Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prvek rodinnosti jako součást reklamních kampaní rodinných firem

Prvek rodinnosti jako součást reklamních kampaní rodinných firem

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Puklová
Šetření:10. 01. 2018 - 08. 02. 2018
Počet respondentů:207
Počet otázek (max/průměr):11 / 8.71
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem následujícího dotazníku je zjistit, zda si lidé všímají, že se v České republice poslední dobou více mluví o problematice rodinných firem, a s tím souvisejících reklam na rodinné firmy v různých typech médií. Případně zda na rodinné firmy nahlížejí jinak než na nerodinné. Projevuje-li se „rodinnost“ firmy v míře důvěry ke konkrétní firmě.

 

Výsledky dotazníku budou použity pro zpracování diplomové práce na téma „Prvek rodinnosti jako důležitá součást reklamních kampaní rodinných firem“ na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Předem děkuji za jeho vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12258,94 %58,94 %  
muž8541,06 %41,06 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-408440,58 %40,58 %  
15-257636,71 %36,71 %  
41-553114,98 %14,98 %  
56-70115,31 %5,31 %  
více než 70 let31,45 %1,45 %  
méně než 15 let20,97 %0,97 %  

Graf

3. Jaký je Vás nejvyšší dosažený stupeň vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká škola13163,29 %63,29 %  
středoškolské s maturitou5928,5 %28,5 %  
základní73,38 %3,38 %  
vyšší odborná škola62,9 %2,9 %  
středoškolské s vyučením41,93 %1,93 %  

Graf

4. Zaregistrovali jste, že se v poslední době více mluví o problematice rodinných firem v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12962,32 %62,32 %  
ano7837,68 %37,68 %  

Graf

5. Když se řekne „rodinná firma“, vybaví se Vám jméno některé konkrétní české rodinné firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12158,45 %58,45 %  
ano8641,55 %41,55 %  

Graf

6. Odpověděli jste na 5. otázku „ano“, vypište, které:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Baťa68,22 %2,9 %  
EMCO45,48 %1,93 %  
USSpa22,74 %0,97 %  
Bernard22,74 %0,97 %  
Geotronics Praha22,74 %0,97 %  
Petrof22,74 %0,97 %  
Celozrnná pekárna Dvorník11,37 %0,48 %  
jahoda11,37 %0,48 %  
Mattoni11,37 %0,48 %  
Maso Svacek11,37 %0,48 %  
ostatní odpovědi Hiko
vochoc
Drobné firmy v našem městě, které asi ostatní moc neznají.
siko - koupelny, petrof - hudební nástroje, usspa - vířivky
Atok
Hrdlička, Bernard, Ryor ...
Soukup
Bernard? (pivovar),PSÍ-motooblečení
Vinařství Buchtovi
Sokol Falco
Marlenka
Emco, Kola Štěrba, Koupelny Ptáček
Jan Becher
Walmark
Vafo
Jelínek
Kofola, Koh-i-nor, Emco, Synot, Madeta
Kama, Janova Pec, různé zemědělské a farmářské firmy
Emco, HOPI, JDK, Kofola, Marlenka, Siko
ANO 2011, stát je rodinná firma podle toho ušatýho čuráka
HOPI, Hamé
strážnické brambůrky
HOPI, České Lupkove zavody
Siko, HOPI, Kofola, Synot, Renomia
Tequila house (+restaurace Sonora)
Brit
Kofola, Emco
Synot
Linet, Likos, Juta,
Pivovar Matuška, Kofola, Emco
Gumex, Hopi
Best
hopi
zahradnictví Dvořák a syn
Kofola, Synot, Juta, Walmark, Brano, Linea, Emco
Drůbežárna Štěpánovsko
Ptáček,
EMCO, HIPP
Hopi, Pleva
Davelské uzeniny
Pleva
Severochema
Např. Emco. Zjistila jsem nedávno, že je to rodinná firma, i když tak možná nevypadá. A do té doby jsem ji tak nebrala.
Branicke reznictvi (Absolonovi), Plzensky pivovar
JDK
Jablotron, Tlustý&Syn
Natura s.r.o.
slezská zahrádka, vitaminátor, různé malé podniky (restaurace, penziony)
Staněk
Martin Pavelko s.r.o.
Chodovar
5169,86 %24,64 % 

Graf

7. Vzbuzuje ve Vás informace, že o konkrétní firmě víte, že je rodinná, větší důvěru v tuto firmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11555,56 %55,56 %  
ne9244,44 %44,44 %  

Graf

8. Můžete-li si vybrat ze dvou obdobných výrobků, hraje pro Vás roli, zda je jeden z nich od rodinné firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13464,73 %64,73 %  
ano7335,27 %35,27 %  

Graf

9. Uvědomujete si, že se v některém z médií, se kterým se běžně stýkáte, setkáváte s reklamou na rodinnou firmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16378,74 %78,74 %  
ano4421,26 %21,26 %  

Graf

10. Odpověděli jste na 9. otázku „ano“, ve kterém:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v televize1634,04 %7,73 %  
na internetu1225,53 %5,8 %  
na sociálních sítí919,15 %4,35 %  
v tisku714,89 %3,38 %  
v rámci outdoor marketingu (plakáty, billboardy,…)24,26 %0,97 %  
v rozhlase12,13 %0,48 %  

Graf

11. Odpověděli jste na 9. otázku „ano“, vybavíte si jméno/a konkrétních firem? Prosím vypište:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hipp27,69 %0,97 %  
jahoda13,85 %0,48 %  
Vinařství Tetur13,85 %0,48 %  
hospodářské noviny13,85 %0,48 %  
ne13,85 %0,48 %  
PSÍ (Hubík)13,85 %0,48 %  
nevzpomenu13,85 %0,48 %  
Emco13,85 %0,48 %  
Nevybavuji si13,85 %0,48 %  
xxx13,85 %0,48 %  
ostatní odpovědi Kofola, Emco, Madeta
Emco, Kofola, Marlenka, Siko
nevybavím, nemá to pro mě význam, reklama je kapitalistický svinstvo a vymejvárna
jedná se o lokální podniky, restaurace, hospody atd.
Kofola, SIKO, Renomia
Psí sporty
Pivovar Matuška
množství firem vyrábějícch potraviny - pekárny, vinaři, malé pivovary apod.
Dvořák a syn, střechy Hájek
nepamatuji si
Madeta, Ravak, Siko, Emco
HIPP, EMCO
Kromě Emca to budou určitě i další firmy, např. Čongrády - výrobce paštik podle rodinného receptu, rodinná firma.
Branicke reznictvi
Ad 8 bych rad podotkl, ze je mozne, ze bych male rodinne firme nektere vetsi a dulezitejsi veci treba nesveril
1557,69 %7,25 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Zaregistrovali jste, že se v poslední době více mluví o problematice rodinných firem v České republice?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 10. Odpověděli jste na 9. otázku „ano“, ve kterém:

7. Vzbuzuje ve Vás informace, že o konkrétní firmě víte, že je rodinná, větší důvěru v tuto firmu?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Můžete-li si vybrat ze dvou obdobných výrobků, hraje pro Vás roli, zda je jeden z nich od rodinné firmy?

9. Uvědomujete si, že se v některém z médií, se kterým se běžně stýkáte, setkáváte s reklamou na rodinnou firmu?

  • odpověď ano:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 10. Odpověděli jste na 9. otázku „ano“, ve kterém:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaký je Vás nejvyšší dosažený stupeň vzdělání?

4. Zaregistrovali jste, že se v poslední době více mluví o problematice rodinných firem v České republice?

5. Když se řekne „rodinná firma“, vybaví se Vám jméno některé konkrétní české rodinné firmy?

7. Vzbuzuje ve Vás informace, že o konkrétní firmě víte, že je rodinná, větší důvěru v tuto firmu?

8. Můžete-li si vybrat ze dvou obdobných výrobků, hraje pro Vás roli, zda je jeden z nich od rodinné firmy?

9. Uvědomujete si, že se v některém z médií, se kterým se běžně stýkáte, setkáváte s reklamou na rodinnou firmu?

10. Odpověděli jste na 9. otázku „ano“, ve kterém:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaký je Vás nejvyšší dosažený stupeň vzdělání?

4. Zaregistrovali jste, že se v poslední době více mluví o problematice rodinných firem v České republice?

5. Když se řekne „rodinná firma“, vybaví se Vám jméno některé konkrétní české rodinné firmy?

7. Vzbuzuje ve Vás informace, že o konkrétní firmě víte, že je rodinná, větší důvěru v tuto firmu?

8. Můžete-li si vybrat ze dvou obdobných výrobků, hraje pro Vás roli, zda je jeden z nich od rodinné firmy?

9. Uvědomujete si, že se v některém z médií, se kterým se běžně stýkáte, setkáváte s reklamou na rodinnou firmu?

10. Odpověděli jste na 9. otázku „ano“, ve kterém:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Puklová, A.Prvek rodinnosti jako součást reklamních kampaní rodinných firem (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://prvek-rodinnosti-jako-dulezi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.