Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > První kontakt se značkou

První kontakt se značkou

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Korec
Šetření:07. 04. 2011 - 05. 05. 2011
Počet respondentů:67
Počet otázek (max/průměr):5 / 4.06
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Přestože první kontakt se značkou je klíčové téma pro výzkum postoje, ani kvalitativní marketingové výzkumy se jím zpravidla nezabývají.Chtěl bych ověřit, zda lze v tomto tématu najít inspiraci pro praxi, eventuálně pro studentskou práci.

Odpovědi respondentů

1. Jaká je vaše nejbližší, nejoblíbenější značka? Může jít o oblečení, jídlo, pití, auta, cestování, služby, finance, či cokoli jiného.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kofola45,97 %5,97 %  
škoda34,48 %4,48 %  
nike34,48 %4,48 %  
Škoda auto22,99 %2,99 %  
Mazda22,99 %2,99 %  
Terranova11,49 %1,49 %  
Takko11,49 %1,49 %  
haribo11,49 %1,49 %  
Radegast11,49 %1,49 %  
Blend11,49 %1,49 %  
ostatní odpovědi LM
avon
dell
H&M
Guess
D&G
GAS
Activia
adidas, nike
VW
HaM
kia
Coca-Cola
Adidas
Salomon
Opel
George
Aston Martin
etnies
Mini
Dolce & Gabbana
mercedes
Zara
Roxy
Budvar
Honda
Moira
benetton
nevím
puma
orbit
Merida
Plzen
pepsi
Nokia
Envy a HTC
oriflame
Toyota
holba
Rane
Emco
Tesla
Becherovka
HTC
gin tonic -zn. oblečení
Seibel
alex
Jaguár
4871,64 %71,64 % 

Graf

2. Vzpomínáte si na první setkání s touto značkou? Pokud ano, jak moc vás tato zkušenost ovlivnila a ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepamatuji si na první seznám,ení se značkou.2537,31 %37,31 %  
Ovlivnilo mě a stále ovlivňuje.1623,88 %23,88 %  
Ovlivnilo mě a z části stále ovlivňuje.1217,91 %17,91 %  
Významně mě ovivnilo a stále mě ovlivňuje.710,45 %10,45 %  
Vůbec mě neovlivnilo.45,97 %5,97 %  
Ovlivnilo mě, ale nyní se mě ten zážitek již netýká.34,48 %4,48 %  

Graf

3. Můžete také popsat toto své první setkání. Jaká to byla zkušenost, jaké emoce provázela? Jaké pocity?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

...

auto

Bylo to naprosto uzasne, kdyz prede me postavili toho oroseneho zrzouna s bilou penou....co rict vice, byla to laska na prvni pohled!

Design bot etnies byl podle mých představ a stále je. Měla jsem obrovskou radost,že jsem našla to, co jsem hledala

díval jsem se na televizi

Dobrá zkušenost, opila jsem se a od té doby na Radegast nedám dopustit...velice příjemné pocity.

dobré

Doporučila dětská doktorka jako prospěšné po antibiotikách

Jde o kvalitní a přitom finančně dostupnou kosmetickou značku. Katalogový prodej, se kterým se dnes dá setkat často je pro značku výhodný z hlediska velké propagace.

když jsem si poprvé sedla do mého auta

Koupě automobilu

Koupě bot

koupě vozu

Koupil jsem si svůj první cyklistický dres a funkční triko. Triko - byl to skvelej zážitek když foukal vítr a nebylo mi zima, človek je tak trochu jako svlečenej i oblečenej. Nakonec i v reklamě měli že to vychází z oblečení rybářů, který si na sebe vrstvili sítě.

kvalitní auto, nové, solehlivé, tiché, žádný problém, profesionalita....

Kvalitní výrobek. Velmi na mě zapůsobila propracovanost.

nadšení, design, inspirace, pohoda, touha vlastnit veškeré novinky, touha patřit do týmu

nevím

nevim, když nepamatuju:(

normální

Pěkné elegantní oblečení:)

První auto mých rodičů a první jízda vlastním autem v životě.

první dojem si nevzpomínám

překvapení, radost

Působila na mě jako značka kvality

radost z 1. nového mobilu..kdysi dávno

spokojenost se zbožím, prodejnou, cenou

spolehlivost, de facto žádná poruchovost, malá spotřeba, atd.

Táta koupil naši první Fabku

úžasné kolo, krásný desing, srdce mi bušilo když sem to viděl a pak kupoval

Zachutnala mi, mlaskala jsem, od té doby jsem si ji ještě párkrát koupila.

zapujceni ntb - mela jsem dojem kvality, dobreho zpracovani, vykonu, pohodlne prace, hezkeho designu

změna image, celková změna k lepšímu

4. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21815,38 %11,94 %  
22815,38 %11,94 %  
2559,62 %7,46 %  
1847,69 %5,97 %  
2347,69 %5,97 %  
2035,77 %4,48 %  
2435,77 %4,48 %  
1935,77 %4,48 %  
2623,85 %2,99 %  
4023,85 %2,99 %  
ostatní odpovědi 43
27
31
30
44
11
16
60
33
29
1019,23 %14,93 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.9
Minimum:18
Maximum:43
Variační rozpětí:25
Rozptyl:31.07
Směrodatná odchylka:5.57
Medián:22
Modus:21

Graf

5. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2955,77 %43,28 %  
muž2344,23 %34,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Vzpomínáte si na první setkání s touto značkou? Pokud ano, jak moc vás tato zkušenost ovlivnila a ovlivňuje?

4. Váš věk

5. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Vzpomínáte si na první setkání s touto značkou? Pokud ano, jak moc vás tato zkušenost ovlivnila a ovlivňuje?

4. Váš věk

5. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Korec, P.První kontakt se značkou (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://prvni-kontakt-se-znackou.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.