Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace piva

Propagace piva

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Kurowská
Šetření:23. 03. 2010 - 28. 03. 2010
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den vážení respondenti, jsem studentka vyšší odborné školy obchodní a píši absolventskou práci na téma „Vliv propagace na prodej výrobků“. Vyplněním tohoto krátkého dotazníku můžete pomoci nejen s praktickou částí mé práce, ale také ke zlepšení marketingových aktivit v oblasti podpory prodeje. Dotazník se skládá z šestnácti otázek a je anonymní. Vyplnění Vám zabere tak dvě minutky. Velice Vám děkuji za pomoc a čas strávený jeho vyplněním.

Odpovědi respondentů

1. Kde nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket1963,33 %63,33 %  
hypermarket1756,67 %56,67 %  
menší samoobsluha826,67 %26,67 %  
diskontní prodejna413,33 %13,33 %  

Graf

2. Jaké obchodní řetězce preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco1446,67 %46,67 %  
Kaufland1136,67 %36,67 %  
Albert930 %30 %  
Globus930 %30 %  
Interspar826,67 %26,67 %  
Billa723,33 %23,33 %  
Lidl723,33 %23,33 %  
Penny620 %20 %  
Korrekt13,33 %3,33 %  
malá sámoška...13,33 %3,33 %  
...kde se důchodci neženou po slevách...13,33 %3,33 %  
a lidi nezádoví u kasy...a tak...13,33 %3,33 %  

Graf

3. Jak často nakupujete pivo? (např. 1x týdně, 1x za 14 dní, 1x za měsíc)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc1136,67 %36,67 %  
1x za 14 dní413,33 %13,33 %  
7x týdně13,33 %3,33 %  
1x14 dni13,33 %3,33 %  
0x13,33 %3,33 %  
1x za 14 dnů13,33 %3,33 %  
jak kdy, někdy týdně, někdy za měsíc13,33 %3,33 %  
1× týdně13,33 %3,33 %  
1 x za 14 dní13,33 %3,33 %  
1x za 14dní13,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi 1× za 14 dní
1 za měsíc
1x za týden až 14 dní
každý den či obden
jednou za měsíc
1x týdně
1
723,33 %23,33 % 

Graf

4. Pro koho nejčastěji kupujete pivo? (např. pro sebe, pro hosty, pro manžela)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro sebe723,33 %23,33 %  
pro sebe, pro hosty413,33 %13,33 %  
pro rodinu26,67 %6,67 %  
pro hosty, pro sebe13,33 %3,33 %  
pro sebe a přítele13,33 %3,33 %  
pro manžela13,33 %3,33 %  
sebe13,33 %3,33 %  
pro nikoho13,33 %3,33 %  
pro sebe, ale i přátele13,33 %3,33 %  
Pro přítele13,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi pro sebe, přítele
pro sebe a hosty
pro sebe, hosty
pro hosty
pro sebe, pro přítele
pro seba
pro sebe,přítele,sebe,přítele,kíámoše,sebe,....
manžel, hosti
pro hosty a sebe
pro hosty a otce
1033,33 %33,33 % 

Graf

5. Jaký druh piva máte nejraději? (uveďte prosím i značku, druhy piva jsou: 10°, 11°, 12°, speciály, tmavé, nealko)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

10°

10° a 11° svetly Kozel

10° budvar

10° Starobrno

10° starobrno, 11° zlatopramen, Bud - speciál, tmavé kozel

10°starobrno, tmavý kozel, nealko forman

12° Strakonický Dudák

12°, speciály Dudák, Bernard, Plzeň, Černá hora, Freudovo pivo...

13° Svijany

Bernard jantarový ležák

Braník 10

braník,svijany,dudák 12,budvar,plzeň,kozel

Černá Hora - Kvasar 14°; Svijanský Máz 11°, Kníže, Kněžna 13°; Pegas - Pšeničné pivo

Gambrinus 10°, Budějovický budvar 10°

Kozel 11, Plzeň světlá

Krakonoš, 10°-14° včetně speiálů Primátor - tmavá piva 16°-24°.

nealko a desítku

nealko Birrel

nepiji pivo

Ostravar 10

Pilsner Urquell 12. Bohemia Regent 12. Budweiser Budvar 12.

Stella

svijany jedno jaké a pak černého kozla, desítku gambrinus

tmave

tmavé Kozel a Bernard

Tmavý Kozel, Gambrinus 11

tmavý Master, Radegast 10

vše, rád zkouším nové věci

žádné

žádné

6. Zaregistroval/a jste v poslední době nějakou pivní novinku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2273,33 %73,33 %  
ano 826,67 %26,67 %  

Graf

7. Jaká novinka to byla?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

březňák v plechu

Černá Hora - Velen 12°

Lobkowic

nebyla.nebo o ní nevim

Ozákovo pivo z pivovaru Pernštejn

Pardál echt, Gambrinus 11

pivo Master

pvc lahve zlatopramen

Svijanské pivo.

Zlatopramen maxi láhev 1,5l

8. Ovlivňují Vás reklamní akce při nákupu piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1446,67 %46,67 %  
někdy1343,33 %43,33 %  
ano310 %10 %  

Graf

9. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklamní akce spojená s pivem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2790 %90 %  
ano310 %10 %  

Graf

10. Jaká reklamní akce to byla?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

mě zajímají hlavně slevové akce :-)

nebyla

oslav narozeniny svého křečka :)

radegast akce -rozdávání kýty a piva

Speciální dřevěné nosičky na Bernard (záloha činí 300,-)

11. Kterou z uvedených podpor prodeje preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvýhodněná balení 2273,33 %73,33 %  
slevy1860 %60 %  
dárky1343,33 %43,33 %  
ochutnávka1240 %40 %  
vzorky výrobku620 %20 %  
soutěže516,67 %16,67 %  
věrnostní odměny516,67 %16,67 %  
vrácení peněz po zaslání účtu413,33 %13,33 %  
kupony26,67 %6,67 %  
je mi to jedno13,33 %3,33 %  
neviem13,33 %3,33 %  

Graf

12. Zúčastňujete se aktivně některé z těchto podpor prodeje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1860 %60 %  
ano1240 %40 %  

Graf

13. Jaký dárek za nákup piva by pro Vás byl nejvíce zajímavý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sklenice2376,67 %76,67 %  
tričko930 %30 %  
otvírák930 %30 %  
koření310 %10 %  
kšiltovka310 %10 %  
klobouk310 %10 %  
klíčenka310 %10 %  
usb flash13,33 %3,33 %  
poukaz na další pivo13,33 %3,33 %  
vše z uvedených zajímavě zpracováno13,33 %3,33 %  

Graf

14. Který dárek byste nejraději získal/a za nákup piva, ale dosud jste se s ním nesetkal/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím310 %10 %  
usb flash26,67 %6,67 %  
tác26,67 %6,67 %  
Volnou konzumaci v hospodě13,33 %3,33 %  
vstupenka na koncert13,33 %3,33 %  
sportovní taška13,33 %3,33 %  
vepřovou kýtu nebo sele13,33 %3,33 %  
kniha13,33 %3,33 %  
Auto13,33 %3,33 %  
sklenici, se všemi jsem se setkala13,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi USB
poukaz na další pivo
Nic mě nenapadá
pivní deník :D nebo diář
Samochladící půllitr
auto :D
alkohol tester
Pivní půlitr
zájezd do pivních lázní ;)
-
dámské tričko
dovolenka
kondomy,sexuální pomůcky,další tunu piva
recepty
exkurze do pivovaru
hrací karty
1653,33 %53,33 % 

Graf

15. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1756,67 %56,67 %  
muž1343,33 %43,33 %  

Graf

16. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-241756,67 %56,67 %  
35-44516,67 %16,67 %  
25-34516,67 %16,67 %  
45-54310 %10 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kurowská, M.Propagace piva (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://pruzkum-v-oblasti-propagace-piva.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.