Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum trhu - společnost Slevomat

Průzkum trhu - společnost Slevomat

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristina Kubíková
Šetření:28. 03. 2019 - 09. 04. 2019
Počet respondentů:211
Počet otázek (max/průměr):18 / 14.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jsem studentkou 3. ročníku VŠE v Praze a ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku ohledně společnosti Slevomat, který bude použit jako součást mé bakalářské práce.

Děkuji za Vaši ochotu a Váš čas!



 

 

 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Pracujete vy, nebo někdo z vašeho blízkého okolí v marketingu, výzkumu trhu či reklamě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16377,25 %77,25 %  
Ano4822,75 %22,75 %  

Graf

2. Pracujete vy, nebo někdo z vašeho blízkého okolí v oblasti slevových portálů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16499,39 %77,73 %  
Ano10,61 %0,47 %  

Graf

3. Nakupoval/a jste někdy v minulosti na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12978,66 %61,14 %  
Ne3521,34 %16,59 %  

Graf

4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nízká cena10883,08 %51,18 %  
Hodnocení ostatních uživatelů9976,15 %46,92 %  
Množství uvedených informací o daném produktu4736,15 %22,27 %  
Vysoká kvalita nabízených produktů3728,46 %17,54 %  
Velké množství nabízených produktů2620 %12,32 %  
Vizuální zpracování nabídky produktu1612,31 %7,58 %  
Popularita nabízených značek/společností75,38 %3,32 %  
lokalita10,77 %0,47 %  
Na poslední chvíli se dá sehnat dárek/voucher10,77 %0,47 %  
Mrdání prdele ještě10,77 %0,47 %  
Je to balíček služeb, které třeba jinde nenajdu10,77 %0,47 %  
Nikoli nízká, ale nižší cena produktu. Například u bunjeejumping je cena stejná, ne-li vyšší než na oficiálních stránkách prodejce. 10,77 %0,47 %  
Můj aktuání zájem o produkt/nabídku10,77 %0,47 %  

Graf

5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena10782,95 %50,71 %  
Předchozí zkušenosti6953,49 %32,7 %  
Rychlost nákupu4031,01 %18,96 %  
Doporučení blízkých3930,23 %18,48 %  
Kvalita3023,26 %14,22 %  
Reklama107,75 %4,74 %  
Velký výběr na jednom místě. 10,78 %0,47 %  
Ze vím že jsou ty nabídky ověřené , že to jsou takové o které je mezi lidmi zájem a tudíž se celkem dá spolehnout na výsledek a služby vstřícnost atd. Pplus výhody body kredity které slevomat DÁVÁ ještě navíc k slevam10,78 %0,47 %  

Graf

6. Jaké slevové portály znáte? (Uveďte dle pořadí, na které si vzpomenete nejdříve)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

heureka, slevomat

Hypeslevy

nevím

Pepa.cz, slevomat

skrz, pepa

skrz, slevín, slevomat,

Skrz,slevomat,hypersleva

Skrz.cz, kde jsou sloučeny nabídky veškerých slevových portálů, nejvíce si ale sama vyhledávám SLEVOMAT.CZ

Slevimat Nakup v akci Hyperslevy Pepa

Slevomat Adrop

Slevomat Hyper slevy

slevomat hyperslevy

Slevomat Hyperslevy

Slevomat Kupi.cz

Slevomat hyperslevy

Slevomat Skrz.cz

slevomat

Slevomat

Slevomat

slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

slevomat

Slevomat

Slevomat

slevomat

slevomat

Slevomat

Slevomat

slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

slevomat

Slevomat

Slevomat

slevomat

Slevomat

slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

Slevomat

slevomat

Slevomat

slevomat

slevomat

slevomat a slovensky zľavomat

slevomat alegria

Slevomat používám. Slevadne.

Slevomat Slevoking Skrz Pepa

Slevomat,

Slevomat,

Slevomat, Aliexpress

Slevomat, Aliexpress, eBay, Amazon

Slevomat, amplion

Slevomat, Booking

Slevomat, Booking, Letuška

Slevomat, Heureka

Slevomat, Hyperslevy

slevomat, hyperslevy

Slevomat, hyperslevy

Slevomat, Hyperslevy

Slevomat, hyperslevy, skrz, slevydnes

Slevomat, chytrý Honza

slevomat, jinde nenakupuju

Slevomat, kupi

slevomat, pepa

Slevomat, Pepa

Slevomat, Pepa

slevomat, pepa

Slevomat, Pepa,

Slevomat, pepa,

Slevomat, pepa, slevín

Slevomat, Pepa.cz , Skrz.cz

Slevomat, pepa.cz, skrz.cz

Slevomat, Skrz

Slevomat, Skrz

Slevomat, Skrz

Slevomat, skrz

Slevomat, Skrz

Slevomat, Skrz

Slevomat, Skrz

Slevomat, Skrz a Pepa

Slevomat, skrz,

Slevomat, Skrz, Hyperslevy, Pepa

Slevomat, Skrz, Slevin, Slevomol

Slevomat, skrz.cz

slevomat, skrz.cz

Slevomat, skrz.cz, pepa, vykupto,

Slevomat, Slevadnes, Slevaking

Slevomat, slever

Slevomat, slevin

Slevomat, Slevin, Pepa

Slevomat, Slevin, Pepa.cz, Slevax

Slevomat, Slevoking

slevomat, slevoslav

Slevomat, Slevoslav

slevomat, vykupto

Slevomat, vykupto, hyperslevy

Slevomat, vykupto, pepa

Slevomat, zalet si, azzait.com

Slevomat, Zbožomat

slevomat, zbožomat, zlateslevy

Slevomat, Zkrz, Zapakatel

slevomat,pepa

Slevomat,pepa.cz,

Slevomat,Skrz

Slevomat,skrz,...uz nevim

Slevomat.cz Skrz.cz Slevydnes.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

Slevomat.cz, HyperSlevy.cz, Pepa.cz, Slever.cz

slevomat.cz, pepa.cz, slevin.cz, zapakatel.cz

Slevoteka, Slevomat

Zľavomat, Slevomat

7. Znáte slevový portál Slevomat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano129100 %61,14 %  

Graf

8. Jak často nakupujete na Slevomatu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nikdy jsem nic nekoupil/aotázka č. 12, Méně než jednou za rokotázka č. 9, Jednou až dvakrát za rokotázka č. 9, Jednou za dva až tři měsíceotázka č. 9, Každý měsícotázka č. 9, Každý týdenotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou až dvakrát za rok5945,74 %27,96 %  
Jednou za dva až tři měsíce3023,26 %14,22 %  
Méně než jednou za rok2922,48 %13,74 %  
Nikdy jsem nic nekoupil/a75,43 %3,32 %  
Každý měsíc43,1 %1,9 %  

Graf

9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
300 - 499 Kč3629,51 %17,06 %  
500 - 999 Kč2722,13 %12,8 %  
1 000 - 1 499 Kč1915,57 %9 %  
2 500 Kč a více1512,3 %7,11 %  
100 - 299 Kč1411,48 %6,64 %  
1 500 - 1 999 Kč75,74 %3,32 %  
2 000 - 2 499 Kč32,46 %1,42 %  
Méně než 100 Kč10,82 %0,47 %  

Graf

10. Odkud znáte Slevomat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení od známých4133,61 %19,43 %  
Webové stránky společnosti3831,15 %18,01 %  
Reklama na sociálních sítích3327,05 %15,64 %  
Televizní reklama43,28 %1,9 %  
Netuším.. 10,82 %0,47 %  
Nepamatuji si10,82 %0,47 %  
už nevím10,82 %0,47 %  
Odevšaď 10,82 %0,47 %  
Nevim. Myslím že jsem si ho vyhledala na netu10,82 %0,47 %  
už ani nevím10,82 %0,47 %  

Graf

11. V jaké kategorii nabízených produktů nejčastěji nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Restaurace a bary3126,05 %14,69 %  
Cestování2521,01 %11,85 %  
Zábava2420,17 %11,37 %  
Krása a relaxace2016,81 %9,48 %  
Zboží65,04 %2,84 %  
Dárky54,2 %2,37 %  
Potraviny43,36 %1,9 %  
Rodina a děti32,52 %1,42 %  
Praktické10,84 %0,47 %  

Graf

12. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15372,51 %72,51 %  
Muž5827,49 %27,49 %  

Graf

13. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2613865,4 %65,4 %  
27-353215,17 %15,17 %  
45-53199 %9 %  
36-44115,21 %5,21 %  
15-1862,84 %2,84 %  
54-6231,42 %1,42 %  
63+20,95 %0,95 %  

Graf

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské12860,66 %60,66 %  
Vysokoškolské6229,38 %29,38 %  
Vyučen/a s maturitou94,27 %4,27 %  
Základní62,84 %2,84 %  
Vyučen/a62,84 %2,84 %  

Graf

15. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student11052,13 %52,13 %  
Administrativní pracovník3114,69 %14,69 %  
Manažerská/vedoucí pozice136,16 %6,16 %  
Živnostník125,69 %5,69 %  
Manuálně pracující104,74 %4,74 %  
V domácnosti94,27 %4,27 %  
Učitel31,42 %1,42 %  
Důchodce20,95 %0,95 %  
Nezaměstnaný20,95 %0,95 %  
MD10,47 %0,47 %  
rodič10,47 %0,47 %  
Rodičovská dovolená 10,47 %0,47 %  
V kultuře 10,47 %0,47 %  
cuuuuuuuus!! studuji a zároveň pracuji10,47 %0,47 %  
Voják10,47 %0,47 %  
Učitelka 10,47 %0,47 %  
Programátor 10,47 %0,47 %  
Prodejce10,47 %0,47 %  
Sociální pracovnice pro mládež10,47 %0,47 %  
student + prace v klientskem sektoru10,47 %0,47 %  
Pracující student10,47 %0,47 %  
Zdravotní sestra10,47 %0,47 %  
Administrativník pracovník na půl úvazku plus student 10,47 %0,47 %  
Fotograf 10,47 %0,47 %  
Telemarketing10,47 %0,47 %  
všeobecná sestra, zaměstnanec10,47 %0,47 %  
student a pracující (administrativní pracovník)10,47 %0,47 %  
THP10,47 %0,47 %  

Graf

16. Jaký je počet členů Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26028,44 %28,44 %  
45827,49 %27,49 %  
34320,38 %20,38 %  
Žiji sám/sama3114,69 %14,69 %  
5 a více199 %9 %  

Graf

17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 35 000 Kč12358,29 %58,29 %  
26 000 - 35 000 Kč3416,11 %16,11 %  
16 000 - 25 000 Kč3014,22 %14,22 %  
10 000 - 15 000 Kč146,64 %6,64 %  
Méně než 10 000 Kč104,74 %4,74 %  

Graf

18. Ve kterém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha10851,18 %51,18 %  
Středočeský kraj2813,27 %13,27 %  
Jihomoravský kraj136,16 %6,16 %  
Ústecký kraj115,21 %5,21 %  
Pardubický kraj83,79 %3,79 %  
Liberecký kraj62,84 %2,84 %  
Moravskoslezský kraj62,84 %2,84 %  
Plzeňský kraj62,84 %2,84 %  
Jihočeská kraj62,84 %2,84 %  
Olomoucký kraj52,37 %2,37 %  
Královehradeský kraj52,37 %2,37 %  
Kraj Vysočina31,42 %1,42 %  
Zlínský kraj20,95 %0,95 %  
zlínský !!!10,47 %0,47 %  
zdraví tě naty10,47 %0,47 %  
Slovensko - Žilinský kraj10,47 %0,47 %  
Zlínský10,47 %0,47 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Nakupoval/a jste někdy v minulosti na slevovém portálu?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hodnocení ostatních uživatelů na otázku 4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velké množství nabízených produktů na otázku 4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká kvalita nabízených produktů na otázku 4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení blízkých na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předchozí zkušenosti na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost nákupu na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevomat na otázku 6. Jaké slevové portály znáte? (Uveďte dle pořadí, na které si vzpomenete nejdříve)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Znáte slevový portál Slevomat?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou až dvakrát za rok na otázku 8. Jak často nakupujete na Slevomatu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za dva až tři měsíce na otázku 8. Jak často nakupujete na Slevomatu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než jednou za rok na otázku 8. Jak často nakupujete na Slevomatu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých na otázku 10. Odkud znáte Slevomat?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na sociálních sítích na otázku 10. Odkud znáte Slevomat?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webové stránky společnosti na otázku 10. Odkud znáte Slevomat?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestování na otázku 11. V jaké kategorii nabízených produktů nejčastěji nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krása a relaxace na otázku 11. V jaké kategorii nabízených produktů nejčastěji nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Restaurace a bary na otázku 11. V jaké kategorii nabízených produktů nejčastěji nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábava na otázku 11. V jaké kategorii nabízených produktů nejčastěji nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 000 - 1 499 Kč na otázku 9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100 - 299 Kč na otázku 9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 500 Kč a více na otázku 9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 300 - 499 Kč na otázku 9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500 - 999 Kč na otázku 9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nízká cena na otázku 4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Množství uvedených informací o daném produktu na otázku 4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vizuální zpracování nabídky produktu na otázku 4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)

4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)

  • odpověď Hodnocení ostatních uživatelů:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení blízkých na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
  • odpověď Nízká cena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velké množství nabízených produktů na otázku 4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 300 - 499 Kč na otázku 9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krása a relaxace na otázku 11. V jaké kategorii nabízených produktů nejčastěji nakupujete?

5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)

  • odpověď Cena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 300 - 499 Kč na otázku 9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webové stránky společnosti na otázku 10. Odkud znáte Slevomat?

7. Znáte slevový portál Slevomat?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hodnocení ostatních uživatelů na otázku 4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velké množství nabízených produktů na otázku 4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká kvalita nabízených produktů na otázku 4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení blízkých na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předchozí zkušenosti na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost nákupu na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 3. Nakupoval/a jste někdy v minulosti na slevovém portálu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevomat na otázku 6. Jaké slevové portály znáte? (Uveďte dle pořadí, na které si vzpomenete nejdříve)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou až dvakrát za rok na otázku 8. Jak často nakupujete na Slevomatu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za dva až tři měsíce na otázku 8. Jak často nakupujete na Slevomatu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než jednou za rok na otázku 8. Jak často nakupujete na Slevomatu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých na otázku 10. Odkud znáte Slevomat?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na sociálních sítích na otázku 10. Odkud znáte Slevomat?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webové stránky společnosti na otázku 10. Odkud znáte Slevomat?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestování na otázku 11. V jaké kategorii nabízených produktů nejčastěji nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krása a relaxace na otázku 11. V jaké kategorii nabízených produktů nejčastěji nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Restaurace a bary na otázku 11. V jaké kategorii nabízených produktů nejčastěji nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábava na otázku 11. V jaké kategorii nabízených produktů nejčastěji nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 000 - 1 499 Kč na otázku 9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100 - 299 Kč na otázku 9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 500 Kč a více na otázku 9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 300 - 499 Kč na otázku 9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500 - 999 Kč na otázku 9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nízká cena na otázku 4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Množství uvedených informací o daném produktu na otázku 4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vizuální zpracování nabídky produktu na otázku 4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Středoškolské:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na otázku 5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)

17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

  • odpověď Více než 35 000 Kč:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 16. Jaký je počet členů Vaší domácnosti?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete vy, nebo někdo z vašeho blízkého okolí v marketingu, výzkumu trhu či reklamě

2. Pracujete vy, nebo někdo z vašeho blízkého okolí v oblasti slevových portálů?

3. Nakupoval/a jste někdy v minulosti na slevovém portálu?

4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)

5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)

6. Jaké slevové portály znáte? (Uveďte dle pořadí, na které si vzpomenete nejdříve)

7. Znáte slevový portál Slevomat?

8. Jak často nakupujete na Slevomatu?

9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?

10. Odkud znáte Slevomat?

11. V jaké kategorii nabízených produktů nejčastěji nakupujete?

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Do jaké věkové skupiny patříte?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

15. Jaké je Vaše povolání?

16. Jaký je počet členů Vaší domácnosti?

17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

18. Ve kterém kraji bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete vy, nebo někdo z vašeho blízkého okolí v marketingu, výzkumu trhu či reklamě

2. Pracujete vy, nebo někdo z vašeho blízkého okolí v oblasti slevových portálů?

3. Nakupoval/a jste někdy v minulosti na slevovém portálu?

4. Jaké faktory jsou pro vás nejdůležitější při nákupu na slevovém portálu? (Uveďte maximálně 3)

5. Co Vás motivuje k nákupu na slevových portálech? (Uveďtě maximálně 3)

6. Jaké slevové portály znáte? (Uveďte dle pořadí, na které si vzpomenete nejdříve)

7. Znáte slevový portál Slevomat?

8. Jak často nakupujete na Slevomatu?

9. Jaká byla hodnota Vašeho posledního nákupu?

10. Odkud znáte Slevomat?

11. V jaké kategorii nabízených produktů nejčastěji nakupujete?

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Do jaké věkové skupiny patříte?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

15. Jaké je Vaše povolání?

16. Jaký je počet členů Vaší domácnosti?

17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

18. Ve kterém kraji bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kubíková, K.Průzkum trhu - společnost Slevomat (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://pruzkum-trhu-spolecnost-slev.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.