Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku pro mou diplomovou práci.
Moc děkuji za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Na základě jakých vlastností se rozhodujete při nakupování výrobků?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vlastní zkušenost
88
63,31 %
63,31 %
Doporučení
14
10,07 %
10,07 %
Značka
12
8,63 %
8,63 %
Design
9
6,47 %
6,47 %
složení
2
1,44 %
1,44 %
Vsechny odpovedi
1
0,72 %
0,72 %
cena
1
0,72 %
0,72 %
Vlastnosti produktu, jeho využitelnost
1
0,72 %
0,72 %
všechno dohromady
1
0,72 %
0,72 %
Dávám přednost ekologickým výrobkům.
1
0,72 %
0,72 %
Všechno
1
0,72 %
0,72 %
U potravin dle ceny a složení
1
0,72 %
0,72 %
mix všeho
1
0,72 %
0,72 %
Podle toho, o co jde...
1
0,72 %
0,72 %
Souhrnu, vlastní zkušenost, značka, užitné vlastnosti, cena, doporučení, design
1
0,72 %
0,72 %
Kombinace více: cena, značka, zkušenost...
1
0,72 %
0,72 %
kombinace certifikací, zkušenosti a designu
1
0,72 %
0,72 %
doporučení, značka, zkušenost
1
0,72 %
0,72 %
Kvalita výrobku.
1
0,72 %
0,72 %
2. Myslíte si, že má barva obalu produktu vliv na Váš výběr?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
56
40,29 %
40,29 %
souhlasím
31
22,3 %
22,3 %
spíše nesouhlasím
20
14,39 %
14,39 %
nevím
19
13,67 %
13,67 %
nesouhlasím
13
9,35 %
9,35 %
3. Změnili byste svůj oblíbený produkt proto, že má jiná značka kvalitnější obal?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
93
66,91 %
66,91 %
nevím
29
20,86 %
20,86 %
ano
17
12,23 %
12,23 %
4. Používáte nějaké produkty jen proto, že se Vám líbí obalový design?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nesouhlasím
68
48,92 %
48,92 %
souhlasím
45
32,37 %
32,37 %
nevím
26
18,71 %
18,71 %
5. Popište, jak vypadá Váš oblíbený produkt, respektive jeho obal.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nemám oblíbený produkt
2
1,44 %
1,44 %
.
2
1,44 %
1,44 %
Nemá obal
2
1,44 %
1,44 %
Nevím
2
1,44 %
1,44 %
zajímavý tvar, příjemná barva
1
0,72 %
0,72 %
Barevny
1
0,72 %
0,72 %
Oblíbenost mých produktů z 99% nezávisí na jeho obalu. Pokud mám ráda jogurt, mám ho ráda kvůli jeho chuti a jestli je kelímek růžový nebo žlutý mi je jedno.
1
0,72 %
0,72 %
Eko design nebo pestré barvy
1
0,72 %
0,72 %
čaj
1
0,72 %
0,72 %
Jednoduchý moderní design, čisté linie
1
0,72 %
0,72 %
ostatní odpovědi
čístý design, originální obal Moje oblíbené produkty jsou od Rituals - kvalitně zpracovaný design a nezaměnitelný vzhled. Moderní, lákavě vypadající Minimalisticky design, vhodne zvolena barevna kombinace, ekologicke zpracovani obalu! Pontier (90+%) ovocne pyre černý obal s daným ovocem Premiové materiály, příjmené na omak zelená lahev se zeleno-bílou etiketou old spice červený Je modrý Produkt? Jaký produkt? Má to být potravina? Kosmetika? Elektronika? Vy snad máte obecně oblíbený "produkt"? To jsem v životě neslyšela. nijak je ekologický nebo skleněný Jednouchost, prakticnost Obal je mi šumák, důležitý je samotný výrobek. je harmonický Preferuji nebalené produkty, případně produkty v minimalistickém papírovém obalu. Hlavně aby nezabral moc místa v koši. :) Průhledný obal, tudíž je vidět na produkt dobře zabalený Netusim Jednoduchý, veselé barvy, přehledný Corny Různě jednoduchý Červená krabička ? stříbrný, hravý obal má průhledný obal Snadné otevírání, krabice drží tvar, skladný. Vypadá upravené, čistě Dokonalost je Ritter Sport, jednoduchý, čistý design. veselé barvy, případně zajímavý tvar (u lahve) záleží na konkrétní věci, ráda na obalu nacházím popis zboží v češtině skleněná lahvička Žádný nemám Jemný nepreplacany Je co nejvíce ekologický - např. papírový obal. červený a krabice se dají skládat jako plástve Nejlépe zadny Tuba s krémem, barevný potisk. asi nemám oblíbený obal Střízlivé barvy, velká písmena a dobře čitelné i složení a výrobce (země původu). Modry kelimek Elegantní To je různé nevím, nevzpomínám si, ale při výběru musí být příjemný barevně, musí lahodit oku, působit dobře Líbí se mi jednoduchost a jednobarevnost Baleni parfému incandessence Jednoduchý, ne příliš křiklavý Na obaly nekoukám Např. Hezká lahvička parfému lehký designe Prémiové materiály, přírodní barvy, žádné pastely Vzhled je mi ukradený, zajímá mě, jaký druh a množství odpadu obal vytváří. Preferuji sklo a papír. barevnost obalu, vidím kolik je v balení věcí Uživatelsky příjemný očím. Dávám přednost přírodním barvám v kombinaci s bílou barvou. Nekupuji výrobky s kontrastním obalem, obalem příliš pestrým. tmavě modrá lahvička jednoduchý, funkční, recyklovatelný porsche Ne příliš pestrobarevný, spíš jedna dvě veselé barvy Pestré barvy a čitelné napisy papírová kracička s barevnýim ptáčky Obal na papírové kapesníčky v krabici, různé motivy Na obalu mi až tak nezáleží, ale mám ráda jednoduchost, křivky a barvy, takže například obal plátkového sýru "Jaroměřický plátkový sýr" vypadá dobře, protože je jednoduchý a jsou na něm zaoblené tvary. Jednobarevny obal s prijemnou barvou,jednoduchost každý jinak, záleží na potravině, která v něm je Jsou na něm přehledně a čitelně uvedené všechny potřebné informace, je recyklovatelný, je snadné vypotřebovat celý obsah Kreativní, odlišný, pestrý, šetrný k přírodě Zaviraci plechová doza Fialový s obrázkem čokolády a krávou Parfém Nemám tušení, na obaly se nikdy nedívám. Jednoduchý elegantní obal Skleněná tmavá láhev Minimalistický vzhled Nejde o jeden produkt, ale dám příklad třeba značky balea a jejich sprchový gelů, které používám hlavně kvůli atraktivním a barevným obalům. :) sýr ve vosku bezobalový Glisskur - fialový Mám ráda energy tyčinky, které mají jednoduchý obal na kterém je obsah a obrázek ovoce z kterého jsou vyrobeny Většina mých oblíbených produktů je bezobalová (ovoce) musí se dát otevřít bez násilí Bílý, jednoduchý, neagresivní Bez obalu Praktický, není kýčový Jak ktery... Toto je moc siroka otazka... jojo bonbony - roztomilý design Zajímavý barevný obal + dostatek informací o výrobku světlá barva - důvěryhodně, nepřepláceně, elegantně elegantně, nejlépe zlatý. jednoduše přírodní deodorant v dřevěné krabičce - jednoduchý čistý design, opakovaně použitelný Jednoduchý, žádné věci navíc (“nejlepší chuť!” “mňam” “bezva” apod...) Eko obaly jednoduchý design Nemám jeden konkrétní, ale upřednostňuji obaly snadno znovu uzavíratelné a dostatečně chránící výrobek Proste obal Musi lahodit ocim To je stupidní dotaz. Každý produkt má jiný oba, nebo je také bez obaslu. Jak mám popsat ovbaly všeho co kupuju? recyklovaný nebo recyklovatelný, průhlédný, bez obalu Obal na obyčejnou neperlivou vodu z Alberta. Jednoduchý, lehce recyklovatelný, možnost znovu použít třeba při cestování Co nejúspornější obal. Nejlépe papírový nebo žádný. Když tak velké balení. Ne moc barev, viditelné logo a druh výrobku Rasenky vybiram dle barvy obalu. Například když si kupuji balenou vodu ze supermarketu, chci vidět, co je uvnitř. Je hezké, že někdy mají skleněné/plastové láhve krásné obaly, ale když nevidím, co je uvnitř, tak tomu nechci věřit. Roli to hraje u parfémů napřiklad. Líbí se mi originální skleňené lahvičky (Olympea), super jsou i jogurty kde je oddělen samotný jogurt a posyp. čistý, barevný ovoce a zelenina bez obalu Např. sprchový gel - plastový průsvitný obal s černou polepkou, kde je bíle text, co je uvnitř. Papírové krabice,.. ... Jednoduchý, čistý, elegantní Moderní font, příjemné nekřiklavé barvy, jednoduchý design,... je mi to jedno, jde mi o obsah iPad barevný, pastelové barvy Elegantní, jednoduchý Kupuji, co potřebuji, nikoliv obal. Chci-li např. máslo, je mi jedno, jestli bude "jen" v igeliťáku nebo v obalu s krávou a milionem nápisů. Musí to být máslo. černá barva a červený nápis bílo-oranžovou bez obalu nebo jen lehký, jednoduchý a funkční Nemám oblíbený produkt. Při vybírání hořčice, vybírám dle tvaru/znovupoužitelnosti skleničky Obal neřeším.
125
89,93 %
89,93 %
6. Zajímá Vás, z čeho jsou obaly vyrobeny?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
74
53,24 %
53,24 %
ne
49
35,25 %
35,25 %
nevím
16
11,51 %
11,51 %
7. Ovlivňuje Vás, zda se dají obaly recyklovat?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
67
48,2 %
48,2 %
ne
56
40,29 %
40,29 %
nevím
16
11,51 %
11,51 %
8. Co konkrétně Vás ovlivňuje při výběru kosmetického výrobku, se zaměřením na obal?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nic
9
6,52 %
6,47 %
Nevím
7
5,07 %
5,04 %
design
3
2,17 %
2,16 %
Materiál
2
1,45 %
1,44 %
funkčnost
2
1,45 %
1,44 %
možnost recyklace
1
0,72 %
0,72 %
Slozeni vyrobku
1
0,72 %
0,72 %
Praktičnost, recyklace
1
0,72 %
0,72 %
Luxusní vzhled, dobře dostupné informace o produktu
1
0,72 %
0,72 %
tvar
1
0,72 %
0,72 %
ostatní odpovědi
u některých výrobků je pro mě důležité, aby mělo například pumpičku nebo nějaký dávkovač barva, skladnost Líbí se mi, když výrobce využívá obnovitelné zdroje. Tvar, velikost, barva Recyklovatelnost Se zaměřením na obal nic, dám spíš na doporučení Kupuji osvědčené značky produktů, design obalu je mi lhostejný mechanická pevnost obalu, pokud jde o přenášený výrobek Nic mě neovlivňuje, leda cena Jestli jsou na něm viditelně důležité informace (jako co přesně to je, co to obsahuje apod.) na první pohled čitelné určení pokud možno aby byl skleněný Znacka, material, slozeni Obal je mi šumák. velikost obalu v poměru k obsahu, schopnost ochánit produkt před vytečením Praktičnost balení a jeho velikost (např 100ml pro cestování) Kvalita obalu kosmetický výrobek Záleží jak se mi celkové libi Barevnost Barva, velikost design a praktičnost jak voní recyklace Barvy, upravenost, pismo Vlastní předchozí zkušenost nakupuji u kosmetičky na doporučení, obal nerozhoduje velikost balení (v poměru s cenou), typ uzávěru Velikost nevybírám podle obalu ekologičnost velikost a aby se nedal v prodejně otevřít U kosmetiky se ridim tim, aby mne vyhovovala a pokud je moznost vetsi baleni, ktere dyl vydrzi Složení kosmetického vyrobku Praktické balení, ne moc křiklavé. Znacka Vzhled složení, dostatek info uvedených na obale Nakupuju online nevidim jaky to ma obal Lákavy obal Je li na něm napsáno cokoli o testování na zvířatech, materiál Průsvitný obal Méně plastů Cena produktu Nakládání s odpadem. zkušenost, funkčnost výrobku Jestli se jedná o ekologický výrobek, bio kosmetiku. jestli není moc plastu vzhled obalu Aby šel dobře a bezezbytku vyprázdnit Barva a nápaditost recyklovatenost, ab obal nebyl neúměrně velký obsahu Jestli dokážu vypotřebovat celý obsah produktu či nikoliv Ovlivňuje mě barva obalu (tmavé mě odrazují), skutečnost, jestli design není přeplácaný a také uspořádání textu na obalu. Styl těsnění, kvůli kontaminaci Jsou na něm přehledně a čitelně uvedené všechny potřebné informace, je recyklovatelný, je snadné vypotřebovat celý obsah (nezůstanou vevnitř zbytky, které není možné vydolovat) Snadná dosažitelnost produktu pri používáni Když vypadá kvalitně Neovlivňuje mě nic na obalu Plast/papír/... Neřeším obaly Zda se dá recyklovat Jednoduchost Značka kosmetické výrobky si vybírám podle minulé zkušenosti, bez zaměření na obal jestli se dá recyklovat barva, tvar, celkový design funkčnost, velikost, vzhled Informace o produktu na obalu například to, jestli je dostatečně stabilní Přehlednost, čistota Oranžová barva, hezký obal (kaktus, alpacasa,...) Čitelný popis složení Ekologie dobře stojí, dá se recyklovat zajímavost obalu, složení, informace barva, design sklo barva a design lákavý, zajímavý obal poměr cena/výkon, obal moc neřeším možnost opakovaného použití obalu (tzn. opakovaně uzavíratelné balení), jiné materiály než plasty, velikost (kvůli skladovatelnosti), vadí mi velká balení, která jsou po otevření vlastně poloprázdná, vícero obalů (např. krém ve skleněné dóze, v papírovém obalu a ještě zabalený v celofánu či plastu) čím méně obalu, tím lépe Zda je to recyklované či nikoliv... Jestli se na něm daji dobře najít informace, které chci vědět o výrobku. Vzhled velikost, tvar otvíratelnost a zavíratelnost, snadné držení a manipulace Praktičnost, ale především mě obsah a užitná vlastnost praktičnost, velikost Aby byl obal z co nejvíce možno recyklovatelného materiálu (recyklovatelný papír) Co nejméně odpadu. Množství barev a taky materiál Kupuju jen bio kosmetiku netestovanou na zviratech. Plus vsechny obaly jsou z plastu Informace ohledně používání Materiál, tvar, barvy tvar, barva zda ho mohu bud vyuzit nebo zrecyklovat zaměřuji se na obsah, ale u kosmetiky mám radši menší obal, protože hodně cestuji Kosmetiku nevybírám dle obalu CSR v širším měřítku Praktičnost, měl by dobře vypadat atraktivita výrobku (vlastností), poté kreativní obal, poté značka barvy, obrázky, atd U kosmetiky tvar. Nesnáším, když v lahvičce/tubě půlka zůstane. barva popis výrobku na etiketě srozumitelnost, čitelnost Tvar, velikost, obrázek rostlin, materiál. Nic, zajímá mě co je v obalu, ne obal sám.
110
79,71 %
79,14 %
9. Napadá Vás konkrétní příklad obalu kosmetického výrobku (šampon, sprchový gel...), který by Vám z nějakého důvodu nevyhovoval?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
55
39,86 %
39,57 %
ano
6
4,35 %
4,32 %
Nenapadá
6
4,35 %
4,32 %
Nevím
3
2,17 %
2,16 %
momentálně ne
2
1,45 %
1,44 %
lak na vlasy
1
0,72 %
0,72 %
dave
1
0,72 %
0,72 %
mýdlo na ruce bez pumpičky
1
0,72 %
0,72 %
Bohužel nevím.
1
0,72 %
0,72 %
Nivea spchový gel
1
0,72 %
0,72 %
ostatní odpovědi
Konkrétní by mě napadl, leda bych zrovna stála v drogerii. divný tvar kbyby byl balený do igelitu/ měkčeného plastu Nenapadá. Všechny obaly, které nejsou úplně vymačkat, aby se využil produkt do poslední kapky. Žádný mě nenapadá ano - šampón / kondicionér Sriloubovaci uzaver Konkrétně nevím, ale jde spíš o praktičnost obalu, abych z toho "vymackla" co sedalo Avon sampon pleťová maska od Garnier a obecně masky z drogerií v plastových obalech vyhovují mě všechny kdy upadne/ulomí se víčko Radox - při pokusu lehce zmáčknout obal, abych cítil vůni, pravidelně vyprskne ven ano, šroubovací víčko u masky na vlasy Gilette gel na holení ty, které se dají otevřít v prodejně Pred sprchový gelem, davam prednost zúžení mydlu v papírové obalu šampony Nivea:příliš malá písmena ne, neřeším obal - ale značku, produkt...to, co je uvnitř Nope U těchto výrobků by zrovna nebyl skleněný obal to pravé Veškeré obaly bez pumpičky jsou špatné Plastové láhve. Ano, radox sprch.gel, kde je uzávěr dole, nelze jej otočit a postavit na poličku, při otevření ihned vytéká gel. Ne. krém v kelímku, do kterého se musí sahat sérum značky La Praire, ve skleněném obale Ohledně obalu ne. Ano, pleťový krém, šampon, kondicioner - v obalu, který zabraňuje vypotřebování celého obsahu Šroubovací víčko všechny mi vyhovovali - ano šampón/kondicionér Mitia mýdlo Ano Šampon se starou bábou Nikoliv Ano, vadi mi jednorazove kosmeticke produkty a cestovni minibaleni Balea ve bohužel ne všelijaké nepraktické obaly možná Fa sprchové gely, které někdy vypadají opravdu "lacině" - třeba kýčovitý obal s holografickou fólií apod. ne nepoužívám/neznám šampony/sprchové gely ano, sprchových gel Dove Šampon, který se po otevření nedal dobře zavřít a kde při použití byl obsah všude. Papirovy pytlik Papírový, železný, keramický, sádrový sklo...často ve sprše padá Jakýkoliv obal ze skla Radox Šampon s pumpičkou Nevim, kaslu na obal zajima me co je vevnitr Sprcháče od Avonu se dají dost obtížně otevírat. Obecně u toho typu kosmetiky je otevření občas problém, aby si člověk netrval nehet... Musím otvírat kolikrát zubama. Taky mi nevyhovují tělová mléka s pumpičkou. Dost produktu zůstane v lahvičce aniž by šel vymačknout Nerecyklovatelné, tekoucí,... Axe Prolamovaný a tuhý plast, z něhož nejde kosmetika vymáčknout. retro kopřivovoý šampon z lidlu Dexi březový šampon. přemíra cizích slov a reklamních sloganů, fotky šťastných uživatelů Dermacol
61
44,2 %
43,88 %
10. Pokud ano, proč? (odpovídat pouze v případě kladné odpovědi u předcházející otázky)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
viz výše
2
4 %
1,44 %
-
1
2 %
0,72 %
standartni obal
1
2 %
0,72 %
komplikovaná aplikace mýdla
1
2 %
0,72 %
krém v tubě, ke konci je těžké dostat produkt z tuby
1
2 %
0,72 %
otevřel se v batohu
1
2 %
0,72 %
náprstek krému v krabici velkej jak pro litr, otevírací mechanismus u kterého si musím vylomit neht
1
2 %
0,72 %
Nerada plýtvám produktem
1
2 %
0,72 %
velmi podobné potisky na obalech
1
2 %
0,72 %
Obtížná manipulace
1
2 %
0,72 %
ostatní odpovědi
Při otevírání si člověk zláme všechny nehty :D zbytečný odpad a nepraktičnost při otevírání se zlomilo víčko a odpadlo, pak jej nebylo čím zavřít, případně víčko neustále odpadávalo Kdyz vypadá stare (napr: barva na vlasy, kde ma žena střih ktery se nosil pred 20 lety, působí zastarale a méně kvalitne) viz. předchozí odpověď při manipulaci ve sprše prokluzuje a je pak hodně opatlané Nelze jej dobrat celý, mnoho ho zůstane uvnitř, nelze vymýt a recyklovat otevřením obalu na prodejně se porušuje doba expirace, může to být otevřené už třeba měsíc a dřív se to může zkazit Viz 9 Nebezpečí při pádu, kluzkost, váha Veškeré obaly bez pumpičky jsou špatné Protože recyklace. Uzávěr gelu je dole, nelze jej otočit a postavit na poličku, při otevření ihned vytéká gel. nehygieničnost nevyhovuje mě pokud to tam není napsáno velkým písmem co to vlastně je. protože z té skleněné lahvičky s pumpičkou celý obsah produktu ven nedostanu Vevnitř zůstanou velké množství obsahu, které není možné vydolovat bez toho, abych musela nožem uříznout uzávěr, který je zataven napevno... Bylo důvodem pro změnu jinak oblíbeného výrobku. Sroubovaci uzávěr Špatně by se mi otvíralo ve sprše chybí mi výrazné tozlišení - obrovským písmem značka a něco titěrné o co se jedná Přeplácané, "uřvané", "ukecané" Na zesvětlujícím šamponu byl obrázek staré báby Je to velmi neekologicka informace pouze v němčině, bílý nezajímavý obal velký objem pro mě nevhodný tvar obalu (když gel dochází nechávám jej dnem vzhůru, což u tvaru Dove nejde) x To snad je jasné z odpovědi. viz předtím I když je obal pevný a pěkný a působí hezky esteticky, není podle mě ideální Špatně se otevírá. Nepraktické Viz výše popsáno... velké balení = těžké při cestování Půlku produktu abych vyhodila... :-( Na lahvi je velký otvor, takže se špatně hlídá dávkování. nedůvěra ve výrobek Nevim Dermacol - otevírání je dnem dolů, sprchový gel mi občas protíká, ikdyž je správně uzavřen a utažen.
39
78 %
28,06 %
11. Napadá Vás příklad obalu, který by vám naopak vyhovoval a byl dle Vašeho vkusu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
34
24,64 %
24,46 %
Nenapadá
3
2,17 %
2,16 %
Nevim
2
1,45 %
1,44 %
Nivea
2
1,45 %
1,44 %
sprchový gel
1
0,72 %
0,72 %
Mám ráda arašídová másla cheat spread, které na rozdíl od ostatních mají skleněné nádoby, které se dají znovu využít či dobře recyklovat.
1
0,72 %
0,72 %
basilur
1
0,72 %
0,72 %
například obaly od Benefitu. Kvalitní, kovový design
1
0,72 %
0,72 %
Ano, již zmíněné produkty Rituals
1
0,72 %
0,72 %
Značka Nivea
1
0,72 %
0,72 %
ostatní odpovědi
Většina ostatních sprchových gelů, mají lepší uzavírání modrý Totéž jako otázka 9. sklo Nenapadá. ano cokoliv ze skla Průhledný obal, kde byla vidět hladina tekutiny. Žádný mě nenapadá Deodorant Mám ráda mensi, přenosná baleni Jednoduchý, barevně nenápadný, recyklovatelný recyklovatelný obal ne nenapadá snadné otevírání, klasický tvar, bez zbytečných kudrlinek Maxfactor rasenky Spcháče Axe skleněná, znovupoužitelná nádoba s kovovým pákovým uzavíráním kompostovatelný znovu naplnitelný např. pevnější dobře otevíratelné obaly od sprchových gelů zubní pasta bez krabičky, ale se zaslepenou tubou pod víčkem Sampon ve skle Nebránila bych se tekutým prostředkům v kartonu. tolik to neřeším krém Nivea soft - bílá nádobka Vyrazazný ano, u ručně vyráběných mýdel - recyklovatelný papír, přírodní barvy a hezký design Obal znacky the one, fialovy a pouze s logem Můj vlastní se kterým bych chodil do bezobalové drogerie, obchodu Shauma nature V tomto případě plast, případně možnost znovu plnit S pumpičkou Sklo, papír. Zbytek jsou poddružnosti. aby byl výrobek zcela vypotřebován, tedy uzávěr by měl jít odšroubovat a využít výrobek co nejvíce. Ano (např. Alverde kosmetika). recyklovatelné skleněné lahvičky na oleje, papírové obaly mýdel krém v tubičce ano, tmavý s velkým nápisem Ano krém s pumpičkou a pístem Aktuální obaly Radox sprchových gelů bez obalu (možnost natočit si šampona sprchový gel do vlastní lahve přímo v drogerii) Obaly značky Eisenberg Například obal šamponu Pantene, je bílý, jednoduchý, text je uspořádaný, lahev se dobře otevírá. Pruhledny nevím o obalu, který by mi nevyhovoval Ano, každý, na kterém jsou přehledně a čitelně uvedené všechny potřebné informace, je recyklovatelný, je snadné vypotřebovat celý obsah Jednoduchost Lahve s pumpičkou Oční stíny too faced Obal třeba se zvířaty :) většina šamponů, sprchových gelů... papírový obal Glisskur - fialový zubní pasty, láhve na pití, atd - Chanel No 5 Krémy Ziaja Růžovo - mentolově zelený s kaktusem S jasným a čitelným popisem Papirove obaly šampon head and shoulders: dá se postavit i na víčko, když spotřebovávám zbytky menší objem Oriflame - essence v tuto chvíli ne jo, různé pumpy a dávkovače, které šetří obsah a jsou hygienické /nemusí se do toho hrabat pazourem/ bez obalu :) Nebo obaly pro opakované použití - tam by asi byla fajn větší velikost, ať nemusím každou chvíli nakupovat náplň produkty bez obalu, papírový obal pruh papíru omotaný kolem tuhého mýdla - je tam složenína z druhé strany popis mýdla (jako co to je za hlavní vůni) ano, palmolive, nivea a další produkty s podobným tvarem obalu x používané krabička uzavíratelná Ano, pokud možno žádný obal nebo obal co se dá vícekrát použít na něco jiného po spotřebování produktu Palmolive kosmetika. Měkčí plast, aby se z obalu dostal veškerý obsah Je mi fuk obal Bez pumpiček prosím barevné, s obrázkem čerstvého ovoce např. šampuk od Lush v papirovym pytlicku. sklo + malý obal . Je jich více, kupuji jen ty vyhovující Parfémy Dior růžový Mýdla v papírových obalech Takový, aby se neplýtvalo produktem. syoss šampon Poul Mitchell má super obaly. viz. č. 8 Obaly z Manuaktury
91
65,94 %
65,47 %
12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
65
46,76 %
46,76 %
Bakalářské
35
25,18 %
25,18 %
Magisterské
23
16,55 %
16,55 %
Vyšší
10
7,19 %
7,19 %
Výuční list bez maturity
6
4,32 %
4,32 %
13. Jaké je Vaše povolání?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
19
13,67 %
13,67 %
učitelka
3
2,16 %
2,16 %
sociální pracovník
3
2,16 %
2,16 %
ekonom
2
1,44 %
1,44 %
Administrativa
2
1,44 %
1,44 %
Marketing manager
2
1,44 %
1,44 %
státní zaměstnanec - sociální pracovník
2
1,44 %
1,44 %
Grafik
2
1,44 %
1,44 %
Státní sprava
2
1,44 %
1,44 %
studentka
2
1,44 %
1,44 %
ostatní odpovědi
rodičovská dovolená Prodavačka OSVČ Podnikatel Operátor výroby Asistent pedagoga - Laborantka production manager Ilustrátor, grafik office manager Podnikatelka Cukrář Sales energetika řidič Administrativní pracovnice Žádné. v domácnosti referent Odborny asistent na VS Dispečer ekonomka důchodce Asistentka jednatele Marketingový specialista Webový analytik Technik rodičovská dovolené Kucharka soukromý podnikatel Geodet RD tajemnice . Na volne noze Jsem na rodičovské dovolené. Studuji a chodím na brigády nepracuji - jsem invalidní důchodce Manazer marketingový pracovník Policie ČR Student vysoké školy Studentka filosofické fakulty Ředitel korporátní komunikace Administrativní pracovník pracující student biolog Operátorka ve výrobě učitel Student akademie materska dovolena Servírka Zdravotní sestra Hlídačka dětí Letuška Práce v zahraničí mateřská dovolená Data Analyst kameraman Administrativní pracovnice /podnikatelka Žena Psycholog invalidní důchod Studuji poradce bankéř manager chemik Sestra Rodicovska dovolena rentiér Strojní inženýr Barista Ucetni Student pracující v PR agentuře zaměstnanec muzejní konzervátor sociální pracovnice student VŠ Obchodní manažer Ekoložka IT lékař, vědec rodič Student na RD (v domácnosti). receoční adminstrativa průvodce cr Žádné Zatím ještě student Železničář
100
71,94 %
71,94 %
14. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19 - 25
48
34,53 %
34,53 %
26 - 30
33
23,74 %
23,74 %
31 - 35
24
17,27 %
17,27 %
46 a výše
12
8,63 %
8,63 %
40 - 45
12
8,63 %
8,63 %
36 - 39
6
4,32 %
4,32 %
Méně než 18
4
2,88 %
2,88 %
15. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
111
79,86 %
79,86 %
Muž
28
20,14 %
20,14 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Používáte nějaké produkty jen proto, že se Vám líbí obalový design?
odpověď nesouhlasím:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 2. Myslíte si, že má barva obalu produktu vliv na Váš výběr?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Na základě jakých vlastností se rozhodujete při nakupování výrobků?
2. Myslíte si, že má barva obalu produktu vliv na Váš výběr?
3. Změnili byste svůj oblíbený produkt proto, že má jiná značka kvalitnější obal?
4. Používáte nějaké produkty jen proto, že se Vám líbí obalový design?
6. Zajímá Vás, z čeho jsou obaly vyrobeny?
7. Ovlivňuje Vás, zda se dají obaly recyklovat?
9. Napadá Vás konkrétní příklad obalu kosmetického výrobku (šampon, sprchový gel...), který by Vám z nějakého důvodu nevyhovoval?
11. Napadá Vás příklad obalu, který by vám naopak vyhovoval a byl dle Vašeho vkusu?
12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
13. Jaké je Vaše povolání?
14. Jaký je Váš věk?
15. Jaké je Vaše pohlaví?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Na základě jakých vlastností se rozhodujete při nakupování výrobků?
2. Myslíte si, že má barva obalu produktu vliv na Váš výběr?
3. Změnili byste svůj oblíbený produkt proto, že má jiná značka kvalitnější obal?
4. Používáte nějaké produkty jen proto, že se Vám líbí obalový design?
6. Zajímá Vás, z čeho jsou obaly vyrobeny?
7. Ovlivňuje Vás, zda se dají obaly recyklovat?
9. Napadá Vás konkrétní příklad obalu kosmetického výrobku (šampon, sprchový gel...), který by Vám z nějakého důvodu nevyhovoval?
11. Napadá Vás příklad obalu, který by vám naopak vyhovoval a byl dle Vašeho vkusu?
12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
13. Jaké je Vaše povolání?
14. Jaký je Váš věk?
15. Jaké je Vaše pohlaví?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.