, který pochází z Thajska a jehož koupí přispějete k rozvoji thajské vesnice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše zajímavý | 36 | 40,91 % | 40,91 % |
Rozhodně zajímavý | 26 | 29,55 % | 29,55 % |
Spíše nezajímavý | 17 | 19,32 % | 19,32 % |
Nezajímavý | 9 | 10,23 % | 10,23 % |
8. S přihlédnutím ke specifickým vlastnostem aromatického dekoračního polštářku z Thajska, kolik maximálně peněz jste ochotní za něj zaplatit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
201-300 Kč | 32 | 36,36 % | 36,36 % |
101-200 Kč | 20 | 22,73 % | 22,73 % |
301-400 Kč | 14 | 15,91 % | 15,91 % |
Méně než 100 Kč | 13 | 14,77 % | 14,77 % |
401-500 Kč | 6 | 6,82 % | 6,82 % |
Více než 500 Kč | 3 | 3,41 % | 3,41 % |
9. Co je pro vás rozhodující při výběru dárkového zboží?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Propagace | 2.148 | 1.558 |
Obal | 3.102 | 1.092 |
Místo výroby | 2.841 | 1.202 |
Vzhled | 4.534 | 0.817 |
Přispění koupí na určitou věc (životní prostředí, rozvoj...) | 3.193 | 1.451 |
10. Nakupujete výrobky šetrné k životnímu prostředí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 64 | 72,73 % | 72,73 % |
ne | 24 | 27,27 % | 27,27 % |
11. Připlatíte si za produkt šetrný k životnímu prostředí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 54 | 61,36 % | 61,36 % |
Spíše ne | 20 | 22,73 % | 22,73 % |
Rozhodně ano | 9 | 10,23 % | 10,23 % |
Rozhodně ne | 5 | 5,68 % | 5,68 % |
12. Nakupujete výrobky, jejichž koupí lze přispět k rozvoji v méně rozvinuté části světa?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 49 | 55,68 % | 55,68 % |
ne | 39 | 44,32 % | 44,32 % |
13. Připlatíte si za produkt, jehož koupí lze přispět k rozvoji v méně rozvinuté části světa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 51 | 57,95 % | 57,95 % |
Spíše ne | 20 | 22,73 % | 22,73 % |
Rozhodně ano | 10 | 11,36 % | 11,36 % |
Rozhodně ne | 7 | 7,95 % | 7,95 % |
14. Jak v tuto chvíli hodnotíte svůj zájem o aromatický dekorační polštář z Thajska?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím, zatím nemohu určit | 30 | 34,09 % | 34,09 % |
Spíše o něj mám zájem | 26 | 29,55 % | 29,55 % |
Nemám o něj zájem | 15 | 17,05 % | 17,05 % |
Spíše o něj nemám zájem | 11 | 12,5 % | 12,5 % |
Mám o něj zájem | 6 | 6,82 % | 6,82 % |
15. Co může váš zájem o aromatický dekorační polštář z Thajska zvýšit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Více informací | 40 | 45,45 % | 45,45 % |
Lepší využití polštáře | 20 | 22,73 % | 22,73 % |
Nízká cena | 12 | 13,64 % | 13,64 % |
Nemám o polštář vůbec zájem | 11 | 12,5 % | 12,5 % |
větší výběr vůní | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
nemám ráda aroma věcičky | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
že se mi vzhledově zalíbí | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
atraktivní vzhled | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
blížící se narozeniny někoho jiného | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
16. Doporučíte dekorační polštář z Thajska svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 43 | 48,86 % | 48,86 % |
Spíše ano | 33 | 37,5 % | 37,5 % |
Rozhodně ano | 8 | 9,09 % | 9,09 % |
Rozhodně ne | 4 | 4,55 % | 4,55 % |
17. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 59 | 67,05 % | 67,05 % |
Muž | 29 | 32,95 % | 32,95 % |
18. Vaše věková kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-29 let | 72 | 81,82 % | 81,82 % |
30-39 let | 9 | 10,23 % | 10,23 % |
19 a méně let | 5 | 5,68 % | 5,68 % |
40 a více let | 2 | 2,27 % | 2,27 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.