Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum trhu v ČR pro zadavatele grafických prací a designu

Průzkum trhu v ČR pro zadavatele grafických prací a designu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Erika Mithoferová
Šetření:03. 12. 2015 - 30. 12. 2015
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):22 / 22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

PRŮZKUM TRHU V ČR PRO ZADAVATELE

GRAFICKÝCH PRACÍ A DESIGNU

Prosím o vyplnění dotazníku, který se zaměřuje na průzkum v oblasti grafického designu na území ČR. Dotazník je anonymní a využiji jej pro potřeby mé diplomové práce. Je určený pro všechny, kteří zadávají grafické práce nebo využili službu grafika, designera, reklamní nebo komunikační agentury. Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
OSVČ – živnostník (jako jednotlivec)3735,58 %35,58 %  
Malá firma/společnost (do 25 zaměstnanců)2322,12 %22,12 %  
Střední firma/společnost (od 26 – 250 zaměstnanců)1615,38 %15,38 %  
Státní instituce1514,42 %14,42 %  
Velká firma/společnost (nad 250 zaměstnanců)98,65 %8,65 %  
Nezisková organizace, sdružení43,85 %3,85 %  

Graf

2. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6057,69 %57,69 %  
Žena4442,31 %42,31 %  

Graf

3. Využíváte služby grafika/designéra pro tvorbu komunikačních a reklamních materiálů (např. tiskoviny, plakáty, tvorba loga, billboardy, bannery, video, web design atd.)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8985,58 %85,58 %  
ne1514,42 %14,42 %  

Graf

4. V jaké oblasti podnikáte nebo působíte? (Pokud Vaše oblast podnikání zahrnuje více možností, označte prosím tu hlavní.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Služby (servis)1615,38 %15,38 %  
Obchodování1514,42 %14,42 %  
Služby109,62 %9,62 %  
Media109,62 %9,62 %  
Ostatní109,62 %9,62 %  
Školství87,69 %7,69 %  
Umění, kultura87,69 %7,69 %  
Výroba87,69 %7,69 %  
Státní a veřejná správa87,69 %7,69 %  
Zdravotnictví a sociální oblast76,73 %6,73 %  
Finanční služby, pojišťovnictví, účetnictví32,88 %2,88 %  
Logistika10,96 %0,96 %  

Graf

5. Koho nejčastěji oslovujete, když potřebujete vytvořit grafiku/design?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Grafik/designer na volné noze (OSVČ, dnes také grafik označován jako freelancer)3735,58 %35,58 %  
Reklamní/komunikační agentura (studio)2019,23 %19,23 %  
Známý1413,46 %13,46 %  
Využívám služby jak grafika/designera, tak služby reklamní/komunikační agentury1211,54 %11,54 %  
Interní grafik/designer1110,58 %10,58 %  
Člen rodiny76,73 %6,73 %  
Student32,88 %2,88 %  

Graf

6. Je podle Vás důležité, aby měl grafik/designer formální vzdělání v oblasti grafiky/designu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5451,92 %51,92 %  
ano5048,08 %48,08 %  

Graf

7. Jakým způsobem vyhledáváte a vybíráte správného kandidáta na zpracování vašich grafických a komunikačních materiálů? (Označit můžete libovolné množství kritérií)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní zkušenosti7168,27 %68,27 %  
Doporučení od známých5956,73 %56,73 %  
Referencí (ukázky práce, prezentace na internetu, webové stránky)5048,08 %48,08 %  
Kvality a úrovně provedení4240,38 %40,38 %  
Cenové nabídky3735,58 %35,58 %  
Dle rychlosti zpracování1817,31 %17,31 %  
Komplexnosti nabízených služeb1817,31 %17,31 %  
Výběrová řízení (tendry)1413,46 %13,46 %  
Lokality (dostupnosti a vzdálenosti)109,62 %9,62 %  
Sociální sítě65,77 %5,77 %  
Dle jména, postavení na trhu (jednotlivce, agentury, studia)43,85 %3,85 %  
Náhodné setkání a networking32,88 %2,88 %  
Webové katalogy10,96 %0,96 %  
máme jej zaměstnaného10,96 %0,96 %  
Tištěné média (inzerce, letáky, časopisy, plakáty)10,96 %0,96 %  
Reklama TV, Rádio10,96 %0,96 %  
nepotřebval jsem jej10,96 %0,96 %  

Graf

8. Které kritérium nejvíce při zadávání grafických a komunikačních materiálů preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitu (i když je dražší)5350,96 %50,96 %  
Spolehlivost a stabilitu, dodržení termínů3331,73 %31,73 %  
Nižší cenu109,62 %9,62 %  
Rychlost zpracování87,69 %7,69 %  

Graf

9. Které reklamní/propagační/komunikační materiály a služby nejčastěji zadáváte? (Označte, prosím, pět Vašich priorit.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Web design a grafika (prezentace firemní stránky, tvorba e-shopu, bannery, rotátory, newslettery atd.)4644,23 %44,23 %  
Reklamní tiskoviny (letáky, plakáty, pozvánky, skládačky, visačky, samolepky, kartičky atd.)4543,27 %43,27 %  
Reklamní předměty a oděvy2826,92 %26,92 %  
Kalendáře, novoročenky2524,04 %24,04 %  
Neperiodické tiskoviny (brožura, katalog, bulletin)2322,12 %22,12 %  
Inzerce, tisk, časopisy, noviny, knihy (sazba, návrh obálky, návrh koncepce atd.)2322,12 %22,12 %  
Firemní styl (Corporate Identity, Corporate Design, Corporate Communications)1716,35 %16,35 %  
Obalový design a etikety1615,38 %15,38 %  
Velkoplošná reklama (Billboardy, bannery, plachty, City-light vitríny, venkovní reklama, reklamní balóny atd.)1615,38 %15,38 %  
Tvorba textu a sloganu1413,46 %13,46 %  
Polep a značení dopravních prostředků1312,5 %12,5 %  
Produktová a reklamní fotografie1312,5 %12,5 %  
Tvorba reklamního videa, multimédia109,62 %9,62 %  
Reklamní tiskoviny (letáky, plakáty, pozvánky, skládačky, visačky, samolepky, kartičky)98,65 %8,65 %  
Ilustrace, kresba98,65 %8,65 %  
Piktogramy, ikony87,69 %7,69 %  
Výstavnictví, design stánku, 3D65,77 %5,77 %  
Reklama Rádio43,85 %3,85 %  
Velkoplošná reklama (Billboardy, bannery, plachty, City-light vitríny, reklamní balóny atd.)32,88 %2,88 %  
Inzerce, tisk, časopisy, noviny, knihy (sazba, návrh obálky, návrh koncepce)32,88 %2,88 %  
Didaktické pomůcky (grafické ztvárnění)32,88 %2,88 %  
Reklama TV21,92 %1,92 %  

Graf

10. Které vlastnosti a elementy se podle Vás nejvíce spojují s GRAFICKÝM DESIGNEM? (Označte, prosím, čtyři pro Vás nejvýznamnější.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 4).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originalita (kreativita)7774,04 %74,04 %  
Srozumitelnost a čitelnost7572,12 %72,12 %  
Zapamatovatelnost6461,54 %61,54 %  
Efektivnost3937,5 %37,5 %  
Účelnost3230,77 %30,77 %  
Podpora vnímání značky2725,96 %25,96 %  
Vizuálně výrazné prvky2322,12 %22,12 %  
Součást marketingové komunikace2120,19 %20,19 %  
Informovanost2019,23 %19,23 %  
Estetičnost1918,27 %18,27 %  
Barevnost a barevné systémy1312,5 %12,5 %  
Jasná hierarchie65,77 %5,77 %  

Graf

11. Které vlastnosti a elementy se podle Vás nejvíce spojují s WEBDESIGNEM? (Označte, prosím, čtyři pro Vás nejvýznamnější.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 4).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Srozumitelnost a čitelnost6562,5 %62,5 %  
Jednoduchost a čistota5451,92 %51,92 %  
Funkčnost (užitečnost)5350,96 %50,96 %  
Originalita (kreativita)4947,12 %47,12 %  
Zapamatovatelnost3432,69 %32,69 %  
Rychlost načítaní a nastavení3129,81 %29,81 %  
Jasná hierarchie2625 %25 %  
Informovanost2524,04 %24,04 %  
Profesionalita provedení2221,15 %21,15 %  
Vizuálně výrazné prvky2120,19 %20,19 %  
Interaktivita1312,5 %12,5 %  
Součást marketingové komunikace1211,54 %11,54 %  
Estetičnost1110,58 %10,58 %  

Graf

12. Pokud vám odborník v oblasti grafiky a designu doporučuje určité úpravy a doporučení, tak:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snažím se grafikovi/designerovi vysvětlit svůj záměr a jsem ochoten s ním hledat kompromis a řešení7269,23 %69,23 %  
Respektuji a nechám si poradit2625 %25 %  
Spíše trvám na tom, aby to grafik/designer přepracoval dle mého požadavku65,77 %5,77 %  

Graf

13. Věříte, že grafický design a vizuální komunikace má smysl, účel, přináší užitek a je to důležitý aspekt i v marketingovém prostředí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10197,12 %97,12 %  
ne32,88 %2,88 %  

Graf

14. Vypisujete výběrové řízení (tendry)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8177,88 %77,88 %  
Ano2221,15 %21,15 %  
hledání originality, mělo by se platit 10,96 %0,96 %  

Graf

15. Jaký způsob komunikace se zpracovatelem grafických prací preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní schůzka7875 %75 %  
Elektronická forma komunikace (e-mail, Skype atd.)2120,19 %20,19 %  
Telefonický rozhovor54,81 %4,81 %  

Graf

16. Když zadáte zakázku/projekt, jak rychle potřebujete obvykle zpracovat první návrhy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na typu zakázky/projektu, většinou se přizpůsobím, záleží na dohodě se zpracovatelem5350,96 %50,96 %  
3 dny až 1 týden2524,04 %24,04 %  
Do 2 pracovních dní1110,58 %10,58 %  
Do 1 pracovního dne109,62 %9,62 %  
Většinou ještě v ten samý den54,81 %4,81 %  

Graf

17. Jak posuzujete práci grafika/designéra nebo reklamní/komunikační agentury?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyhodnotím, zda zakázka/projekt odpovídá zadání a co to vypovídá o mé firmě/službě4341,35 %41,35 %  
Osobní pohled LÍBÍ – NELÍBÍ3634,62 %34,62 %  
Pokud je možné, tak získám názory potencionálních zákazníků2221,15 %21,15 %  
Vyhodnotím profesionální hledisko odborníků na danou problematiku32,88 %2,88 %  

Graf

18. Jakou formu stanovení ceny preferujete při zadávání grafických prací/zakázky/projektu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Individuální cena (celková kalkulace)4644,23 %44,23 %  
Záleží na druhu a typu grafických prací – někdy hodinová sazba a někdy celková cena3634,62 %34,62 %  
Sjednaná mzda (odměna je stanovena pracovní smlouvou)76,73 %6,73 %  
Hodinová sazba65,77 %5,77 %  
Dle rozpočtu klienta (kvalita a rozsah prací se přizpůsobí rozpočtu)32,88 %2,88 %  
Balíčková cena (typizovaná nabídka, např. web se 4 sekcemi za určitou částku)21,92 %1,92 %  
Člověkoden (určitá částka vykázána za jeden den)21,92 %1,92 %  
Jednotková cena (např. 1 normostrana textu, sazby)10,96 %0,96 %  
Paušál (měsíční nebo roční předplatné)10,96 %0,96 %  

Graf

19. V současnosti jste se svým grafikem/designerem nebo reklamní/komunikační agenturou spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7370,19 %70,19 %  
Částečně2423,08 %23,08 %  
Ne76,73 %6,73 %  

Graf

20. Jak velkou částku investujete do tvorby grafických a komunikačních materiálů cca za rok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 20 000 Kč5048,08 %48,08 %  
20 000 – 150 000 Kč2826,92 %26,92 %  
151 000 – 300 000 Kč1211,54 %11,54 %  
Nad 500 000 Kč1110,58 %10,58 %  
301 000 – 500 000 Kč32,88 %2,88 %  

Graf

21. Jak dlouho působíte na trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 10 let5149,04 %49,04 %  
4 - 6 let1817,31 %17,31 %  
1 - 3 roky1817,31 %17,31 %  
7 - 10 let1110,58 %10,58 %  
Méně než 1 rok65,77 %5,77 %  

Graf

22. V jakém kraji ČR působíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ústecký kraj3331,73 %31,73 %  
Hlavní město Praha3331,73 %31,73 %  
Středočeský kraj1918,27 %18,27 %  
Královehradecký kraj32,88 %2,88 %  
Jihomoravský kraj32,88 %2,88 %  
Zlínský kraj32,88 %2,88 %  
Jihočeský kraj21,92 %1,92 %  
Pardubický kraj21,92 %1,92 %  
Liberecký kraj21,92 %1,92 %  
Plzeňský kraj10,96 %0,96 %  
Olomoucký kraj10,96 %0,96 %  
Moravskoslezský kraj10,96 %0,96 %  
Karlovarský kraj10,96 %0,96 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

20. Jak velkou částku investujete do tvorby grafických a komunikačních materiálů cca za rok?

  • odpověď Do 20 000 Kč:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Využíváte služby grafika/designéra pro tvorbu komunikačních a reklamních materiálů (např. tiskoviny, plakáty, tvorba loga, billboardy, bannery, video, web design atd.)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste

2. Jste muž nebo žena?

3. Využíváte služby grafika/designéra pro tvorbu komunikačních a reklamních materiálů (např. tiskoviny, plakáty, tvorba loga, billboardy, bannery, video, web design atd.)?

4. V jaké oblasti podnikáte nebo působíte? (Pokud Vaše oblast podnikání zahrnuje více možností, označte prosím tu hlavní.)

5. Koho nejčastěji oslovujete, když potřebujete vytvořit grafiku/design?

6. Je podle Vás důležité, aby měl grafik/designer formální vzdělání v oblasti grafiky/designu?

7. Jakým způsobem vyhledáváte a vybíráte správného kandidáta na zpracování vašich grafických a komunikačních materiálů? (Označit můžete libovolné množství kritérií)

8. Které kritérium nejvíce při zadávání grafických a komunikačních materiálů preferujete?

9. Které reklamní/propagační/komunikační materiály a služby nejčastěji zadáváte? (Označte, prosím, pět Vašich priorit.)

10. Které vlastnosti a elementy se podle Vás nejvíce spojují s GRAFICKÝM DESIGNEM? (Označte, prosím, čtyři pro Vás nejvýznamnější.)

11. Které vlastnosti a elementy se podle Vás nejvíce spojují s WEBDESIGNEM? (Označte, prosím, čtyři pro Vás nejvýznamnější.)

12. Pokud vám odborník v oblasti grafiky a designu doporučuje určité úpravy a doporučení, tak:

13. Věříte, že grafický design a vizuální komunikace má smysl, účel, přináší užitek a je to důležitý aspekt i v marketingovém prostředí?

14. Vypisujete výběrové řízení (tendry)?

15. Jaký způsob komunikace se zpracovatelem grafických prací preferujete?

16. Když zadáte zakázku/projekt, jak rychle potřebujete obvykle zpracovat první návrhy?

17. Jak posuzujete práci grafika/designéra nebo reklamní/komunikační agentury?

18. Jakou formu stanovení ceny preferujete při zadávání grafických prací/zakázky/projektu?

19. V současnosti jste se svým grafikem/designerem nebo reklamní/komunikační agenturou spokojeni?

20. Jak velkou částku investujete do tvorby grafických a komunikačních materiálů cca za rok?

21. Jak dlouho působíte na trhu?

22. V jakém kraji ČR působíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste

2. Jste muž nebo žena?

3. Využíváte služby grafika/designéra pro tvorbu komunikačních a reklamních materiálů (např. tiskoviny, plakáty, tvorba loga, billboardy, bannery, video, web design atd.)?

4. V jaké oblasti podnikáte nebo působíte? (Pokud Vaše oblast podnikání zahrnuje více možností, označte prosím tu hlavní.)

5. Koho nejčastěji oslovujete, když potřebujete vytvořit grafiku/design?

6. Je podle Vás důležité, aby měl grafik/designer formální vzdělání v oblasti grafiky/designu?

7. Jakým způsobem vyhledáváte a vybíráte správného kandidáta na zpracování vašich grafických a komunikačních materiálů? (Označit můžete libovolné množství kritérií)

8. Které kritérium nejvíce při zadávání grafických a komunikačních materiálů preferujete?

9. Které reklamní/propagační/komunikační materiály a služby nejčastěji zadáváte? (Označte, prosím, pět Vašich priorit.)

10. Které vlastnosti a elementy se podle Vás nejvíce spojují s GRAFICKÝM DESIGNEM? (Označte, prosím, čtyři pro Vás nejvýznamnější.)

11. Které vlastnosti a elementy se podle Vás nejvíce spojují s WEBDESIGNEM? (Označte, prosím, čtyři pro Vás nejvýznamnější.)

12. Pokud vám odborník v oblasti grafiky a designu doporučuje určité úpravy a doporučení, tak:

13. Věříte, že grafický design a vizuální komunikace má smysl, účel, přináší užitek a je to důležitý aspekt i v marketingovém prostředí?

14. Vypisujete výběrové řízení (tendry)?

15. Jaký způsob komunikace se zpracovatelem grafických prací preferujete?

16. Když zadáte zakázku/projekt, jak rychle potřebujete obvykle zpracovat první návrhy?

17. Jak posuzujete práci grafika/designéra nebo reklamní/komunikační agentury?

18. Jakou formu stanovení ceny preferujete při zadávání grafických prací/zakázky/projektu?

19. V současnosti jste se svým grafikem/designerem nebo reklamní/komunikační agenturou spokojeni?

20. Jak velkou částku investujete do tvorby grafických a komunikačních materiálů cca za rok?

21. Jak dlouho působíte na trhu?

22. V jakém kraji ČR působíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mithoferová, E.Průzkum trhu v ČR pro zadavatele grafických prací a designu (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://pruzkum-trhu-v-cr-pro-zadava.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.