Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Cílem následujícího dotazníku je zjistit, zda si lidé všímají, že se v České republice poslední dobou více mluví o problematice rodinných firem, a s tím souvisejících reklam na rodinné firmy v různých typech médií. Případně zda na rodinné firmy nahlížejí jinak než na nerodinné. Projevuje-li se „rodinnost“ firmy v míře důvěry ke konkrétní firmě.
Výsledky dotazníku budou použity pro zpracování diplomové práce na téma „Prvek rodinnosti jako důležitá součást reklamních kampaní rodinných firem“ na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Předem děkuji za jeho vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
122
58,94 %
58,94 %
muž
85
41,06 %
41,06 %
2. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
26-40
84
40,58 %
40,58 %
15-25
76
36,71 %
36,71 %
41-55
31
14,98 %
14,98 %
56-70
11
5,31 %
5,31 %
více než 70 let
3
1,45 %
1,45 %
méně než 15 let
2
0,97 %
0,97 %
3. Jaký je Vás nejvyšší dosažený stupeň vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysoká škola
131
63,29 %
63,29 %
středoškolské s maturitou
59
28,5 %
28,5 %
základní
7
3,38 %
3,38 %
vyšší odborná škola
6
2,9 %
2,9 %
středoškolské s vyučením
4
1,93 %
1,93 %
4. Zaregistrovali jste, že se v poslední době více mluví o problematice rodinných firem v České republice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
129
62,32 %
62,32 %
ano
78
37,68 %
37,68 %
5. Když se řekne „rodinná firma“, vybaví se Vám jméno některé konkrétní české rodinné firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
121
58,45 %
58,45 %
ano
86
41,55 %
41,55 %
6. Odpověděli jste na 5. otázku „ano“, vypište, které:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Baťa
6
8,22 %
2,9 %
EMCO
4
5,48 %
1,93 %
USSpa
2
2,74 %
0,97 %
Bernard
2
2,74 %
0,97 %
Geotronics Praha
2
2,74 %
0,97 %
Petrof
2
2,74 %
0,97 %
Celozrnná pekárna Dvorník
1
1,37 %
0,48 %
jahoda
1
1,37 %
0,48 %
Mattoni
1
1,37 %
0,48 %
Maso Svacek
1
1,37 %
0,48 %
ostatní odpovědi
Hiko vochoc Drobné firmy v našem městě, které asi ostatní moc neznají. siko - koupelny, petrof - hudební nástroje, usspa - vířivky Atok Hrdlička, Bernard, Ryor ... Soukup Bernard? (pivovar),PSÍ-motooblečení Vinařství Buchtovi Sokol Falco Marlenka Emco, Kola Štěrba, Koupelny Ptáček Jan Becher Walmark Vafo Jelínek Kofola, Koh-i-nor, Emco, Synot, Madeta Kama, Janova Pec, různé zemědělské a farmářské firmy Emco, HOPI, JDK, Kofola, Marlenka, Siko ANO 2011, stát je rodinná firma podle toho ušatýho čuráka HOPI, Hamé strážnické brambůrky HOPI, České Lupkove zavody Siko, HOPI, Kofola, Synot, Renomia Tequila house (+restaurace Sonora) Brit Kofola, Emco Synot Linet, Likos, Juta, Pivovar Matuška, Kofola, Emco Gumex, Hopi Best hopi zahradnictví Dvořák a syn Kofola, Synot, Juta, Walmark, Brano, Linea, Emco Drůbežárna Štěpánovsko Ptáček, EMCO, HIPP Hopi, Pleva Davelské uzeniny Pleva Severochema Např. Emco. Zjistila jsem nedávno, že je to rodinná firma, i když tak možná nevypadá. A do té doby jsem ji tak nebrala. Branicke reznictvi (Absolonovi), Plzensky pivovar JDK Jablotron, Tlustý&Syn Natura s.r.o. slezská zahrádka, vitaminátor, různé malé podniky (restaurace, penziony) Staněk Martin Pavelko s.r.o. Chodovar
51
69,86 %
24,64 %
7. Vzbuzuje ve Vás informace, že o konkrétní firmě víte, že je rodinná, větší důvěru v tuto firmu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
115
55,56 %
55,56 %
ne
92
44,44 %
44,44 %
8. Můžete-li si vybrat ze dvou obdobných výrobků, hraje pro Vás roli, zda je jeden z nich od rodinné firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
134
64,73 %
64,73 %
ano
73
35,27 %
35,27 %
9. Uvědomujete si, že se v některém z médií, se kterým se běžně stýkáte, setkáváte s reklamou na rodinnou firmu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
163
78,74 %
78,74 %
ano
44
21,26 %
21,26 %
10. Odpověděli jste na 9. otázku „ano“, ve kterém:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v televize
16
34,04 %
7,73 %
na internetu
12
25,53 %
5,8 %
na sociálních sítí
9
19,15 %
4,35 %
v tisku
7
14,89 %
3,38 %
v rámci outdoor marketingu (plakáty, billboardy,…)
2
4,26 %
0,97 %
v rozhlase
1
2,13 %
0,48 %
11. Odpověděli jste na 9. otázku „ano“, vybavíte si jméno/a konkrétních firem? Prosím vypište:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hipp
2
7,69 %
0,97 %
jahoda
1
3,85 %
0,48 %
Vinařství Tetur
1
3,85 %
0,48 %
hospodářské noviny
1
3,85 %
0,48 %
ne
1
3,85 %
0,48 %
PSÍ (Hubík)
1
3,85 %
0,48 %
nevzpomenu
1
3,85 %
0,48 %
Emco
1
3,85 %
0,48 %
Nevybavuji si
1
3,85 %
0,48 %
xxx
1
3,85 %
0,48 %
ostatní odpovědi
Kofola, Emco, Madeta Emco, Kofola, Marlenka, Siko nevybavím, nemá to pro mě význam, reklama je kapitalistický svinstvo a vymejvárna jedná se o lokální podniky, restaurace, hospody atd. Kofola, SIKO, Renomia Psí sporty Pivovar Matuška množství firem vyrábějícch potraviny - pekárny, vinaři, malé pivovary apod. Dvořák a syn, střechy Hájek nepamatuji si Madeta, Ravak, Siko, Emco HIPP, EMCO Kromě Emca to budou určitě i další firmy, např. Čongrády - výrobce paštik podle rodinného receptu, rodinná firma. Branicke reznictvi Ad 8 bych rad podotkl, ze je mozne, ze bych male rodinne firme nektere vetsi a dulezitejsi veci treba nesveril
15
57,69 %
7,25 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Zaregistrovali jste, že se v poslední době více mluví o problematice rodinných firem v České republice?
odpověď ano:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 10. Odpověděli jste na 9. otázku „ano“, ve kterém:
7. Vzbuzuje ve Vás informace, že o konkrétní firmě víte, že je rodinná, větší důvěru v tuto firmu?
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Můžete-li si vybrat ze dvou obdobných výrobků, hraje pro Vás roli, zda je jeden z nich od rodinné firmy?
9. Uvědomujete si, že se v některém z médií, se kterým se běžně stýkáte, setkáváte s reklamou na rodinnou firmu?
odpověď ano:
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 10. Odpověděli jste na 9. otázku „ano“, ve kterém:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Jaký je Váš věk?
3. Jaký je Vás nejvyšší dosažený stupeň vzdělání?
4. Zaregistrovali jste, že se v poslední době více mluví o problematice rodinných firem v České republice?
5. Když se řekne „rodinná firma“, vybaví se Vám jméno některé konkrétní české rodinné firmy?
7. Vzbuzuje ve Vás informace, že o konkrétní firmě víte, že je rodinná, větší důvěru v tuto firmu?
8. Můžete-li si vybrat ze dvou obdobných výrobků, hraje pro Vás roli, zda je jeden z nich od rodinné firmy?
9. Uvědomujete si, že se v některém z médií, se kterým se běžně stýkáte, setkáváte s reklamou na rodinnou firmu?
10. Odpověděli jste na 9. otázku „ano“, ve kterém:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Jaký je Váš věk?
3. Jaký je Vás nejvyšší dosažený stupeň vzdělání?
4. Zaregistrovali jste, že se v poslední době více mluví o problematice rodinných firem v České republice?
5. Když se řekne „rodinná firma“, vybaví se Vám jméno některé konkrétní české rodinné firmy?
7. Vzbuzuje ve Vás informace, že o konkrétní firmě víte, že je rodinná, větší důvěru v tuto firmu?
8. Můžete-li si vybrat ze dvou obdobných výrobků, hraje pro Vás roli, zda je jeden z nich od rodinné firmy?
9. Uvědomujete si, že se v některém z médií, se kterým se běžně stýkáte, setkáváte s reklamou na rodinnou firmu?
10. Odpověděli jste na 9. otázku „ano“, ve kterém:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.