Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum zboží

Průzkum zboží

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alena Jonášová
Šetření:06. 10. 2015 - 20. 10. 2015
Počet respondentů:32
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.47
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento průzkum je určený pro všechny, co rádi nakupují na internetu. 

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2270,97 %68,75 %  
Muž929,03 %28,13 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25412,9 %12,5 %  
2439,68 %9,38 %  
2326,45 %6,25 %  
4226,45 %6,25 %  
5126,45 %6,25 %  
2126,45 %6,25 %  
3826,45 %6,25 %  
1926,45 %6,25 %  
2726,45 %6,25 %  
1101113,23 %3,13 %  
ostatní odpovědi 44
41
26
28
45
20
34
48
54
929,03 %28,13 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:32.24
Minimum:19
Maximum:54
Variační rozpětí:35
Rozptyl:119.19
Směrodatná odchylka:10.92
Medián:27
Modus:25

Graf

3. Jaký druh zboží nejčastěji nakupujete přes internet?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

darky

elektro

Elektro

elektro, granule

Elektro, nábytek, vlastně všechno kromě jídla a oblečení

Elektronika

elektronika

Elektronika, nábytek

hračky

jídlo

jízdenky, vstupenky

jízdenky/ letenky

knihy

knihy

knihy

knihy, bylinky, léky, kosmetika, oblečení

knihy, filmy, elektroniku

kosmetika, oblečení, atd.

krmení pro mazlíčky, oblečení

Krmivo a potřeby pro psy, doplňky výživy, léčiva.

mince

Mobil

oblečení

oblečení, domácí spotřebiče

oblečení, elektroniku, hračky

oblečení, kosmetika, orientální přísady na vaření

potraviny

potřeby pro děti

4. Jak často nakupujete přes internet?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x mesicne1651,61 %50 %  
1x za půl roku1238,71 %37,5 %  
1x tydně39,68 %9,38 %  

Graf

5. Za jakou cenu nejčastěji nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-500 Kč1135,48 %34,38 %  
500-1000 Kč1032,26 %31,25 %  
1000 a více Kč1032,26 %31,25 %  

Graf

6. Jak velké zboží nejčastěji objednáváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozměr: balík A41653,33 %50 %  
Rozměr: balík 50 cm a více1240 %37,5 %  
Rozměr: obalka26,67 %6,25 %  

Graf

7. Jakým způsobem preferujete dodání zboží?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přepravní společnost1965,52 %59,38 %  
Osobní odběr1034,48 %31,25 %  

Graf

8. Preferujete spíše kvalitu nebo cenu zboží?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita2071,43 %62,5 %  
Cena828,57 %25 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Jonášová, A.Průzkum zboží (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://pruzkum-zbozi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.