Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Psychologická rizika z přechodu ze SŠ na univerzitu

Psychologická rizika z přechodu ze SŠ na univerzitu

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Voženílková
Šetření:09. 10. 2018 - 23. 11. 2018
Počet respondentů:285
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.43
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

v rámci předmětu "Psychologie v ekonomické praxi" zpracováváme seminární práci na téma " Psychologická rizika z přechodu ze SŠ na univerzitu". Jsme rády, že si na náš dotazník uděláte 5 minut času. Tímto děkujeme za Váš čas. 
 

L+A+K

Odpovědi respondentů

1. Jsi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena20371,23 %71,23 %  
Muž8228,77 %28,77 %  

Graf

2. Z jaké SŠ jsi přestoupil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gymnázium15052,63 %52,63 %  
Odborná střední škola9834,39 %34,39 %  
Obchodní akademie3712,98 %12,98 %  

Graf

3. Proč jsi se rozhodl/a jít studovat na VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní rozhodnutí16658,87 %58,25 %  
Touha po vědomostech5218,44 %18,25 %  
Kvůli titulu4214,89 %14,74 %  
Kvůli rodině196,74 %6,67 %  
Kvůli přátelům31,06 %1,05 %  

Graf

4. Bál jsi se přestupu na univerzitu/VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jen trochu14350,18 %50,18 %  
Ne7626,67 %26,67 %  
Ano, hodně6623,16 %23,16 %  

Graf

5. Jsi na univerzitě/VŠ sám, s kamarádem, s rodinou, partnerem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sám18765,61 %65,61 %  
S kamarádem8028,07 %28,07 %  
S partnerem175,96 %5,96 %  
S někým z rodiny10,35 %0,35 %  

Graf

6. Čeho jsi se nejvíce bál/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výuka (styl výuky, množství učiva...)20772,63 %72,63 %  
Nové prostředí15152,98 %52,98 %  
Životní změna12945,26 %45,26 %  
Noví lidé12844,91 %44,91 %  
Nedostatek volného času9232,28 %32,28 %  
Ubytování (kolej, samostatné bydlení)7927,72 %27,72 %  
Profesoři7526,32 %26,32 %  
Odloučení od rodiny4214,74 %14,74 %  
Osamostatnění se3211,23 %11,23 %  
Nový lidé279,47 %9,47 %  
Nový lidé=920,7 %0,7 %  
Výuka (styl výuky, množství učiva...)=620,7 %0,7 %  
Nové prostředí=710,35 %0,35 %  
Profesoři=810,35 %0,35 %  
Odloučení od rodiny=110,35 %0,35 %  
Nedostatek volného času=510,35 %0,35 %  
Životní změna=210,35 %0,35 %  
Ubytování (kolej, samostatné bydlení)=410,35 %0,35 %  
Osamostatnění se=310,35 %0,35 %  
Nové prostředí=110,35 %0,35 %  
Nový lidé=210,35 %0,35 %  
Výuka (styl výuky, množství učiva...)=310,35 %0,35 %  
Profesoři=410,35 %0,35 %  
Odloučení od rodiny=510,35 %0,35 %  
Nedostatek volného času=610,35 %0,35 %  
Životní změna=710,35 %0,35 %  
Ubytování (kolej, samostatné bydlení)=810,35 %0,35 %  
Osamostatnění se=910,35 %0,35 %  
Nové prostředí=810,35 %0,35 %  
Profesoři=510,35 %0,35 %  
Odloučení od rodiny=710,35 %0,35 %  
Nedostatek volného času=410,35 %0,35 %  
Životní změna=310,35 %0,35 %  
Ubytování (kolej, samostatné bydlení)=210,35 %0,35 %  
Osamostatnění se=110,35 %0,35 %  

Graf

7. Jsi spíše introvert nebo extrovert?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Introvert20872,98 %72,98 %  
Extrovert7727,02 %27,02 %  

Graf

8. Naplnily se tvé představy o univerzitě/VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13547,37 %47,37 %  
Ne7526,32 %26,32 %  
Neměl/a jsem žádnou představu7526,32 %26,32 %  

Graf

9. Co pro tebe bylo na přestupu nejhorší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiný systém učení14651,23 %51,23 %  
Stres13748,07 %48,07 %  
Najít si nové přátelé9934,74 %34,74 %  
Sžít se s prostředím koleje5619,65 %19,65 %  

Graf

10. Přemýšlel/a jsi na počátku o ukončení studia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne18063,16 %63,16 %  
Ano10536,84 %36,84 %  

Graf

11. Co tě prozatím donutilo vytrvat? (Pokud odpověď na předchozí otázku byla ano)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
titul34,05 %1,05 %  
Představa získání titulu 11,35 %0,35 %  
Nevím11,35 %0,35 %  
Chci si vyzkoušet zkouškové období a potom se uvidí.11,35 %0,35 %  
Víno11,35 %0,35 %  
Přátelé a vědomí, že cítím , že na to mám11,35 %0,35 %  
Přišla jsem na to že to zvládám11,35 %0,35 %  
To kdybych věděl :D 11,35 %0,35 %  
nemôžem sklamať samého seba11,35 %0,35 %  
tak odejít v prvním týdnu je blbý že jo11,35 %0,35 %  
ostatní odpovědi Upřesnění - na počátku ne, až časem. Drží mě tu víceméně strach z reakce rodiny, z budoucnosti a kvality života v případě, že bych odešla.

změna oboru
vidina titulu
svědomí
V dnešní době je titul potřeba, navíc to dělám pro rodiče, přejí si to.
Asi jsem si řekla, že jednou jsem se na tu školu dala a tak už ji musím dokončit...Když odejdu, tak ten (například půlrok) byl tedy úplně promarněný čas...
uplatnění na trhu práce
Sama nevím
Celkem široká možnost řešení nezvládnutí nějakého učiva
Rodina
Nechci skolu ukoncit tak brzy a hledat si praci
výdrž
Spousta lidi ma titul, proc bych ho nemela I ja.
Chtěla jsem to dokončit a získat titul + potěšit rodinu i sebe
Touha po dokončení
Asi potřeba sama sobě a okolí dokázat, že na to mám, popravdě končím pomalu každý den.
Nic už dávno jsem to ukončila
Stále doufám
Když už jsem začala, nemám ve zvyku končit. Navíc co dělat pouze s gymnáziem.
To že opravdu chci VŠ dostudovat a myšlenka na zanechmání studia je jen chvilková po nějakém neúspěchu/velmi těžké stresové situaci.
Spolužáci
získat titul a mít i větší výběr ze zaměstanání
Vlastní přesvědčení, vůle jít dál, vytrvat, zatnout zuby a že vědomosti, titul mi nikdo pak už nevezme. Že jsem silná a zvládnu to.
převažovaly výhody nad nevýhodami celkově
Zajímavý obor
Musím dostudovat kvůli zaměstnání
Již jsem ukončil a jsem na jiné VŠ
Přesvědčování rodiny, že bych ukončení litovala.
změnila jsem školu
Nechce se mi do prace
Byla to škola, kterou jsem chtěla studovat. Ten, kdo jde na VŠ by z ní neměl odcházet, protože si ji zvolil dobrovolně.
Udělala jsem zkoušku z matiky. Pokud to teď vzdala a pak se rozhodla znovu začít, tohle by se mi už nepovedlo. A taky titul a vyhlídka lepší práce, díky které budu moct pokračovat ve svých zájmech.
Vůle nevzdat se
Studium jsem ukončila a změnila obor.
Chci vystudovat
Kamarádi, nutnost titulu
Zkusil jsem si i rok v práci
Chci studium dokončit, v dnešní době je vysoká škola důležitá
kolektiv, absolvování zkoušek ;)
Že jsem uplnou náhodou zvládla zkoušky po prvním semestru :D
zklamání rodiny, problém s hledáním práce -> přemítání chození do práce vs. školy
Už to nějak vydržím, jinak by to byly 3 ztracené roky.
Školu chci dodělat, abych se v budoucnu měla lépe, někdy mě i baví
touha po titulu a nechtěla jsem ztratit roky života
Silná vůle
Rodiče
Za zkoušku nic nedáš
To, ze obor proste musi dostudovat, jinak si ani neslrtnu v praci, kterou chci dělat. Bez VS me tam neezamestnaji
Motivace, studuji to, co chci dělat i když je to dřina
Nejistota, co bych po ukončení studia dělala.
Motivace k zamestnani
Nechci to vzdávat příliš brzy
S Gymnaziem nemam moc moznosti
Skončila jsem , takže jsem nevytrvala.
Nejsem žádná bábovka, když to zvládnou i opravdu hloupí lidí, proč ne já?
Protože ji musím dodělat abych mohl zůstat ve své současné práci.
Motivace dokončit, co jsem začal a nové možnosti, které jsem získal díky VŠ = hlavně kontakty
baví mě navštěvovat přednášky, kolektiv je také dobrý
Přestup na jinou VŠ
Snaha získat titul a nové vědomosti v oboru, který mně opravdu baví
Mám ráda výzvy, čím těžší tím lepší
6283,78 %21,75 % 

Graf

12. Zúčastnil/a jsi se seznamovacích akcí pořádaných tvou školou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne18966,32 %66,32 %  
Ano9633,68 %33,68 %  

Graf

13. Pokud byla tvá předchozí odpověď ano. V čem ti to pomohlo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Alespon trochu poznat s kym na skolu budu chodit a dozvedet se zhruba princip vzsokoskolskeho systemu vyuky

Aspoň na začátku, když jsem nikoho neznala, měla jsem možnost s někým mluvit

Byla povinna,ale urcite ta pratelstvi pak trvaji i mimo skolu,pomaha to pak pri motivaci k uceni s tim neseknout.

Doplnění k otázce 18 - ano i ne. Vzhledem k budoucnosti, pokud školu dokončím, ano. S ohledem na množství stresu spíše ne.

Jít první den mezi známé lidi

Když jsem přišla na první přednášku, tak už jsem některé obličeje znala a hlavně jsem se dozvěděla mnoho informací ohledně školy, což mi pomohlo se tam orientovat

moc ne

najít pár přátel s kterými jsem se potom mohl bavit

Najít první, na koho se obràtit. S těma lidma se znám až do dneška

Najít přátele.

Najít si kamarády

Najít si nové přátele

Najít si nové přátele, se kterými je život na VŠ jednodušší

Najít si přátelé

Najít si přátelé

Nalezení přátel. Znáte to, lano se táhne vždycky lépe ve více lidech,

Našla jsem si tam jednoho skvělého kamaráda, takže nemůžu říct, že to bylo úplně zbytečné, ale kromě téhle jediné věci to zbytečné bylo.

Navázání kontaktů

Navázání kontaktů, získání přátel, seznámení se s studentskou organizací ELSA

Navázání vztahů se spolužáky, ztráta zábran.

Nepomohlo. Jeli tam lidi, kteří chtěli jen chlastat a na studium kašlat od začátku.

Nevím

Novi pratele

Orientace na VŠ

Ožral jsem se a poblil jsem se

poznal jsem některé budoucí spolužáky ještě před nástupem do školy

Poznal jsem nové lidi a zapojil se do organizace studentských akcí

Poznala jsem nové kamarády.

Poznání spolužáků, školy a výuky.

Poznat chod univerzity

Poznat lidi a celkově najít skupinu, se kterou jsem se vídal na koleji a v podstatě jsme spolu dělali všechny aktivity týkající se školy i mimoškolního prostředí.

Poznat lidí ze třídy

Poznat nové lidi, mít přehled.

Poznat nové přátele/spolužáky, se kterými se vidím na přednáškách.

Poznat ty nejlepší lidi v uvolněné atmosféře.

Při nástupu do školy jsem již někoho znala.

Se seznamovanim

Seznámení před nástupem do školy.

seznámení s lidmi

Seznámení s novými lidmi, nepřijdu si na novém místě sama

Seznameni se spoluzaky pred zacatkem skoly

seznámení se spolužáky

seznámení se spolužáky

Seznameni se z budoucimi spoluzaky

Skupina lidí, se kterými si vzájemně pomáháme

U jednoho oboru v ničem (většinu lidí ze seznamováku jsem stejně ve škole nepotkávala), u druhého naopak nesmírně, seznámila jsem se s členy místního spolku a skrze ten pak s mnoha lidmi, s nimiž jsem zůstala v kontaktu

Uklidnilo mě to a poznala jsem spoustu nových přátel

upřímně v ničem

V nicem

v ničem

v ničem

V ničem :D maximalne trvale odmitat chlast abych se něco naucila

v ničem, některé jsem už nikdy neviděla, nebo hned skončili :D

V ničem,vůbec se mi seznamovák nelíbil

V ničem.

v ničem. no dobře, poznala jsem 5 kamarádek se kterými jsem se pak bavila

V seznámení

V seznámení se s chodem VŠ, rozvrhem, stylem učení, informačním systémem.

v seznámení se se spolužáky

V seznámení se spolužáky.

Vcelku v ničem. Jen pár informací o učebnicích

Více se uvolnit, byla jsem mezi lidmi, kteří prožívají to stejné.

víceméně v ničem

Víceméně v ničem

Vůbec v ničem. Seznamovací akce proběhla až několik týdnů po začátku semestru, takže už byli všichni naskupinkovaní.

Získání přátel, kontaktů a pocitu, že to nebude vůbec tak zlé, jak se zdálo. Na druhou stranu zklamání, že lidé jsou tak akademicky založení, jak by mi vyhovovalo, ale spíš jim jde jen o titul a vzdělání je moc nezajímá.

Získat kontakty v novém městě. Poznal jsem lidi, kteří mi pomohli se lépe sžít s novým prostředím.

Zvyknout si na nové prostředí.

14. Bylo pro tebe těžké zvyknout si na nové prostředí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne19367,72 %67,72 %  
Ano9232,28 %32,28 %  

Graf

15. Pokud ano, co?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nový lidé12,17 %0,35 %  
Život na koleji12,17 %0,35 %  
Dojiždění12,17 %0,35 %  
Jiný styl výuky, jiné požadavky, jiný přístup, absolutní samostanost a samostudium doma 12,17 %0,35 %  
jiný systém fungování12,17 %0,35 %  
koleje, škola12,17 %0,35 %  
Spousta lidí, spousta informací, spousta starostí12,17 %0,35 %  
Prostředí kolejí, lidé12,17 %0,35 %  
stres a přiblblé předměty nemající moc společného s oborem 12,17 %0,35 %  
Ze začátku jsem nikoho neznala, trvalo jeden semestr, než jsem se s někým seznámila.12,17 %0,35 %  
ostatní odpovědi Dlouhé dojíždění, doba výuky (nesmyslně dlouhé přednášky)...
Noví spolužáci
spolubydlící, dlouhé dojizdeni
sama si můžu rozhodnout,zda přijdu na přednášku - více prokrastinace
odloučení od původního způsobu života
Jiný rozvrh, profesoři, styl výuky, množství učiva, čtení v AJ časté
Množství lidí v Praze
Nemám kolem sebe ten stejný kolektiv lidi, je nás moc takže kdo se opravdu nezačne s někým bavit sám od sebe nemá šanci si najít kamarady
Zejména přístup některých učitelů
zmena režimu, nutnosť obsedieť, nájsť hranice pri komunikácii s profesormi
Kolej, nové město atd...
Jiný styl života i učení.
Rezim,dodrzovat rozvrh z vlastni vule
Najít si nějaký přátele :)
Jiný styl života.
Na štýl vyučovania ( rozdelenie na prednášky a cvičenia) , nezvyk na dlhé trvanie jedného predmetu ( miesto 45 minút bola 1,5 hodinová výuka)
vše
noví lidé
Nové město, jiná pravidla, neznámí lidé
Nemám ráda bydlení s novými lidmi a bála jsem se, jaké mezi námi budou vztahy a jestli si sedneme.
Nemám ráda velkoměsta
Lidé, množství učení
zmena
Kolej, lidé, nový systém učení
Hlavně kolej a strašně moc lidí v Praze
Měla jsem pocit, že si na to prostě nemůžu zvyknout, že to musím jen přijmout. Byla jsem sama, neznala jsem město ani osoby. Šla jsem na tuhle vs sama. Ale potom se situace změnila a užívala jsem si to.
cizí lidé, neznámé prostředí, jiný styl výuky
Všechno
Mohl jsem si ušetřit spoustu starostí, kdyby informace na webových stránkách byly dostatečné.
Noví lidé, velké množství lidí
Nový systém učení, hodnocení, jiný přístup profesorů ke studentům
jiné město, samostatné bydlení
Systém výuky
myslíte na co?
Noví lidé, nový systém učiva
Přechod z malého městečka do velkoměsta, život na koleji
3678,26 %12,63 % 

Graf

16. Připadá Ti studium na univerzitě/VŠ stresující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano22378,25 %78,25 %  
Ne6221,75 %21,75 %  

Graf

17. Pokud ano, jak stres řešíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spánek17075,22 %59,65 %  
Seriál, film, kniha15468,14 %54,04 %  
Přátelé14162,39 %49,47 %  
Jídlo11249,56 %39,3 %  
Rodina8135,84 %28,42 %  
Sport7834,51 %27,37 %  
Alkohol5926,11 %20,7 %  
Nakupování4319,03 %15,09 %  

Graf

18. Myslíš si, že studium na VŠ bylo dobré životní rozhodnutí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24887,94 %87,02 %  
Ne3412,06 %11,93 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsi?

2. Z jaké SŠ jsi přestoupil/a?

3. Proč jsi se rozhodl/a jít studovat na VŠ?

4. Bál jsi se přestupu na univerzitu/VŠ?

5. Jsi na univerzitě/VŠ sám, s kamarádem, s rodinou, partnerem?

6. Čeho jsi se nejvíce bál/a?

7. Jsi spíše introvert nebo extrovert?

8. Naplnily se tvé představy o univerzitě/VŠ?

9. Co pro tebe bylo na přestupu nejhorší?

10. Přemýšlel/a jsi na počátku o ukončení studia?

12. Zúčastnil/a jsi se seznamovacích akcí pořádaných tvou školou?

14. Bylo pro tebe těžké zvyknout si na nové prostředí?

16. Připadá Ti studium na univerzitě/VŠ stresující?

17. Pokud ano, jak stres řešíte?

18. Myslíš si, že studium na VŠ bylo dobré životní rozhodnutí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsi?

2. Z jaké SŠ jsi přestoupil/a?

3. Proč jsi se rozhodl/a jít studovat na VŠ?

4. Bál jsi se přestupu na univerzitu/VŠ?

5. Jsi na univerzitě/VŠ sám, s kamarádem, s rodinou, partnerem?

6. Čeho jsi se nejvíce bál/a?

7. Jsi spíše introvert nebo extrovert?

8. Naplnily se tvé představy o univerzitě/VŠ?

9. Co pro tebe bylo na přestupu nejhorší?

10. Přemýšlel/a jsi na počátku o ukončení studia?

12. Zúčastnil/a jsi se seznamovacích akcí pořádaných tvou školou?

14. Bylo pro tebe těžké zvyknout si na nové prostředí?

16. Připadá Ti studium na univerzitě/VŠ stresující?

17. Pokud ano, jak stres řešíte?

18. Myslíš si, že studium na VŠ bylo dobré životní rozhodnutí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Voženílková, L.Psychologická rizika z přechodu ze SŠ na univerzitu (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://psychologicka-rizika-z-prech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.