Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum zájmu o využití služeb realizační agentury

Průzkum zájmu o využití služeb realizační agentury

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vlasta Hatlapatková
Šetření:02. 01. 2015 - 16. 01. 2015
Počet respondentů:64
Počet otázek (max/průměr):11 / 8.41
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto dotazníku je zjištění zájmu o využívání služeb tzv. „Realizační agentury“, jejímž účelem je částečná či úplná organizace soukromých akcí, jako je svatba, oslava, párty apod. nebo veřejných resp. kulturních akcí - např. přednáška, kongres, koncert, firemní večírek, obchodní prezentace firmy, aj. Dotazník je anonymní a poslouží čistě pro vyhodnocení potenciálu uplatnění se na trhu v této oblasti služeb.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3656,25 %56,25 %  
Muž2843,75 %43,75 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 – 342437,5 %37,5 %  
18 – 252132,81 %32,81 %  
35 – 431218,75 %18,75 %  
44 – 5546,25 %6,25 %  
56 a více34,69 %4,69 %  

Graf

3. Současný pracovní vztah:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec (HPP, DPP, DPČ)3250 %50 %  
Student1421,88 %21,88 %  
Podnikatel / OSVČ914,06 %14,06 %  
Mateřská/rodičovská dovolená57,81 %7,81 %  
Nezaměstnaný34,69 %4,69 %  
Penzista11,56 %1,56 %  

Graf

4. Setkal(a) jste se již s agenturou poskytující organizaci večírků, svateb, přednášek, koncertů apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano už jsem o této možnosti slyšel(a) ze svého okolí / mám vlastní zkušenostotázka č. 5, Ne, o této možnosti slyším poprvéotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano už jsem o této možnosti slyšel(a) ze svého okolí / mám vlastní zkušenost4570,31 %70,31 %  
Ne, o této možnosti slyším poprvé1929,69 %29,69 %  

Graf

5. O jakou službu se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Organizování svatby2657,78 %40,63 %  
Organizování firemního večírku2146,67 %32,81 %  
Organizování kulturních akcí (např. koncert)1737,78 %26,56 %  
Organizování veletrhů či prezentací firmy1737,78 %26,56 %  
Organizování kongresu1124,44 %17,19 %  
Organizování oslavy resp. jubilea613,33 %9,38 %  
ne12,22 %1,56 %  
bree v zoufalých manželkách12,22 %1,56 %  

Graf

6. Využil(a) byste služby takové agentury?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, využil(a) bychotázka č. 7, Možná ano (záleželo by na několika aspektech)otázka č. 8, Spíš neotázka č. 10, Ne, nikdy bych takové služby nevyužil(a)otázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možná ano (záleželo by na několika aspektech)4062,5 %62,5 %  
Spíš ne1523,44 %23,44 %  
Ano, využil(a) bych57,81 %7,81 %  
Ne, nikdy bych takové služby nevyužil(a)46,25 %6,25 %  

Graf

7. Jaké služby byste v rámci takové agentury využil(a) v nejbližší době?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Organizace večírku360 %4,69 %  
Organizace svatby360 %4,69 %  
Organizace konference, semináře, přednášky240 %3,13 %  
Částečné zajištění (stravování, hudby, animací, reklamy a sponzoringu, apod.)120 %1,56 %  
Organizace oslavy120 %1,56 %  
Organizace koncertu120 %1,56 %  

Graf

8. Jaká kritéria by Vás při rozhodování o využití služeb agentury nejvíce ovlivnila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena služeb3485 %53,13 %  
Reference (o agentuře)2972,5 %45,31 %  
Sympatičnost a profesionalita provozovatelů agentury2050 %31,25 %  
Důvěryhodnost agentury1947,5 %29,69 %  
Rozsah poskytovaných služeb1947,5 %29,69 %  
Časová náročnost přípravy820 %12,5 %  
Reklama25 %3,13 %  
Potřebnost12,5 %1,56 %  
pokud by se jednalo o organizaci akce, která by přesahovala mé organizační či časové možnosti 12,5 %1,56 %  
originalita služeb a ukázka předchozí práce...12,5 %1,56 %  
také záleží, jestli služba bude pro mě(svatba, oslava) nebo pro firmu12,5 %1,56 %  

Graf

9. Jaká výše nákladů (ceny za služby) je z Vašeho pohledu přijatelná? Např. v případě úplného organizování svatby pro 40 osob.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

10 000

10 000 Kč

10 tisíc

100 000

10000

10000

15% - 20% víc, než kdybych si to organizoval sám

150

20 000

20% celkové ceny

2000

2000

20000

25000

25000,-Kč

50 000

5000,-

5000,-

80 % z celkové ceny. Myslím si však, že v praxi bude marže mnohem vyšší než 20%. Konkrétní cenu nelze určit. Záleží na mnoha aspektech a rozsahu služby.

Agentury jsem nikdy nevyužil. Záleželo by na rozsahu akce (počet lidí).

cca 10 000 až 15 000Kč

do cca 10 000 Kč

na osobu asi 1000kč

Na to se nedá odpovědět, špatná otázka

nekonkrétní otázka-nemohu odpovědět

Nelze odpovědět, za svatbu je jiná cena než za podnikový večírek, s takovou mít dobrou agenturu nebudete :/

Nemám představu

Nemám představu

nemám v této oblasti žádný přehled o cenách

Nevím

nevím

Podle rozsahu

podle události

Podobná jako u konkurence, záleží na velikosti a druhu akce.

Tak to je individualni dle konkretni poskytovane služby a jejího rozsahu.

těžko odpovědět - podle toho, jaké služby by byly poskytovány a v jakém rozsahu

to nelze jednoznačně určit,záleží na druhu služeb

To vždy záleží na různých věcech a na náročnosti poskytovaných služeb... ale asi by se měla pohybovat od pár tisíc po pár desetitisíc...

tržní

za svatbu 10000 za oslavu 5000

Zalezi na akci

zalezi na druhu sluzby, pokud je to napr. priprava svatebni hostiny (tj. jidlo, piti, vyzdoba svateb salu atd.), tak max. 1000Kc na os.

Záleží na rozsahu akce, počtu účastníků - nelze odpovědět jednoznačně.

Záleží na typu akce. Asi je rozdíl v tom, kolik bych byla ochotna zaplatit za organizaci svatby se stovkou hostů a za organizaci soukromého večírku kde by bylo pár nejbližších přátel.

Záleží o konkrétní zakázku, podle potřeby o co přesně mám zájem.

10. V případě, že byste služeb agentury nevyužil(a), z jakého důvodu by to bylo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

Cena

cena

Cena, nedůvěra, vystupování agentury

Finance

finančního

kdybych měl využívat všechny služby světa, u kterých nemám specifický důvod je NEvyužít, asi bych musel být multimiliardář a nedělat nic jiného, než využívat nějaké služby. Co je to za otázku??? Nevyužil bych tyto služby, protože nemám důvod je využít.

ne

nedostatek času.

nemám na to

Není potřeba.

neorganizuji akce, na které nestačím

nikdy jsem nepořádala nic tak velikého, že bych si s tím neporadila sama popř. s pomocí několika nejbližších

Obvykle to není zadarmo a výsledek je nejistý.

Opakovaná špatná zkušenost s několika různými agenturami tohoto typu

peníze

Příliš drahé

Stěžejním bodem jsou především finance. Pokud je v mých silách akci zařídit sama, přijde mi zbytečné si na to někoho platit. Možná bych agenturu využila jen na nějakou stěžejní činnost, se kterou si sama nevím rady.

Umím si vše zorganozovat sama a pokud bych potřebovala pomoc, pracuji ve firmě, která podobné akce pořádá.

11. Z jakého jste kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj1726,56 %26,56 %  
Zlínský kraj1625 %25 %  
Hl. město Praha1117,19 %17,19 %  
Pardubický kraj57,81 %7,81 %  
Olomoucký kraj46,25 %6,25 %  
Středočeský34,69 %4,69 %  
Liberecký kraj23,13 %3,13 %  
Jihomoravský kraj23,13 %3,13 %  
Ústecký kraj11,56 %1,56 %  
Karlovarský11,56 %1,56 %  
Jihočeský11,56 %1,56 %  
Královehradecký kraj11,56 %1,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Využil(a) byste služby takové agentury?

  • odpověď Možná ano (záleželo by na několika aspektech):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena služeb na otázku 8. Jaká kritéria by Vás při rozhodování o využití služeb agentury nejvíce ovlivnila?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodnost agentury na otázku 8. Jaká kritéria by Vás při rozhodování o využití služeb agentury nejvíce ovlivnila?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (o agentuře) na otázku 8. Jaká kritéria by Vás při rozhodování o využití služeb agentury nejvíce ovlivnila?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah poskytovaných služeb na otázku 8. Jaká kritéria by Vás při rozhodování o využití služeb agentury nejvíce ovlivnila?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatičnost a profesionalita provozovatelů agentury na otázku 8. Jaká kritéria by Vás při rozhodování o využití služeb agentury nejvíce ovlivnila?

8. Jaká kritéria by Vás při rozhodování o využití služeb agentury nejvíce ovlivnila?

  • odpověď Cena služeb:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah poskytovaných služeb na otázku 8. Jaká kritéria by Vás při rozhodování o využití služeb agentury nejvíce ovlivnila?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Současný pracovní vztah:

4. Setkal(a) jste se již s agenturou poskytující organizaci večírků, svateb, přednášek, koncertů apod.?

5. O jakou službu se jednalo?

6. Využil(a) byste služby takové agentury?

8. Jaká kritéria by Vás při rozhodování o využití služeb agentury nejvíce ovlivnila?

11. Z jakého jste kraje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Současný pracovní vztah:

4. Setkal(a) jste se již s agenturou poskytující organizaci večírků, svateb, přednášek, koncertů apod.?

5. O jakou službu se jednalo?

6. Využil(a) byste služby takové agentury?

8. Jaká kritéria by Vás při rozhodování o využití služeb agentury nejvíce ovlivnila?

11. Z jakého jste kraje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hatlapatková, V.Průzkum zájmu o využití služeb realizační agentury (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://pruzkum-zajmu-o-vyuziti-sluz.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.