Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Psychologie reklamy cestovní kanceláře

Psychologie reklamy cestovní kanceláře

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Beáta Neporová
Šetření:06. 04. 2011 - 10. 04. 2011
Počet respondentů:52
Počet otázek (max/průměr):24 / 12.9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

jem studentkou posledního ročníku vysoké školya vyplněním tohoto dotazníku mi velice pomůžete s praktickou částí mé bakalářské práce.

Odpovědi respondentů

1. Jezdíte na dovolenou aspoň jednou za rok prostřednictvím nějaké cestovní kanceláře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2853,85 %53,85 %  
NE2446,15 %46,15 %  

Graf

2. Podle čeho si cestovní kancelář vybíráte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Cena, konkrétní nabídka zájezdu

Cena, prestiž, doporučení známých

CK si vybírám zejména podle nabídky pobytového místa, hotelu a ceny (pokud stejný pobyt nabízí několik CK, cena vyhrává). Velkou roli hraje i renomé CK, jak dlouho je na trhu, spolehlivost, předchozí cesty, doporučení. Asi bych nikdy nevybrala zájezd od malé a neznámé CK nebo od CK, která měla dříve problémy.

dle referencí známých

dle zkušenností s ní, referencí

důveryhodnosti, zkušenosti, ceny

mám oblíbenou letní destinaci. ck vybírám podle toho, jestli svoji destinaci najdu v její nabídce

Nevybírám jezdím na slepo.

podle aktuální nabídky zájezdů

Podle ceny a nabídky zájezdů, podle zkušeností z loňských let.

podle ceny a podle referencí

podle doporučení přátel

podle důvěryhodnosti - ale i podle ceny

podle jména a ceny

Podle nabídky

Podle nabídky a cen

podle nabídky a ceny

podle nabídky zájezdů

Podle spolehlivosti a spokojenosti zákazníků

Podle toho, který mi nabídne nejlepší podmínky pro dovolenou a také na základě doporučení.

podle vzhledu prodávajících zájezdy

podle zkusenosti

podle žádané destinace a ceny

pověst, výhodná nabídka

pověsti, ceny, doporučení od známých a předchozích zkušeností

preference

Tradice schopnost

zkusenost, nabidka zajezdu

3. Působí na vás při výběru reklama? (včetně slevových nabídek)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2382,14 %44,23 %  
NE517,86 %9,62 %  

Graf

4. Vybral/a jste si už někdy cestovní kancelář podle reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 5, NEotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE1553,57 %28,85 %  
ANO1346,43 %25 %  

Graf

5. Pokud ANO prostřednictvím, kterého média?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
INETRNET, SOC. SÍTĚ1184,62 %21,15 %  
LETÁK215,38 %3,85 %  

Graf

6. Je pro vás významné doporučení od známých?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO, je významné1967,86 %36,54 %  
Ani ANO, ani NE932,14 %17,31 %  

Graf

7. Čtete letáky vhozené do schránky s upozorněním na first minute či last minute?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO, zajímá mě to1346,43 %25 %  
Ani ANO, ani NE828,57 %15,38 %  
NE, nezajímají mě podobné nabídky725 %13,46 %  

Graf

8. Jak vás tyto letáky ovlivní ve výběru cestovní kanceláře?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

celkem hodně

celkem nijak

celkem nijak

Cenou

cenou

Jakou mají nabídku a ceny

Jinak vybírám u cestovek, které znám.

jsou pro mne prvotním impulsem pro případné vyhledání dalších informací o konkrétní nabízené službě

když mají zajímavé ceny, tak ovlivní hodně

letáky nečtu, maximálně se podle nic podívám na internetovou stránku CK

Letáky s nabídkami CK mne neovlivňují.

moc ne

Moc ne, papírové letáky, které si sám nevyžádám pro mě nejsou většinou příliš atraktivní.

nečtu letáky

neovlivní

Neovlivní mě nijak.

Neovlivňují

nijak

Nijak výzmnamně.

nijakl

Nikdy. Jde hlavně o kozy..

podívám se na jejich www stránky

porovnám ceny a nabídky

spise ne

z velké míry

záleží jelsti se objeví výhodná nabídka

Zde je vidět prezentace firmy a samotného produktu.

značně

9. Ve kterém z reklamních médií vás ovlivní reklama nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
TV31.643
RÁDIO3.2861.561
TISK (leták)3.1071.381
INTERNET (soc. sítě)2.2862.347
JINÉ3.3212.361

Graf

10. S kterým z reklamních médií e vy osobně setkáváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
INTERNET (soc. sítě)2071,43 %38,46 %  
TISK (leták)414,29 %7,69 %  
TV27,14 %3,85 %  
JINÉ13,57 %1,92 %  
RÁDIO13,57 %1,92 %  

Graf

11. Které reklmaní médium ve vás nejvícekrát vzbudilo zájem o propagovaný zájezd, cestovní kancelář?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
INTERNET (soc. sítě)1760,71 %32,69 %  
TISK (leták)414,29 %7,69 %  
RÁDIO414,29 %7,69 %  
TV27,14 %3,85 %  
JINÉ13,57 %1,92 %  

Graf

12. Proč toto médium?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

dívám se na něj každý den

Dostupnost

interakce (vymenovani zkusenosti) s ostatnimi, recenze hotelu na internetu... v otazce c. 22 vam chybi vekove rozmezi 31-49!

internet jemi nejblíže

Internet v kombinaci se sociálními sítěmi mi dokáže automaticky nabízet zájezdy pro mě nejvhodnější.

jak jsem již řekl.. KOZY

je nejpřístupnější ,nejpřehlednější

Je tam nejvíce informací

je tam plno reklam a některé i zajímavé

jsem na nem casto

nejdostupnější, trávím zde nejvíce času

nejvíce dostupné

nejvíce upoutá diváka, protože mezi filmem běží reklama, tak se na ni podívám i když nechci

Pokud vidím zajímavou reklamu na internetu, mohu hned kliknout a eventuálně se o dané nabidce dozvědět víc. Ostatní média ne vždy sleduji při aktivitě na internetu, proto hned nemohu zjistit o nabídce více.

Protože jsem s ním nejčastěji v kontaktu

protože jsem s ním nejvíce v kontaktu, oproti třeba rádiu, které poslouchám minimálně

protože jsem s ním nejvíce ve styku

protože na internetu si reklam všímám nejčastěji

protože rádio poslouchám nejšastěji

Protože si to mohu v klidu kdekoliv přečíst

Přijdu s ním do styku nejčastěji.

Případá mi nehodnotnější a nejdůvěryhodnější.

snadná komunikace

Snadné vyhledání nabídek u cestovek a kalkulace ceny zájezdu.

tak.. Miluju Tě bei..:-D

tv nesleduji, rádio neposlouchám, s letáky nepřijdu do kontaktu

Vemu si jej z CK

vybírám si vše dle internetu

13. Posloucháte rádio pouze jako kulisu nebo plně vnímáte reklamy, zprávy a písničky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ani ANO, ani NE1346,43 %25 %  
ANO, jako kulisu1139,29 %21,15 %  
NE, plně vnímám sdělovaný obsah414,29 %7,69 %  

Graf

14. Reklamy v televizi vás obtěžují a přepínáte je nebo se na ně podíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno1553,57 %28,85 %  
ANO, obtěžují mě a přepínám je1242,86 %23,08 %  
NE, podívám se na ně13,57 %1,92 %  

Graf

15. Reklamy vhozené do schránky ihned vyhazujete nebo si je prolistujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ani ANO, ani NE1139,29 %21,15 %  
ANO, vyhazuji je932,14 %17,31 %  
NE, prolistuji si je828,57 %15,38 %  

Graf

16. Všímáte si reklam na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 17, NEotázka č. 18, Ani ANO, ani NEotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1864,29 %34,62 %  
Ani ANO, ani NE621,43 %11,54 %  
NE414,29 %7,69 %  

Graf

17. Pokud ANO rozkliknete si je a podíváte se na jejich obsah?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ani ANO, ani NE1266,67 %23,08 %  
ANO527,78 %9,62 %  
NE15,56 %1,92 %  

Graf

18. Vybíráte si radši menší cestovní kanceláře nebo důvěřujete spíše velkým a známým cestovním kancelářím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vybírám si podle nabídky, velikost u mě nehraje roli1657,14 %30,77 %  
Vybírám si velké cestovní kanceláře1035,71 %19,23 %  
Vybírám si malé cestovní kanceláře27,14 %3,85 %  

Graf

19. Jak moc je pro vás důležité postavení cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2932,14 %17,31 %  
3828,57 %15,38 %  
1828,57 %15,38 %  
427,14 %3,85 %  
513,57 %1,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.19
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.88
Směrodatná odchylka:0.94
Medián:2
Modus:2

Graf

20. Jaký typ dovolené si nejčastěji vybíráte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pobytový 517,86 %9,62 %  
Poznávací517,86 %9,62 %  
last minute27,14 %3,85 %  
u moře27,14 %3,85 %  
dovolená u moře27,14 %3,85 %  
pobytová 27,14 %3,85 %  
Letní- rekreační13,57 %1,92 %  
relaxační13,57 %1,92 %  
rekreace a ibiza párty13,57 %1,92 %  
pobytový zájezd13,57 %1,92 %  
ostatní odpovědi Relaxační, poznávácí, sportovní
Letní - plavky a v nich kozy
letní dovolená u moře
last
exotika, aktivni
Pobytové zájezdy u moře.
621,43 %11,54 % 

Graf

21. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA2278,57 %42,31 %  
MUŽ621,43 %11,54 %  

Graf

22. Zařaďte se do věkové skupiny

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 302796,43 %51,92 %  
50 - +13,57 %1,92 %  

Graf

23. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
STUDENT2382,14 %44,23 %  
PRACUJÍCÍ517,86 %9,62 %  

Graf

24. Váš průměrný měsíčí příjem, celé vaší domácnosti včetně brigád apod.?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
60000414,29 %7,69 %  
2500027,14 %3,85 %  
4000027,14 %3,85 %  
15000027,14 %3,85 %  
1500027,14 %3,85 %  
3500027,14 %3,85 %  
30 00013,57 %1,92 %  
1000013,57 %1,92 %  
bei to fakt nevím13,57 %1,92 %  
40 000Kč13,57 %1,92 %  
ostatní odpovědi 30 K
45000
7439,- kč
netuším
nevím:)
tak to nevím...
2000
30000
do 10 000 Kč
nepřeji si uvést
1035,71 %19,23 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jezdíte na dovolenou aspoň jednou za rok prostřednictvím nějaké cestovní kanceláře?

  • odpověď ANO:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 3. Působí na vás při výběru reklama? (včetně slevových nabídek)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 4. Vybral/a jste si už někdy cestovní kancelář podle reklamy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 4. Vybral/a jste si už někdy cestovní kancelář podle reklamy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi INETRNET, SOC. SÍTĚ na otázku 5. Pokud ANO prostřednictvím, kterého média?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, je významné na otázku 6. Je pro vás významné doporučení od známých?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, zajímá mě to na otázku 7. Čtete letáky vhozené do schránky s upozorněním na first minute či last minute?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi INTERNET (soc. sítě)=1 na otázku 9. Ve kterém z reklamních médií vás ovlivní reklama nejvíce?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi TISK (leták)=3 na otázku 9. Ve kterém z reklamních médií vás ovlivní reklama nejvíce?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi INTERNET (soc. sítě) na otázku 10. S kterým z reklamních médií e vy osobně setkáváte nejčastěji?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi INTERNET (soc. sítě) na otázku 11. Které reklmaní médium ve vás nejvícekrát vzbudilo zájem o propagovaný zájezd, cestovní kancelář?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani ANO, ani NE na otázku 13. Posloucháte rádio pouze jako kulisu nebo plně vnímáte reklamy, zprávy a písničky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, jako kulisu na otázku 13. Posloucháte rádio pouze jako kulisu nebo plně vnímáte reklamy, zprávy a písničky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, obtěžují mě a přepínám je na otázku 14. Reklamy v televizi vás obtěžují a přepínáte je nebo se na ně podíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 14. Reklamy v televizi vás obtěžují a přepínáte je nebo se na ně podíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani ANO, ani NE na otázku 15. Reklamy vhozené do schránky ihned vyhazujete nebo si je prolistujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 16. Všímáte si reklam na internetu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani ANO, ani NE na otázku 17. Pokud ANO rozkliknete si je a podíváte se na jejich obsah?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vybírám si podle nabídky, velikost u mě nehraje roli na otázku 18. Vybíráte si radši menší cestovní kanceláře nebo důvěřujete spíše velkým a známým cestovním kancelářím?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vybírám si velké cestovní kanceláře na otázku 18. Vybíráte si radši menší cestovní kanceláře nebo důvěřujete spíše velkým a známým cestovním kancelářím?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ŽENA na otázku 21. Jste
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 - 30 na otázku 22. Zařaďte se do věkové skupiny
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi STUDENT na otázku 23. Jste

3. Působí na vás při výběru reklama? (včetně slevových nabídek)

  • odpověď ANO:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 4. Vybral/a jste si už někdy cestovní kancelář podle reklamy?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi INETRNET, SOC. SÍTĚ na otázku 5. Pokud ANO prostřednictvím, kterého média?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 14. Reklamy v televizi vás obtěžují a přepínáte je nebo se na ně podíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, zajímá mě to na otázku 7. Čtete letáky vhozené do schránky s upozorněním na first minute či last minute?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi INTERNET (soc. sítě)=1 na otázku 9. Ve kterém z reklamních médií vás ovlivní reklama nejvíce?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani ANO, ani NE na otázku 13. Posloucháte rádio pouze jako kulisu nebo plně vnímáte reklamy, zprávy a písničky?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani ANO, ani NE na otázku 17. Pokud ANO rozkliknete si je a podíváte se na jejich obsah?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani ANO, ani NE na otázku 15. Reklamy vhozené do schránky ihned vyhazujete nebo si je prolistujete?

4. Vybral/a jste si už někdy cestovní kancelář podle reklamy?

  • odpověď ANO:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi INETRNET, SOC. SÍTĚ na otázku 5. Pokud ANO prostřednictvím, kterého média?

16. Všímáte si reklam na internetu?

  • odpověď ANO:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani ANO, ani NE na otázku 17. Pokud ANO rozkliknete si je a podíváte se na jejich obsah?

22. Zařaďte se do věkové skupiny

  • odpověď 18 - 30:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 4. Vybral/a jste si už někdy cestovní kancelář podle reklamy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, je významné na otázku 6. Je pro vás významné doporučení od známých?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, jako kulisu na otázku 13. Posloucháte rádio pouze jako kulisu nebo plně vnímáte reklamy, zprávy a písničky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, obtěžují mě a přepínám je na otázku 14. Reklamy v televizi vás obtěžují a přepínáte je nebo se na ně podíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 14. Reklamy v televizi vás obtěžují a přepínáte je nebo se na ně podíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani ANO, ani NE na otázku 15. Reklamy vhozené do schránky ihned vyhazujete nebo si je prolistujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani ANO, ani NE na otázku 17. Pokud ANO rozkliknete si je a podíváte se na jejich obsah?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vybírám si velké cestovní kanceláře na otázku 18. Vybíráte si radši menší cestovní kanceláře nebo důvěřujete spíše velkým a známým cestovním kancelářím?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi STUDENT na otázku 23. Jste
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 1. Jezdíte na dovolenou aspoň jednou za rok prostřednictvím nějaké cestovní kanceláře?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 3. Působí na vás při výběru reklama? (včetně slevových nabídek)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ŽENA na otázku 21. Jste
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi INTERNET (soc. sítě) na otázku 10. S kterým z reklamních médií e vy osobně setkáváte nejčastěji?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 16. Všímáte si reklam na internetu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi INTERNET (soc. sítě) na otázku 11. Které reklmaní médium ve vás nejvícekrát vzbudilo zájem o propagovaný zájezd, cestovní kancelář?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vybírám si podle nabídky, velikost u mě nehraje roli na otázku 18. Vybíráte si radši menší cestovní kanceláře nebo důvěřujete spíše velkým a známým cestovním kancelářím?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 4. Vybral/a jste si už někdy cestovní kancelář podle reklamy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, zajímá mě to na otázku 7. Čtete letáky vhozené do schránky s upozorněním na first minute či last minute?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi INTERNET (soc. sítě)=1 na otázku 9. Ve kterém z reklamních médií vás ovlivní reklama nejvíce?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani ANO, ani NE na otázku 13. Posloucháte rádio pouze jako kulisu nebo plně vnímáte reklamy, zprávy a písničky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi INETRNET, SOC. SÍTĚ na otázku 5. Pokud ANO prostřednictvím, kterého média?

23. Jste

  • odpověď STUDENT:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani ANO, ani NE na otázku 15. Reklamy vhozené do schránky ihned vyhazujete nebo si je prolistujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani ANO, ani NE na otázku 13. Posloucháte rádio pouze jako kulisu nebo plně vnímáte reklamy, zprávy a písničky?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, obtěžují mě a přepínám je na otázku 14. Reklamy v televizi vás obtěžují a přepínáte je nebo se na ně podíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ani ANO, ani NE na otázku 17. Pokud ANO rozkliknete si je a podíváte se na jejich obsah?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jezdíte na dovolenou aspoň jednou za rok prostřednictvím nějaké cestovní kanceláře?

3. Působí na vás při výběru reklama? (včetně slevových nabídek)

4. Vybral/a jste si už někdy cestovní kancelář podle reklamy?

5. Pokud ANO prostřednictvím, kterého média?

6. Je pro vás významné doporučení od známých?

7. Čtete letáky vhozené do schránky s upozorněním na first minute či last minute?

9. Ve kterém z reklamních médií vás ovlivní reklama nejvíce?

10. S kterým z reklamních médií e vy osobně setkáváte nejčastěji?

11. Které reklmaní médium ve vás nejvícekrát vzbudilo zájem o propagovaný zájezd, cestovní kancelář?

13. Posloucháte rádio pouze jako kulisu nebo plně vnímáte reklamy, zprávy a písničky?

14. Reklamy v televizi vás obtěžují a přepínáte je nebo se na ně podíváte?

15. Reklamy vhozené do schránky ihned vyhazujete nebo si je prolistujete?

16. Všímáte si reklam na internetu?

17. Pokud ANO rozkliknete si je a podíváte se na jejich obsah?

18. Vybíráte si radši menší cestovní kanceláře nebo důvěřujete spíše velkým a známým cestovním kancelářím?

21. Jste

22. Zařaďte se do věkové skupiny

23. Jste

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jezdíte na dovolenou aspoň jednou za rok prostřednictvím nějaké cestovní kanceláře?

3. Působí na vás při výběru reklama? (včetně slevových nabídek)

4. Vybral/a jste si už někdy cestovní kancelář podle reklamy?

5. Pokud ANO prostřednictvím, kterého média?

6. Je pro vás významné doporučení od známých?

7. Čtete letáky vhozené do schránky s upozorněním na first minute či last minute?

9. Ve kterém z reklamních médií vás ovlivní reklama nejvíce?

10. S kterým z reklamních médií e vy osobně setkáváte nejčastěji?

11. Které reklmaní médium ve vás nejvícekrát vzbudilo zájem o propagovaný zájezd, cestovní kancelář?

13. Posloucháte rádio pouze jako kulisu nebo plně vnímáte reklamy, zprávy a písničky?

14. Reklamy v televizi vás obtěžují a přepínáte je nebo se na ně podíváte?

15. Reklamy vhozené do schránky ihned vyhazujete nebo si je prolistujete?

16. Všímáte si reklam na internetu?

17. Pokud ANO rozkliknete si je a podíváte se na jejich obsah?

18. Vybíráte si radši menší cestovní kanceláře nebo důvěřujete spíše velkým a známým cestovním kancelářím?

21. Jste

22. Zařaďte se do věkové skupiny

23. Jste

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Neporová, B.Psychologie reklamy cestovní kanceláře (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://psychologie-reklamy-cestovni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.